نکات مشاوره ای

ثبت نام در موسسه کنکور آسان است

بهترین زمان مطالعه ی کنکور با اوج یادگیری

ثبت نام در موسسه کنکور آسان است … همانطور که گفته شد برای اینکه بتوانید در کنکور شرکت کنید نیازمند یک ناجی و یا یک مشاور هستید که بتواند راهکار هایی برای تست زدن و مطالعه ی دروس برای شما ارائه دهد.

برای کنکور قطعا تلاش شما شرط است. اما تلاش به تنهایی نمیتواند موفقیت شما را تضمین کند، تلاش شما باید در راستایی باشد که هدر نرود و کاملا صحیح باشد.

شما قطعا نیازمند یک برنامه درست برای درس خواندن هستید، به تنهایی نمیتوانید رشد داشته باشید. در نظر داشته باشید که کنکور یک مسابقه ی ورزشی باشد به عنوان مثال ورزش دو میدانی؛

در ورزش دو میدانی شما نیازمند یک کفش مناسب هستید، تا درهنگام دویدن پایتان آسیب نبیند. در واقع این کفش یک جور سلاح برای شما محسوب میشود.

کنکور آسان است

در کنکور هم قطعا نیازمند یک جور سلاح هستید تا بتوانید با کمک آن به جنگ تست ها بروید. امتحان کنکور با امتحانات دی و خرداد فرق دارد،

روش خواندن درس تستی با روش خواندن درس به صورت تشریحی با یکدیگر فرق دارد. برای کنکور شما آمادگی لازم را پیدا نکرده اید زیرا درمدرسه شاید حتی درباره ی آن کسی با شما صحبت نکرده باشد. بیشترین فوکوس شما برای پاس کردن دروس بوده است و هیچ تصوری برای کنکور ندارید.

نکات مهم زبان انگلیسی با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

برای امتحان کنکور شما نیازمند داشتن تجربه هستید. تجربیاتی که میتواند به شما کمک های شایانی را ارزانی دارد.

اما شما که برای بار اول میخواهید کنکور بدهید قطعا تجربیاتی ندارید اما میتوانید از تجربیات دیگران استفاده کنید. ثبت نام در موسسه کنکور آسان است

موسسه ی کنکور آسان است با داشتن اساتیدی خوب و مجرب میتواند به نوعی برای شما تجربه ایجاد کند.

اساتید کنکور آسان است هم درس را آموزش میدهند و هم راه حل های تستی را به شما توضیح میدهند.

مهم ترین مسئله در موسسه ی کنکور آسان است که اتفاق می افتد؛ آشنایی اساتید با تیپ سوالات تستی و توجه به نکات مهم تستی است.

همچنین راهکار هایی برای شما ارزانی میدارند که نزدیک ترین راه برای حل سوالات تستی برای شما باشد و درس دادنشان به شما بسیار خلاقانه با کمک علامت ها و رمزگذاری شده است.

که این میتواند به روند پیشرفت شما برای یادگیری کمک کند. در هر رشته ایی که باشید کنکور آسان است ناجی شما خواهد بود.

استاد احمدی

بد نیست چند خط درباره ی استاد احمدی نازنین بخوانیم. ایشان ذاتا مهربان هستند و با داشتن ارق ملی؛ داوطلبانه این وظیفه ی بسیار خطیر را به دوش گرفته اند و با کوشش و همکاری با چند استاد دیگر خواستار تدریس بسیار خلاقانه برای سوالات تستی کنکور میباشند.

ایشان هزینه ایی بابت تدریس دریافت نمیکنند و تماما قلبی و به قول معرف کار دلی است شما 1 ریال هم هزینه ایی بابت تدریشان به موسسه ایشان پرداخت نمیکنید بلکه فقط هزینه ی لوح فشرده و ساخت فیلم آموزشی را میپردازید.

ایشان مرد بسیار نازنین و صبوری هستند که برای فرزندان این مرز و بوم از پای جان مایه میگذارند، امروزه همه بابت تدریس هزینه دریافت میکنند، ثبت نام در موسسه کنکور آسان است

خیلی از معلم های ریاضی و فیزیک و… در منزل خود کلاس تدریس درسشان را میگذارند و هزینه از دانش اموزان میگیرند،

اگر شما به عنوان معلم در کلاس خصوصیتان میتوانید تدریس کنید چرا در مدرسه تدریس نمیکنید؟ چرا برای پول حاضرید در این گرونی دانش آموزان را به خانه بکشانید و از آن ها هزینه بگیرید؟ مگر از دولت هزینه ی تدریستان را نمیگیرید؟

نکات مهم در جلسه ی  اول کلاس های تخصصی با امیر مسعودی
ادامه مطلب

این ها سوالاتی است باید پاسخ داده شود. اما موسسه ی کنکور آسان است همانطورکه میدانید کارنامه ی پاکی دارد و بسیاری از فرزندان این مرز بوم را از سال 1373 تا الان ساپورت کرده است.

امروزه افراد زیادی به درجات بالا رسیده اند که باعث افتخار این موسسه می باشد. از تجربیات این عزیزان میتوانیم به خوبی برخوردار شویم.

با کمی تحقیق درباره ی این موسسه به خوبی میتوانید همه چیز را درباره ی آن بدانید. استاد احمدی عزیز تمام این مدت سعی خود را برای بهتر عرضه کردن کیفیت محصولات کرده است.

ثبت نام در کنکور آسان است

چه از نظر ظاهری چه از نظر کیفیت محتوای تدرس، اما وظیفه ی ما چیست؟ ما وظیفه داریم از ایشان که به نوعی ناجی ما برای موفقیت در کنکور میباشند، حمایت کنیم.

اگر از کیفیت تدریس یا پکیج آموزشی راضی بوده اید حتما به دوستان خود معرفی کنید تا عزیزان دیگر هم از این پکیج آموزشی برخوردار شوند. ثبت نام در موسسه کنکور آسان است

 

متاسفانه با توجه به خلاقیت هایی که موسسه برای راحتی دانش آموزان انجام داده است بسیاری از دیگر افراد از اسم کنکور آسان است سواستفاده میکنند و با دریافت هزینه های بسیار بالا با کپی پکیج آموزشی سر دانش آموزان پشت کنکوری کلاه میگذارند، مراقب کلاه برداری ها باشید.

بنابراین ملزوم دانستیم که راه حلی ایجاد کنیم که دانش آموزان به هر سایت یا به هر چیزی اعتماد نکنند برای خرید پکیج حتما ثبت نام کنند. راه حل ثبت نام را برای شما باز خواهیم گفت.

راه های ثبت نام

1_ثبت نام در اپلیکیشن کنکور آسان است. نسخه ی دانلود این اپلیکشین در برنامه ی بازار قرار دارد، دانش آموزان عزیز حتما از این طریق اقدام کنید.

همچنین لازم به ذکر است که در اپلیکیشن کنکور آسان است نمونه تدریس ها به صورت رایگان قرار داده شده اند قطعا  برای خرید هرچیزی باید بدانید که از چه جنسی برخوردار است محبوبیت موسسه کنکور آسان است ثابت شده است،

اما کار از محکم کاری عیب نمیکند یه نگاهی شما به تدریس ها بیاندازید تا با روش های اصول تست زنی و یادگیری و… بیشتر آشنا شوید.

شما پس از مشاهده نمونه تدریس ها ، منابع مورد نیاز خود را انتخاب می کنند و با سفارش از طریق اپلیکیشن منابع را دریافت می کنند

2_تماس با 09121003198. به غیر از اپلیکشن میتوانید برای خرید پکیج آموزشی تماس حاصل فرمایید

3_شرکت در طرح های مشاوره ای کنکور آسان است

نتیجه گیری:

برای جلوگیری از سواستفاده ها و… حتما یادتان باشد که از طریق سایت رسمی اقدام به خرید کالا داشته باشید. با کمی تحقیق سایت ما در دسترس شما خواهد بود و روند خرید پکیج های آموزشی برای شما بسیار آسان خواهد بود. تنها با کمک اپلیکیشن یا تلفن تماس اقدام فرمایید.

شماره های تماس:
02122130931
09121003198

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

30 دیدگاه در “ثبت نام در موسسه کنکور آسان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *