نکات مشاوره ای

پکیج کامل آموزش تست زنی دروس عمومی با یادگیری آسان

قیمت پکیج کامل آموزش تست زنی دروس عمومی با یادگیری آسان چقدر است؟ با تهیه ی پکیج کامل آموزش تست زنی دروس عمومی  با یادگیری آسان میتوانید چند پله خود را از دیگر دانش آموزان جلوتر ببینید.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نحوه برگزاری آزمون های مدارسادامه مطلب
برنامه ریزی تابستان 1400 برای کنکور
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای موسسه برتر کنکورادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برنامه ریزی تابستان 1400 برای کنکورادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای شروع مطالعه و تست زنی برای کنکور در تابستان 1401ادامه مطلب

همانطور که میدانید تست زدن دروس عمومی با تست زدن دروس تخصصی بسیار فرق دارد. بنابراین باید برای حل کردن تست ها باید به دنبال راه حلی باشیم. دانش آموزان عزیز همانطور که میدانید باتوجه به شرایط کرونایی؛

از نظر تحصیلی به اندازه ی کافی برای درس عقب افتاده ایم و میدانیم هیچ چیزی جای تدریس تخصصی را نمیگیرد باید برای حل این مشکل چاره ایی بیاندیشیم.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

تکنیک حل تست های دروس عمومی را میتوانید از یادگیری آسان بیاموزید، فقط کافی است کمی در سایت ما ملاحضه ایی داشته باشید. و با اصول و شیوه ی تست زنی آشنایی کامل پیدا کنید.

شیوه تست زنی دروس عمومی

برای دانش آموز سوال است که برای دروس عمومی چگونه تست بزنم؟ اصلا این دروس عمومی برای کنکور اهمیت دارد یا نه؟

در شیوه ی تست زنی عمومی ما به نکاتی میپردازیم که میتواند برای شما مهم باشد. از جمله ی این نکات شیوه ی صحیح درس خواندن است.

درس خواندن ربطی مستقیم با تست دارد. بنابراین باید شیوه ی مطالعه برای تست را بدانید. ابتدا درباره ی اصول تست زنی دروس عمومی صحبت میکنیم و بعد درباره ی شیوه ی درس خواندن دروس عمومی.

تست های شک دار
ادامه مطلب

یادگیری آسان به شما توصیه دارد که برای تست زنی هم قطعا راهکار هایی وجود دارد؛ وقتی میگوییم تست زنی صحیح یعنی تست زنی غلط هم وجود دارد! با غلط تست زدن شما به دام های آموزشی می افتید.

و کلی اتفاقات ناجور بر سر کارنامه ی کنکور شما می افتد بنابراین شما باید اصول تست زنی را بدانید تا به خوبی بتوانید این امتحان سهم گین را پست سربگذارید.

تست زنی دروس عمومی با یادگیری آسان

در دروس عمومی شما بعد از این درس را به خوبی خواندید و متوجه شدید نباید بلافاصله بعد از خواندن تست بزنید یعنی کاملا برعکس اختصاصی. در دروس عمومی شما موظف هستید که موبه مو کتاب را به خوبی بخوانید و از خود سوال کنید و کاملا عمیق آن را بخوانید و بعد تست بزنید.

شما در تست متوجه میشوید کدام قسمت ها را مشکل دارید و کدام قسمت ها را خوب یاد گرفته اید. در اینجا شما دوباره به مرور میپردازید یعنی نکاتی را برای یادگیری بهتر میتوانید یادداشت کنید.

برای بهتر کردن وضعیت ذهنی شما باید حین تست زنی شرایط اتاقتان را مانند کنکور کنید، لباس رسمی بپوشید و اگر یک صندلی پلاستیکی دارید روی آن بنشینید، هرچیزی اصول دارد.

هرچه بیشتر تمرین کنید راه شما به سمت موفقیت هموار تر میشود. یادگیری آسان هدفش این است شما بهترین معلم ها را داشته باشید تا در کنار آن ها مهم ترین نکات تستی که برای شما حیاتی است را یادبگیرید تا در روز کنکور از امتحان خود سربلند شوید.

دروس عمومی را چگونه بخوانیم؟

بار ها گفته ایم که دروس عمومی هم مانند دروس اختصاصی ملزم گذاشتن وقت بسیار است. شما باید این درس را به خوبی بخوانید.

تمامی تیتر ها پاورقی ها و حتی به نوشته های زیر عکس ها هم نگاهی بی اندازید. در درس ادبیات نوشته هایی که قبل از شروع متن نوشته شده است را بخوانید لغات را بفهمید.

در عربی  د زبان در فارسی شما نباید لغات را حفظ کنید بلکه باید مفهومی بخوانید. در درس دینی باید آیات و نکات را بجوید! انقدر بخوانید که کاملا تفهیم شود.

برای درس خواندن اصولی لازم به ذکر است که ابتدا دروس عمومی را باید به صورت چشمی نگاهی کنید یعنی در ابتدا باید به تیتر ها توجه کنید یعنی قبل از وارد شدن به مباحث باید تیتر را خوب متوجه شوید، که ذهن شما برای فهمیدن مطالب آشنا شود.

مطالعه حرفه ای برای کنکور با پکیج آموزشی انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

همچنین پاورقی ها و نکات دیگری که در کتاب نوشته شده است و موقع امتحانات کلاسی نمی خواندین، موقع کنکور باید به آن توجه کنید و خوب بخوانید.

خرید پکیج دروس عمومی

در کنکور هیچ وقت نیمتوان گفت ار فلان قسمت سوال نمی آید یا فلان قسمت کتاب را حذف میکنم. شما باید تمامی قسمت ها را به خوبی با طمانینه بخوانید.

بعد از اینکه که کل درسی که مشخص کرده بودید را به صورت روزنامه وار خواندید این بار به صورت عمیق خوانی باید عمل کنید و مطلب درس را بخوانید.

در بخش باید مطالب وارد حافظه ی بلند مدت شما شود. شما وقتی یک بار به صورت سطحی و روزنامه وار کتاب را خواندید در این زمان به راحتی مطالب وارد ذهن شما میشود.

سعی کنید بین خواندنتان مکث نکنید یا ذهنتان را به جاهای دیگر پرت نکنید باید محیطی آرام و بدون داشتن وسائل خاصی را برای درس خواندن انتخاب کنید، اگر تند خوان باشید.

بعد از گذشت 24 ساعت از خواندن شما باید تست آن درس زده شود بعد 24 ساعت؛ تست بهترین مرور برای شما خواهد بود.

جمع بندی

درباره ی اصول تست زنی دروس عمومی بسیار صحبت کردیم و همچنین درباره ی روش درس خواندن تستی.

اما درباره ی خرید پکیج ی آموزش یادگیری آسان میتوانیم به شما بگوییم که از طریق شماره سفارش میتوانید اقدام کنید و سفارش دهید.

البته از طریق اپلیکیشن هم میتوانید اقدام کنید. هردرسی را که بخواهید میتوانید به راحتی سفارش دهید از یک درس خواندن به شیوه ی درست لذت بنابراین یادگیری آسان سعی دارد با راهکار هایی صدرصد تضمینی بهترین شیوه ها را آموزش دهد.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

در پکیج آموزشی تست زنی دروس عمومی میتوانیدخیلی نکات مهمی که هیچ کجا به شما یاد نداده اند را به خوبی فرا گیرید تنها کافی است برای خرید آن اقدام کنید و پکیج آموزشی 4 روزه به خانه ی شما میرسد.

در این پکیج نکات مهم آموزشی برای تست و سرعت عمل و مدیریت زمان توسط اساتید توضیح داده شده است شما زحمت میکشید و پکیج را میخرید اما باید یادتان باشد تنها خرید کافی نیست باید پا به پای استاد خود درس بخوانید و تست بزنید.

نتیجه گیری:

تست زنی هم اصولی دارد که باید درباره ی آن بدانید. شما نیازمند یک معلم یا مشاور هستید که نکات مهم درسی و تستی را برای شما مطرح سازد. یاد گیری آسان شما را همراهی میکند.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *