نکات مشاوره ای

دکتر هادی وصالی

دکتر هادی وصالی

دکتر هادی وصالی برترین مدرس زیست شناسی کنکور

دکتر هادی وصالی مدرس برتر زیست شناسی کنکور آسان است ، شخصی است که بیش از 1 دهه توانسته است مدرس زیست شناسی برای رتبه های برتر کنکور های سال های گذشته باشد.

تجارب بسیاری که ایشان در زمینه تدریس درس زیست شناسی جامع کنکور برای داوطلبان سخت کوش و کوشای کنکوری کسب کرده است، منجر شده تا داوطلبان کنکور های آینده بدون کوچکترین آزمون و خطایی بتوانند صحیح ترین مسیر را زیر نظر ایشان طی کنند.

علاوه بر این، ایشان خود یکی از رتبه های برتر و پیشکسوت های کنکور تجربی محسوب می شوند زیرا فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه سراسری علوم پزشکی مشهد هستند.

در واقع به همین دلیل است که می توانند چراغ راهی برای داوطلبان آینده باشند و تجربیات خود در زمینه کنکور را، در اختیار آن ها قرار دهند.

 

نمونه تدریس دکتر هادی وصالی

یکی از اساسی ترین تفاوت هایی که در کنکور های اخیر نسبت به کنکور های پیشین ایجاد شده است، نحوه طراحی سوال های دروس اختصاصی به ویژه درس زیست شناسی است. شاید در گذشته داوطلبان قادر بودند با مطالعه مباحث کتاب به صورت سطحی درصد های خوبی در این رشته کسب کنند. اما اکنون نحوه سوال های درس زیست شناسی به شیوه مفهومی تغییر پیدا کرده است.

طراحی مفهومی منجر شده تا انقلابی در زمینه تدریس و مطالعه زیست شناسی ایجاد شود.

دکتر هادی وصالی جزو اولین مدرسانی است که شیوه تدریس مفهومی زیست شناسی را پایه گذاری کرده است. در واقع ایشان توانسته اند با روش های منحصر به فرد، دانش آموزان را به مطالعه مفهومی درس زیست شناسی و دریافت شالوده مطالبی که در کتاب ها عنوان شده عادت دهند.

خرید پکیج آموزشی کنکور آسان است
ادامه مطلب

علاوه بر این، ایشان در زمینه تدریس درس زیست شناسی به شدت از حاشیه رفتن گریزان هستند. با توجه به تخصص و دانش خود در زمینه تدریس زیست شناسی جامع کنکور، از نحوه طراحی مفهومی سوالات و بخش های سوال خیز آگاهی دارند. علاوه بر تدریس نکته به نکته کتاب زیست شناسی هر 3 پایه، بر بخش های بسیار مهم کتاب زیست شناسی در بازه جمع بندی توجه ویژه ای نشان می دهند.

نقاط قوت داوطلبانی که مطالعه مفهومی کتاب زیست شناسی را از پایه دهم با دکتر هادی وصالی شروع کرده اند و در پایه دوازدهم توانسته اند مباحث را با ایشان جمع بندی کنند به شرح زیر هستند:

  • مطالعه نکته به نکته هر 3 کتاب زیست شناسی بر اساس عناوین و سرفصل های کنکور سراسری
  • تست زنی به صورت آموزشی، بلافاصله بعد از تدریس هر بخش.
  • مرور مباحث تدریس شده در بازه های زمانی کوتاه و بلند، به طوری که مباحث از حافظه کوتاه مدت به بلند مدت منتقل شود.
  • تست زنی به صورت زماندار و فصل به فصل.
  • تست زنی و مرور جامع به صورت آزمونی.
  • مرور و تست زنی کلی برای زیست شناسی هر پایه.
  • آزمون های جامع و مرور کلی بر اساس بودجه بندی کنکور.
  • جمع بندی و رفع اشکال از تمامی مباحث تدریس شده.

 

 

اهمیت درس زیست شناسی در کنکور تجربی

زیست شناسی یکی از بنیادی ترین و در واقع مهم ترین دروسی است که در دفترچه کنکور تجربی 50 تست از آن طرح می شود. دانش آموزانی که در دوره دبیرستان انتخاب رشته کرده و وارد رشته تجربی می شوند در طول پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم  با این درس آشنا می شوند.

نکات انگیزشی مشاوران برتر اوج یادگیری
ادامه مطلب

با ارتقا مقطع تحصیلی اهمیت این درس نیز بیشتر از مقاطع قبلی برای دانش آموزانی که در حال آماده شدن برای آزمون مهمی تحت عنوان کنکور هستند، آشکار می شود.

همانطور که گفتیم می توانیم از درس زیست شناسی به عنوان مهم ترین درس اختصاصی کنکور تجربی نام ببریم. طبق اعلامیه های سازمان سنجش این درس مهم، در کنکور 1402 ضریب 12 را به خود اختصاص داده است که بیشترین ضریب در میان دروس دفترچه کنکور سراسری است.

کسب درصد بالا در این درس می تواند تاثیر بسیار زیادی بر ارتقا رتبه کنکور داوطلب داشته باشد. اما یکی از مهم ترین چالش ها در مورد درس زیست شناسی، نحوه مطالعه این درس برای موفقیت در کنکور سراسری است!

 موسسه یادگیری آسان

موسسه یادگیری آسان ، برترین موسسه آموزشی کنکور برای تمام داوطلبانی است که طالب رتبه های برتر کنکور سراسری هستند. دکتر هادی وصالی برترین مدرس آموزش زیست شناسی کنکور نیز در حال همکاری با این موسسه پر افتخار می باشد. داوطلبانی که به دنبال کسب موفقیت در کنکور سراسری تجربی هستند، می توانند به موسسه پر افتخار کنکور آسان است مراجعه کنند.

می توانند علاوه بر بهره مندی از آموزش های دکتر هادی وصالی از سایر خدمات موسسه کنکور آسان است نیز بهره مند شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

2 دیدگاه در “دکتر هادی وصالی

  1. عارف گفت:

    سلام دکتر هادی وصالی از دوستان ونزدیکان وهمکلاسی ما بوده وفردی بسیار حرفه ای در تدریس میباشند. امیدوارم که دانش آموزان عزیز بتوانند از این استاد نهایت استفاده را ببرند. با آرزوی موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *