نمونه تدریس

نمونه تدریس ها :کنکور آسان است برای دانش آموزان روش های مهمی را برای کنکوری شدن در نظر گرفته است.

نمونه تدریس ها :کنکور آسان است برای دانش آموزان روش های مهمی را برای کنکوری شدن در نظر گرفته است.

مهم ترین فعالیتی که کنکور آسان است انجام میدهد این است که با کمک اساتید و مشاورین بسیار خوب و توانا و تحصیلکرده برای دانش آموزان پکیج های کنکوری را تهیه می کنند.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین.

از جمله نمونه تدریس هایی که در سایت از اساتید عزیز قرار داده شده است می توانید با مراجعه به آن ها از بالا بودن فن بیان و تکنیک های آن ها بسیار راضی باشید. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با نمونه تدریس ها آشنا شوید.

نمونه تدریس اساتید کنکور آسان است

فعالیت اساتید زیر نظر کنکور آسان است می باشد اساتید بسیار کوشا و توانای ما همیشه با مهربانی در کنار دانش آموزان خواهند بود.کنکور آسان است برای شما بسته های آموزشی نمونه تدریس اساتید را به قیمت مناسب آماده کرده است که از بهترین معلم ها در آن به تدریس دروس مختلف از جمله اختصاصی و عمومی میپردازند. دانش آموزان عزیز همانطور که میدانید، دروس تخصصی در کنکور از اهمیت و ضرایب بالایی بر خوردار هستند و می توانند روی نتیجه کنکور شما تاثیر بسیاری بگذارند پس باید آن ها را به طور صحیح تست بزنید و مطالعه کنید. برای اینکه بتوانید موفق شوید باید یک مشاور یا یک معلم کنار خود داشته باشید تا راهکار های مناسب با شرایط روحی شما ارائه دهند. کنکور آسان است فکر همه چیز را کرده است که یکی از بهترین ها باشد. اساتید  مجموعه ی کنکور آسان است  به خوبی می توانند شما را راهنمایی کنند زیرا که از بهترین مشاوران هستند. از جمله دروس تخصصی شامل دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، هندسه و… می باشد. در کنار مشاور و معلم خوب تلاش شماست که میتواند به شما کمک کند تا بهتر بتوانید روند مطالعاتی خود را درک کنید و از نقاط قوت و نقاط ضعف خود آشنا شوید.  در ادامه اسامی چند استاد عزیز را بایکدیگر می بینیم.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین.

حسین احمدی:

یکی از مدرسان بسیار خوب و مهربان جناب آقای حسین احمدی هستند که به تدریس دروس ادبیات و عربی رشته ی انسانی به صورت تخصصی می پردازند، علاوه بر درس تخصصی ادبیات ایشان به تدریس دروس عمومی از قبیل  ادبیات ، عربی، و دینی هم می پردازند. ایشان یکی از اساتید فعال بسیار خلاق ما هستند که تمامی نکات را به خوبی میدانند میتوانیم از تجربیات ایشان استفاده کنیم. نمونه تدریس استاد احمدی به راحتی برای شما قابل دسترس خواهد بود.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین.

امیر مسعودی:

از استادان به نام و محترم این موسسه آقای مسعودی است که ایشان در برنامه ی اوج یادگیری هستند و بسیاری از دانش آموزان ایشان را به خوبی میشناسند و با خلاقیت ها و روش های تدریس ایشان آشنایی دارند. ایشان مدرس درس ریاضی و فیزیک هستند، سرعت عمل، مدیریت زمان را به شما می آموزند، همچنین به تدریس مباحث دروس هم می پردازند. پکیج درس ایشان را میتوانید به راحتی سفارش دهید و از تدریسشان بهره مند شوید. قبل از خرید بسته های آموزشی امیر مسعودی نمونه تدریس هایشان را می توانید در سایت ببینید.

 برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین.

مهدی شیخی:

ایشان یکی از دبیران زیست هستند و نکات را به خوبی به شما یادآوری میکنند و شیوه های تست زنی را هم به شما آموزش میدهند، تدریسشان بسیار شیرین و لذت بخش است و اکثر دانش آموزان ایشان را بسیار دوست میدارند. در درس زیست نظام قدیم، نظام جدید، روش های تست زنی و جمع بندی  انتشار یافته است.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین.

عارف ربیعیان

یکی از اساتید جوان و بسیار نکته سنج کنکور آسان است ایشان می باشند که بسیاری از دانش آموزان شیوه ی تدریس ایشان را دوست دارند. عارف ربیعیان استاد درس شیمی است. در درس شیمی نظام قدیم، نظام جدید، روش های تست زنی و جمع بندی به کمک این استاد نمونه در انتشارات گیلنا ساخته شده است نمونه تدریس ایشان را می توانید در سایت ببینید.

شهرام محجوبی:

یکی از اساتید خوب درس زبان انگلیسی استاد شهرام محجوبی میباشند که با زحمات بسیار ایشان، از نکات تستی تا ریدینگ، رایتینگ، کلوز تست، و لغت ها را به شما آموزش میدهند، اگر درس زبان را ضعیف هستید تنها با خریدن پکیج آموزشی ایشان میتوانید زبان خود را به سطح متوسط برسانید.

نیما حاجی لر زاده:

یکی از اساتید جوان کنکور آسان است استاد نیما حاجی لر زاده میباشد که در رشته ی علوم انسانی به فعالیت میپردازند و دروس جامعه شناسی و روانشناسی را تدریس میکنند و نکات مورد نظر را به دانش آموزان یادآور میشوند. از جمله دروس مهم رشته ی علوم انسانی درس روانشناسی و جامعه شناسی است که با کمی خواندن از جانب دانش آموزان میتوانند به خوبی نتیجه ی مورد نظر را دریافت کنند.

نمونه تدریس اساتید اوج یادگیری

نمونه تدریس اساتید اوج یادگیری؛ قبل از سفارش پکیج برای شما می تواند کارساز باشد تا بیشتر با روند تدریس های ایشان آشنا شوید. درواقع هر رشته ایی که دارای دروس تخصصی است و با کمک نمونه تدریس اساتید می توانید روش های درس دادنشان را ببینید. که قعطا دانش آموزان با دیدن این پکیج ها نیازمند پکیج آموزشی می شوند. در رشته ی تجربی شیمی و فیزیک و زیست بسیار سخت است همچنین در رشته ی ریاضی شیمی و فیزیک در رشته ی انسانی عربی و ادبیات و اقتصاد و روانشناسی و جامعه شناسی و… با توجه به دروسی که نام بردیم می توانیم دریابیم که دانش آموز به تنهایی نمی تواند برنامه ریزی درسی برای خود داشته باشد باید از کمک مشاور استفاده کند و تمامی نکات را در نظر داشته باشد. یک دانش آموزی که نمی داند اصلا کنکور چیست و درباره ی ویژگی های آن نمی داند نیازمند حضور یک  معلم می شود تا با تدریس ها راهمایی هایش بتواند در کنکور موفق شود که به در واقع به نوعی روشنگر چراغ آینده ی او باشد. بنابراین در نمونه تدریس اساتید اوج یادگیری درباره ی اصول تست زنی دروس اختصاصی میپ ردازیم و نکات را به شما یادآور میشویم. میتوانید برای ثبت نام از طریق تماس تلفنی یا اپلیکیشن اوج یادگیری استفاده کنید. در شیوه ی تست زنی عمومی ما به نکاتی می پردازیم که میتواند برای شما مهم باشد که در نمونه تدریس اساتید اوج یادگیری می توانید با آن روش ها آشنا شوید.

نمونه تدریس های استاد احمدی

استاد احمدی موسس انتشارات گیلنا، با دادن راهکار هایی برای کنکور، به خیلی از دانش آموزان کمک های زیادی را عرضه داشته است. ماحصل تدریس دروس تخصصی مجموعه پکیج های آموزشی شد که به دانش آموزان ارائه میشود. شامل فیلم های ،آموزشی، جزوه درسی و تعدادی تست می باشد. نمونه تدریس های استاد احمدی نشانگر مهر و محبت ایشان بر تمامی دانش آموزان بوده است که اطلاعات و تجارب خود را در اختیار دانش آموزان قرار داده اند. بابت تدریسشان هزینه ایی دریافت نمی کنند هزینه ایی که از شما میگیرند، هزینه ی ساخت دی وی دی ها و تجهیزات آموزشی آنان است در عوض آن ها می خواهند بهترین دانش آموزان را پرورش دهند که بتوانند ایران را بسازند. نمونه تدریس های استاد احمدی برای شما می تواند بسیار مفید باشد این استاد کار کشته دروس عمومی مانند دینی و ادبیات و عربی را تدریس می کند که میتوانید نمونه تدریس های ایشان را ببینید. همچنین در دروس اختصاصی رشته ی انسانی مانند ادبیات و عربی در کنار دانش آموزان خواهد بود. ایشان تا پایان راه موفقیت با دانش آموران خود همراه هستند تا نتیجه ی تلاش های مستمر خود را ببینند.

نمونه تدریس های امیر مسعودی

همانطور که میدانید این دروس ریاضی و فیزیک حفظی نیستند و شما برای یادگیری آن نیاز دارید به خوبی به درس های معلم گوش فرا دهید و تمرینات لازم را حل کنید. در ابتدا فیزیک و ریاضی پیچیده و سخت به نظر می رسد که با نمونه تدریس های امیر مسعودی می توانید با روش های یاشان آشنا شوید و از بهترین روش های تست زنی و آموزشی برخوردار شوید. شما برای یادگیری نیاز به ممارست دارید وقتی سعی در حل کردن تمارین داشته باشید و یا بعد از هر درس گرفتن از آقای امیر مسعودی این پیچیدگی ها حل می شود. بنابراین آقای امیر مسعودی با یاد دادن نکات مهم آموزشی و تستی می تواند به شما کمک های بزرگی را ارزانی دارد، با کمک کنکور آسان است می توانید از کیفیت آموزشی بالای این استاد عزیز برخوردار شوید و از درس خواندن لذت ببرید. نمونه تدریس های امیر مسعودی در دروس فیزیک و ریاضی کنکور تجربی و ریاضی، برای دانش آموزان بسیار خوب واقع شد و توانستند بهترین نتایج را داشته باشند. استاد امیر مسعودی با مهارت بسیار بالا به این امر واقف می باشد و می دانندکه دانش آموزان با تلاش و کوشش اگر سعی در یادگیری مفاهیم و محاسبات دارند، اما این انرژی باید به خوبی صرف شود؛ بنابراین استاد امیر مسعودی می تواند به بهترین شکل ممکن به ما مسائل مورد نیاز را آموزش دهد. البته که تعداد زیادی از دانش آموزان برای حل کردن درس فیزیک ضعف دارند و تکنیک های آموزشی و تست زنی را نمی دانند و این باعث می شود که نتوانند رتبه ی بالایی به دست بیاورند، نکات درس فیزک بسیار زیاد است و دانش آموزان برای اولین بار میخواهند کنکور بدهند بسیار کم تجربه هستند بنابراین کنکور آسان است به آن ها کمک می کند تا بتوانند موفق شوند، نمونه تدریس های امیر مسعودی می توانند بیانگر همه چیز در توانایی این استا عزیز باشد. موفقیت دانش آموزان ایرانی به معنای سربلندی مجموعه ی کنکور آسان است می باشد. هر یک از دانش آموزهای ما باید بتوانند موفق شوند زیرا ما بر روی هر یک از آن ها سرمایه گذاری کرده ایم و آینده ایی درخشان برای آن ها در نظر گرفته ایم. بنابراین برای یادیگیری نکات تست زنی فیزیک از پکیج های آموزشی جناب اقای امیر مسعودی استفاده کنید، معلمی عزیز و زحمتکش که هدفش تنها کمک کردن به دانش آموزان است. و با خلاقیت و جدیت تمام سعی دارد تمامی نکات را در قالب دی وی دی به شما ارائه دهد. نمونه تدریس های ایشان را می توانید در سایت مشاهده کنید. با کمک کنکور آسان است واقعا کنکور آسان است. از برنامه ریزی درست و مشاوره هم با کمک کنکور آسان است برخوردار می شوید. همین حالا کافی است ثبت نام کنید.

نمونه تدریس عارف ربیعیان

درس شیمی یکی از دروس مشترک بین دانش آموزان رشته ی تجربی و ریاضی است که سوالاتش در کنکور به صورت مفهومی و محاسباتی می آید یعنی شما باید متن را به درستی بخوانید تا بعد بتوانید محاسبات را به خوبی حل کنید در کنار آن هم باید سرعت عمل و مدیریت زمان را بلد باشید عارف ربیعیان یکی از اساتید خوب آسان یادگیری است که توانست با شیوه های خلاقانه ی خود به تدریس دروس شیمی بپردازد، همچنین دانش آموزان ایشان از تدریسشان بسیار راضی بودند و توانستند در کنکور رتبه ی بسیار خوبی را بدست بیاورند. استاد ربیعیان به خوبی از پس سوالات تستی برمی آید و درس را به خوبی برای شما توضیح میدهند. لازم به ذکر است که عارف ربیعیان در سال 1394 به عنوان برترین و بهترین مدرس در تی وی حضور پیدا کردند و اصول تست زنی را به دانش آموزان می آموزند وهمچنین به آموزش دروس هم میپردازند. نمونه تدریس عارف ربیعیان را می توانید در سایت ببینید و میتوانید از ویژگس های تدریس ایشان برخوردار شوید.اگر روش های تست زدن درس شیمی را بلد نیستید اشکالی ندارد تنها با تهیه ی پکیج آموزشی اوج یادگیری می توانید روش ها و تکنیک های تست زنی و اصولش را یاد بگیرید. همچنین میتوانید سرعت عمل خود را در تست زنی با نکات خوب و مهمی که استاد میگویند و یا روش های تست زنی که ایشان معرفی میکنند؛ کلی چیز هایی یاد بگیرید که در هیچ مدرسه ایی تاحالا درباره ی آن نگفته اند. تست هایی که حل میکنید را باید به صورت نکته وار مرور کنید. نمونه تدریس عارف ربیعیان را می توانید به راحتی در سایت ببینید و با روش های تدریس ایشان می توانید آشنا شوید. شک نداریم با دیدن تدریس ایشان عاشقشان می شوید و میتوانید به خوبی از تدریسات ایشان برخوردار شوید و به راحتی تست بزنید و موفق شوید.