طرح رتبه گردون

طرح رتبه گردون : یکی از ویژه ترین طرح های برای دانش آموزان کنکوری که هدفی بسیار مهم دارند، و میخواهند که بهترین نتیجه ی کنکور را داشته باشند،

طرح هدفی با بهترین برنامه ریزی همراه دانش آموز می رود تا کمک های بزرگی را به دانش آموز ارائه دهد. این طرح ویژه برای دانش آموزان بسیار ممتازی است که بهترین رشته و بهترین دانشگاه ها را میخواهد، می توانند در این طرح شرکت داشته باشند. در ابتدا باید حتما تست IQ را بدهند.

و در صورت قبول شدن در این طرح می توانند در کلاس های ویژه ی ما شرکت داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین.

برای دانش آموزان هدف مند؛ طرح رتبه گردون

قطعا باید برای کنکور هدف داشت و با برنامه ریزی درست و به جا بتوان به خوبی برعلیه کنکور ایستادگی کرد، طرح رتبه گردون یکی از بهترین طرح ها می باشد که می تواند بهترین روش ها را برای یادگیری درس و تست زدن به شما بیاموزد.

در طرح رتبه گردون شما با یک تیم چهار نفره روبه رو می شوید که برای بهتر شدن شما تلاش های بسیار زیادی را انجام می دهند.

بعد از ورود شما به طرح رتبه گردون زیر نظر یک مشاور انگیزشی و یک پشتیبان و یک دانشجوی هدف و یک رتبه برتری کنکور قرار می گیرید تا به شما بیاموزند تا بهترین برنامه ریزی و بهترین روش برای درس خواندن و تست زدن بیاموزید.

در ابتدا بسیاری از دانش آموزان سردرگم هستند حتی اگر دانشجوی نمونه ی مدرسه باشید شاید برای کنکور هنوز نتوانسته باشید خودتان را آماده کنید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین.

استفاده از طرح رتبه گردون

بنابراین یکی از مهم ترین کار هایی که شما برای کنکور باید انجام دهید قطعا داشتن یک مشاور خوب برای اینکه راه و روش های کنکوری شدن را به شما بیاموزد.

شما در طرح رتبه گردون با داشتن یک مشاور و یک پشتیبان کاملا از سردرگمی در خواهید آمد، مشاور انگیزشی از نظر روحی شما را آپدیت می کند تا خودتان را نبازید حتی اگر شکست کوچکی داشته باشید.

پشیبان به شما کمک میکند تا بهتر بتوانید برنامه ریزی کنید و بهتر بتوانید درس بخوانید قطعا پشتبان شما به شما روش های تست زدن و مطالعه ی درست را می آموزد همگی این ها به شما کمک می کنند برای بهتر شدن.

شما با کمک یک دانشجوی هدف می توانید به خوبی هدف گذاری کنید و به هدف خود که فلان رشته یا فلان دانشگاه می باشد برسید.

با کمک یک رتبه برتر کنکوری می توانید از تجربیات درس خواندن و از تجربیات تست زدن و کنکور استفاده کنید تا شرایط را بهتر درک کنید و برای آن برنامه ریزی پیش از موعود داشته باشید.

همگی این عزیزان برای شما برای فردایی بهتر و نتیجه ایی بهتر؛ تلاش می کنند. عالی ترین طرح و ویژه ترین طرح، رتبه گردون می باشد که با داشتن بهترین مشاوره ی آموزشگاه می باشد.

همچنین بهترین طرح انتشارات گیلنا و یا کنکور آسان است هم می باشد. با کمک طرح رتبه گردون بهترین روش درس خوانی و بهترین ها را خواهید داشت تا کنکوری شدن را تجربه کنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین.

طرح رتبه گردون رشته ی انسانی

وقتی بعد از گرفتن تست با ظرفیت محدودی که رتبه گردون دارد و وارد این طرح شدید زیر نظر مستقیم تیم چهار نفره قرار میگیرید،

دانش آموزان رشته ی انسانی برای رشته ی روانشناسی، حقوق و علوم سیاسی می خواهند درس بخوانند و هدفشان قطعا دانشگاه تهران یا امام صادق یا فردوسی مشهد یا الزهرا می تواند باشد،

قطعا دانشگاه های انتخاب شده بسیار ورود کردن به آن سخت است کمی مشکلات دارد که با درس خواندن درست و شیوه های آموزشی درست به انجام می نشیند،

شما با کمک طرح رتبه گردون از تجربیات و از مهم ترین اصول یادگیری برخوردار خواهید شد. پس تا ظریف ها پر نشده است وارد این طرح شوید و با اصول بتوانید برای کنکئر آماده شوید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین.

طرح رتبه گردون برای رشته ی تجربی

رشته ی تجربی در کنکور بسیار شرکت کننده دارد که بسیار شرایط کنکور دادن در این رشته سخت است،

دانش آموزان این رشته خواهان قبولی دررشته های داروسازی و پزشکی و دندان پزشکی هستند که در بهترین دانشگاه ها از قبیل دانشگاه شیراز یا دانشگاه تهران قبول شوند،

قطعا درس خواندن در این رشته بسیار سخت است البته امکان پذیر نیست زیرا هرکسی که بخواهد قطعا تلاش می کند و موفق می شود منتها در این راه برای تلاش کردن نیازمند یکسری افراد هستید تا به شما بهترین روش های درس خوانی را بیاموزد.

در این تیم چهار نفره شما از ویژه ترین و بهترین طرح ها برخوردار هستید تا برای رسیدن به آنچه که می خواهید تلاش کنید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین.

رشته ی تجربی در کنکور

قطعا در این راه شما موفق می شوید زیرا بهترین تیم در کنار شما خواهد بود از قبیل مشاور انگیزشی، پشتیبان، یک دانشجوی هدف و یک رتبه ی برتر کنکوری.

شما با کمک مشاور انگیزشی و پشتیبان می توانید از نظر روحی خودتان را کنترل کنید و استرس را کم کنید و بهتر درس بخوانید.

زیرا این رشته بسیار شرکت کننده دارد و کاملا رقابتی است بنابراین باید مشاور انگیزشی در کنارتان داشته باشید تا بتوانید به خوبی بر تمام اضطراب و استرس غلبه کنید.

با کمک رتبه برتر کنکوری و دانشجوی هدف می توانید به خوبی برنامه ریزی کنید و از تجربیاتشان استفاده کنید و قبل از کنکور همه ی این تجربیات را به کار ببرید.

بنابراین برای رسیدن به موفقیت راه های گوناگونی وجود دارد که تنها با  طرح رتبه گردون انجام می گیرد، تا ظرفیت آن پر نشده است عجله کنید.

طرح رتبه گردون برای رشته ی ریاضی

کنکوری های رشته ی ریاضی برای موفقیت و قبولی در رشته ی مهندسی کافی است با کمی برنامه ریزی و درس خواندن و شیوه های صحیح تست زدن را انجام دهید،

بسیاری از دانش آموزان سردرگم برای برنامه ریزی و خوب درس خواندن هستند و یا تست زدن، باکمک طرح بسیار ویژه و بسیار خوب موثر رتبه گردون می توانید به این سوالات پاسخ دهید.

در این رشته دانش آموزان سعی در قبولی رشته ی مهندسی عمران یا مهندسی مکانیک یا مهندسی برق دارند که در دانشگاه هایی مثل شهید بهشتی مثل دانشگاه صنعتی شریف یا دانشگاه تهران علاقه به قبولی دارند.

بنابراین می توانند برای رسیدن به این نقطه بسیار تلاش کنند، با کمک طرح رتبه گردون شما با یک تیم چهار نفره روبه رو می شوید که زیر نظر یک مشاور انگیزشی و یک پشتیبان و یک دانشجوی هدف و یک رتبه برتری کنکور قرار می گیرید تا بهترین برنامه ریزی و بهترین روش برای درس خواندن و تست زدن بیاموزید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین.

طرح رتبه گردون

بنابراین یکی از مهم ترین کار هایی که شما برای کنکور باید انجام دهید قطعا داشتن یک مشاور خوب می تواند بسیار مهم باشد تا روش های کنکوری شدن را به شما بیاموزد.

شما در طرح رتبه گردون با داشتن یک مشاور و یک پشتیبان کاملا از سردرگمی در خواهید آمد، مشاور انگیزشی از نظر روحی شما را آپدیت می کند و پشیبان به شما کمک میکند.

تا بهتر بتوانید برنامه ریزی کنید و بهتر بتوانید درس بخوانید قطعا پشتبان شما به شما روش های تست زدن و مطالعه ی درست را می آموزد. شما با کمک یک دانشجوی هدف می توانید به خوبی هدف گذاری کنید.

و با کمک یک رتبه برتر کنکوری می توانید از تجربیات درس خواندن و از تجربیات تست زدن و کنکور استفاده کنید تا ظرفیت پر نشده است عجله کنید.

جمع بندی

دانش آموزان عزیزی که 11 سال تلاش کرده اند و سال دوازدهم را باید کنکور بدهند، قطعا باید نتیجه ایی داشته باشد تا بتواند دانش آموزان را به فردایی بهتر وصل سازد. قطعا طرح رتبه گردون یکی از بهترین ویژه ترین و عالی طرح مشاوره ی آموزشگاه می باشد که دانش آموزان را برای بهتر شدن سوق می دهد.

البته برای ورود دانش آموزان تست ای کیو یا تایین سطح انجام می دهد، ورود دانش آموزان به این طرح به صورت محدود است که برای تمامی رشته های علوم انسانی و ریاضی و تجربی قابل اجرا خواهد بود،

این طرح ویژه ی دانش آموزان کنکوری است که می خواهد دانشگاه های بسیار مناسبی قبول شوند و در بهترین رشته ها درس بخوانند.

نتیجه گیری

البته لازم به ذکر است که در این طرح می توان  از دانش آموزان سال دهم یا یازدهم هم دعوت به عمل بیاوریم.

اما استفاده از این طرح بسیار محدوداست اما اگر زود در آن اقدام کنید می توانید از این طرح برخوردار شوید.

شما در این طرح با یک تیم چهار نفره که می تواند نیاز یک دانش آموز باشد صحبت می کنید که برای شما بهترین ها و ویژه ترین ها را می خواهد،

بنابراین برای درس خواندن باید برنامه ریزی داشته باشید و با هدف و تلاش کافی وارد شوید.

طرح رتبه گردون با کمک بهترین مشاوران انگیزشی و بهترین پشیتبان و یک دانشجوی هدف و یک رتبه برتری می تواند به بهترین شکل برای درس خواندن در کنار شما باشد تا بتوانید موفق شوید.

هنوز هم دیر نشده است میتوانید در این طرح شرکت داشته باشید تا بهترین ها در پیش و روی شما قرار بگیرد که باعث افتخار و خوشحالی ما خواهد. تا ظرفیت پر نشده است عجله کنید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۵ رای