نکات مشاوره ای

اردوی نوروزی کنکور آسان است

اردوی نوروزی کنکور آسان است

درباره اردوی نوروزی کنکور آسان است چه می‌دانید؟

ایام عید بهترین زمان برای جمع بندی و مرور دروس و مباحث مهم کنکوری و کسب آمادگی کامل برای شرکت در این آزمون سراسری است. دانش آموزان با شرکت در طرح مطالعاتی موسسه‌ی کنکور آسان تحت عنوان “اردوی نوروزی کنکور آسان است” می‌توانند برنامه‌ی مطالعاتی دقیق و هدفمند خود برای مرور دروس و افزایش آمادگی جهت حضور در آزمون سراسری را اجرا کنند.

اردوی نوروزی کنکور آسان است یک طرح مطالعاتی بسیار عالی است که دانش آموزان با شرکت در آن می‌توانند دروس عمومی و تخصصی را به طور کامل مرور کرده، ترفندهای مهم حل تمرینات و تست‌های کنکوری طرح شده بر اساس مباحث مهم کنکوری را مطالعه نموده و برای افزایش آمادگی و همچنین مطالعات بهتر، مطابق با یک برنامه‌ی دقیق و منظم پیش بروند.

یکی از مهم‌ترین مزایای شرکت در این طرح مطالعاتی این است که دانش آموزان مطالعه و مرور دروس را بر حسب وظیفه‌ی روزانه‌ی خود انجام می‌دهند و با وظایف تعیین شده از جانب مشاوران استاد حسین احمدی برای آن‌ها، مطالعه‌ی دروس را طبق برنامه و بر حسب تکلیف خود انجام می‌دهند.

وظایف دانش آموزان در اردوی نوروزی

در واقع هر یک از شرکت کنندگان در این طرح باید در پایان هر روز یک گزارش از مطالعات درسی و تمرینات حل شده تهیه کرده و برای مشاور خود ارسال کنند؛ مشاوران با بررسی این گزارش و ذکر چند ترفند و راهنمایی دانش آموزان برای بهبود مشکلات درسی خود در هر روز، به آن‌ها کمک می‌کنند تا آمادگی کامل را در پایان دوره کسب کرده و بر مهم‌ترین مفاهیم مرتبط با دروس عمومی و تخصصی را بهترین شکل بیاموزند.

یادگیری بهتر و زود فراموش نکردن دروس چه راه کارهایی دارد؟
ادامه مطلب

مورد دیگر در رابطه با این اردو ، گزارشی است که دانش آموزان برای خود تهیه کرده، برنامه‌ها و وظایف درسی که در هر روز عملی شده است را یادداشت کرده و از میزان رضایتمندی خود درباره‌ی تست زنی و مطالعه‌ی دروس در پایان هر روز گزارش تهیه می‌کنند؛ به این ترتیب مهم‌ترین مشکلات آن‌ها در هر درس مشخص خواهد شد و می‌توانند به نقاط قوت خود در هر یک از مباحث درسی پی ببرند.

از این طریق دانش آموزان می‌توانند با کمک تیم مشاوره‌ مرکز کنکور آسان است، مشکلات و نقاط ضعف خود در یادگیری مباحث مختلف را برطرف کرده و این مباحث را به طور کامل یاد بگیرند.

طرح مطالعاتی عید کنکور آسان است به چه شکل اجرا می‌شود؟

موضوع اصلی این است که تمامی دانش آموزان در تمامی مقاطع می‌توانند در این طرح مطالعاتی شرکت کنند و هیچ محدودیتی وجود ندارد. بنابراین اگر دنبال یک تلنگر برای مطالعه‌ی هدفمند دروس و مباحث مهم کنکوری هستید، می‌توانید از بهترین فرصتی که اردوی نوروزی کنکور آسان است در اختیار شما قرار داده نهایت استفاده را ببرید و تک تک مباحث و دروس مهم خود را به طور منظم و برنامه ریزی شده مرور کنید و نقاط ضعف خود در یادگیری مباحث مهم و کنکوری را برطرف کنید.

از مزایای دیگر شرکت در این دوره‌ی مطالعاتی، اوج یادگیری و  افزایش دقت و تمرکز دانش آموزان و تسلط آن‌ها بر مباحث مهم و تخصصی است؛ این طرح مطالعاتی به دانش آموزان کمک می‌کند تا تسلط خود را بر مباحث اصلی هر یک از دروس افزایش دهند و عواملی که باعث حواس پرتی آن‌ها شده و تمرکز آن‌ها را به هم می‌زند را از ذهن خود خارج سازند و از این طریق توانایی و تمرکز خود را برای حل سریع تست‌ها و نمونه سوالات کنکوری افزایش دهند.

برنامه ریزی کنکور با اوج یادگیری
ادامه مطلب
مزایای شرکت در اردوی نوروزی کنکور آسان است

موفقیت در کنکور

مطمئنا می‌دانید که یکی از مهم‌ترین موارد در کسب موفقیت در کنکور سراسری، افزایش تمرکز و دقت است؛ به نحوی که بتوانید در مدت زمان تعیین شده، درصد زیادی از سوالات را پاسخ دهید. برای رسیدن به این هدف لازم است با ترفندهای حل سریع و راحت نمونه سوالات کنکوری آشنا باشید و تمرکز بیشتری داشته باشید.

با تهیه‌ی طرح مطالعاتی “اردوی نوروزی کنکور آسان است“، یک برنامه‌ی دقیق در اختیار شما قرار گرفته که تمامی وظایف و فعالیت‌هایی که لازم است برای مطالعه‌ی دقیق دروس انجام دهید در این برنامه مشخص خواهد شد؛ در نتیجه دانش آموزان با استفاده از این برنامه می‌توانند بر مباحث اصلی دروس تخصصی و مهم کنکوری مروری کامل داشته و برای حضور در آزمون سراسری یک جمع بندی درست بر تمامی مباحث داشته باشند.

داوطلبان کنکوری سراسری با شرکت در اردوی نوروزی کنکور آسان است، می‌توانند کسب آمادگی و تسلط لازم بر مباحث اصلی کنکور و موفقیت صد در صدی در آزمون پیش رو را تضمین شده بدانند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *