نکات مشاوره ای

کنکور آسان است یا حرف آخر

کنکور آسان است یا حرف آخر

کنکور آسان است یا حرف آخر ؟ در زمینه ی آموزش و کنکوری تا کنون هر موسسه ایی مانند کنکور آسان است نتوانسته است موفق باشد؛ زیرا کنکور آسان است از سال 1373 تا کنکور همراه دانش آموزان بوده و تنها موسسه ایی بوده که توانسته مجوز رسمی سازمان ارشاد را دریافت کند،

ایده و فکر تاسیس این آموزشگاه توسط  استاد حسین احمدی ایجاد شده است؛ هر موسسه ایی که بعد از موسسه ی کنکور آسان است به میان آمد می توان گفت کپی از کنکور آسان است می باشد؛

زیرا همانطور که در بالا گفته شد کنکور آسان است ایده از طرف استاد احمدی بوده است. اما حرف آخر مانند کنکور آسان است قدمت دار نیست و تقریبا موسسه ایی نوپا است و آنجور که مشخص است کاملا بدون برنامه ریزی درست، به پیش میرود معلوم نیست که چگونه این پیشروی را ادامه خواهد داد یا به کجا می رسد،

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

روش های آموزش را باید به کاردان سپرد هرکسی نمی تواند با احساسات چند نوجوان بی گناه بخاطر پول و هزینه بازی کند، برخی این موسسات مانند قارچ سبز شده اند و کاملا بی اعتبار و بی ارزش می باشند.

کنکور آسن است می تواند بهترین موسسه ایی باشد دقیقا شبیه مدرسه که با وجود روانشناسان کاربلد و اساتید خوب اداره می شود و همه چیز رو به اصول خاصی بنا شده است.

دریافت ریز نمرات دیپلم
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

کنکور آسان است یا حرف آخر ؟

اما حرف آخر بر چه اسای به وجود آمده؟ آیا فقط برای پول بیشتر؟ پول بسیار بی ازش تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید؛ زیرا موفقیت در کنکور سراسری به نوعی برای اکثر جوانان شرکت کننده یک راه تعیین کننده و سرنوشت ساز محسوب می شود.

و ما که وسیله ایی هستیم برای رسیدن موفقیت جوان هایی که ایران ساز هستند و آینده دار این مرز و بوم هستند و کنکور آسان است با کمک کردن آن ها می توانند در این امر شریک خوبی باشد.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

کنکور آسان است می خواهد روش های درست تست زنی و تحلیل کردن مدیریت زمان و سرعت و عمل را در دانش آموزان بالا ببرد تا بتواند کوله باری را از دوش آن ها بردارد.

کنکور آسان است با گردآوری بهترین متخصصین کنکور و بهترین مشاوره ها، سعی در بالا بردن کیفیت آموزشی برای دانش آموزان دارد. دانش آموزان می توانند با کمک گرفتن از موسسه ی کنکور آسان است روش های صحیح آشنا شدن با نحوه سوالات کنکوری و یادگیری روش تست زنی موثر در زمان کوتاه را آموزش ببینید.

در واقع یکی از اهداف برتر کنکور آسان است این است که با شعار رعایت عدالت آموزشی بوده که با بهره گیری از دانش روز و تکنولوژی امکان ارتباط و پرسش و پاسخ را برای داوطلب مهیا کرده است.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

کنکور آسان بهتر است یا حرف آخر

اما حرف آخر نهایت توانسته باشد کپی کردن از موسسه ی کنکور آسان است را روی موسسه ی خود پیاده کرده باشد البته این روش پیاده سازی به گونه ایی است که مانند این است به دانش آموزی سر جلسه امتحان بگویند open book جواب سوالات را بده و او حتی با باز کردن کتاب هم نتواند جواب سوالات را بدهد! در نهایت نمره آن درس را نگیرد.

زمانی که کنکور آسان است از قله ی سختی ها به سوی اهداف خودش می رفت می گفت روزی خواهد آمد که این آرزو ها به تحقق برسد و امروز با رسیدن به آرزو هایمان چیز زیادی از خدای بزرگ نمی خواهیم به جز اینکه بر توانای ما بیافزاید تا بیشتر برای دانش آموزان کنکوری وقت بگذاریم.

چرا با اینکه زیاد درس میخوانم درآزمون هایم پیشرفت نمیکنم؟
ادامه مطلب

بسیاری از دانش آموزان پیش ما شکایت می آورند که این آموزشگاه اصلا مناسب نبوده و ما مجبور شدیم از پکیج های کنکور آسان است استفاده کنیم، خب دانش آموزانی که همه چیز را از نزدیک دیده اند و خوب و بد خود را می دانند بهتر می توانند این مسائل را درک کنند که کنکور شوخی نیست،

باید همان اول فکر اساسی کرد تا در پایان سال هرگز عقب نیوفتاد، اما باز هم خیلی از دانش آموزان گول این موسسه ی مانند قارچ سبز شده را می خورند، پیشنهاد کنکور آسان است به شما این است که حتما خوب تحقیق کنید،

برخی ویدئو های آموزشی کنکور آسان است را ببینید، یا برخی ویدئو های حرف آخر را ببینید تا بهتر بتوانید تفاوت های این دو پکیج های کنکوری را دریابید. کنکور آسان است مسئولیت شما را از ابتدا برعهده گرفته است.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

جمع بندی

به شما مشاوره  رایگان رائه می دهد، و بعد از کنکور هم همراه شما می ماند تا زمان انتخاب رشته، بنابراین کنکور آسان است نمی تواند نصفه نیمه شما را رها کند میان سختی های کنکورو شرایط بعد از آن، علاوه بر این کنکور آسان است با کمک بهترین معلمان و اساتید سعی میکند نکات تستی را به خوبی متوجه شوید و بتوانید در کنکور به موفقیت برسید.

امکان دسترسی کامل از سی دی یا دی وی دی های آموزشی درسی برای هر رشته و به تفکیک هر درس با بهره گیری از روش های تست زنی موثر و تدریس اساتید مجرب می باشد.

این محصولات فرهنگی با ارزش با قیمتی نازل به صورت اینترنتی و آنلاین در دسترس داوطلبین قرار دارند و به راحتی قابل دریافت و استفاده می باشند. اما حرف آخر نهایت توانسته باشد از کپی کردن موسسه ی کنکور آسان است پیکج های آموزشی خودش را به دانش آموزان تحویل دهد،

البته که از نظر این موسسه محتویات داخل پکیج مهم نیست و سعی دارد تنها با به پایان رساندن فروش پکیج ها به دانش آموزان نوعی کلاهربردای آموزشی کند و دانش آموزان را با اذیت کردن و روش های غیر استانداری از کنکور عقب بیاندازد، در کنکور آسان است همه چیز با برنامه ریزی و فکر جلو رفته است.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

استاد حسین احمدی از جمله اساتید بسیار خوبی است که موسسه ی کنکور آسان است را به خوبی حمایت می کند و موسس این مجموعه هم آقای حسین احمدی بوده است، که با هدف ایجاد عدالت بین دانش آموزان این موسسه را ایجاد کرده است، موفقیت کنکور آسان است با تلاش های شبانه روزی این استاد عزیز همچنان ادامه دارد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

5 دیدگاه در “کنکور آسان است یا حرف آخر

  1. آرمین گفت:

    بسیار عالی

    1. ادمین گفت:

      تشکر از شما

  2. گیلنایی گفت:

    تشکر از توضیحاتتون

  3. AMIN گفت:

    فقط همینو میگم : هیچ معلمی مثل استاد ربیعیان نمیشه در شیمی.مزاقب باشید از دستش ندید❤

    1. AMIN گفت:

      اما بازم ازتون تشکر میکنم با شما دیدگاهم از کنکور و درس خوندن عوض شد❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *