نکات مشاوره ای

زمان درس خواندن استاندارد برای کنکور چند ماه است؟

زمان درس خواندن استاندارد برای کنکور چند ماه است؟

زمان درس خواندن استاندارد برای کنکور چند ماه است؟ زمان مناسب برای درس خواندن برای کنکور چه قدر است؟ این سوالی است که برای همه دانش آموزان پیش می آید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

زمان مناسب برای شروع مطالعه بستگی به هر فرد دارد ولی زمان مناسب برای شروع مطالعه از اول مهر و یا تابستان است. اگر از تابستان شروع کند می توانید تسلط بیشتری بر روی دروس داشته باشید.

در ادامه مطالب، شیوه صحیح مطالعه برای کنکو را برای شما ذکر کرده ایم.

شیوه صحیح درس خواندن برای کنکور

قبل از اینکه مطالعه خود را آغاز کنید، هدف خود را مشخص کنید. اگر هدف نداشته باشید، انگیزه ای برای درس خواندن نخواهید داشت. پس قبل از شروع مطالعه هدق داشته باشید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

بعد از مشخص کردن هدف، نوبت به برنامه ریزی می رسد. برخی از دانش آموزان برنامه درسی خود را با دوستان خود تطبیق می دهند اما باید توجه داشته باشیذ که این کار نه تنها به شما کمک نمی کند، بلکه به ضرر شما است.

برنامه درسی شما باید مطابق توانایی های شما و سبک زندگی شما باشد. برنامه ‌ریزی دقیق اولین و مهم ‌ترین تکنیک به عنوان بهترین روش مطالعه کنکور است.زمان درس خواندن استاندارد برای کنکور چند ماه است؟

شما باید با یک برنامه دقیق و اصولی تمامی اهداف خود را به صورت روزانه مشخص کنید. زمان ‌های مشخصی را برای مطالعه درس ‌های عمومی و تخصصی تعیین کنید. زمان درس خواندن استاندارد برای کنکور چند ماه است؟

مدیریت زمان کنکور سراسری
ادامه مطلب

دروس عمومی و تخصصی باید به صورت موازی با یکدیگر مطالعه شوند. این بدین معنی است که دانش ‌آموز باید نه تنها در یک روز درس‌ عمومی مطالعه کند بلکه باید یک درس تخصصی نیز برای مطالعه داشته باشد.

برای ایجاد برنامه ریزی می توانید از مشاوران اوج یادگیری کمک بگیرید. آن ها می توانند با توجه به توانایی های شما برنامه ریزی مخصوص به خودتان را به شما ارائه دهند.

درس خواندن برای کنکور1401

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید، تهیه منابع مناسب برای مطالعه است. دانش آموزان زیادی هستند که نمی دانند باید از چه منابعی کتاب های کمک آموزشی خود را تهیه کنند.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

باید از انتشارات هایی منابع خود را تهیه کنید که تمامی نکات را به صورت واضح و کامل برای شما توضیح داده باشد.
بودجه بندی تمام دروس را در نظر بگیرید.

یکی از اشتباهاتی که داوطلبان کنکور انجام می دهند این است که بدون توجه به بودجه بندی دروس در کنکور شروع به مطالعه می کنند.

اگر شما بودجه بندی دروس را در نظر نگیرید،زمان درس خواندن استاندارد برای کنکور چند ماه است؟

برای همه دروس (چه پر اهمیت و چه کم اهمیت) انرژی یکسانی می گذارید و در این صورت نمی توانید به خوبی از پس دروس سخت کنکور بر بیایید.

یکی از مهم ترین کار هایی که باید در طول ایام مطالعه انجام دهید این است که در آزمون های مختلف شرکت کنید تا متوجه اشتباهات خود شوید و به مرور زمان این اشتباهات را از بین ببرید تا در جلسه آزمون آن ها را تکرار نکنید.

پیش‌ خوانی روشی است برای دسته ‌بندی اطلاعات به ‌گونه ‌ای که ‌مدیریت آن ساده باشد. فرض بر این است که هم‌ زمان با آماده شدن برای کنکور در کلاس ‌های درس هم شرکت می‌ کنید؛

اگر اینطور نیست این روش را روی برنامه و کتاب‌ های درسی ‌تان پیاده کنید. درس و موضوعات مربوط به هر روز را یک روز قبل بخوانید. مطالب مهم و کلیدی را که به روش ‌های دیگر مشخص نشده‌ اند، هایلایت کنید،

جمع بندی

اما از هایلایت کردن جمله‌ اصلی هر پاراگراف که معمولا جمله‌ نخست هر پاراگراف که شامل محتوای اصلی آن بند است، خودداری کنید.
هنگام مطالعه برای کنکور نباید تست زنی را نادیده بگیرید.

برای برخی از دانش آموزان سوال می شود که چرا استادان بر روی تست زنی تاکید زیادی دارند؟ زیرا تست زنی نشان می دهد که شما چه مقدار از مطالبی که مطالعه کرده اید را کامل متوجه شده اید.

پکیج آموزشی تست زنی دروس تخصصی با اوج یادگیری
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

همچنین شما باید انواع تکنیک های تست زنی را بلد باشید. شما باید سرعت تست زنی خود را افزایش دهید. دانش آموزانی وجود داشته اند که مطالب درسی را کامل و عالی مطالعه کرده اند اما در تست زنی ضعیف ب.

ده اند و سرعت کمی داشته اند به همین دلیل نتوانسته اند به خوبی در کنکور موفق شوند.

برای مطالعه کنکور، سعی کنید از درسی آغاز کنید که به آن علاقه دارید و بعد از آن به درسی برسید که تسلط کافی روی آن ندارید و بیشتر وقت مطالعه خود را به دروسی اختصاص دهید که برایتان سخت و دشوار هستند. دقت کنید که کیفیت مطالعه مهم تر از کمیت آن است.

عده ای در یک ساعت /ند صفحه مطالعه می کنند اما چیز زیادی از مطالبی که مطالعه کرده اند را بلد نیستند و باید دوباره آن مطالب را مطالعه کنند.

عده ای نیز در یک ساعت یک صفحه مطالعه کرده اند اما آن یک صفحه به خوبی یاد گرفته اند و نیاز به مطالعه دوباره ندارند. زمان درس خواندن استاندارد برای کنکور چند ماه است؟

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

شما برای حل کردن مشکلات خود در تمامی زمینه های کنکور، از اساتید برنامه اوج یاد گیری کمک بگیرید.

اوج یاد گیری با مشاوران متخصصی که دارد میتواند به تمامی سوالات شما مانند چگونه تست زدن پاسخ دهد و شما را در زمینه ها درسی راهنمایی کند.

استادانی همچون استاد امیر مسعودی و استاد حسین احمدی و استاد عارف ربیعیان که جزو بهترین ها هستند در این برنامه فعالیت میکنند. برنامه اوج یاد گیری با وجود این استاد ها به یکی از بهترین برنامه های تلوزیونی آموزشی تبدیل شده است.

این برنامه هر روز از ساعت 17:19 تا 17:49 به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می شود.

همچنین شما می توانید فیلم های آموزشی این برنامه را به علاوه جزوه درسی و تعدادی تست از این مجموعه تهیه کنید و استفاده کنید. اوج یاد گیری با بروز ترین روش های دنیا کار هایی که برای رسیدن به هدفتان نیاز است را به شما ارائه میدهد و در این راه شما را یاری میکند.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

والدینی که به دنبال یک آموزشگاه خوب برای فرزندتان هستید، برنامه اوج یاد گیری بهترین گزینه برای شما فرزندان شما است.

برای اطمینان شما میتوانید با اساتید این مجموعه صحبت کنید و از کیفیت بالا و تجربه زیاد این برنامه مطمئن شوید.زمان درس خواندن استاندارد برای کنکور چند ماه است؟

خوب است بدانید که دانش آموزان کنکوری زیادی از طریق استفاده از پکیج های آموزشی این برنامه توانسته اند در آزمون کنکور خود موفق شوند و حتی به رتبه برتر شدن دست پیدا کنند.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی: 

09121003198

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *