نکات مشاوره ای

اسامی مشاورین کنکور آسان است

مشاورین کنکور آسان است

اسامی مشاورین کنکور آسان است : در رابطه با کنکور گفتیم بهترین کاراین است که برای خود مشاور جهت یادگیری مباحث مهم تستی، و برنامه ریزی صحیح، روش های تند خوانی و درست خواندن را بیاموزید اول بیایید بررسی کنیم مشاور کیست و چه وظیفه ایی دارد؟

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

به طور کلی وظیفه ی مشاور تحصیلی عبارت است از: هدایت تحصیلی، آموزش مهارت های مطالعه و یادگیری، حل مشکل افت تحصیلی، استرس و اضطراب امتحانات، رفع رفتارهای نابهنجار، ارائه راهکار برای حل مشکلات روحی و روانی و در نهایت هموار کردن مسیر دانش آموزان برای موفقیت در تحصیلات بویژه قبولی در رشته ی مورد علاقه در دانشگاههای خوب کشور .

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

خدمات مشاوره دانش آموزی در واقع دانش آموزان را قادر می سازد تا توانایی ها و محدودیت های خود را بشناسند و از امکانات موجود استفاده بهینه کنند. خدمات مشاوره دانش آموزی برای کنکور می تواند با تعیین دقیق استعدادها و توانایی های دانش آموزان، آنها را به سمت موضوع مناسب راهنمایی کند.

مشاور تحصیلی با همکاری معلم، خانواده و مسئولان مدرسه می تواند دانش آموزان را در حل مشکلات تحصیلی، خانوادگی و عاطفی و در نهایت دستیابی به اهداف آموزشی کمک کند.

نکات انگیزشی استاد مسعودی در ارتباط با درس فیزیک
ادامه مطلب

مشاور علمی صالح با شناسایی نقاط قوت و ضعف دانش آموزان ، به آنها کمک می کنید تا از توانایی بالقوه خود برخوردار شوند. ترس از امتحانات نداشته باشند که و حتی کمک به انتخاب صحیح و منطقی موضوع؛ این پایه و اساس موفقیت تحصیلی و شغلی برای دانش آموزان است.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

اسامی مشاورین کنکور آسان است به شرح زیر است:

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

۱_ مهندس رسول فراهانی ( مدیر برنامه های مهندس امیر مسعودی و استاد حسین احمدی ) 09121968536

۲_ دکتر پنجه ( مشاور و همچنین برنامه ریز رتبه های 9، 14، 36، 78 و … ) 09121967648

۳_ دکتر هاشمی ( مشاور و برنامه ریز رتبه های ۳۷، ۴۳، ۵۴، ۹۶ و … ) 09129275023

۴_ دکتر کوهستانی( رتبه 340 کنکور سراسری 1389، مشاور و مدرس دروس انسانی ) 09121960775

۵_مهندس ربیع زاده ( فارغ التحصیل مهندسی ارشد کامپیوتر و مشاور دانش آموزان رشته ریاضی) 09129597388

۶_ خانم داوری ( رتبه 942 کنکور سراسری ) 09129233695

 

و ده ها مشاوری که برای کمک و راهنمایی شما آماده می باشند که جهت استعلام میتوانید با شماره 02122130931 تماس حاصل فرمایید.

استاد احمدی

استاد احمدی یکی از اساتید برتر عربی و دارای مدرک دکترا از دانشگاه تهران بزرگ هستند که سال ها تجربه تدریس و تالیف جزوات و کتب کنکوری را دارند. یکی دیگر از افتخارات ایشان در زمینه داشتن مجوز نشر لوح های فشرده است که در این زمینه پیشرو هستند.

ارزیابی رقابتی با استاد احمدی شامل جزئیاتی است که فقط یک معلم با تجربه می تواند ارائه دهد. انرژی را در کلاس خواندن به اشتراک بگذارید فاصله از ابتدا تا انتهای مسیر را برای رسیدن به مقصد اندازه گیری می کند.

به عنوان مثال ، هدف شما رفتن به دانشگاه است و شما 15 ماه برای انجام آن فرصت دارید، بنابراین فاصله از ابتدا تا انتهای آن هدف 15 ماه است و باید بر این اساس باشد.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

تدریس استاد احمدی

از مهارت ها و روش های برنامه ریزی برای نظارت بر پیشرفت استفاده کنید. با تغییر رفتار خیلی سریع نباشید و برای تغییرات برنامه ریزی کنید و مراقب احساسات و عواطف خود باشید.

برای پیشرفت عجله نکنید. احساسات ناگهانی و اضطراب شدید را کنترل کنید، گاه و بیگاه پیشرفت خود را ارزیابی و نظارت کنید. استاد حسین احمدی ، پایه اصلی کنکور ساده ، استاد دین و زندگی ، ادبیات و عربی و خالق فنون مختلف مطالعه و امتحان است.

تایم استاندارد تست زنی دروس باید چگونه باشد؟
ادامه مطلب

او یکی از بهترین و مهم ترین اساتید در زمینه مشاوره کنکور است، و بیشتر اساتید و پیشگامان آموزش آسان و یافتن آنها در مجموعه کنکور آسان از دست او می آیند. تکنیک های استاد احمدی تکنیک های رمزنگاری هستند.

این تکنیک به قدری مهم و کاربردی است که در بسیاری از دروس مورد استفاده قرار می گیرد و توسط مشاوران و معلمان این مجموعه تدریس می شود. یکی از چالش های بزرگ دانش آموزان در کنکور، حجم بالای دوره و تنوع مواد است.

به خاطر سپردن این مقدار محتوا نیز دشوار است پی اساتید و مشاورین دست به کار می شود و با ارائه ی روش های نوین بهترین ها را به آنان آموزش می دهند.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

 

 ویژگی مشاورین برای کنکور دانش آموزان

از شناخته شده ترین و درخشان ترین مشاوران کنکور آسان است می توان به استاد حسین احمدی ، استاد امیر مسعودی ، استاد عارف ربیعیان ، مهدی شیخی و عرفان پازوکی اشاره کرد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

به طور کلی، کنکور آسان استبا ارائه ی خدمات نوین در زمینه ی کنکور بهترین ها را برای دانش آموزان فراهم می آورد. شما کنکور سراسری را با با کنکور آسان است پشت سر خواهید گذاشت.

مشاوران کنکور به راحتی برنامه ریزی درست و روش های مهم تستی روش های درست درس خواندن و … را بدون هیچ چشم داشتی به شما ارائه می دهند.

و برنامه ریزی دقیق و اصولی را برای هر دانش آموز انجام می دهند. آنها بهترین برنامه ها را برای شما آماده می کنند که براساس سطح مهارت، اهداف و شرایط شما سفارشی می کنند.

دسترسی به آنها یک مشاور حرفه ای خوب نه تنها در امور تحصیلی و برنامه ریزی بلکه در حفظ روحیه ، انگیزه ، کاهش اضطراب و استرس و… نیز به دانش آموزان کمک خواهد کرد.

بدون دانستن وضعیت روحی و عاطفی دانش آموز ، به دلیل انبوه وظایفی که در حال انجام آن است، نمی توان او را در مسیر صحیح هدایت کرد ، قادر به کنار آمدن با بسیاری از کارها نخواهد بود.

به عنوان مثال، برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت از جمله مواردی است که نه تنها به زمان کافی، بلکه به دانش و تجربه خاصی نیز نیاز دارد ، بنابراین دانش آموزان باید این مهم را به مشاور خود بسپارند.

نتیجه گیری

برای کنکوری بهتر، می توانید با مشاورین قهار کنکور آسان است همراه شوید تا خدمات ویژه ایی را دریافت کنید، و روش های صحیح درست درس خواندن ودرست تست زدن را دریابید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *