نکات مشاوره ای

دریافت و ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور

دریافت و ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور

 

کارت ورود به جلسه کنکور  1402

مهم ترین چیزی که به هنگام ورود به جلسه کنکور نیاز دارید کارت ورود به جلسه است. این کارت چند روز قبل از جلسه  آزمون سراسری منتشر می شود و تنها از طریق سایت سازمان سنجش کل کشور به آدرس www.sanjesh.org قابل رویت و دریافت است. دریافت کارت ورود به جلسه در سایت سازمان سنجش از چهار روش مختلف امکان پذیر است. می توانید با وارد کردن یک مورد از موارد زیر اقدام به دریافت کارت خود کنید:

  • شماره پرونده و کد رهگیری
  • شماره پرونده و کد ملی
  • شماره پرونده و شماره داوطلبی
  • شماره شناسنامه و شماره سریال شناسنامه
صفحه دریافت کارت ورود به جلسه

زمان دریافت کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه ی نوبت اول کنکور 1402 که در تاریخ های 29 و 30 دی ماه در بیش از دو هزار و پانصد حوزه برگزار می شود در بازه ی تعیین شده توسط سازمان سنجش و در تاریخ 24 دی ماه در سایت سازمان سنجش کل کشور منتشر شده است و داوطلبان برای ورود به جلسه ملزم به دریافت این کارت هستند.

طبق برنامه ریزی های سازمان سنجش کل کشور داوطلبان کنکور سراسری گروه های آزمایشی 1402 در دو نوبت با هم به رقابت می پردازند که نوبت اول آن در دی ماه 1401 و نوبت دوم در تیرماه 1402 برگزار خواهد شد. به این ترتیب داوطلبان در پنج گروه آزمایشی هنر، زبان های خارجی، ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی در دو نوبت می توانند در آزمون سراسری کنکور شرکت کنند. جزییات دقیق این آزمون ها در توسط سازمان سنجش کل کشور در کارت ورود به جلسه و همچنین در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش درج شده است.

نکات مهم در جلسه ی کنکور با کنکور آسان است
ادامه مطلب

کارت ورود به جلسه ی کنکور شامل اطلاعات مهم شناسایی و اطلاعات اصلی آزمون است که علاوه بر اطلاعات فردی داوطلب مواردی مانند سهمیه، تاریخ و محل دقیق برگزاری آزمون، شماره داوطلب و زبان خارجی آزمون در آن درج شده است. برای ورود به جلسه ی کنکور به همراه داشتن پرینت این کارت الزامی است.

در ادامه با یادگیری آسان همراه باشید تا نکاتی مهم در زمینه ویرایش اطلاعات را به شما آموزش دهیم.

کارت ورود به جلسه 1402

نقص اطلاعات فردی یا اطلاعات ثبت نامی

اگر پس از مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه ی آزمون کنکور متوجه مغایرت در اطلاعات شخصی یا اطلاعات آزمونی خود شدید نگران نباشید. یکی از دلایل انتشار کارت ورود به آزمون چند روز پیش از موعد تاریخ برگزاری آزمون این است که در صورت درج اطلاعات ثبت نامی اشتباه یا مغایر با اطلاعات داوطلب امکان تصحیح آن ها وجود داشته باشد.

با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری کنکور 1402 توصیه می شود در اولین فرصت ممکن با ویرایش اطلاعات از طریق سایت سازمان سنجش و یا مراجعه به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی یا رفع نقص کارت ورود به جلسه ی کنکور 1402 اقدام کنید تا در زمان ورود به جلسه ی کنکور دچار مشکل نشوید و استرس نداشته باشید چرا که صحت اطلاعات کارت ورود به جلسه اهمیت زیادی دارد.

 امکان درج اطلاعات اشتباه در کارت داوطلبان به ندرت اتفاق می افتد اما در غیر این صورت سازمان سنجش و آموزش کشور امکان رفع نقص را برای داوطلبان فراهم کرده است. اکثر اطلاعات درج شده ی اشتباه یا نواقص جزیی از طریق سایت سازمان سنجش قابل اصلاح است و برای رفع سایر مغایرت ها نیاز به مراجعه به باجه های رفع نقص است که آدرس آن ها را در سایت سازمان سنجش می توانید مشاهده کنید.

خرید حضوری و غیر حضوری پکیج دروس عمومی اوج یادگیری
ادامه مطلب

اگر همچنان در مورد تغییر اطلاعات سوالی دارید میتوانید با مشاورین کنکور آسان است در تماس باشید.

برای اطلاع از روش های ویرایش اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه ادامه مطلب را بخوانید.

نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه

داوطلبان عزیز به خاطر داشته باشید برای ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه به سرعت اقدام کنید زیرا این کار حداكثر تا تاريخ 28/10/1401 امکان پذیر می باشد و به علت حجم بالای مراجعه به باجه های رفع نقص و ترافیک اینترنتی در ساعات واپسین، بهتر است هرچه زودتر این کار را انجام دهید.

برای رفع مغایرت و هرگونه نقص در موارد زیر می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود به قسمت “نحوه ی ویرایش اطلاعات” در سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه کنید و اطلاعات خود را از طریق این سامانه ویرایش کنید.

  1.  کد سوابق تحصیلی
  2.  محل تولد
  3.  وضعیت تحصیلی و اشتغال
  4.  محل اخد دیپلم
  5.  سری وسریال شناسنامه
  6.  معدل کتبی
  7.  سهمیه  کنکور
ویرایش اطلاعات ورود به جلسه

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه از طریق باجه های رفع نقص

برخی از نواقص کارت ورود به جلسه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کل کشور امکان پذیر نمی باشند و باید با مراجعه به باجه های رفع نقص که توسط سایت سازمان سنجش معرفی شده اند مراجعه کنید. اطلاعات زیر از جمله اطلاعات قابل ویرایش در باجه های حضوری رفع نقص کارت ورود به جلسه هستند:

* دین

* زبان خارجی انتخاب شده به هنگام ثبت نام

* معلولیت

* بهیاری

* جنسیت

* مشکلات مربوط به عکس داوطلب مانند واضح نبودن عکس یا درج تصویر اشتباه

راه های مقابله با افکار منفی در دوران کنکور
ادامه مطلب

برای ویرایش موارد بالا باید در زمان تعیین شده توسط سازمان سنجش که در روزهای اعلام شده و در ساعات 8:30 تا 12:00 در نوبت صبح و در نوبت بعد از ظهر ساعت 14:00 تا 18:00 به این مراکز به صورت حضوری و با در دست داشتن شناسنامه یا کارت ملی معتبر مراجعه کنید.

وسایل مورد نیاز در جلسه کنکور

روز کنکور برای اکثر داوطلبان روز پرالتهاب و پر استرسی محسوب می شود. به همین جهت بهتر است لوازم ضروری را از قبل آماده کنید و با خود به همراه داشته باشید تا دچار اضطراب نشوید.

برای ورود به جلسه  کنکور 1402 لوازم زیادی نمی توانید به همراه خود ببرید. مهم ترین چیزی که باید به هنگام ورود به جلسه باید در دست داشته باشید پرینت کارت ورود به جلسه ی کنکور آزمایشی مربوط، اصل شناسنامه ی عکس دار و یا اصل کارت ملی است.

چند مداد مشکی نرم، پاک کن، مدادتراش و یک عدد سنجاق برای نصب کارت روی لباس تان نیز حتما به همراه داشته باشید.

همراه داشتن هرگونه تلفن همراه حتی خاموش و یا وسیله ی محاسبه در هنگام آزمون تخلف محسوب شده و محرومیت از آزمون را به دنبال دارد. وسایلی از قبیل ساعت هوشمند و تبلت و غیره نیز مشمول قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری هستند.

امیدواریم از این مقاله که از انتشارات گیلنا منتشر شده است، رضایت کامل را داشته باشید. همچنین میتوانید نظراتتان را در زیر همین مقاله بنویسید تا دیگر داوطلبان هم بتوانند استفاده نمایند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

1 دیدگاه در “دریافت و ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *