نکات مشاوره ای

قبولی در کنکور 1401 با تمرین تست زنی

قبولی در کنکور 1401 با تمرین تست زنی

قبولی در کنکور 1401 با تمرین تست زنی :گفتیم تست زدن در دوارن کنکور بسیار مهم است به قدری مهم است که خودتان کاملا می توانید متوجه شوید از آن جایی که کنکور تستی است و هر سال سخت تر می شود می توان فهمید که باید حداقل روزی 2 ساعت از وقت خود را به تست زدن اختصاص داد.

 

برای موفق شدن بهتر است از اساتید و مشاورین یادگیری آسان کمک بخواهید زیرا آنان با توجه به توانایی شما و مهم بودن دروس و ضریب هر درس و ویژگی های سختی که کنکور دارد به شما کمک می کنند تا بتوانید روش های تست زنی و..و را بیاموزید.

برای کنکور باید سعی کنید خیلی هوشمندانه عمل کنید و سرعت عمل تست زنی خود را بالا ببرید. باید برای تقویت هر چه سریع تر خود از تست های زمان دار استفاده کنید. شما که تا کنون کنکور نداده بودید و نمی دانید چگونه باید مهارت خود را بالا ببرید.

بنابراین در خانه باید تست بزنید ابتدا برای حل مثلا 20 تست به خود 45 دقیقه وقت بدهید بعد از گذشت 1 هفته این 20 تست را در 30 دقیقه حل کنید و با آمدن هفته ی بعد این 20 تست را در 15 دقیقه حل کنید.

هر بار خود را بسنجید هر بار خودتان را به چالش بکشید. زیرا کنکور واقعا با سوالات عجیب و غریبش گاهی دانش آموزان را سورپرایز می کند! بنابراین برای موفقیت هرچه سریع تر بهتر است حتما در خانه تست زنی را آغاز کنید کنار تست زنی و تمرین کردن بهتر است حتما دی وی دی های اساتید یادگیری آسان را تهیه نماید.

سوالات کنکور سال گذشته را از کجا تهیه کنیم؟
ادامه مطلب

با یادگیری آسان برای قبولی در کنکور 1401 همراه باشید.

مطالعه کردن

برای اینکه بتوانیم به درستی تست مورد نظر را انتخاب کنیم بهتر است روش صحیح مطالعه کردن را بیاموزیم. یکی از مهم ترین ها برای کنکور شما به شمار می رود. البته روش درس خواندن کنکوری با روش درس خواندن در مدرسه فرث دارد .

در کنکور باید مو به مو کتاب را بخوانید و به صورت تحلیلی تست ها را حل کنید. درواقع هدف ما از تست زدن اندازه گیری دانش ما است. بنابراین ، قبل از شرکت در آزمون کنکور ، ما باید به درستی درسی که می خواهیم بخوانیم را که با تست زدن ارزیابی کنیم، اینجاست که مطالعه و تسلط کافی به کمک ما می آید تا در کنکور موفق شویم.

تست زدن در خانه

تست زدن در خانه به این صورت است که باید تمرینات را به صورت مکرر انجام دهید و از تلاش دست برندارید. همیشه سعی کنید که راه و روش های درستی را برای تست زدن بیاموزید آن طور که راحت هستید و به صلاحتان هست تست بزنید.

تکنیک تست زنی

1_ علامت گذاری سوالات وقت گیر

همانطور که از نام این روش تکنیک تست زنی پیداست باید به دسته بندی و علامت گذاری سوالات وقت گیر بپردازید. به عنوان مثال ، می توانید سوالاتی را که نخوانده اید علامت گذاری کرده و رد کنید. یک ستاره بگذارید و پس از پاسخ به سوالات به سراغ آنها بروید و در مرحله آخر، وقتی زمان بیشتری دارید، به سوالات تیک خورده فکر کنید.

2_ مدیریت کردن زمان و سرعت عمل

یادتان باشد سرعت عمل در تست زنی کنکور بسیار مهم است. همچنین باید سعی کنید هر تست را در زمان خودش پسخ دهید مثلا 1 دقیقه بشود 2 دقیقه کار خراب می شود. خیلی از دانش آموزان وقت کم می آورند و می گویند ما بلد بودیم اما وقت کم آوردیم.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

بنابراین یادتان باشد که باید برای وقت خود برنامه ریزی کنید. یکی از مهم ترین کار ها برای رسیدن به موفقیت در شما همان مدیریت زمان و بالا بردن سرعت عمل است. حتما در خانه تمرین کنید و یادتان باشد که هیچ کاری نشد ندارد.

بهترین زمان مطالعه ی کنکور با اوج یادگیری
ادامه مطلب

حتی اگر بار ها شکست خوردید ایرادی ندارد شما برای کسب مهارت در تست زنی باید به مرور خودتان را ثابت کنید. بنابراین هیچ نگران نباشید 1 سال برای کنکور وقت دارید و در این یک سال می توانید خودتان را ثابت کنید.

3_ از سوالات ساده شروع کنید

برای تست زنی بهتر است ابتدا سوالات ساده را حل کنید و بعد سراغ سوالات سخت بروید. زیرا سوالات سخت وقت گیر است حتی شما از سوالات آسان هم جا می مانید. همچنین این عمل باعث می شود تا خستگی ذهنتان را بگیرد. بهتر است همیشه از سوالات آسان شروع کنید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

4_ گزینه های اشتباه را حذف کنید

برای اینکه حواستان پرت نشود بهتر است تو اولین حرکت جواب های اشتباه را حذف کنید. برای اینکار بهتر است یه نگاهی به سوال داشته باشید. البته این تکنیک در این روش تست زنی شما را ملزم می کند که در آزمون های ورودی چند سال گذشته به دقت نگاه کرده باشید تا با مشاهده گزینه های اشتباه ، آنها را شناسایی و حذف کنید.

5_ هدف گذاری کنید

بسیاری از دانش آموزان نتوانستند مباحثی را بیاموزند یا برخی دروس را نمی خواهند پاسخ بدهند این برای شما هم امکان دارد پیش بیاید در نتیجه بهتر است قبل از آزمون ارزیابی کنید تا بتوانید بهتر هدف گذاری کنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

مثلا حتما در ذهن خود محاسبه کنید که از 10 سوال به چند سوال می توانید پاسخ دهید. این کار باعث می شود تا شما متوجه ی عملکرد خود باشید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

6_ متن را دقیق بخوانید

حتما زیر کلماتی چون نباید، نیست، نباشد و هست را خط بکشید برخی اوقات آدم از استرس و.. هول می شود و جواب سوالی را که بلد است را اشتباه می زند بسیاری از دانش آموزان این اشکال را دارند و هیچ کاری نمی توان برای آن ها کرد درنتیجه خودشان ضرر می بینند و نمی توانند رتبه ی خوبی بیاورند.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

بهتر است دقت داشته باشید و بدون استرس و… به سوالات پاسخ دهید این ها همگی دام های آموزشی است که باید با تکرار و تمرین در تست زنی در خانه انجام دهید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

برای اینکه در کنکور موفق باشید باید سعی کنید همیشه تست بزنید و با سوالات کنکور آشنا شوید از راه های موفقیت شما در کنکور فقط تست زدن به روش های صحیح است.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *