نکات مشاوره ای

بهترین زمان مطالعه ی کنکور با اوج یادگیری

بهترین زمان مطالعه ی کنکور با اوج یادگیری

بهترین زمان مطالعه ی کنکور با اوج یادگیری : قطعا برای خوب درس خواندن باید برنامه ریزی درست داشت. از نظر اوج یادگیری یکی از مهم ترین مولفه هایی که باید برای درس خواندن در نظر داشته باشید قطعا زمان مطالعه است.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مهندس ربیعیان در یادگیری آسانادامه مطلب
اوج یادگیری درس فیزیک با کنکور آسان است
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای اسامی مشاورین استاد حسین احمدیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برنامه ریزی کنکور 1401 با اوج یادگیریادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای اوج یادگیری درس فیزیک با کنکور آسان استادامه مطلب

 

شما باید در تایم مشخصی بتوانید له خوبی درس بخوانید و توجه کافی به مسائل داشته باشید بنابراین یکی از مهم ترین موضوعات تایم مشخص شده ی شما برای درس خواندن است زیرا مهم است بدانیم در آن زمان ذهن ما به اندازه ی کافی کشش دارد درس بفهمد یا خیر.

عملکرد شما برای تغذیه ی کافی یا برای خواب خواب کافی می تواند تاثیر مهمی در درس خواندنتان بگذارد، در نتیجه می توان دریافت که زمان مطالعه هم می تواند بسیار در عملکرد ذهنی شما مناسب باشد قطعا درس خواندن در 8 صبح با درس خواندن در 11 شب با یکدیگر فرق دارد. برای دانستن این موضوع با ما همراه باشید. بهترین زمان مطالعه ی کنکور با اوج یادگیری

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

اوج یادگیری چه توصیه ایی برای ما دارد؟

اخیراً برخی از محققان پیشنهاد کرده اند که بهترین زمان برای مطالعه بین ساعت 8:30 تا 6:30 بعد از ظهر است. انسان از استعداد و ظرفیت خاصی برخوردار است.

طبق نظریه ها و عقاید های قبلی، پزشکان انسان در اوقات مختلف شبانه روز در حالت تعادل پایدار قرار دارند. اما یافته های اخیرتر از زیست شناسی نشان می دهد که بدن انسان شبانه روز دستخوش تغییرات زیادی می شود و در هر زمان از روز توانایی خاصی دارد.

زمان بندی استاندارد تست زنی باید چگونه باشد؟
ادامه مطلب

محققان معتقدند حافظه کوتاه مدت و سرعت انتقال فکر در بیشتر افراد در اواخر صبح یا اوایل بعد از ظهر به اوج خود می رسد. بهترین زمان برای فعال سازی حافظه طولانی مدت ساعت 6:30 صبح است. زمان بسیار خوبی برای یادگیری است.

در اواخر عصر و اوایل صبح ، میزان حافظه طولانی مدت، درک و تجربه یادگیری به حداقل می رسد. این نکته باید به دانشجویان مدرسه و دانشگاه توصیه شود و اگر حافظه طولانی مدت خیلی فعال نباشد، کمتر یاد می گیرند.

آنها همچنین می گویند: طبق مطالعات انجام شده بر روی زنان باردار، احساس درد به طور کلی در طول روز و شب افزایش می یابد ، حداکثر شروع زایمان از نیمه شب تا 4 صبح است.

نکته این است که هیچ وقت برای مطالعه دقیق و منحصر به فرد وجود ندارد. به این معنی که نمی توان دقیقاً زمان مطالعه و زمان اجتناب از آن را مشخص کرد ، اما باید هر زمان که تمایل به مطالعه داشتید، شروع به مطالعه کنید. بهترین زمان مطالعه ی کنکور با اوج یادگیری

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

نکات اوج یادگیری

زمان مطالعه مختص شماست که از نظر جسمی و روحی آماده باشید. اگر مشروط به مطالعه در زمان های خاص هستید ، بهترین زمان برای مطالعه است. با فرض اینکه شما عادت دارید صبح همیشه در یک مکان خاص درس بخوانید ،

پس آن زمان و مکان برای شما بسیار مناسب است زیرا شما به زمان و مکان مطالعه مشروط شده اید تا آمادگی بیشتری برای تمرکز و یادگیری داشته باشید.

به یاد داشته باشید که بلافاصله پس از صرف غذا خصوصاً ناهار یا شام مطالعه نکنید. زیرا با پر بودن معده ، خون در آنجا جریان می یابد تا غذا در اسرع وقت هضم شود و در نتیجه خون کمتری به مغز می رسد و فرد احساس خواب آلودگی می کند و هوشیاری مغز افت می کند. پس کمی استراحت کنید. کمی بعد از غذا خوردن و سپس شروع به مطالعه کنید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

زمان

9 صبح:

حافظه کوتاه مدت انسان در نیمه شب در اوج است زیرا درجه حرارت بدن در پایین ترین نقطه است و مغز می تواند اطلاعات مربوط به این عملکرد آینده را ذخیره کند.

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی کنکور 1401 با یادگیری آسان
ادامه مطلب

اما خوشبختانه حافظه کوتاه مدت شما در ساعت 9 صبح. م خوب کار می کند. این احتمالاً زمانی است که باید شروع شود ، و اگر چنین است ، زمان مناسبی برای تاریخ های کوتاه اما نه طولانی است. زیرا زمان ذخیره سازی کوتاه است. بهترین زمان مطالعه ی کنکور با اوج یادگیری

11 صبح:

حل مشکلات بین صبح و بعد از ظهر از همیشه راحت تر است، بنابراین به دلیل افزایش خستگی همه چیز رو به سراشیب می رود. بهترین زمان برای تصمیم گیری های سخت حوالی ظهر است.

2 عصر تا 5 بعدازظهر:

حساسیت به درد در اواخر بعدازظهر کم است و در نیمه شب به حداکثر می رسد، بنابراین بهتر است بعد از ظهر با دندانپزشک خود وقت بگیرید و در ابتدا از جلسات درمانی خودداری کنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

حساسیت به درد افزایش می یابد. بنابراین اگر از دوچرخه خود افتادید یا باید آمپول بزنید ، این کار را حدود ساعت 8 شب انجام دهید.

3:00 بعد از ظهر:

حافظه بلند مدت نوعی از حافظه است که هنگام یادآوری وقایع دیروز یا زمان گذشته استفاده می کنیم و حدود ساعت 3 بعد از ظهر با کارایی بیشتری نسبت به گذشته کار می کند. به یاد داشته باشید این زمان است.بهترین زمان مطالعه ی کنکور با اوج یادگیری

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

4تا 8 بعد از ظهر:

سرعت واکنش در ابتداي روز، نسبت به هر وقت ديگري کمتر است. ليکن تدريجا بهبود يافته و بين واپسين ساعات بعد از ظهر و اواسط عصر به بالاترين مقدار خود مي رسد . اين بهترين موقع براي تايپ کردن يا بازي تنيس است.

ساعت 7 بعدازظهر:

متابولیسم در اوایل شب و ساعات اولیه صبح به اوج خود می رسد. این واقعیت که متابولیسم در نیمه شب کاهش می یابد امید تازه ای به بیماران سرطانی می دهد.

داروهای “کند” در معرض مصرف برخی داروها نیستند و در زمان مناسب وعده های ضد سرطان می توانند موثرتر باشند. آسم و تسکین دهنده های درد نیز در اواخر بعد از ظهر بیشترین تأثیر را دارند و عوارض جانبی کمتری دارند. بهترین زمان مطالعه ی کنکور با اوج یادگیری

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در حین درس خواندن باید به آن توجه کنید عملکرد مغزتان است. وقتی گرسنه باشید غذا میخورید وقتی خوابتان بیاید میخوابید. وقتی مغزتان خسته میشود چه کار میکنید؟

بهتر است درس خواندن را کنار بپذارید و استراحت کنید. برای جلوگیری از این نوع خسته گی ها بهتر است برای درس خواندن برنامه ی ویژه ایی را در نظر داشته باشید تا بهتر بتوانید شرایط را برای خودتان درست کنید. یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید در نظر بگیرید خواندن درس در کدام تایم از شبانه روز است می باشد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *