نکات مشاوره ای

تست زنی اصولی فیزیک با امیر مسعودی

تست زنی اصولی فیزیک با امیر مسعودی

تست زنی اصولی فیزیک با امیر مسعودی : درس فیزیک یکی از دروس اختصاصی رشته ی تجربی و ریاضی است، این درس شاید به نظر پیچیده باشد اما دانش آموزان با خواندن آن می توانند به خوبی سوالات مربوط به آن راحل کنند،

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نکات طلائی موفقیت در کنکورادامه مطلب
شیوه پاسخ دادن به تست کنکور با پکیج آموزشی مشاوران برتر
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای قبولی در کنکور 1401 با راهکار های اصولی مشاوران برترادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای قبولی در کنکور 1401 با راهکار های اصولی مشاوران برترادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای روش صحیح مطالعه برای دانش آموزانادامه مطلب

 

اما اشتباه نکنید که درس فیزیک هم مانند دیگر دروس نیاز به تستی خواندن یا کنکوری خواندن دارد شما باید بتوانید به خوبی این درس را بخوانید البته در وحله ی اول باید مفاهیم را بیاموزید و یاد بگیرید و سپس وقت خود را بر روی یادگیری تست ها بگذارید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

اگر شما هنوز درستان تموم نشده است این توصیه ی ما را جدی بگیرید و آن هم این است که حالا که وقت دارید باید زمانی را برای یادگیری این درس بگذارید تا موقع کنکور به مشکل بر نخورید شما بهترین روشی که می توانید از آن کمک بگیرید قطعا یادگیری آسان است که با کمک استاد امیر مسعودی و مشاورین بسیار قهار خود بهترین برنامه ریزی و نکات کنکوری را به دانش آموزان آموزش می دهند.

تست زنی همانطور که می دانید اصول خاص خودش را دارد که می توانید نکات بسیار مهم را از استاد امیر مسعودی می توانید بیاموزید نکاتی که می تواند شما را به جایی برساند حتی با چشمان بسته تست ها را پاسخ دهید. بنابراین با ماهمراه باشید تا بیشتر درباره ی نکات تست زنی باهم صحبت کنیم.

تست زنی فیزیک با اوج یادگیری
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

نکات مهم قبل از تست زدن:

1- متن کتاب، درس‌نامه یا جزوه را ابتدا روزنامه‌وار بخوانید تا با موضوع و مفهوم کلی بحث آشنا شوید.

2- وقتی یک درس‌نامه را روزنامه‌وار خواندید، سپس برگردید و مطالب را عمیق‌تر بخوانید، این نکته را اکثر مشاوران به دانش آموزان تذکر میدهند. فرمول‌ها را روی کاغذ بنویسید و واحد‌های هر کمیتی را به طور دقیق بررسی کنید.

سعی کنید برای هر فرمول بدانید که کمیتی که محاسبه می‌کنید با کدام کمیت‌ها رابطه‌ی مستقیم و با کدام‌یک رابطه‌ی عکس دارد.

3- تا جایی که امکان دارد به جای حفظ کردن فرمول‌ها و نکات تستی، محاسبات خود را سریع کنید. تمام فرمول‌های تستی از یک فرمول مادر (اصلی) به دست می‌آیند.

اگر به دنبال اثبات فرمول‌های تستی فیزیک بروید می‌دانید که فرمول‌های تستی از اعمال شرایط خاص که مسئله بر اساس آن طراحی می‌شود در فرمول اصلی و انجام محاسبات بر اساس پارامترها به دست می‌آیند. اگر محاسبات شما سریع باشد می‌توانید با استفاده از فرمول اصلی و داده‌های مسئله به راحتی به جواب برسید.

4- پس از این‌که مبحثی را خواندید، بلافاصله به سراغ حل تمرین و تست بروید. نباید این تست‌ها و تمرین‌ها را برای سنجش یادگیری خود حل کنید، بلکه باید آن‌ها را برای تثبیت فرمول‌ها و موضوعات مطالعه‌شده در ذهنتان و آشنایی با نحوه‌ی استفاده از آن‌ها در طراحی مسائل استفاده کنید.

5- تعداد تست‌ها و تمرین‌هایی که بلافاصله بعد از خواندن درس‌نامه حل می‌کنید نباید خیلی زیاد باشد. وقتی احساس کردید این فرمول برای‌تان شفاف شده به سراغ مبحث بعد بروید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

چه تدبیری می توان برای این درس اندیشید؟

فیزیک کنکور تجربی و ریاضی، در چند سال اخیر به صورت ترکیبی از مفاهیم و محاسباتش ارائه میگردد. دانش آموزان با تلاش و کوشش  اگر سعی در یادگیری مفاهیم و محاسبات داشته باشند میتوانند موفق شوند.

نکات درس فیزک بسیار زیاد است و دانش آموزان برای اولین بار میخواهند کنکور بدهند بسیار کم تجربه هستند. بنابراین یادگیری آسان به کمک آنان می آید.

شما برای یادگیری نکات تست زنی فیزیک از پکیج های آموزشی جناب اقای امیر مسعودی استفاده کنید، تا بهتر بتوانید ماهیت این درس را تدریس های ایشان درک کنید.

برای تست زنی درس ریاضی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

چرا فیزیک سخت است؟

گفتیم درس فیزیک سخت به نظر می رسد آن هم به این دلیل است که تمرین ما در این درس پایین است.

برای بهتر شدن تمرین ها بهتر است از تست های 10 سال پیش استفاده کنیم. تست ها معمولا درجه بندی خاص خودشان را دارند باید از قبل با تیپ سوال های فیزیک آشنا باشید تعداد تست هایی که می توان از درس فیزیک طرح کرد زیاد است اما در کنکور های اخیر تیپ های طرح تست فیزیک زیاد تغییری نداشته اند لذا کافیه تیپ تست های مختلف فیزیک را خوب کار کنید تا بتوانید به هر تستی را پاسخ دهید.

توصیه می شود تست های استاندارد و از کنکورهای اخیر باشد. سپس به سراغ یک کتاب تست معتبر و استاندارد برای تست زنی بیشتر بروید. کتاب تست باید تست های آن در وهله ی اول تیپ بندی شده باشد و در قدم بعدی پاسخنامه کامل و جامعی داشته باشد .

اگر پاسخ های درست شما کم بود اصلا نگران نشوید چرا که شما تست کار می کنید که نکات جدیدی را یاد بگیرید و این خودش شما را به چند مرحله جلو پرتاب میکند. همچنین تکرار و تمرین باعث میشود تا تست های سخت و پیچیده سر جلسه کنکور برایتان جدید و عجیب نباشند.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

جمع بندی

از تست های دشوار نترسید چرا که هرچیزی بدون تمرین سخت به نظر میرسد با تکرار و تمرین و کوشش فراوان میتوانید موفق شوید. توصیه ی یادگیری آسان این است که حتما ابتدا کتاب درسی را با دقت و تمرکز بخوانید.

متن کتاب درسی را به خوبی درک کنید و بعد به مثال ها توجه کنید و با تکرار و تمرین حتما با ممارست بالا به حل آن بپردازید. بعد از مطالعه کتاب درسی یا مرور خلاصه ها ، حتما سراغ تست زنی بروید .

می توانید تست ها را برای بار دوم نیز حل کنید که این باعث افزایش سرعت عمل شما می شود .البته حتما راه حل را از ابتدا تا اخر پیاده سازی کنید و از حفظ پاسخ ندهید.

صبر داشته باشید و این روال را آنقدر تکرار کنید تا سرعت شما در تست زنی مسائل فیزیک افزایش یابد.حتما در نظر داشته باشید که در جلسه ی کنکور باید سرعت و عمل بالایی داشته باشید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

برای درس خواندن بهترین مشوق ما می تواند یادگیری آسان باشد که با دادن راهکار هایی می تواند کمک هایی را به ما ارزانی دارد تا بتوانیم بهتر درس بخوانیم. استاد امیر مسعودی نکات آموزشی بسیاری را در قالب فیلم های آموزشی در اختیار ما قرار داده اند تا به بهترین روش ها به تست زدن بپردازیم. شماره تماس:09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *