نکات مشاوره ای

استاد عارف ربیعیان در یادگیری آسان

استاد عارف ربیعیان در یادگیری آسان

استاد عارف ربیعیان در یادگیری آسان : مهندس عارف ربیعیان، مدرس شیمی برنامه تلویزیونی اوج یادگیری، موسسه کنکور آسان است( انتشارات گیلنا) می باشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نمونه تدریس ریاضی و فیزیک انتشارات گیلناادامه مطلب
پکیج کنکور آسان است
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تست زنی موفق در کنکور 1401 با برنامه ریزی اصولیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تست زنی موفق در کنکور 1401 با برنامه ریزی اصولیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای پکیج کنکور آسان استادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

که با نکات خوب و آموزنده ی خود دانش آموزان را مجذوب تدریس خود میکند. ایشان سعی دارند تمامی نکات شیمی را خیلی ساده و آسان در قالب دی وی دی های آموزشی یادگیری آسان برای شما ارائه کنند.

استاد عارف ربیعیان در یادگیری آسان

درباره ی بیوگرافی این استاد عزیز باید بگوییم که ایشان، متولد سال ۱۳۷۱ در شهر گلپایگان بوده ایشان، در شهرستان گلپايگان كودكي خود را گذراند و علاقه بسیاری به مطالعه کتاب و ورزش داشت، علاقه زياد او به ورزش باعث شد در چندين رشته ورزشي از جمله شنا و اسكيت مقام هاي كشوري كسب كند.
عارف ربیعیان، در يك مدرسه معمولي تحصیل کرد و به دلیل توانمندی های بسیاری که در درس شیمی داشت، توانست رتبه دوم المپیاد شیمی را از آن خود کند.

همچنین  تحصیلاتشان را در سال 1390 در تهران ادامه دادند و در همان ابتدا به دلیل رزومه قوی در زمینه درس شیمی، توانست پس از اخذ مدرک کارشناسی، وارد دنیای صدا و سیما شده و کار خود را با اجرای زنده در برنامه تلویزیونی در سال ۱۳۹۴ آغاز کند.

استاد عارف ربیعیان  با داشتن فن بالای بسیار قوی توانستند نظر دانش آموزان زیادی را به خود جلب کنند. همچنین راهکار های اصول تست زنی و محاسبات و… از جانب ایشان برای دانش آموزان بسیار کاربردی می باشد.

راه قبولی در کنکور پزشکی 1401
ادامه مطلب

استاد عارف ربيعيان با تدريس هايشان و فن بيان بالا توانستند یکی از بهترین معلم شیمی باشند که دانش آموزان زیادی از ایشان کلی چیز های خوب آموخته اند. می توانید برای این که پکیج آموزشی استاد عارف ربیعیان را در اختیار داشته باشید تا ادامه با ما همراه باشید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

تست برای درس شیمی

درس شیمی یکی از دروس مشترک بین دانش آموزان رشته ی تجربی و ریاضی است که سوالاتش در کنکور به صورت مفهومی و محاسباتی می آید یعنی شما باید متن را به درستی بخونید تا بعد بتوانید محاسبات را به خوبی حل کنید در کنار آن هم باید سرعت عمل و مدیریت زمان را بلد باشید برای مطالعه ی شیمی برای کنکور ابتدا متن کتاب شیمی را بک بار به طور دقیق بخوانید ،

متن کتاب شیمی اغلب توسط شما داوطلبان زیاد مهم تلقی نمیشود،اما باید توجه داشته باشید که از متن کتاب هرسال تعدادی سوال به صورت مفهومی در کنکور طرح میشود که تسلط شما به متن کتاب در اینجا بسیار مهم است.

بهترین و مهم ترین منبع درسی شما همان کتاب شما برای کنکور است. شما باید ابتدا بر متن تسلط داشته باشید تا بعد بتوانید مسائل را حل کنید. فهم صحیح از متن بسیار برای کنکور شما مهم است،

زیرا فقط تسلط داشتن و حفظ کردن نمیتواند برای شما کارساز باشد، شما باید همه ی موضوعات را بتوانید خوب متوجه شوید، غیر از آن باید تمامی تیتر ها و پاورقی ها و عکس ها را بخوانید، این ها بهتر میتوانند بر شما تاثیر بگذارند تا بهتر مسائل را درک کنید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

توصیه ی استاد عارف ربیعیان برای این درس

استرس نداشته باشید و خودتان را دست کم نگیرید با برنامه ریزی و تلاش میتوانید موفق شوید همچنین بعد از عمیق خواندن به تست زدن بپردازید و نکات مهم را خلاصه برداری کنید و دقت داشته باشید و آن ها را بخوبی مرور کنید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

بسیاری از دانش آموزان درس شیمی را خوب نمیخوانند و این کتاب را حذف میکنند درصورتی که خواندن آن باعث پیشرفت شما در کنکور میشود. عارف ربیعیان از اساتید درس شیمی یادگیری آسان  با توجه به تجربیات خود این روش های مطالعه درس شیمی را توضیح می دهند.

روش مطالعه دروس تخصصی
ادامه مطلب

برای بخش تمرینی درس شیمی باید مبحث استوکیومتری خوب کار کنید. برای حل تمرین های درس شیمی می توانید از منابع تکنیکی استفاده نماید تکنیکی حل کردن خودش پوئن محسوب میشود، شما در کنکور تایم کمی دارید اگر بخواهید تکنیکی حل کنید قطعا موفق میشوید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

یادگیری آسان

یادگیری آسان برای بهتر شدن کنکور شما روش هایی را برای تست زنی؛ تکنیک های بسیار خوب و موثری را برای شما در نظرگرفته است که تنها با خرید پکیج یادگیری آسان می توانید بهترین استاد را برای خود داشته باشید. شماره تماس:09121967648

02122130931

1_گوش کردن به آموزش های استاد عارف ربیعیان

استاد عارف ربیعیان یکی از اساتید به نام و خلاق ما می باشد که بهترین روش های تستی و تکنیک های حل تست زنی در زمان کوتاه را در پکیج های آموزشی خود برای بهتر شدن وضعیت درسی ما به ما آموزش داده است.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

 2_  تست زدن:

برای تست زدن یادتان باشد که ابتدا متن کتاب شیمی را بک بار به طور دقیق بخوانید زیرا از متن کتاب هرسال تعدادی سوال به صورت مفهومی در کنکور طرح می شود که تسلط شما به متن کتاب در اینجا بسیار مهم است.

بهترین و مهم ترین منبع درسی شما همان کتاب شما برای کنکور استحالا نوبت تست زدن فرا رسیده است. میتوانید با زدن این تست ها میزان تسلط خود بر کتاب را بسنجید .

تست زدن یکی از مهم ترین نکات برای یادگیری سریع درس است شما باید سعی داشته باشید به خوبی از پس تست ها بربیایید. گفتیم شما تجربه ی زیادی از کنکور ندارید تنها چیزی که بر تجربه ی شما می افزاید قطعا تست زنی کتب جامع است،

یا تست زنی کنکور هایی که گذشت. شما میتوانید با تست زدن، یک قدم خودتان جلو ببنید، و کنکور را بهتر درک کنید، پس تست زدن کنار درس فراموش نشود.

3_ مرور:

تست های درس و اشتباه را بدانید و جایی یادداشت کنید و در حین خواب تست هایی که اشتباه زده بودید را مرور کنید. مرور کردن درس را در الویت قرار بدهید در بعضی وقت ها فرصتی برای مرور به خود بدهید.

نتیجه گیری

استاد عارف ربیعیان یکی از بهترین اساتید یادگیری آسان است که روش های مناسبی را برای تست زنی به ما پیشنهاد کرده است، شما با خرید پکیج های ایشان در درس شیمی می توانید پیشرفت بسیاری داشته باشید و از آن جایی که اکثر دانش آموزان این درس را نمی خوانند و تست نمی زنند شما می توانید پیشرفت کنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *