نکات مشاوره ای

پکیج کنکور آسان است

پکیج کنکور آسان است

پکیج کنکور آسان است

پکیج کنکور آسان است به منظور کمک به موفقیت همه داوطلبان کنکور و گسترش عدالت آموزشی در تمام مناطق کشور تهیه شده است. اگر داوطلب کنکور سراسری سال 1402 و یا دانش‌آموز دوره متوسطه هستید و قصد دارید یک دوره یا پکیج آموزشی مناسب را خریداری کنید با ما همراهی کنید تا با این پکیج انتشارات گیلنا بیشتر آشنا شوید.

پکیج کنکور آسان است شامل چه درسهایی می‌شود؟

پکیج کنکور آسان است به تفکیک گروه آموزشی تجربی، ریاضی و انسانی آماده خریداری است.  همین‌طور بسته معلم خصوصی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم و کنکور هر گروه آزمایشی که مجموع سه پایه متوسطه است، تهیه و تدوین شده است. در هر پایه مباحث دروس اختصاصی و عمومی ارائه می‌شود. با توجه به تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری، داوطلب می‌تواند از آموزشهای دروس عمومی برای کسب نمرات بهتر در آزمونهای نهایی استفاده کند و معدل خود را بالا ببرد.

شما می‌توانید قبل از خرید پکیج کنکور آسان است تمام جزئیات و مباحث هر لوح فشرده را (شامل فصلهای موجود در هر DVD، استادان آن درس و قیمت هر کدام از لوحهای فشرده) در سایت اوج یادگیری مشاهده کنید و هر درسی را که برایتان مناسب است بخرید.

لوحهای فشرده شامل پنج دسته ویدئوهای آموزشی، تکنیکهای تست‌زنی، ویدئوهای جمع‌بندی، خلاقیت و DVD همایش است.

در گروه تجربی که رقابت برای رسیدن به رشته‌های پرطرفدار پزشکی و دندانپزشکی زیاد است، همه درسها مهم هستند و هیچ درسی را نباید حذف کرد. مباحث مختلف به شیوه مفهومی و همراه با مثال و حل تستهای کنکوری و تالیفی تدریس می‌شوند. بسته معلم خصوصی کنکور تجربی که شامل چهار درس اختصاصی زیست‌شناسی، شیمی، ریاضی و فیزیک است هم برای دانش‌آموزان و هم برای فارغ‌التحصیلان مناسب است.

برنامه ریزی استاد مسعودی برای کنکور 1401
ادامه مطلب

در بسته کنکور گروه علوم ریاضی و فنی هم سه درس مهم ریاضی، فیزیک و شیمی تدریس می‌شود. این موسسه داوطلبان گروه علوم انسانی را هم فراموش نکرده و برای آنها هم بسته کنکور مناسب را آماده کرده است.

کدام اساتید در پکیج کنکور آسان است تدریس میکنند؟

در پکیج کنکور آسان است از دانش و تجربه اساتید مجرب و شناخته‌شده‌ای استفاده شده است. هر کدام از این اساتید سابقه سالها تدریس را در رزومه کاری خود دارند و شما می‌توانید نظرات داوطلبان سالهای قبل را در مورد این اساتید در سایت کنکور آسان و اوج یادگیری مشاهده کنید.

دروس ریاضی گروههای تجربی و علوم ریاضی و فنی توسط مهندس امیر مسعودی، استاد سامان مطلبی تدریس می‌شود.

درس فیزیک گروههای تجربی و ریاضی هم توسط مهندس امیر مسعودی و استاد سامان مطلبی تدریس می‌شود.

درس زیست‌شناسی پایه‌های مختلف تجربی توسط دکتر مهدی شیخی، دکتر عرفان پازوکی، دکتر هژیر امیری و دکتر سیدمحمد حسینی و درس شیمی گروههای تجربی و ریاضی هم توسط مهندس عارف ربیعیان تدریس می‌شود.

دروس تخصصی انسانی توسط استادان جوکار، علیشاه و حسینی تدریس می‌شود. همچنین درسهای عمومی پکیج توسط خود استاد حسین احمدی بنیانگذار مجموعه کنکور آسان است در کنار اساتید باتجربه‌ای مانند استاد سیروس ستارنژاد، دکتر امیر دانش‌زاده، دکتر علیرضا محبوبی آرانی، استاد محجوبی، استاد سعید جوکار و سعید بدلی تدریس می‌شود.

اساتید مجموعه سعی می‌کنند با دلسوزی و تعهد همه دانش و تجربه خود را برای موفقیت آینده‌سازان کشور صرف کنند. مشاوران موسسه هم آماده راهنمایی داوطلبان برای استفاده درست و کاربردی از این پکیجها و ارائه برنامه مناسب به آنها هستند.

زمان بندی تست زنی باید چگونه باشد؟
ادامه مطلب

ویژگیهای پکیج کنکور آسان است چیست؟

این پکیج توسط موسسه کنکور آسان است و زیرنظر استادان باتجربه کشوری آماده شده است. محصولات آموزشی این موسسه مباحث مختلف کتابهای درسی هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم گروههای آموزشی را پوشش می‌دهند. این پکیج در دروس مختلف هر پایه با توجه به قدرت خرید داوطلب و سطح علمی او قابل خریداری است. استفاده از لوحهای فشرده این مجموعه کمک می‌کند تا داوطلبان نقاط مختلف کشور به کلاسهای برترین اساتید کشوری دسترسی داشته باشند و در وقت خود صرفه‌جویی کنند. تدریس مفهومی و آموزش تکنیکهای تست زدن هم به موفقیت داوطلبان در کنکور کمک می‌کند و هم برای بالا بردن معدل امتحان نهایی دانش‌آموزان مناسب است. بعد از خرید پکیجها هم امکان دریافت مشاوره رایگان و برنامه اختصاصی از موسسه وجود دارد.

استفاده از منابع خوب و برنامه اصولی و صحیح به داوطلب اعتماد به نفس می‌دهد و از استرس و اضطراب او کم می‌کند.

چطور می‌توانیم پکیج کنکور آسان است را تهیه کنیم؟

برای تهیه پکیج کنکور آسان است می‌توانید به سایت موسسه مراجعه کنید. و از طریق لیست قیمت محصولات آموزشی موجود در سایت از قیمتها اطلاع پیدا کنید. سپس با توجه به نیاز خود به یک یا چند درس یا مبحث و متناسب با بودجه‌ای که قصد دارید برای پکیج هزینه کنید اقدام به خرید نمایید. شما می‌توانید لوحهای فشرده دروس مختلف را به همراه جزوه چاپی آنها از طریق فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است و یا اپلیکیشن رسمی این موسسه با ضمانت اصل بودن و ارسال رایگان درب منزل خریداری کنید. همچنین از طریق شماره تلفنهای 02166552600 و 09121968536 می‌توانید با مشاوران در تماس باشید تا برای خرید محصولات شما را راهنمایی کنند. قیمت پکیجها براساس ساعتهای تدریس و تعداد DVDها متفاوت است. کد تخفیف کنکور آسان است را هم می‌توانید از طریق شماره 09121968536 از مشاوران موسسه دریافت کنید.

کاهش استرس درسی
ادامه مطلب

همچنین می‌توانید پیش از خرید محصولات آموزشی و پکیج کنکور آسان است، شیوه تدریس اساتید مجموعه را در برنامه‌های مختلف صدا و سیما مانند برنامه اوج یادگیری از شبکه دو سیما، برنامه یادگیری آسان از شبکه چهار سیما، مجموعه زنگ پنجم از شبکه پنج سیما و سایر برنامه‌های مشابه ببینید و سپس اقدام به تهیه پکیجهای آموزشی نمایید.

آیا خرید پکیج کنکور آسان است به رتبه برتر شدن ما کمک می‌کند؟

خرید این پکیج کمک می‌کند از دانش اساتید معتبر استفاده کنید، ضعفهای درسی خود را اصلاح نمایید و با تکنیکهای تست زدن آشنایی پیدا کنید. اما فراموش نکنید خرید پکیجها و محصولات آموزشی به تنهایی نمی‌تواند شما را رتبه برتر کند. بلکه باید خودتان هم تلاش کنید و طبق برنامه‌ریزی که مشاوران به شما می‌دهند مطالعه کنید و ناامید نشوید. اگر در مسیر درست حرکت کنید به امید خدا در رشته و دانشگاه دلخواه خود پذیرفته می‌شوید. موسسه کنکور آسان است هم در این مسیر همراه شماست.

 

سوالات متداول

1- پکیج کنکور آسان است برای چه رشته هایی میباشد؟

این پکیج برای رشته های تجربی، ریاضی و انسانی میباشد.

2- اساتید رشته تجربی چه کسانی هستند؟

امیر مسعودی و سامان مطلبی برای درس ریاضی و فیزیک و مهندس عارف ربیعیان مدرس درس شیمی میباشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *