نکات مشاوره ای

فیزیک اوج یادگیری

فیزیک اوج یادگیری

فیزیک اوج یادگیری توسط استاد امیر مسعودی در این مؤسسه تدریس می‌ شود. دانش ‌آموزان رشته ‌های تجربی و ریاضی از اهمیت این درس برای قبولی در کنکور اطلاع دارند و می‌ دانند اگر به درصد بالایی از سوالات فیزیک در کنکور پاسخ صحیح دهند تا چه میزان می ‌تواند به قبولی در رشته مورد علاقه آن ها و قبولی در دانشگاه ‌های معتبر نزدیک شوند.

این درس برای دو رشته ریاضی و تجربی دارای ضریب متفاوتی در کنکور می‌ باشد. برای دانش‌ آموزان رشته ریاضی دارای ضریب ۳ و رشته تجربی ضریب ۲ در این درس در نظر گرفته ‌شده است. اگر شما دانش ‌آموزان عزیز بتوانید به درصد بالای ۷۰ از این درس در کنکور برسید می‌ توانید رتبه و نتیجه بسیار قابل ‌قبولی به دست بیاورید.

برخی از دانش ‌آموزان به دلیل سخت بودن برخی از مباحث این درس آن‌ ها را حذف کرده تا از حجم مطالعاتی خود بکاهند و همچنین بیشتر وقتشان را برای مباحثی که آسان ‌تر هستند و بهتر می ‌توانند به آن‌ ها پاسخ دهند می گذارند.

انجام این کار بسیار اشتباه می ‌باشد، چرا که شما عزیزان می ‌توانید با انتخاب یک معلم که بتواند یادگیری این درس را برای شما شیرین و جذاب کند درصد بالایی در کنکور می توانید به دست آورید.

فیزیک اوج یادگیری با استاد امیر مسعودی آسان می ‌شود

استاد امیر مسعودی بیش ‌از ۱۵ سال سابقه تدریس در درس فیزیک برای دو رشته ریاضی و تجربی را دارد همچنین به دلیل روش ‌های جذاب او برای یادگیری بهتر این درس یکی از شناخته‌ شده ‌ترین و معروف ترین اساتید برای درس فیزیک می ‌باشد.

پاسخ به سوالات کنکور با اوج یادگیری
ادامه مطلب

اگر شما هم علاقه ‌مند هستید در درس فیزیک درصد بالایی از سوالات را در کنکور صحیح پاسخ دهید و فکر می ‌کنید انجام این کار بسیار مشکل است پیشنهاد می ‌کنیم از آموزش ‌های استاد امیر مسعودی کمک بگیرید تا ببینید یادگیری و همچنین تست زنی با سرعت بالا در این درس تا چه حد برای شما آسان و جذاب می ‌شود.

یکی از موضوعاتی که باعث برتر بودن امیر مسعودی در بین اساتید کنکور شده است تکنیک ‌های جدید و جالب او برای تست ‌زنی و همچنین به دست آوردن سرعت بالا در تست زنی می ‌باشد مانند تکنیک ‌هایی مانند میز پولی و تکنیک ‌های سریع تست‌ زنی.

همان‌ طور که می ‌دانید داشتن سرعت بالا در زمان تست زدن می ‌تواند کمک زیادی به شما کند. همچنین لازم است این نکته را بدانید که هر چهار مقطع درس فیزیک برای هر دو رشته تجربی و ریاضی توسط استاد مسعودی در مؤسسه اوج یادگیری تدریس می‌ شود بنابراین نگران یادگیری هیچ ‌یک از پایه‌ های تحصیلی خود نباشید.

فیزیک اوج یادگیری با استاد امیر مسعودی آسان می ‌شود
بودجه ‌بندی فیزیک در کنکور به چه صورت است؟

یکی از موضوعاتی که برای اکثر داوطلبان کنکور در رشته ‌های تجربی و ریاضی مهم می ‌باشد اطلاع داشتن از میزان بودجه ‌بندی فیزیک در کنکور است. اگر بخواهیم میزان سوالات مطرح ‌شده در کنکور های چند سال اخیر را بر اساس میزان اهمیت آن ها طبقه بندی کنیم به دسته ‌بندی زیر می‌ رسیم:
• فیزیک دوازدهم
• مقطع یازدهم فیزیک
• فیزیک دهم
۴۴ درصد از سوالاتی که در کنکور مطرح می ‌شوند از فیزیک دوازدهم هستند و فیزیک یازدهم و دهم به ‌ترتیب ۲۹ درصد و ۲۷ درصد در کنکور سهم دارند.

برنامه ریزی مطالعه و تست زنی دروس تخصصی
ادامه مطلب

شما دانش‌آموزان عزیز می ‌توانید به کمک فیزیک اوج یادگیری که توسط استاد امیر مسعودی در این موسسه تدریس می‌ شود تمامی دروس هر سه ‌پایه را به‌ صورت مفهومی یاد بگیرید. همچنین به کمک روش ‌های جالب تست ‌زنی این استاد و همچنین جزوات جمع ‌بندی او خودتان را برای کنکور سراسری آماده کنید.

در پایان باید بگوییم اگر قصد دارید در درس فیزیک درصد بالایی داشته باشید و قبولی در رشته مورد علاقه تان تضمین شده باشد باید برای مطالعه و قوی شده در این درس زمان کافی بگذارید.

همچنین شما داوطلبان کنکور می توانید با تهیه پکیج های این درس از موسسه اوج یادگیری نسبت به آمادگی کامل در کنکور سراسری اطمینان حاصل کنید.

البته قطعا می دانید که تنها تهیه پکیج تضمین داشته درصد بالا در این درس را نمی کند بلکه مطالعه این درس طبق گفته های استاد امیر مسعودی است و تمرین برای تست زنی با سرعت بالا طبق آموزش های ایشان است که تضمین کننده شما می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *