نکات مشاوره ای

قبولی در کنکور تجربی چگونه میسر می شود؟

قبولی در کنکور تجربی چگونه میسر می شود؟

قبولی در کنکور تجربی چگونه میسر می شود؟ موفقیت در هر زمینه و حرفه ای سختی ها و سختی های خاص خود را دارد. دانش آموزان و داوطلبانی که برای کنکور آماده می شوند اغلب نگران هستند.

 

شما هر روز ساعت های طولانی مطالعه می کنید و از بسیاری از حواس پرتی ها جلوگیری می کنید. همه دانش آموزان فقط یک هدف دارند و هدف این است که در آزمون ورودی قبول شویم.

هر دانش آموز با توجه به گروه آموزشی خود رشته ی مورد نظر و مناسبی را برای خود انتخاب می کند. در رشته ی تجربی متقاضیان رشته ی پزشکی بسیار زیاد است.

موفقیت در کنکور همیشه امکان پذیر است. اما دانش آموزان همچنین باید تلاش کنند تا بهترین نتایج را به دست آورند. دانش آموزان تجربی نگرانی های زیادی در مورد پذیرفته شدن در آزمون ورودی دارند.

این دانش آموزان عزیز به دنبال پذیرش پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و غیره هستند. در این مقاله دانش آموزان و داوطلبان کنکور را با مهمترین نکات موفقیت در کنکور تجربی آشنا می کنیم.

با نزدیک شدن به کنکور، ترس و اشتیاق دانش آموزان نیز افزایش می یابد. فشارهای ناشی از این احساسات منجر به کاهش کارآیی و یادگیری آموزش ما در بین دانش آموزان می شود.

عوامل اصلی که همه روانشناسان برای موفقیت در کنکور معرفی می کنند تلاش ، پشتکار، هوش و استعداد است، این فردی است، اما مهارت های دیگری نیز وجود دارد که به دانش آموزان در این راه کمک می کند. بسیاری از دانش آموزان در روزهای کنکور از ادامه مسیر و دست کشیدن از آرزوهای خود ناامید می شوند.

شیوه برنامه ریزی کنکور 1401
ادامه مطلب

اما آنها باید بدانند که راه موفقیت در صورتی امکان پذیر است که رازهای موفقیت کنکور را بدانند. وقتی احساس شکست می کنید، به تلاش های خود تا کنون فکر کنید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

می توانید سریعتر به هدف خود برسید. در قسمت بعدی روش های مهم برای قبولی در کنکور تجربی را توضیح می دهیم.

توانمندی برای انتخاب در رشته دانشگاهی

همانطور که می دانید رشته ی تجربی بسیار سخت است و شرکت کنندگان در آن بسیار زیاد هستند شما باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید در رشته هایی همچون پزشکی فعالیت کنید؟ اگر جوابتان بله است برای موفقیت در رشته ی تجربی با ما همراه باشید.

1_ برنامه ریزی دقیق

موفقیت در هر شغلی و در هر شرایطی مستلزم برنامه ریزی دقیق است. برنامه ریزی دقیق و منظم برای دانش آموزان کنکور بسیار مهم است. دانش آموزان با برنامه منظم یک مسیر کلی برای اهداف خود تعیین می کنند.

دانش آموزانی که برای کنکور آماده می شوند باید از قبل برنامه ریزی کنند. برنامه ریزی دقیق منجر به مدیریت زمان و استفاده مناسب از زمان می شود.

دانشجویانی که زمان خود را به خوبی کنترل می کنند شانس بیشتری برای قبولی در کنکور تجربی دارند. اگر می خواهید شانس بیشتری در کنکور داشته باشید، باید آن را به صورت هفتگی برنامه ریزی کنید. قبولی در کنکور تجربی چگونه میسر می شود؟

2_ تعیین هدف

دانشجویانی که می خواهند با موفقیت در کنکور تجربی قبول شوند باید اهداف خود را به درستی تعیین کنند. تعیین اهداف به دانش آموزان انگیزه می دهد و به آنها پیشتازی می کند. دانش آموزان گروه آزمایشی اهداف خود را به درستی تعیین کردند.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

3_ خلاصه نوسی

یکی از مهمترین راههای موفقیت در قبولی در کنکور تجربی نوشتن چکیده است. همه دانش آموزان باید مهم ترین قسمت های هر درس را یادداشت کنند.

خلاصه ها یا یادداشت ها باید به طور منظم، دقیق و روزانه انجام شود. برای ماندن، باید هر روز یادداشت های خود را بخوانید. قبل از شروع فصل جدید، خلاصه ها را بخوانید. این به شما کمک می کند تا مفاهیم را بهتر یاد بگیرید.

دانشگاه روزانه چیست
ادامه مطلب

4_ دوری از اینترنت

امروزه انترنت یکی از مهم ترین نیاز های ما تبدیل شده است نمی شود گفت کلا اینترنت را تعطیل کنید. قبولی در کنکور تجربی چگونه میسر می شود؟

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

زیرا با اینترنت خیلی کار ها مهم انجام می دهیم، مثلا به صورت انلاین پرداخت می کنیم به صورت آنلاین خرید می کنیم به صورت انلاین ماشین می گیریم تا مقصدی ما را برساند و یا شاید شما به عنوان یک دانش آموز موردی را در درس مشکل دارید و باید از طریق اینترنت کمک بخواهید و ایرادی ندارد به اینترنت وصل باشید.

موبایل یا لپ تاپ دست شماست باید برنامه ریزی کنید اگر می خواهید از صفحات مجازی استفاده کنید حتما برنامه ریزی کنید ما گفتیم دوران کنکور شبی یک قسمت فیلم کمدی friends یا how I met your mother را تماشا کنید که برای تماشای آن نیاز به اینترنت دارید،

فیلم کمدی باعث می شود شما با خندیدن  هورمون هایی در مغزتان ترشح شود. بنابراین نمی شود به صورت کامل اینترنت را حذف کرد اما می توان محدود کرد.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

در هر صورت ریش و قیچی دست خودتان است سعی کنید به خوبی از وقتتان استفاده کنید. حتی اگر اوقات فراغت را خواستید با موبایل کار کنید.

5_ تهیه ی بهترین منابع تستی برای کنکور

بهترین منابع تستی  برای دانش آموزان رشته ی تجربی، تست های سراسری و آزاد چند سال اخیر است. در هنگام مطلعه و یا مرور و همچنین در زمان های جمع بندی باید تست زنی را از این منابع انجام دهید. قبولی در کنکور تجربی چگونه میسر می شود؟

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

بهترین کتاب تست باید تست های استانداردی داشته باشد که بهترین و معتبرترین تست ها، تست های سراسری و آزاد است و حتما توصیه می شود که حتما تمام تست های سراسری و آزاد کنکورهای 10 سال اخیر کار شوند و سپس اگر زمان اضافی داشته اید می توانید تست تالیفی بزنید.

6_استراحت کافی

استراحت کافی نیز نقش مهمی در موفقیت دانش آموزان دارد. داوطلبان کنکور نباید فقط به فکر مطالعه باشند. با برنامه ریزی دقیق می توانید درس بخوانید و استراحت کنید.

فراموش نکنید که سلامتی مهمترین چیز در زندگی شما است. برای مطالعه صحیح از نظر جسمی و روحی سالم باشید، هدف شما در این مسیر قبولی در کنکور است اما سلامت خود را فراموش نکنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

کنکور یکی از مهم ترین آزمون های ما برای اینکه بخش مهمی از آینده ی ما مشخص شود می باشد، سعی کنید برنامه ریزی خوبی داشته باشید و تست های مناسب کنکور را حل کنید تا بتوانید به موفقیت برسید. قبولی در کنکور تجربی چگونه میسر می شود؟

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *