نکات مشاوره ای

کلاس آنلاین خوب است

کلاس آنلاین خوب است

کلاس آنلاین خوب است : امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با پیشرفت بشری در جوامع توسعه یافته و در حال توسعه می بینیم که میتوان برای صرفه جویی در تایم می توان به این صورت کلاس های آنلاین برگزار کرد پس یکی از مهم ترین روش هایی که می توان درس خواند و برای آن تلاش کرد می تواند روش آنلاین باشد.

 

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

در شهر های بزرگ که در اکثر مواقع الودگی هوا است به جای تعطیل کردن مدارس در روز هایی که دانش آموزان می توانند چیزی بیاموزند، می تواند به شکل آنلاین کلاس ها برگزار شود.

و دلنش آموزان برای سلامتی شان در خانه بمانند و درس هم بیاموزند. از این جهات کلاس آنلاین بسیار خوب است و می تواند تاثیر گذار باشد اما از جهاتی هم نمی تواند پاسخگوی دانش آموزان باشد زیرا در کشوری زندگی میکنیم که اینترنت با سرعت پایینی همراه است.

در همه جای کشور نمی تواند پاسخگو باشد در برخی نقاط شاید اینترنت خوب باشد درثانی اینترنت بسیار هزینه ی گرانی بر دست دانش آموزان و خانواده ها میگذارد مگر هر خانواده چقدر توان مالی دارند تا بخواهند در ماه کلی هزینه ی اینترنت بدهند.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

نکات طلائی قبولی در کنکور 1401 با یادگیری آسان
ادامه مطلب

ثبت نام در کلاس های انلاین

همچنین کیفیت آموزش به صورت حضوری می تواند برای دانش آموزان بسیار خوب باشد در واقع دانش آموز در کلاس هرسوالی داشته باشد میپرسد و معلم بالا سر دانش آموز می تواند به اشتباهات دانش آموز توجه کند و جلو اشتباهات را بگیرد.

پس دو مسئله پیش میاید آیا کلاس آنلاین خوب است؟ هر چیزی یکسری خوبی هایی دارد و یکسری بدی هایی اگر جز دانش آموزانی هستید که اینترنتتان سرعت خوبی دارد و از درس عقب نمی مانید و توانایی خرید اینترنت را هم دارید می توان گفت که شما می توانید از کلاس آنلاین به خوبی استفاده کنید از معلم سوال بپرسید و اشتباهات پیش آمده را در درس حل کنید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

یک مسئله ی دیگری که برای کلاس آنلاین مطرح است این است که مثلا اگر شما یک کلاس ۲ ساعته داشته باشید و در شهر بزرگی زندگی میکنید مثلا برای رفتن به کلاس ۱ ساعت در راه باشید از نیم ساعت قبل حداقل آماده شوید و ۱ ساعت در راه باشید و ۲ ساعت در کلاس بنشینید و ۱ ساعت هم راه برگشت و حداقل نیم ساعت هم استراحت کنید.

چیزی نزدیک به ۵ الی ۶ ساعت وققتان می رود اما وقتی معلم به شما بگوید ساعت ۴ ظهر آنلاین شوید چاره اش ۵ دقیقه قبل از کلاس روشن کردن کامپیوتر است پس نیازی به نگرانی نیست و می توان بعد کلاس هم نیم ساعت استراحت کرد همانطور که میبینید مورد اول بسیار وقت گیر است. پس کلاس های آنلاین معایب و مزیت خاص خودشان را دارند.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

کلاس آنلاین

در واقع کلاس های آنلاین به دو دسته تقسیم می شوند

  • کلاس هایی که بدون مدرس می باشد و ویدئو محور می باشد. در کلاس آنلاین ویدئو محور شخصی که به عنوان مدرس فعالیت می کند هیچ نظارتی بر شخصی که دانش آموز یا هنرجو است ندارد‌.
  • و دانش آموزان خودشان باید درس بخوانند و فعالیت ها و یا تمارین راحل کنند کمی این روش سخت است زیرا برخی مباحث شاید سوالاتی پیش بیاید پس باید در نظر گرفت که در کلاس هایی که ویدئو محور می باشد کمی سختی وجود دارد در چنین شرایطی مدرس امکان دارد ویدئویی در اختیار دانش آموز قرار دهد و دانش آموز بعد از دیدن ویدئو آزمونی آنلاین برگزار شود.
قبولی در کنکور1401 در مدت کم با اساتید برتر یادگیری آسان
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

  • کلاس هایی که به صورت انلاین توسط مدرس بگذار می شود در چنین کلاس هایی دانش آموز و معلم با یک دیگر از طریق سایت ارتباط دارند می توانند صدای یکدیگر را بشنوند یا دانش آموز می تواند چتی را در قالب سوال از استاد یا. معلم خود داشته باشد پس این روش مثلا در کلاس هایی که دروس سخت مثل ریاضی یا فلسفه یا اقتصاد یا شیمی یا ادبیات و یا مثلا فیزیک ارائه می شود می تواند دانش آموز سوالات خود را بپرسد

مزایای کلاس آنلاین

کلاس آنلاین معایب و مزایای خاص خودش را دارد و کلاس حضوری هم معایب و مزایای خاص خودش دارد پس می توان نتیجه گرفت که هر دانش آموز روش خودش را برای درس خواندن برخی می خواهند در کلاس خاضر باشند و از معلم خود سوالاتی بپرسند برخی دیگر هم دوست دارند برای صرفه جویی در وقت خود در خانه بمانند. این ها به دانش آموزان بستگی دارد.

  • همانطور که در بالا گفته شد با استفاده از کلاس‌های آنلاین در وقت می توان صرفه جویی کرد و از هزینه‌های بالا جلوگیری کرد. و چنین کلاسی برای تمامی دانش آموزان به خوبی در دسترس می باشد.
  • دسترسی افراد به کلاس‌های آموزشی بدون محدودیت و از طریق اینترنت وجود دارد.
  • در کلاس‌های آنلاین امکان ضبط کردن کلاس‌ها و مشاهده ی مجدد آن برای دانش آموزان وجود دارد.
  • عدم نیاز به امکاناتی کلاسی مثل میز و صندلی، تجهیزات آموزشی یا کلاس
  • امکان به اشتراک گذاری و نمایش اسلاید‌های آموزشی و فایل‌های pdf، ویدئو‌های آموزشی به صورت همزمان.برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

جمع بندی

  • به گفته ی روانشناسان و مشاوران تحصیلی یادگیری‌ها با ابزار های الکترونیکی توجه دانش آموزان را بیشتر جلب میکند و در نتیجه ویژگی و بازدهی بیشتری دارد.
  • مطالعه و حضور در کلاس‌های آنلاین به شما انعطاف پذیری بیشتری می‌دهد و می توانید راحت تر برای حضور در کلاس و دیگر فعالیت‌های خود برنامه ریزی کنید.
  • استفاده از کلاس‌های آنلان این امکان را به شما میدهد که محیط آموزش را آنطور که راحت تر هستید انتخاب کنید. اتاق خواب، اتاق مطالعه یا هرجای دیگری که برای شما مناسب تر می‌باشد. زیرا هر دانش آموز عادات خاصی برای درس خواندن دارد پس می خواهد در شرایطی که دوست دارد درس بخواند. این حق انتخاب را دارید.
  • ۱۴- در آموزش‌های الکترونیکی و کلا‌س های مجازی دانش آموزان اعتماد به نفس بیشتری برای برقراری ارتباط دارند و در مباحث کلاس میتوانند تعامل بیشتری با استاد داشته باشند.

نتیجه گیری

کسی مهم است که می خواهد درس بخواند در واقع همان دانش آموز باید در شرایطی درس بخواند که راحت باشد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط با رسول فراهانی

شماره های تماس :

09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *