نکات مشاوره ای

کنکور 1401 با برنامه ریزی یادگیری آسان

کنکور 1401 با برنامه ریزی یادگیری آسان

کنکور 1401 با برنامه ریزی یادگیری آسان : کنکور 1401 را می توانید با برنامه ریزی یادگیری آسان به پایان برسانید، لازمه اش این است که نکاتی را رعایت کنید. از مهم ترین نکاتی که بسیاری از دانش آموزان با آن درگیری دارند این است که چگونه برای کنکور بخوانند،

 

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ما یک وال از این دانش آموزان می پرسیم و آن هم این است که هدفت چیست؟ برنامه ات چیست؟ توانایی های خود را میشناسی؟ اگر دانش آموز بتواند هدفش را مشخص کند برنامه ریزی درسی آن آماده می شود و بعد می تواند با کمک توانایی هایش به آنچه که می خواهد برسد.

مثلادانش آموزی که هدفی ندارد و فقط می خواهد کنکور بدهد با دانش آموزی که می خواهد در فلان رشته درس بخواند خیلی فرق می کند.

بنابراین برای برنامه ریزی بهتر است این موارد را برای خود روشن کنید تا رسیدن به هدف و موفقت برای شما آسان تر شود.

چرا برنامه ریزی کنیم؟

برنامه ریزی کردن تست زدن، سرعت عمل داشتن، هدف داشتن، درس خواندن؛ تلاش کردن، شکست خوردن و… همگی این ها باهم مفوم کنکور را می سازند شما برای انجام خیلی کار ها برنامه ریزی می کنید حتی در حین تفریح و خوش گذرانی در حین کارکردن، درس خواندن هم نیاز به برنامه ریزی منطقی درست دارد که می توانید با کمک یادگیری آسان این کار را انجام دهید.

بهترین کتاب های تستی زنی دروس کدام اند؟
ادامه مطلب

با برنامه ریزی مناسب ، زمان کافی برای انجام فعالیتهای مختلف را خواهیم داشت و بر این اساس ، از اتلاف وقت و انرژی خود جلوگیری خواهید کرد.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

1_ مشخص کردن اهداف

برای کنکور بهتر است ابتدا باید اهدافتان را مشخص کنید. اینکه می خواهید چه کار شوید؟ و هدفتان در کل از کنکور چیست؟ تمامی ای ها کمک میکند تا شما بهتر برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی کنید. و در واقع اولین قدم برای برنامه ریزی همین می باشد.

2_اولویت بندی هدف

اولویت بندی اهداف یکی از مهم ترین کار ها برای رسیدن به اهدافمان محسوب می شود یعنی وقتی شما اولویت های خود را بدانید، بهتر میتوانید برای رسیدن به اهدافان برنامه ریزی کنید.

افراد با انگیزه برای خودشان هدف های مشخص میکنند و تلاش و ممارست شما برای رسیدن به این هدفی که در ذهن شما نقش بسته است، بسیار مهم و حیاتی است.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

3_ توانایی دانش آموز

شما استعداد خاص خودتان را دارید فقط کافی است در خود جست و جو کنید. هر شخصی که باشد دارای توانمندی هایی در هر زمینه ایی است. هر کس استعداد مختص به خودش را دارد.

پس وقتی حرف از استعداد های شخصی می زنیم نمی توان همه ی دانش آموزان را با یکدیگر مقایسه کرد زیرا این کار بسیار غلط است و در آینده ی دانش آموز تاثیر نامطلوب می گذارد.

بنابراین یکی از مهم ترین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که خودتان را با خودتان بسنجید نه بیشتر نه کمتر، بهتر است تلاش کنید و در راستای موفقیت خود گام بردارید و خودتان را باور داشته باشید که موفق می شوید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

چگونه برنامه ریزی کنم؟

یادگیری آسان به شما خواهد گفت، خب برای برنامه ریزی درسی دروس شما به دو قسمت تقسیم می شود:

1_ دروس عمومی:

شامل ادبیات عربی دینی و زبان انگلیسی خیلی از دانش آموزان از دروس عمومی فرار می کنند در صورتی که این دروس بسیار مهم می باشند، طوری که باید این دروس را به خوبی بخوانید، زیرا ضریب 3 دارد و به شما برای بدست آوردن یک رتبه ی خوب کمک می کند.

قبولی کنکور در فرصت کم اوج یادگیری
ادامه مطلب
 2_ دروس اختصاصی که کتاب های مختص همان رشته را ارائه می دهد. شما باید طوری برنامه ریزی کنید که نه سیخ بسوزد نه کباب، نه اینور بوم بیوفتید نه از اونور بوم.

این چند کتابی را که برای شما در نظر گرفته شده که برای کنکور بخوانید را باید در برنامه ی هفتگی خود بیاورید و با روش های درست مطالعه و تست زنی این دروس را بخوانید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

دروس عمومی:

برنامه ریزی یکی بهترین و مهم ترین راه های موثر برای درس خواندن شما محسوب می شود تا بهترین روش های آموزشی را روی درس خود پیاده سازی کنید از نظر  یادگیری آسان دروس عمومی را خوب بخوانید زیرا میتوانید بهترین رتبه ی کنکور را از آن بدست بیاورید؛

دروس عمومی شاید خواندنش خسته کننده به نظر برسد اما یادتان باشد که در عین کسالت آور بودن  گاهی می توانند شیرین هم باشند. همچنین شما نباید از اهمیت این دروس در کنکور غافل باشید زیرا که دروس عمومی ضریب 3 دارد.

یادتان باشد مهم ترین گزینه علاوه بر مطالعه روزانه دروس عمومی، شما حتماً باید به تست زدن هم بپردازید مخصوصا تست های زمان دار.

بررسی آزمون‌های زمان دار برای دروس عمومی سرعت عمل شما را افزایش می‌دهد و باعث افزایش دقت شما در مواجهه با تست های دروس عمومی در کنکور سراسری می‌شود.

اگر در آزمون‌های زمان دار برای درس‌های عمومی در مبحث خاصی مثل قرابت معنایی ادبیات و یا ترجمه عربی و یا هر موضوع دیگری در چند آزمون احساس ضعف کردید می‌توانید سریعاً اقدام به رفع کردن مشکل خودتان در آن مبحث کنید.

کنترل زمان یا مدیریت زمان خودش در کنکور مهم است و شما را به جلو می اندازد. برنامه ریزی کنکور با یادگیری آسان می تواند شما دانش آموزان بسیار خوب را به جلو ببرد پس بهتر است هرچه سریع تر با یادگیری آسان همراه شوید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

دروس اختصاصی

دروس اختصاصی هم بسیار دروس مهمی در دوران کنکور به شمار می روند به نوعی که با تست زدن می توانید هر بار موفق شدن خودتان را در کنکور ببینید، برای دروس اختصاصی باید وقت بگذارید و خوب آن را بخوانید، برای مشاوره و موفقیت بیشتر با یادگیری آسان همراه باشید.

نتیجه گیری

هر کسی باشد برای موفق شدن نیاز به راهنمایی دارد یادگیری اسان می تواند راهنمای خوبی برای دانش آموزان  باشد زیرا در یادگیری آسان با شما می توانید آینده ی درخشان خود را ببینید،

همه چیز در یادگیری آسان اصولی است بسیار قابل توجه است. برای موفقیت نیاز به برنامه ریزی دارید که اصولی باشد و چه جایی بهتر از یادگیری آسان که می تواند به شما کمک کند.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *