نکات مشاوره ای

نکات مهم در جلسه کنکور 1401 چیست؟

نکات مهم در جلسه کنکور 1401 چیست؟

نکات مهم در جلسه کنکور 1401 چیست؟ برای کنکور می دانیم که استرس را نمی توان کنترل کرد حتی زمانی که کم کم نزیدک به تایم کنکور می شوید! راستش را بخواهید  یکی از بهترین نکاتی که باید برای کنکور با خود تمرین کنید صبور بودن و آرامش داشتن است حتی در روز کنکور.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای شیوه پاسخ دادن به تست کنکور با پکیج آموزشی مشاوران برترادامه
نکات طلائی قبولی در کنکور 1401 با یادگیری آسان
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای موسسه برتر کنکورادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای قیمت محصولات کنکور آسان است چقدر است؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نمونه تدریس فیزیک نهم امیر مسعودیادامه مطلب

 

همیشه باخود بگویید که این یک آزمون مانند دیگر آزمون هایی بود که داده ام. اصلا نیازی نیست خودتان را اذیت کنید. نکات مهم در جلسه کنکور 1401 چیست؟

برای کنکور باید نکاتی را رعایت کنید مثلا در ابتدای سال که می خواهید خود را برای کنکور آماده کنید باید هدفتان را مشخص کنید و برای رسیدن به آن هدف برنامه ریزی کنید و سپس با تلاش فراوان به صورت کنکوری و تحلیلی و تستی وار درس بخوانید.

همانطور که می دانید کنکور سراسر سوالاتش دام های آموزشی دارد یعنی امکان دارد 100 مطمئن باشید که جواب سوال الف می شود در صورتی که جیم صحیح است.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

قبل از کنکور باید انقدر ها تست بزنید که با تیپ سوالات کنکور آشنا شوید و در کنار آن باید مدیریت زمان را بلد باشید تا بتوانید موفقیت خود را حتمی کنید. برای کنکور همیشه یادتان باشد یکسری نکات مهم درسی فرار هستند باید همیشه مرور جز برنامه ی درستان باشد. با یادگیری آسان همراه باشید برای آشنایی بیشتر با مطالب.

از نظر یادگیری آسان برای کنکور چگونه درس بخوانیم؟

1_ تحلیل وار درس خواندن

تحلیل وار درس خواندن یعنی چه؟یعنی هر مطلب را که می خوانید جوری برای خود توضیح دهید که در ذهنتان بماند با حفظ کردن سطر سطر کتاب نمی توانید چیزی را بیاموزید و در ذهن بسپارید بلکه باید مطالب را بفهمید. نکات مهم در جلسه کنکور 1401 چیست؟

7 راهکار تقویت مغز برای اول صبح
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

مثلا بعد از تست زدن باید یه روشی در نظر بگیرید برای یادگیری تست ها. تست ها را اگر درست یا غلط زده اید باید آن ها را بخوانید تا بهتر بتوانید در ذهن خود آن را بیاموزید. نکات مهم در جلسه کنکور 1401 چیست؟

باید دفتری در نظر بگیرید و نکات را بنویسید. برای تست زدن هم باید از تست های جامع استفاده کنید. تست هایی مشابه با سوالات کنکور تا با تیپ سوالات آشنا شوید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

2_تست های جامع حل کنید

باید خود را بی آزمایید و با درصد گیری متوجه ی عملکرد خود در تست زنی شوید تست ها در حد 50 تا باشد و درس به درس جلو بروید. تست ها حتما مطابق کنکور سراسری باشد  نت برداری یادتان نرود.

3_ مرور کنید

یادگیری آسان بسیار توصیه اکید دارد که درستان را مرور کنید و دوره کنید. هرآنچه که در گذشته تست زده اید را در زمانی مشخص دوره کنید. این کار به تثبیت بیشتر مطالب در ذهنتان بسیار کمک میکند. نکات مهم در جلسه کنکور 1401 چیست؟

چه نکاتی را قبل از کنکور باید رعایت کنیم؟

1_درس خواندن یک روز قبل از کنکور اشتباه محض

یادتان باشد یک ماه قبل از کنکور باید درس هایتان را مرور کنید نه اینکه بخواهید مطلب جدید بیاموزید. این یک اشتباه بزرگ است که بسیاری از دانش آموزان در این روز ها بخاطر استرس زیاد می خواهند درس بخوانند و حس میکنند شاید آن ها سوال کنکور باشد.

عزیز من شما باید به این مسائل قبلا فکر میکردید نه در دقیقه ی 90. این کار اشتباه بزرگی است مطالعه  کردن در روز آخر هیچ نتیجه ای جز آشفته كردن ذهن شما نخواهد داشت در روز قبل از کنکور فقط به نكات مهم و خلاصه نویسی ها بسنده كنید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

2_روز قبل از کنکور خوب بخوابید و غذای مناسب میل کنید

قطعا با این همه مسائلی که بیان شد همیشه به شما متذکر شدیم برنامه ی خواب و غذای خود را باید در د.ران کنکور عوض کنید و خوب بخوابید و غذای مفید بخورید برای شب قبل از کنکور هم همین مسئله بیان می شود شما باید غذای مناسب بخورید و خوب بخوابید.

منابع ریاضی1401 یادگیری آسان
ادامه مطلب

در وعده‌ های روزانه هم، غذا‌ های حاوی کربوهیدرات‌ های پیچیده مثل نان، برنج و سیب زمینی بخورید. نکات مهم در جلسه کنکور 1401 چیست؟

تغذیه ی مناسب باعث می شود که بتوانید عملکرد خوبی در جلسه ی کنکور داشته باشید یعنی یکی از مهم ترین کار هایی که باید انجام دهید این است که بدن خود را به غذا های مناسب و ویتامین دار عادت دهید.

و بدن شما هضم خوبی داشته باشد تا ذهنتان با ارامش بهتری بخوابد در نتیجه این عمل برای مکانیزم بدن شما بسیار مناسب است و عادتی می شود برای شما که حتی در روز کنکور هم این عمل را رعایت کنید. نکات مهم در جلسه کنکور 1401 چیست؟

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

اگر هم عادت به این کار ندارید حداقل این یک روز را رعایت کنید. بنابراین یادگیری آسان توصیه دارد که داشتن خواب کافی و تغذیه مناسب برای شما دانش آموزان عزیز  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود؛

همچنین باید از استرس خودتان را دور کنید مثلا تمرین و مطالعه در شب‌ های باقیمانده به کنکور نداشته باشید تا بهتر ذهن شما بتواند عملکرد خودش را تثبیت کند.

3_نوشیدنی‌ میل کنید

نوشیدن یک لیوان گل گاو زبان که سبب ایجاد کاهش استرس در داوطلب می شود  و روحیه ی فرد را افزایش می دهد و سبب آرامش بالا در فرد می شود. همچنین می توانید از چای سبز، بادرنجبویه ، اسطو قدوس و سنبل طیب که خوابی راحت را برایتان به ارمغان می ‌آورند .

4_دارو مصرف نکنید

شب قبل از امتحان به هیچ عنوان دارو‌های خواب ‌آور مصرف نکنید و سعی کنید با دمنوش‌ ها درد‌ های احتمالی مثل سردرد را تسکین دهید.نکات مهم در جلسه کنکور 1401 چیست؟

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

5_آماده کردن وسایل مورد نیاز

چند مداد مشکی نرم، پاک‌ کن، مداد تراش، کارت ورود به جلسه، سنجاق، کارت ملی، ساعت مچی، دستمال کاغذی یا پارچه ای، یک بطری آب کوچک در بسته، مواد قندی مثل شکلات را از روز یا شب قبل کنکور آماده کنید و یک جا قرار دهید و به ‌هیچ عنوان این کار را برای صبح نگذارید. به نظر یادگیری آسان این ها را قبل از شروع آزمون آماده بگذارید مثلا شب قبل از امتحان.

نتیجه گیری

می دانیم کنکور یکی از آزمون های مهم و سرنوشت ساز شما محسوب می شود هیچ ایرادی ندارد شما هم می توانید به موفقیت برسید فقط چاره اش این است خوب تلاش کنید و با برنامه ریزی پیش بروید. یادگیری آسان در کنارتان می ماند تا بهترین ها سهم شما باشد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *