نکات مشاوره ای

طرح تابستانی کنکور آسان است

طرح تابستانی کنکور آسان است

طرح تابستانی کنکور آسان است

طرح تابستانی کنکور آسان است چیست؟ شامل چه برنامه ها و درسهایی می شود؟ برای چه کسانی مناسب است؟ اگر قصد دارید برای کنکور سال آینده درس بخوانید، آیا می دانید از چه زمانی باید شروع کنید و چطور درس بخوانید؟ همراه یادگیری آسان باشید تا طرح تابستانی کنکور آسان است را به شما معرفی کنیم.

 

از چه زمانی درس خواندن برای کنکور سال آینده را شروع کنید؟

برای موفقیت در رقابت کنکور هرچه زودتر شروع به مطالعه کنید، بهتر است. بعد از پایان امتحانات خرداد ماه، چند روزی به خودتان استراحت بدهید. سپس شروع به برنامه ریزی برای کنکور کنید. از روزهای اول خودتان را با ساعتهای طولانی درس خواندن خسته نکنید. ابتدا آرام پیش بروید تا به مرور زمان مطالعه را افزایش دهید.

در تابستان اکثر مدارس یا تعطیل هستند و یا کلاسهای محدودی را برگزار می کنند؛ پس وقت آزاد بیشتری برای مطالعه دارید. این فرصت خوبی برای بهتر کردن وضعیت درسیتان است.

 طرح تابستانی کنکور آسان است چه ویژگیهایی دارد؟

پکیج کنکور آسان است شامل تمام مطالب مهم کتابهای درسی هستند و در کنار آن، بسته هایی برای آموزش نحوه تست زدن وجود دارد. شما می توانید با کمک این بسته های آموزشی، در تابستان دروس اختصاصی پایه های قبلی را مرور کنید و اگر برخی از مباحث را یاد نگرفتید، ویدئوهای آموزشی آن بخشها را بارها ببینید و یاد بگیرید.

با کمک این بسته های آموزشی، محدودیتی برای آموزش شما وجود ندارد و می توانید هم زمانِ درس خواندن و هم نوع درس را طبق برنامه شخصی خودتان انتخاب کنید.

برای قبولی کنکور 1401 به چه نکاتی توجه کنیم
ادامه مطلب

برنامه های طرح تابستانی کنکور آسان است با توجه به توان و سطح تحصیلی هر دانش آموز و به شکل اصولی و منطقی تنظیم می شود. در این برنامه مطابق با بودجه بندی کنکور و سرفصلهای کتاب درسی، ساعاتی را متناسب با اهمیت هر درس درنظر می گیرند.

همچنین هم به یادگیری مفهومی درسها پرداخته می شود و هم نکات تستی بیان می شود.

شما می توانید در آزمونهای آنلاین کنکور آسان است شرکت کنید و نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید.

طرح تابستانی کنکور آسان است هم برای دانش آموزان و هم برای فارغ التحصیلانی که قصد شرکت مجدد در کنکور را دارند، مفید است.

گروهی از اساتید باتجربه و مجرب کشور در تهیه این بسته های آموزشی درکنار موسسه کنکور آسان بوده اند و شما از هر شهر و روستایی که باشید، می توانید به صورت غیرحضوری در کلاسهای درس این استادان شرکت کنید.

اگر نمیدانید ترمیم مدل چیست به این صفحه مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

طرح تابستانی کنکور آسان است

شرکت در طرح تابستانی چه کمکی به موفقیت شما می کند؟

یک طرح تابستانی خوب، فرصت بسیار مناسبی برای جبران نقاط ضعف شماست. اگر به هر دلیلی در سالهای قبل خوب درس نخوانده اید و یا مطالبی را یاد نگرفته اید، با استفاده از فرصت طرح تابستانی کنکور آسان است می توانید به مطالب درسی گذشته مسلط شوید. سپس پرقدرت و باانگیزه از اول سال تحصیلی، برای قبولی در رشته دلخواهتان درس بخوانید.

برخی از رقبای شما از تابستان درس خواندن را شروع می کنند و شما هم باید همگام با آنها پیش بروید تا عقب نمانید. برخی دیگر هم فرصت تابستان را از دست می دهند و شما با برنامه ریزی درست و مناسب می توانید از آنها جلو بزنید.

چگونه برای تابستان برنامه کنیم؟
ادامه مطلب

چه نکاتی را باید در طرح تابستانی مورد توجه قرار دهید؟

تابستان فرصت مناسبی برای بهبود وضعیت درسی‌تان است؛ اما حرکت آهسته و پیوسته کمک می کند تا پایان سال تحصیلی انرژی و انگیزه خود را حفظ کنید و خسته نشوید. پس در برنامه درسی خود باید زمانی را برای استراحت و خواب کافی و تفریح بگنجانید.

بهتر است در تابستان به دروس اختصاصی بپردازید، زیرا از دروس عمومی در کنکور سوالی طرح نمی شود و فقط برای امتحان نهایی باید آنها را بلد باشید. در طول سال تحصیلی، زمان کافی برای مطالعه دروس عمومی خواهید داشت. تنوع درسی را حفظ کنید تا مطالعه برایتان کسل کننده نباشد.

ما به شما بهترین روش مطالعه دروس تخصصی را می‌آموزیم.

به بودجه بندی کنکور توجه کنید و مهمترین مباحث را در اولویت خود قرار دهید. از منابع آموزشی کامل و مناسب برای درس خواندن استفاده کنید و علاوه بر خواندن هر مبحث، تستهای آن را هم پاسخ دهید. تست زدن کمک می کند با نحوه طرح سوالها آشنا شوید و بدانید طراحان سوال به کدام بخشها توجه بیشتری می کنند.

فقط خواندن دروس کافی نیست و حتما آنها را مرور کنید. از همین تابستان شروع به خلاصه نویسی و نکته برداری از درسهایی که می خوانید کنید و در طول سال، خلاصه های خود را کامل نمایید.

سعی کنید در تابستان به دروس پایه کاملا مسلط شوید که در سال جدید برای یادگیری مباحث تکمیلی مرتبط با آن، دچار مشکل نشوید.

شیوه درس خواندن برای کنکور با درس خواندن برای امتحانات مدرسه متفاوت است. تابستان فرصت خوبی است تا روش درست درس خواندن را تمرین و به آن عادت کنید. حتما برنامه خود را بنویسید و درجایی جلوی چشمتان قرار دهید. متعهد باشید که به برنامه ریزی درسیتان عمل کنید. نظم می تواند در موفقیت شما نقش مهمی داشته باشد.

شغل های رشته ریاضی و فیزیک
ادامه مطلب

استرس و نگرانی را از خودتان دور کنید؛ تازه اول راه است و هنوز زمان زیادی برای بهبود شرایط تحصیلی و کسب رتبه دلخواهتان دراختیار دارید. سعی کنید مطالب را عمیقا یاد بگیرید و فقط به حفظ کردن اکتفا نکنید.

از راهنمایی اساتید و مشاوران برای برنامه ریزی مناسب و رفع عقب ماندگیها کمک بگیرید. برای خودتان اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعیین کنید و به تدریج رتبه و ترازتان را در آزمونها آزمایشی ارتقا دهید.

چطور می توانید در طرح تابستانی کنکور آسان است شرکت کنید؟

شما می توانید از بسته های آموزشی و بسته معلم خصوصی کنکور آسان هم برای برطرف کردن نقاط ضعف سالهای گذشته و هم برای پیش خوانی درسهای سال آینده خود استفاده کنید.

مشاوران موسسه شما را برای برنامه ریزی مناسب طرح تابستانی کنکور آسان است راهنمایی می کنند و در کنارتان هستند. شما می توانید به سایت موسسه مراجعه کنید و یا با شماره تلفنهای 09121968536 و 02166552600 تماس بگیرید.

اگر تمایل دارید از برنامه شخصی سازی شده برای تابستان استفاده کنید، این امکان برایتان فراهم شده است. مشاوران در طول تابستان دردسترس شما هستند و برای رسیدن به هدف، کمکتان می کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

1 دیدگاه در “طرح تابستانی کنکور آسان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *