نکات مشاوره ای

بهترین موسسه ی کنکوری

پاسخ دادن به کنکور با مشاوران برتر

بهترین موسسه ی کنکوری کجاست؟ با شروع شدن کنکور و فضا این چنینی برای فرزندانمان میدانیم که مهم ترین مسئله فراهم نمودن فضایی مناسب برای تحصیل و همچنین انتخاب کردن کلاسی مناسب برای یادگیری تست و… میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مشاوره آنلاین و برنامه ریزی کنکور 1401ادامه مطلب
شیوه پاسخ دادن به تست کنکور با پکیج آموزشی مشاوران برتر
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای شیوه پاسخ دادن به تست کنکور با پکیج آموزشی مشاوران برترادامه

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای شیوه تست زنی در تابستان 1401 چگونه باشد؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نکات طلایی هنگام تست زنی کنکور دروس عمومیادامه مطلب

 

شاید پیش خودمان بگوییم که کدام یک از موسسه های کنکوری مناسب فرزندمان میباشد؟ کدام یک از موسسه ها بهترین برنامه ریزی درسی را میدهد؟

یا در حین تدریس نکات تستی را یادآور میشوند؟ این ها مسائلی است بسیار مهم که ذهن والدین را درگیر میکند. بهترین موسسه ی کنکوری کجاست؟

برای اینکه بدانیم کدام موسسه بهترین روش تدریس را دارد و بهترین و مهم ترین نکات تستی رت به دانش آموزان یادآور میشود با ما همراه باشید. بهترین موسسه ی کنکوری کجاست؟

بهترین موسسه ی کنکوری کجاست؟

برای اینکه بتوانیم موسسه ایی خوب با ویژگی های آموزشی خوب پیدا کنیم باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

مهم ترین سوالی که امکان دارد برای هرکسی پیش بیاید همین است. بعضی والدین فرزندان خود را موسسه هایی میبرند که از نظر مالی بسیار هزینه های گزافی را بر دوس خانواده میگذارند.

در صورتی که هر موسسه بخواهد هزینه های الکی بتراشد دلیل نمیشود کار بلد باشد. امروزه در هر مجلسی که مینشینیم، دایی، خاله و… برای خودشان یه پا مشاوره ی تحصیلی هستند.

برخی موسسه ها اینگونه اند، هزینه ایی داشتند و خواستن صرف ساخت یک موسسه کنند.

راه های موفقیت در کنکور
ادامه مطلب

برای ساخت این موسسه به جای نیروی مجرب و کاربلد از فامیل خود استفاده نمودند و در سال هزینه های زیادی را از دانش آموزان میگیرند.

و به جای مشاوره دادن و روش های درست یادگیری تستی ، در حد مدرسه ام به دانش آموزان چیزی یاد نمیدهند، بهترین موسسه ی کنکوری کجاست؟

نمیدانند با این کارشان چه ضربه ایی به دانش اموز پشت کنکوری میزنند. مخصوصا ضربات روحی. دانش اموز میگوید من درس خپاندم و طبق برنامه ریزی جلو رفتم، و فیلم های آموزشی و کتاب های تستیشان را هم خریداری کردم اما چرا  بعد این همه تلاش هنوز نتوانسته ام موفق شوم؟

موسسه ی کنکوری

زمان که میگذرد دانش آموز بیشتر در ذهن خود مشوش میشود و بیشتر ترس را احساس میکند. این همه وقت گذشته است اما هنوز نتوانستم یک درس را هم ۵۰ درصد بزنم…

وقتی دانش اموز با چنین صحنه ایی روبه رو میسود اعتماد به نفسش را از دست میدهد و تا به خود بیاید که چه شده عید شده است. بهترین موسسه ی کنکوری کجاست؟

بعد عید شاید ۱ ماه زمان ببرد تا یک مشاور بخواهد از نظر روحی این دانش آموز رت سر راه بیاورد. و اینجاست که هم حال دانش اموز بد است و هم زمان کم است. این همه شرایط استرس زا فقط برای رفتن به یک کلاس اشتباه؟!

بلع جواب سوال درست است. تمام وقت اشتباهی هزینه شد. تمام وقت اشتباه درس خوانده شد و… اما راه حل واقعی چیست؟

براب اعتماد به کلاس های کنکوری میتوانید از دوستان خود پرس و جو کنید که چگونه درس میخوانند و به چه کلاسی میروند؟

مشاورشان کیست و معلمشان چه نکاتی را به آن ها یادمیدهند؟ حتما تبادل تجربه کنید تا دوستانتان هم اشتباه نکنند. بهترین موسسه ی کنکوری کجاست؟

کلاس کنکور واقعی

کلاس کنکور واقعی کلاسی است که مشاور آن تجربیات چندین ساله داشته باشد و با دلسوز ی و محبت سعی داشته باشد بهترین راه حل و بهترین نکات را به ما بگوید.

کلاس کنکور واقعی کلاسی است که بخاطر پول سرنوشت و آینده ی یک عده نوجوان را از بین نبرد و الکی به آن ها کتاب و پکیج های درسی بی ارزش معرفی نکند.

کلاس کنکور واقعی کلاسی است که مهم ترین نکته تست زنی و مدیریت زمان را به ما بیاموزد. نه اینکه صرفا به هدف کسب درآمدزایی تمامی وقت ما را بگیرد و در مقابل آن یک تدریس بی کیفیت و به درد نخور به ما بدهند.

شیوه تست زنی در تابستان 1401 چگونه باشد؟
ادامه مطلب

در کلاس کنکور واقعی معلم دلسوزانه عمل میکند که چیزی را بیاموزد خیلی از معلم ها رایگان تدریس میکنند تا دانش آموزان بتوانند چیزی از کنکور بفهمند.

سعی داشته باشید برای پیدا کردن یک کلاس کنکور خوی حتما تحقیق و پژوهش کنید و با مشورت و کمک گرفتن از مشاورتحصیلیتان به هزینه کردن برای کلاس بپرداژید.

بهترین موسسه ی کنکوری

همچنین اگر در کلاسی ثبتنام کردید و دیدید روند تحصیلیتان در صورت تلاش ما به خوبی پیش نمیرود حتما با مشاور خود در تماس باشید. بهترین موسسه ی کنکوری کجاست؟

و از او راه حل بخواهید اگر خودتان هم متوجه شدید که مسئله ایی مشکوک است و بیخودی از شما پول میگیرند میتوانید کلاس را عوض کنید. چرا وقتتان را در آن کلاس های بی کیفیت بگذارید. بهترین موسسه ی کنکوری کجاست؟

بهترین موسسه که توانست با مجچز رسمی به فعالیت های خود ادامه دهد موسسه ی آسان کنکور است. بهترین موسسه ی کنکوری کجاست؟

که زیرمجموعه ی کنکور آسان است میباشد و به خوبی میتواند فعالیت کند و نتایج کار را میتوانید در موفقیت دانش آموزان دیگر ببینید که الان توانسته اند در رشته ی مناسب تحصیل کنند.

موسسه ی ما خودش را و روند کارش را به همه ثابت کرده است. البته که موسسات زیادی از برنامه ها یا از نکات آموزشی ما در موسسات خود استفاده میکنند.

و نام خودشان را بالامیبرند که به بسیاری از دانش آموزان ثابت شده است بهترین کسی است که از نکات خلاقانه ی خود برای رشد و برای اهدافش تلاش میکند.

نتیجه گیری

موسساتی که با دروغ میخواهند پول جمع کنند چه نکته ی اموزنده ایی برای دانش آموزان دارند؟ که تلاش های دیگران را برای خودت بدزد!

اما موسسه ی ما از همان ابتدا کوشش و تلاش را آموزس میدهد زیرا که خودش از سال ۱۳۷۳ وارد چالش های گوناکون شده است و سختی روزگار را چشیده است.

این تلاش ها این ممارست ها باید یک موسسه ی کنکوری میشد تا به دانش آموزان این نکته را بیاموزد که با تلاش و کوشش است که همه چیز مهیا میشود.

بین موسساتی که صادقانه به جلو میروند با موسساتی که با دروغ و کپی برداری به جلو میروند خودتان یک کدام را انتخاب کنید.

حالا دانش آموزان عزیز شما کدام را انتخاب میکنید! هوشیار باشید و دست به انتخابات غلط نزنید. بهترین موسسه ی کنکوری کجاست؟

 

دانش آموزان گرامی از این فرصت کنکور هر کس به نفع خودش و برای خودش استفاده میکند که بسیار میتواند به شما صدمه بزند. بهترین موسسه ی کنکوری کجاست؟

بهتر است از همان اول به خوبی تحقیق کنید و بعد به دنبال کلاس کنکور باشید. تا بهترین جواب را بشنوید. بهترین موسسه ی کنکوری کجاست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *