نکات مشاوره ای

نکات موفقیت در کنکور با مطالعه در سه ماه تابستان

برنامه ریزی صحیح کنکور 1401

نکات موفقیت در کنکور با مطالعه در سه ماه تابستان : یکی از مهمترین رازهای موفقیت در کنکور، شروع زودهنگام مطالعه برای موفقیت در کنکور است.

 

رده های بالا معمولاً برای قبولی در آزمون سراسری چند سال قبل برنامه ریزی و مطالعه می کنند. موفقیت در کنکور با مطالعه در سه ماه تابستان

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

آن را داشته باشید و با برنامه ریزی مطالعه کنید، در نهایت موفقیت بیشتری خواهید داشت. هرچه زودتر مطالعه برای کنکور را شروع کنید، زمان بیشتری برای خواندن مفهومی دروس و انجام تکالیف بیشتر خواهید داشت.

برای بسیاری از دروس بهتر است ابتدا تمرین و مسئله حل شود و بعد سراغ تست زنی بروید. اما می بنیم که بسیاری از دانش آموزان با وجود این که می دانند این روش صحیح نیست باز مستقیم سراغ تست زنی می روند. اگر می خواهید در کنکور ریاضی، تجربی، انسانی و یا هر رشته دیگری هستید،

موفق شوید بهتر است به خوبی پیش بروید. کنکور مانند صحنه ی نبر می ماند باید سعی کنید در این نبرد به پیروزی برسید و پیروز میدان باشید. برای موفق شدن نیاز به تجهیزات درست نظامی دارید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

مطالعه در سه ماه تابستان

پس برای تهیه ی این ها نیاز به مشاور دارید تا بتواند شما را کمک کند با برنامه ریزی درست بتوانید خودتان را چند قدم از بقیه جلو تر ببینید. اکنون که تصمیم خود را برای برنامه ریزی تابستان خود گرفته اید؛موفقیت در کنکور با مطالعه در سه ماه تابستان

کنکور اردیبهشت زبان ۱۴۰۳
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

ابتدا باید به درستی برنامه ریزی کنید. برای اینکه بتوانیم به درستی برنامه ریزی کنیم، اولین چیزی که باید در نظر گرفت این است که کدام کارها دارای اولویت هستند.

گفته می شود، برای اولویت بندی، قطعاً باید مهمترین موارد را در نظر بگیرید و برای دستیابی به آنها تلاش کنید. وقتی نوبت به برنامه ریزی برای تابستان می رسد ، موفقیت در کنکور با مطالعه در سه ماه تابستان

بسیاری از دانش آموزان تصور می کنند که تفریح ​​آن متوقف می شود و فقط مطالعه می کند، اما این به هیچ وجه اینطور نیست زیرا بدن و ذهن شما به استراحت هم نیاز دارد برای درس خواندن زیاد عجوب نباشید زیرا هرچه عجول باشید در کار بیشتر اذیت می شوید.

برای تابستان باید به گونه ای درس بخوانید که بتوانید به تدریج زمان مطالعه خود را افزایش دهید. نکته ما برای برنامه ریزی تابستان این است که بتوانیم به کسانی که می خواهند برای اولین بار برای کنکور درس بخوانند، آزمون و خطا بدهند،

به عنوان مثال، زیرا همه چیز برای آنها جدید است، بهتر است با برنامه ریزی درست در تابستان با کمک یادگیری آسان بهتر درس بخوانند تا موفق شوند.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

یادگیری آسان

یادگیری آسان وظیفه ی خطیری را برای دانش آموزان به دوش دارد یکی از کار هایی که یادگیری آسان برای دانش آموزان می کنند.

برنامه ریزی درسی برای مطالعه در سه ماه تابستان است تا بتوانید به بهترین شکل ممکن درس بخوانید و راه های جدید تری را برای برنامه ریزی بیاموزید تا بتوانید بهترین نتیجه کنکور را داشته باشید.

علاوه بر مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور 1401 یادگیری آسان دی وی دی های آموزشی را ارائه می دهد که می تواند برای شما بسیار موثر باشد.

تا بتوانید به بهترین شکل ممکن درس بخوانید و راه های درستی را برای کنکور خود با کمک اساتید یادگیری آسان بدست بگیرید. موفقیت در کنکور با مطالعه در سه ماه تابستان

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

دروس اختصاصی

برای دروس اختصاصی در برنامه ریزی روزانه بهتر است حداقل از چند درس اختصاصی را در برنامه ی خود بگذارید و یک یا دو درس عمومی هم در کنار این ها قرار بگیرد. موفقیت در کنکور با مطالعه در سه ماه تابستان

دریافت ریز نمرات دیپلم
ادامه مطلب

برای خوانش درس بهتر است دقیق مطالعه کنید و با برنامه ریزی درست همراه باشید.

برای برنامه ریزی دروس اختصاصی  بهتر است از یادگیری آسان کمک بخواهید زیرا با وجود اساتید بسیار خوب توانسته اند به بسیاری از دانش آموزان ایران زمین کمک های بسیاری داشته باشند.

بنابراین یکی از برنامه های پیش و روی شما قطعا می تواند آسان یادگیری باشد زیرا شما قرار است یکبار کنکور را به خوبی پشت سر بگذارید بدون اینکه مشکلی پیش بیاید پس بهتر است همان ابتدا برنامه ریزی اصولی داشته باشید مخصوصا برای دروس بسیار سخت اختصاصی که نیاز به وقت بیشتر و برنامه ریزی بسیار صحیح دارد.

در تابستان برای دروس اختصاصی شما دروس اختصاصی سال دهم و یازدهم را می خوانید و بیشتر جنبه ی آشنایی با روش های تستی و روش های صحیح خوانی دارد.

اگر در ابتدا تستی را نتوانستید حل کنید موردی ندارد بلکه با سعی و تلاش بیشتر می توانید در آینده مشکل خود را با خوب درس خواندن حل کنید.

علاوه بر برنامه ریزی خوب که ازش صحبت کردیم باید سعی کنید که از دی وی دی های اساتید خوب ما هم استفاده کنید تا یک کنکور بسیار خوب را پشت سر بگذارید.موفقیت در کنکور با مطالعه در سه ماه تابستان

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

دروس عمومی

بسیاری از دانش آموزان دروس عمومی را نمی خوانند و حس می کنند برایشان وقت گیر باشد. اما هرگز این گونه نیست دروس عمومی ضریب بالایی دارد و بسیار مهم است بهتر است در برنامه ریزی تابستانه ی خود آن را بگنجانید.

در درس ادبیات شما باید معنی کلمات و املا را خوب یاد بگیرید چه خوب است در تابستان این بخش از ادبیات را کار کنید یا مثلا باید حتما آیات و نکات دینی را بیاموزید پس چه خوب است که در تابستان بخشی از آیات نکات را بخوانید.

مخصوصا آن هایی که در کنکور گذشته بسیار پر تکرار بوده اند و با خواندن آن ها می توانید بخش زیادی از سختی کنکور را کم کنید.

یا مثلا درس زبان انگلیسی که بسیار مهم است و دانش آموزان باید این درس را هم خوب بخوانند و بخش هایی که می توانید نمره ی خوب بیاورید یا درس عربی که بسیاری از دانش آموزان از خواندن آن فراری هستند اما باز هم بخش هایی از این درس را خوب بخوانید می توانید 20 درصد هم دریافت کنید. موفقیت در کنکور با مطالعه در سه ماه تابستان

پس حذف کامل درس به ضرر شماست و بهتر است در برنامه ریزی تابستانه حتما این دروس را بخوانید. می توانید از دی وی دی های آموزشی هم استفاده کنید.

نتیجه گیری

برای این که بتوانید در 3 ماه تابستان مطالعه ی خوبی داشته باشید قدم اول برنامه ریزی  قدم دوم منبع خوب آموزشی است که توصیه ی ما در هر دو صورت یادگیری آسان است.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *