نکات مشاوره ای

پکیج نمونه تدریس دینی استاد احمدی با انتشارات گیلنا

تدریس دینی استاد احمدی با انتشارات گیلنا

پکیج نمونه تدریس دینی استاد احمدی با انتشارات گیلنا … درس دینی از جمله دروس عمومی است که خواندن آن به شما دانش آموزان کمک میکند تا در کنکور به رتبه ی دلخواه دستیابی پیدا کنید.

دینی کنکور ضریب 3 میباشد، همین مسئله خود نشانگر اهمیت این درس است. تراز خوبی را اگر بتوانید کسب کنید از رقیبان خود صدرصد جلوتر خواهید بود.

یکی از دغدغه های دانش آموزان خواندن صحیح میباشد، اگر مطلبی را غلط بخوانید و غلط یادبگیرید در تست زنی هم اشتباه خواهید کرد.

هر درسی اصول خودش را برای یادگیری دارد. درس دینی را در مدرسه به این صورت میخواندیم، ابتدا آیات را میخواندیم و معنی ها را یاد میگرفتیم و بعد میرفتیم سراغ متن.

اما در کنکور به این صورت خواندن اشتباه میباشد باید ارتباط بین آیات را با یکدیگر بدانید و همچنین ارتباط متن با آیات، همینطور سخن ائمه که با بسیاری از آیات نکات مشترک دارند. بنابراین باید به خوبی آن را بخوانید، تمامی نکات را در نظر داشته باشید.

برای اینکه بدانید کنکور به چه صورت است، میتوانید نمونه سوالات کنکور سال قبل را نگاه کنید تا با تیپ سوالات آشنا شوید. البته این به تنهایی کافی نیست،

شما برای درک بهتر مطالب میتوانید از یک معلم خوب هم کمک بگیرید، جناب آقای حسین احمدی مدرس خوب ما برای 3 درس، دینی، عربی و ادبیات ایشان به خوبی با شیوه ی خاص درس دادنشان و مهر و عطوفتی که جاری میکنند میتوانید به خوبی تکنیک های تست زنی را بیاموزید.

نمونه تدریس استاد احمدی

استاد احمدی با خلاقیت بسیار و توجه به نکات مهم کنکور، نوع تدریسشان نمودگر؛ فن استادانه است که آشنایی با تدریس ایشان موهبتی است که میتوان هم به درس علاقه مند شد هم بر نکات مهم کنکور مسلط شد.

ایشان استادی بسیار مهربان هستند که حتی نکات مهم برای روش خوب درس خواندن را هم به دانش آموزان یادمیدهند.

همچنین شما دانش آموزان با سوالات کنکور و اصول تست زنی و همچنین نکات مهمی که هر طراح سوال بخواهد آن را به عنوان سوال کنکور طرح کند را به خوبی نمیشناسید.

برای شناختن تیپ سوالات تستی کنکور قطعا نیازمند تدریس یک معلم خوب هستید. که پکیج با طراحی خوب منظم تمامی دروس شما در آن گنجانده شده باشد.

انتشارات گیلنا وظیفه ی این کار خطیر را بر عهده گرفته است تا بتواند یکی از بهترین کیفیت های تدریس آموزشی را در قالب لوح فشرده به شما مهربانان تقدیم کند.

کافی است برای اثبات این موضوع به سایت مراجه کنید و نمونه تدریس استاد احمدی را ببینید.

استاد احمدی چه روشی برای مطالعه به ما پیشنهاد میکند؟

استاد احمدی توصیه دارند که ابتدا درس را به صورت روزنامه وار بخوانید و بعد عمیق خوانی را شروع کنید. در این بخش باید مطالب وارد حافظه ی بلند مدت شما شود.

7 هدف زندگی که شما را به فرد بهتری تبدیل میکند
ادامه مطلب

شما وقتی یک بار به صورت سطحی و روزنامه وار کتاب را خواندید در این زمان به راحتی مطالب وارد ذهن شما میشود.

سعی کنید بین خواندنتان مکث نکنید یا ذهنتان را به جاهای دیگر پرت نکنید باید محیطی آرام و بدون داشتن وسائل خاصی را برای درس خواندن انتخاب کنید، اگر تند خوان باشید بهتر میتوانید در وقت صرفه جویی کنید و سریع تر یاد میگیرید.

تست:

استاد احمدی یکی از استادانی است که بر روی تست زدن بسیار تاکید دارد. ایشان توصیه دارند که بعد از گذشت 24 ساعت از خواندن درس حتما باید تست آن درس زده شود بعد 24 ساعت؛ تست بهترین مرور برای شما خواهد بود.

ایشان اذعان دارند که برخی دانش آموزان چون توجهی به درس دینی ندارند اکثرا با تست های آسان روبه رو میشوند و فکر میکنند این درس بسیار آسان و قابل حل کردن است.

اما کنکور سخت تر از این حرفاست باید از سوالات سخت شروع کنید بدترین حالت را بگیرید تا تست های کنکور برای شما آسان به نظر برسد.

ایشان یادآور شده اند که در تست زنی مدیریت زمان را یادبگیرید، باید بدانید مهم ترین مسئله در کنکور دادن زمان است برای دروس عمومی کلا زمان کمی درنظر گرفته شده است بنابراین باید تند و سریع باشید.

و همچنین با روش هایی که بنده در پکیج آموزشی تست زنی درس دینی میتوانید نکات مهم از جمله شیوه های تست زنی و شیوه های مهم پرداختن به آیات و نکات را بیاموزید.

همچنین ایشان برای تست زدن یادآور شده اند که در حین تست زدن نکات مهمی که در تست ها وجود دارد؛ آن ها یادداشت کنید و با خود تکرار کنید تا در ذهنتان ماندگار شوند.

سعی کنید علاوه بر درس خواندن برای تست زنی تان هم برنامه ریزی داشته باشید و طبق همان برنامه ریزی پیش بروید.

تکرار و تمرین

یکی از توصیه های این استاد عزیز و ارجمند؛ تکرار و تمرین و تلاش برای یادگیری مطالب و نکات مهم است قطعا تمامی افرادی که در همه ی زمینه های مختلف موفق شده اند با تلاش و پشتکار و تکرار و تمرین بوده است.

پس باید برای یادگیری کتاب ها را مفید مطالعه کنید. همچنین ایشان توصیه کرده اند که با یکبار خواندن نمیشود چیزی را به خوبی و به طور کامل یادبگیرید بلکه باید برای آن بسیار وقت بگذارید و به تمامی نکات موجود در تیتر ها، در آیات، در تمامی بخش های کتاب، پاورقی ها یا روایات توجه کافی داشته باشید.

به یبار روزنامه وار بخوانید یبار عمیق یبار تست بزنید و درست و غلط های تست را بخوانید و بعد نکات را یادداشت کنید این روش صحیح درس خوانی با تمرین و ممارست است.

به ارتباط بین آیات، ابیات، تیترها و احادیث توجه کنید

ایشان به دانش اموزان توصیه دارند که در کنکور دام های آموزشی بسیار است و طراحان سوال بسیاری با هوش فراوان سوالات را به طرز پیچیده ایی طراحی میکنند.

راه قبولی در کنکور پزشکی 1401
ادامه مطلب

ارتباط بین آیات و ابیات و تیتر و احادیث در کتاب دینی وجود دارد به این نکته توجه داشته باشید پس بهتر است برای هر تیتر یا آیه و … که می خوانید در تمام فصل دنبال قرابت معنایی آن هم باشید.حسابی حواستان به ارتباط بین تیتر و مطالب بعدیش باشد. تدریس دینی استاد احمدی با انتشارات گیلنا

بخش آیات

همانطور که میدانید در درس دینی آیات بسیار مهم است با یک نگاه به کنکورهای سال های اخیر متوجه میشوید که مقدار قابل توجهی از سوالات درس دین و زندگی به آیات اختصاص داده شده است. پس نمیتوان از خواندن و حفظ آیات صرف نظر کرد.

پس دانش آموزان عزیز موظف هستید حتما در وهله ی اول آیات را به خوبی بخوانید. پس از خواندن آیات و مطالب هر بخش از کتاب و آشنایی و خلاصه برداری آن ها برای تسلط به نکات مهم آیات و کلمات کلیدی هر آیه بهتر بتوانید آن ها را بخاطر بسپارید و راحت تر به تست ها پاسخ دهید.

درک و فهم معانی و نکات کلیدی آن ها برای پاسخ دادن به تست ها بسیار ضروری تر از حفظ آیات می باشد پس در خصوص آیات درک و فهم آن ها ضرورت بیشتری دارد که نمیتوان به آن توجه نکرد.

انتشارات گیلنا

نکته ی دیگر درباره برنامه ی اوج یادگیری باید بگوییم این است که برنامه اوج یاد گیری یک برنامه آموزشی تلوزیونی است که زیر نظر انتشارات گیلنا در حال فعالیت است.

برنامه اوج یاد گیری یکی از بهتربن برنامه های آموزشی است که تدریسات خود را در قالب فیلم آموزشی ارائه می دهد. تدریس دینی استاد احمدی با انتشارات گیلنا

شما می توانید این ویدئو ها را از شبکه دو سیما به صورت زنده از ساعت 17:19 تا 17:49 تماشا کنید. علاوه بر مشاهده فیلم های اموزشی در تلوزیون، شما می توانید پکیج آموزشی این برنامه را تهیه کنید. این پکیج شامل فیلم های آموزشی، جزوه درسی و تعدادی تست می باشد.

همچنین مشاوران این برنامه به سوالات داوطلبان خود پاسخ می دهند و آن ها را با شیوه تست زنی، چگونگی سوالات کنکور، روش پاسخ دادن به سوالات در جلسه کنکور و… آشنا می کند.

اینفیلم های آموزشی با تدریس بهترین استادان مثل استاد عارف ربیعیان، استاد حسین احمدی، استاد امیر مسعودی و … ضبط شده است و در اختیار داوطلبان اوج یاد گیری قرار گرفته است.

اگر می خواهید از خدمات این برنامه بهره مند شوید هر چه سریعتر با این موسسات ارتباط بگیرید. برای اینکه خیال والدین دانش اموزان راحت شود .

باید بگویم که حدود 3 میلیون نفر از داوطلبان کنکور از طریق انتشارات گیلنا و موسسات و برنامه هایش جزو رتبه برتران کنکور سراسری شده اند پس نگران فرزندان خود نباشید.

نتیجه گیری:

برای بهتر شدن در هرچیزی قطعا راه حل های بسیاری وجود دارد. برای موفقیت در کنکور هم راه حلی وجود دارد، درست از همه چیز به انگیزه و تلاش خودمان برمیگردد اما محرکه ایی برای پیدا کردن انگیزه و تلاش باید وجود داشته باشد.

در کنکور انگیزه قطعا معلم خوب است. هرکجا در هر رشته بخواهیم فعالیت کنیم معلم خوب داشتن به ما کمک شایانی میکند. تدریس دینی استاد احمدی با انتشارات گیلنا

استاد احمدی و بقیه ی عزیزان که در کنکور آسان است و اوج یادگیری فعالیت میکنند؛ معلم هایی به نام و خلاق هستند که چندین سال برای معلم خوب بودن تلاش کرده اند،

چرا از اطلاعات این بزرگواران برای بهتر شدن استفاده نکنیم؟ وقتی راهکار های ساده ی تست زنی را آموزش میدهند و شما مدیریت زمان یادمیگیرید، میتواند شما را چند پله به جلو ببرد.

شماره های تماس:
02122130931
09121967648

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *