نکات مشاوره ای

نکات انگیزشی مشاوران برتر اوج یادگیری

نکات انگیزشی مشاوران برتر اوج یادگیری

نکات انگیزشی مشاوران برتر اوج یادگیری : نیازی به نگرانی برای کنکور نیست، زیرا اوج یادگیری با قرار دان برنامه ایی جامع برای دانش آموزان و مشاوران ومعلمانی کار بلد بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورد.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای ارتباط با استاد احمدیادامه مطلب
نکات کلیدی هنگام تست زنی کنکور از نظر مشاوران برتر
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای پاسخ به سوالات کنکور با اوج یادگیریادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای ارتباط با استاد احمدیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای پاسخ به سوالات کنکور با اوج یادگیریادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

برای کنکور واقعا آنقدر ها نه می توان استرس کشید نه آنقدر ها بی خیال بود. باید جوری به پیش بروید که مسئولیت آموزشی که بر عهده گرفته اید را به خوبی از عهده اش بر بیایید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

استرس زیادی برای دانش آموزان پشت کنکوری سم است زیرا استرس بخش های زیادی از مغز را مختل می کند و به جای اینکه چیزی درست شود برعکس همه چیز خراب می شود.

مشاوران برتر اوج یادگیری به دانش آموزان این توصیه ها را دارند که اول حتما به جسم خود توجه کنند زیرا سلامتی از هرچه امتحان مهم تر است. باید توجه داشته باشید که هیچ چیزی در این جهان مهم تر از شما نیست.

مشاوران برتر اوج یادگیری

حتی امتحان بین المللی. یادتان باشد دانشگاه یا رشته ها را کسی با خودش در نمی برد، اگر یک سال هم عقب بمانید اتفاقی نیوفتاده است، می توانید در سال بعد وارد دانشگاه شوید،

در واقع شما اگر در سال بعد هم وارد دانشگاه شوید با کلی تجربه از امتحان کنکور می توانید بهتر از پس آن بربیایید. پس در نظر داشته باشید هیچکس مهم تر از شما نیست.

شیوه آموزش استاد احمدی چیست؟
ادامه مطلب

درس را باید تفریح وار بخوانید انگارکه تایم بیکاریتان را دارید درس می خوانید. پس فکر کنید داخل پارک روی صندلی نشسته اید و دارید بازی کودکان را تماشا می کنید یا به پارک می روید و با دوستان خود پینک پونگ یا فوتبال بازی می کنید هر دوی این ها تفریح محسوب می شود چه شما در خانه بنشینید و درس بخوانید چه شما در خانه بنشینید و پی اس فایو بزنید.

پس به درس به چشم تفریح نگاه کنید. و با برنامه ریزی درست پیش بروید. برای دانستن بیشتر درباره ی کنکور با ما همراه باشید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

1_من می توانم و تلاش می کنم

از نظر مشاوران برتر اوج یادگیری چقدر زیباست درس خواندن زمانی که می خواهید به همراه آن هدفی را دنبال کنید. وقتی دانش آموزی برای آینده ی خود تلاش می کند و می خواهد بهترین ها را برای خود داشته باشد بهتر است توجه کنید که توانستن نیرویی نیست که در وجود انسان نیابید.

هر انسان برای خود هدفی دارد و می خواهد به آنچه در سر دارد برسد و برای آن تلاش میکند، ساعت ها روز ها سال ها و… بنابراین هر انسان می تواند موفق شود چرا که نه دانشمندان به این علم رسیده اند انیشتین تنها 4 درصد از مغز خود را استفاده کرده بود! انیشین فیزیکدان به آن بزرگی تنها 4 درصد مگر می شود؟

پس مایی که کاری نمی کنیم چند درصد از مغز خود را استفاده می کنیم؟ پس کاری نشد ندارد. روی کاغذ بزرگ بنویسید من می توانم و تلاش میکنم. تلاش کردن و به چیزی رسیدن بسیار جذاب است. زیرا با زحمت خودمان به دست آمده است.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

2_ من می توانم چون هدف دارم

از نظر مشاوران برتر اوج یادگیری زندگی کردن بدون هدف مانند این می ماند که الکی داریم نفس می کشیم. بنابراین برای رسیدن به هدفمان باید با جدیت و تمرکز بالا پیش برویم چرا که همه ی انسان ها بنا به هدفی صبح از خواب بیدار می شوند،

پس شما هم باید دیر یا زود هدفتان را برای زندگی مشخص کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. بالا نوشتیم که من هدف دارم و می توانم، یاد دانش آموز رشته ی تجربی افتادم که 3 سال ممتد کنکور داد و در سال سوم پزشکی قبول شد.

موسسه اوج یادگیری
ادامه مطلب

هدف داشت و برایش 3 سال تلاش کرد. در واقع وقتی شما تمرکز می کنید روی یک کاری ذهنتان با فراق باز بهتری می تواند به آن بپردازد  اگر آن کار را بار ها انجام دهید حتی بعد هر بار شکست موفق خواهید شد،

تمرکز یکی از رکن های اصلی رسیدن به اهداف است نمی توان هزاران کار را باهم در یک دست گرفت و انتظار موفق بودن داشت یادتان باشد عجله داشتن در کار باعث میشود دودش به چشم خودمان برود پس شما نیاز دارید  گماس گماس جلو بروید و برای آن تلاش و ممارست مداوم بسیار داشته باشید. علت اینکه گفتیم من می توانم چیست؟

زیرا انسان قادر به هرچیزی است و توانا است چرا که نه مگر ما چه چیزی کم داریم. ما توانایی خیلی از کار ها را داریم که می توانیم انجام دهیم مغز انسان به قدری پیچیده است که قادر است خیلی از کار ها را انجام دهد که هنوز دانشمندان نتوانسته اند آن را کشف کنند.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

3_ من می توانم چون استعداد دارم

از نظر مشاوران برتر اوج یادگیری شاید شنیده باشید هرکسی را بهر کاری ساخته اند! در واقع این ضرب المثل می خواهد بگوید شما استعداد خاص خودت را برای انجام کاری دارید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

خیلی از دانش آموزان در درس ریاضی ضعیف هستند و فکر می کنند کم هوش هستند درصورتی که باید به شما بگوییم که ما فقط یک هوش در جهان نداریم که آن هم هوش ریاضی باشد بلکه بیش از 35 نوع هوش داریم.

هر شخص 4 نوع هوش از این 35 نوع هوش را داراست. پس شما هم هوش دارید و هم استعداد. مثلا شخصی خوب مینویسد یا خوب نقاشی میکشد یا خوب نوازندگی می کند،

شخصی چشم بسته ریاضی حل می کند و… به بیان دیگر در واقع استعداد کاری است که ما بیش از هر چیزی حاضر به انجام آن هستیم و در حالی که دیگران برای آن دشوار هستند،

ما این کار را به راحتی انجام می دهیم و تمایل بیشتری به یادگیری آن داریم. قطعاً یکی از مهم ترین نشانه ها برای درک اینکه استعداد شما در علایق شما پنهان است. شما باید روی کاری تمرکز کنید که با اشتیاق کامل از انجام آن لذت ببرید. این به شما کمک می کند استعداد خود را سریعتر رشد دهید.

نتیجه گیری

با کمک مشاوران برتر اوج یادگیری می توانید بهترین ها را داشته باشید فقط کافی است با اطمینان به مشاوران برتر اوج یادگیری روش ها ارائه شده را دنبال کنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

1_ نکات انگیزشی مشاوران برتر اوج یادگیری

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *