نکات مشاوره ای

خرید پکیج آموزشی مجموعه ی کنکور آسان است

قیمت محصولات پکیج آموزشی استاد احمدی
  • قیمت خرید پکیج آموزشی مجموعه ی کنکور آسان است چقدر است؟ با وجود شرایط این چنینی و وجود کویید 19 میبینید که در بیشتر مواقع نمیتوانید به کلاس های کنکوری و…

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای روش درس خواندن برای کنکور فیزیک دوازدهم استاد مسعودیادامه مطلب
آشنایی با منابع سوالات کنکوری انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای شیوه تست زنی دینی با استاد حسین احمدیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای روش مطالعه زبان انگلیسی پیش دانشگاهی با اوج یادگیریادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای انتخاب رشته کنکور سراسریادامه مطلب

بروید و برای کنکور خود برنامه ریزی داشته باشید اما به توصیه ی ما یکی از روش هایی که میتوانید درس بخوانید و در کنکور پیشرفت کنید خرید خرید پکیج آموزشی مجموعه ی کنکور آسان است می باشد.

همانطور که گفته شده با توجه به شرایط امروزه، ترافیک های طولانی در شهر های بزرگ که باعث گرفتن وقت دانش آموزان میشوند و نمیتوانند به خوبی در کلاس های آموزشی شرکت کنند.

و همچنین نبود شرایط رفتن به کلاس بین دانش آموزان روستایی،  هزینه های بالای کلاس های کنکوری و دوری راه و…

میتوانیم این پکیج را به شما معرفی کنیم و با سفارش شما عزیزان از طریق اپلیکیشن کنکور آسان است میتوانید آن را دریافت کنید وبه خوبی از آن استفاده کنید. همانطور که میدانید،

کنکور هر سال سخت تر میشود، و اصلا شوخی ندارد، شما هرگز نمی توانید با دانش قبلی در آزمون کنکور حاضر شوید. هرچیزی تلاش میخواهد،

فکر کنید میخواهید در مسابقه ی دوچرخه سواری شرکت کنید، برای شرکت در مسابقه ی دوچرخه سواری نیازمند کفش های مناسب و یک دوچرخه ی خوب و یک دست لباس ورزشی خوب هستید و همچنین تلاش شما از قبل از مسابقه بسیار مهم است. هر ورزشگار هم یک مربی دارد،

افزایش تراز و درصد در آزمون های آزمایشی
ادامه مطلب

خرید پکیج آموزشی مجموعه ی کنکور آسان است

که به ورزشکار امید میدهد و راهکار نشان میدهد، به او تکنیک می آموزد. کنکور را مسابقه ی دوچرخه فرض کنید دی وی دی های آموزشی اوج یادگیری را وسائل موردنیاز ورزشکار ،

همچنین تلاش های شما برای یادگیری فن تکنیک، ومدیریت در کنترل دوچرخه داشته باشید تا بتوانید موفق شوید، کنترل دوچرخه همان مدیریت زمان است.

شما نیازمند یک مشاور خوب هستید که به موقع تشویق کند به موقع سختگیری کند به موقع تکنیک بیاموزد،

ما  به شماخرید پکیج آموزشی مجموعه ی کنکور آسان است را توصیه میکنیم که باکمک اساتید محترم راهکار ها تکنیک های بسیاری را به شما می آموزیم.

تمامی این مسائل کنار هم که قرار بگیرد میتوانددر کنکور مهم باشد. برای اینکه از این آزمون سربلند بیرون بیایید باید یک سری نکات توجه داشته باشید،از پیچیدگی کنکور هرچه بگوییم کم است اما میتوان در آن پیروز هم شد،

پیچیدگی وجود دارد، سختی وجود دارد، شکست وجود دارد، اما ناامید نباید شد، چرا که شکست افراد و ناتوانی افراد از ناامیدی آنان است.

قیمت خرید پکیج آموزشی

ما درباره کنکور گفتیم، گفتیم سوالاتش با سوالاتی که در امتحانات مدرسه داشتیم بسیارفرق دارد، در هر صورت شما نیازمند یک ناجی هستید.

البته داشتن یک معلم یا داشتن کتاب های کمک آموزشی به تنهایی قابل حل نخواهد بود، شما و توانایی شما، ممارست و پیگیری شما در کنار آن داشتن کتب آموزشی و مشاور و یک معلم خوب میتواند پکیج خوبی برای شکست کنکور باشد.

مهندس امیر مسعودی و مهندس امیر حسین شاهانی مدرس دروس ریاضی و فیزیک می باشند. و امیر مسعودی ابداع کننده تکنیک های تست زنی می باشد.

مهندس عارف ربیعیان مدرس شیمی هستند.مدرس زیست شناسی دکتر مهدی شیخی،دکتر محمد حسینی،دکتر عرفان پازوکی می باشند مدرس دروس ادبیات، عربی و دین و زندگی دکتر حسین احمدی ست. و  مدرس زبان انگلیسی دکتر امیر دانش زاده  هستند.

معلمان عزیزی که در بالا نام هایشان را آوردیم با زحمات فراوان و نگاه عمیق به آینده ی دانش آموزان و دلسوزی وقت میگذارند برای بهترکردن کیفیت پکیج های آموزشی برای دانش آموزان.

پکیج آموزشی مجموعه ی کنکور آسان است

این کار بزرگ نشان دهنده ی این است که هنوز هم مهربانی جاری است، افرادی که دانش و خلاقیتشان را برای فرزندان این مرز و بوم میگذارند و یاد میدهند چگونه درس بخوانیم و چگونه برنامه ریزی کنیم. یه پکیج کامل برای بهترین آموزش ها آماده مان میکنند و کنکور را یادمان میدهند!

مدیریت زمان در کنکور سراسری چه اهمیتی دارد
ادامه مطلب

کنکوری شو!

برای کنکوری شدن نیازمند یک معلم خوب و مشاور کاردان هستید که با توجه به میزان توانایی های شما برای یادگیری و… برنامه ریزی انجام دهد. و شما هم با تکنیک های مطالعاتی که آموختید حتما طبق برنامه پیش روی کنید. بهترین منابع شما کتاب است و تلاش های شما.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

از جمله ویژگی های کنکور آسان است

1_کنکور آسان است برای مقاطع دهم،یازدهم و دوازدهم، پکیج های آموزشی معلم خصوصی را در نظر گرفته است که بسیار میتواند برای آنان خوب باشد، بهترین اساتید کنکوری هم در ساخت این پکیج دست داشتند و زحمات فراوان کشیده اند.

2_به عنوان یک دانش آموز که برای اولین بار است کنکور میدهید و از تجربیات کافی برخوردار نیستید میتوانید با خرید پکیج آموزشی از مشاوره ی رایگان برخوردار شوید. البته فرقی ندارد برای بار چندم است کنکور میدهید در هر دو صورت نیازمند یک مشاور هستید.

چگونه پکیج آموزشی مجموعه ی کنکور آسان است را بخریم؟

ابتدا باید وارد سایت شوید و ثبت نام کنید سپس بسته ی آموزشی مورد نظرتان را انتخاب کنید و سفارش دهید در مرحله ی سفارش باید کد پستی و ادرس منزل و محل سکونت را وارد کنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

بسته ی آموزشی تقریبا 4 روز بعد از سفارش به دست شما میرسد، احتمالا خرید های اینترنتی بسیاری کرده باشید و بدانید چگونه مراحل خرید را باید انجام دهید در غیر این صورت میتوانید از طریق اپلیکیشن کنکور آسان است اقدام کنید، یا از طریق شماره تماس: 02122130931

09121967648

نتیجه گیری:

همیشه برای بهتر بودن و بهتر شدن وقت است نمیدانیم کی و چه زمان با پکیج آموزشی کنکور آسان است آشنا شده اید.

اما با برنامه ریزی پرفکت ما وهمچنین تدریس های خوب و اصول تست زنی و… میتوانید در هر فصل یا در هر تایم از سال که باشید این پکیج آموزشی را سفارش دهید و به صورت رایگات از یک مشاور خوب و برنامه ریز برخوردار شوید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

به جای رفتن به کلاس های کنکور وهدر دادن تایم میتوانید دی وی دی های آموزشی را در خانه داشته باشید و هر وقت که شد به تماشای آن ها بنشینید.

شما لایق بهترین های هستید و باید بهترین معلم ها و بهترین مشاوران را داشته باشید. پس برای بهترین ها باید بهترین ها را سفارش داد.

عجله کنید با نصب اپلیکیشن میتوانید از امکانات خوب و فضای آموزشی آن برخوردار شوید و به سفارش بسته های آموزشی بپردازید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *