نکات مشاوره ای

نمونه تدریس فیزیک دوازدهم با امیر مسعودی

تدریس فیزیک دوازدهم با امیر مسعودی

نمونه تدریس فیزیک دوازدهم با امیر مسعودی … درس فیزیک یکی از دروس اختصاصی و مهم رشته ی ریاضی و تجربی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نمونه تدریس فیزیک با کنکور آسان استادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای رشته دارویاری چیست؟ادامه مطلب
زمان بندی تست زنی باید چگونه باشد؟
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای افزایش تراز و درصد در آزمون های آزمایشیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نحوه ی مطالعه درس ریاضی چگونه است؟ادامه مطلب

بسیاری از دانش آموزان در حل کردن مسائل فیزیک کند هستند اما ما میگوییم فیزیک یعنی سرعت عمل، زیرا کنکور مثال امتحان تشریحی نیست یا 1 ساعت وقت 12 تا سوال را حل کنید هر سوال تستی باید در وقت معین بهش پاسخ دهید.

اگر در درس فیزیک مشکلی دارید میتوانید با نمونه تدریس های آقای امیر مسعودی آشنا شوید و با پکیج آموزشی یادگیری آسان درس هایتان را به خوبی بخوانید و اصول تست زنی و سرعت عمل و مدیریت را بیاموزید.

در این پکیج آموزشی هم دروس تدریس میشود و هم نکات کنکوری را به شما یادآور میشوند. بنابراین اگر ضعف دارید میتوانید پکیج آموزشی آسان یادگیری امیر مسعودی را تهیه کنید. دروس دهم، یازدهم، دوازدهم را میتوانید به راحتی با سفارش اینترنتی دریافت کنید.

نمونه تدریس فیزیک دوازدهم با امیر مسعودی

بخاطر وجود شرایط درسی در مناطق محروم ایران خیلی از دانش آموزان نمیتوانند خوب درس بخوانند. البته که بسیاری از معلمان برای دانش آموزان زحمت میکشند اما در برخی مناطق به علت نبود امکانات آموزشی معلمان نمیتوانند کیفیت درس دادنشان را بالا ببرند،

و همین امر باعث میشود دانش آموزان پیشرفتی نداشته باشند و علاقه مندی شان را از دست بدهند. اما با وجود پکیج خای آموزشی درس فیزیک آقای امیر مسعودی، درس فیزیک دوازدهم را میتوانید سفارش دهید،

رشته دارویاری چیست؟
ادامه مطلب

به یک پارچه بودن اساتید تمامی روانشناس ها توصیه میکنند شما برای خوب فهمیدم مطالب میتوانید فیزیک دهم یازدهم و دوازدهم را سفارش دهید که روند تدریس استاد امیر مسعودی برای شما میتواند جذاب باشد تا به این درس علاقه مند شوند.

ایشان راهکار های جذابی را برای شما در نظر میگیرند و دیگر از تدریس بی روح و خشک و خسته کنند خبری نیست.

میتوانید به خوبی با کمک این دی وی دی ها پیشرفت را احساس کنید و از آن لذت ببرید. شاید حتی در آینده هم در دانشگاه رشته ی فیزیک را انتخاب کردید. بالاخره معلم خوب اینگونه تاثیر گذار است!

کلاس های کنکور

دانش آموزانی که در شهر های مختلف زندگی میکنند برای رفتن به کلاس های کنکوری باید وقت زیادی را صرف کنند، در شهر هایی مانند تهران یا اصفهان و یا مشهد، دانش آموزان برای رفتن به کلاس که اگر به عنوان مثال کلاس 1 ساعت و نیم باشد،

1 ساعت به رفتن به کلاس وقت خود را صرف کنند و 1 ساعت هم به برگشتن به خانه. در اینجا دانش آموز دچار خستگی میشود و شب نمیتواند درس بخواند.

اما اگر دی وی دی های آموزشی را تهیه کند در خانه با کمک یک لپ تاپ میتواند کلاس ها را بنشیند و نکات و موضوعات را بیاموزد و یا دانش آموزشی در روستای دور در نقطه ایی از ایران، میخواهد کلاس کنکور ثبتنام کند اما چون از شهر دور است نمیتواند به کلاس برود.

چاره این است که دی وی دی های آموزشی را تهیه کند و همراه آن درس بخواند و نکات را بیاموزد. همچنین در روز های سخت کرونایی این بیماری منحوس که میخواهد جلوی پیشرفتمان را بگیرد،

یادگیری آسان به ما کمک میکند تا بتوانیم جلوی خواست این ویروس را بگیریم و به جای رفتن به کلاس های آموزشی، پکیج آموشی یادگیری آسان را تهیه میکنیم.

امیر مسعودی فیزیک کنکور

استاد امیر مسعودی روش های جالبی برای تدریس ارائه میدهد که میتوانید نمونه های تدریس ایشان را در سایت یادگیری آسان ببینید.

لازم به ذکر است که فیزیک کنکور تجربی و ریاضی، در چند سال اخیر به صورت ترکیبی از مفاهیم و محاسبات ارائه می شود. دانش آموزان با تلاش و کوشش  اگر سعی در یادگیری مفاهیم و محاسبات داشته باشند میتوانند موفق شوند.

هرچند که تعداد زیادی از دانش آموزان برای حل کردن درس فیزیک ضعف دارند و تکنیک های آموزشی و تست زنی را نمیدانند و این باعث میشود که نتوانند رتبه ی بالایی به دست بیاورند.

روش تست زنی صحیح دروس تخصصی با کنکورآسان است
ادامه مطلب

با تمامی صحبت هایی که کردیم متوجه میشوید نکات درس فیزک بسیار زیاد است و دانش آموزان برای اولین بار میخواهند کنکور بدهند بسیار کم تجربه هستند.

بنابراین یادگیری آسان  به کمک آنان می آید تا بتواند یکی از سنگ های جلوی پای دانش آموزان را بردارد.

شما برای یادیگیری نکات تست زنی فیزیک از پکیج های آموزشی جناب اقای امیر مسعودی استفاده کنید، معلمی عزیز و زحمتکش که هدفش تنها کمک کردن به دانش آموزان است. برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین.

و با خلاقیت و جدیت تمام سعی دارد تمامی نکات را در قالب دی وی دی به شما ارائه دهد.

سرعت عمل:

فیزیک دوازدهم کمی سنگین است و از آن جایی که باید سرعت عمل داشته باشید باید بسیار تمرین کنید. برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

فیزیک دوازدهم را با کمک استاد خوب و ارجمند آقای امیر مسعودی میتوانید یادبگیرید و نمونه هایی از تدریسشان را ببنید که چگونه با سرعت عمل بالا کار میکنند و تکنیک هایی را به شما یادآور میشوند. با زدن تست های آموزشی و آزمونی زیاد می توانید ضریب خطا خود را به شدت پایین بیاورید و از طرفی سرعت العمل شما به طور چشم گیری افزایش خواهد یافت . برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین.

در کنکور سراسری برای پاسخ گویی به هر یک از مسائل فیزیک زمان بسیار کمی خواهید داشت برای عادت کردن به این امر بهتر است در منزل و در آزمون های آزمایشی نیز در زمان کمی به سوالات پاسخ دهید تا در روز کنکور آمادگی کافی داشته باشید و سردرگم نشوید.

تدریس ایشان در یادگیری آسان به دست دانش آموزان می رسد تا بتوانند در خانه با امنیت بالا درس بخوانند. برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

شیوه تدریس استاد مسعودی کاملا مفهومی و شیوه ی تدریس نوینی را پیش گرفته اند؛ سیاری از دانش آموزان با شیوه ی درس دادن ایشان آشنایی دارند و میدانند ایشان بسیار استاد خلاق و خوبی هستند دانش آموزان عزیز شما میتوانید به ما اعتماد کنید و نمونه تدریس استاد امیر مسعودی عزیز را ببینید و مطمئن شوید که ایشان یک استاد معمولی نیست، برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

ایشان سال ها سعی کردند و تلاش کردند تا روش های نوینی را برای تدریس درنظربگیرند، ایشان یکی از بهترین اساتید درس فیزیک هستند. ایشان با دلسوزی کامل و محبت به دانش آموزان نکات را یاد آور میشوند. برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *