نکات مشاوره ای

نمونه تدریس عربی نهم استاد احمدی

مشاور و برنامه ریزی کنکور 1401 استاد امیر مسعودی

نمونه تدریس عربی نهم استاد احمدی : درس عربی یکی از دروس کمی سخت رشته ی علوم انسانی محسوب می شود که البته این درس در دروس عمومی هر سه رشته ریاضی، انسانی، تجربی قرار گرفته است،

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای شروع مطالعه و تست زنی برای کنکور در تابستان 1401ادامه مطلب
روش تست زنی سرعتی دروس تخصصی با اوج یادگیری
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای شروع مطالعه و تست زنی برای کنکور در تابستان 1401ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تست زنی دروس تخصصی کنکور 1401ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برای قبولی کنکور 1401 به چه نکاتی توجه کنیمادامه مطلب

 

درس عربی درس شیرینی است فقط کافی است برای خواندن آن کمی تلاش کرد و دقت کرد، البته که برای همین امر باید بسیار در خانه تمرین تست زنی انجام گیرد تا با نمونه سوالات کمی بیشتر آشنا شویم،

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

در 12 سال مدرسه رفتن هرگز اصول تست زنی نیاموخته ایم و در نهایت باید برای وارد شدن به رشته ی مورد علاقه مان تست زنی را یاد بگیریم خیلی از دانش آموزان از سال دهم کنار درس خواندنشان تست زنی را می آموزند و همراه درس خواندن خودشان را برای کنکور آماده میکنند،

این کار می تواند بسیار کمک کننده به آن ها باشد تا وقتی که سال پیش دانشگاهی آمده اند بتوانند بهتر و سبک تر درس بخوانند، زیر بار این همه درس قطعا کمر خم می شود باید از قبل این بار را سبک کرد،

درست است هیچ روش تست زنی را نمی دانیم اما می توانیم از آسان یادگیری روش های تست زنی عربی پیش دانشگاهی را یاد بگیریم و با تیپ سوالات و… آشنا شویم با ما همراه باشید.

راهکارهای مقابله با استرس در کنکور 1401 با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

درس عربی نهم

گاهی تست زدن برای ما نقش آزمون را بازی میکند یعنی شما با تست زدن می خواهید درباره ی خود بیشتر مطمئن شوید که درس را آموخته اید یا نه. که گاهی تست زدن برای ما با فاصله ی طولانی در زمانی معنا پیدا میکند که درس را کامل خوانده باشیم  که شما با تست زدن مطالب را به خاطر می‌سپارد. باید بلافاصله پس از مطالعه قواعد تست بزنید تا متوجه ی نقاط قوت و ضعف خود شوید،

اما اگر قرار است تست‌ها تکرار شوند یا مطلب را قبلاً به‌صورت کامل یادگیر گرفته اید می‌توانید چند روز فاصله بیاندازید. مهم‌ترین کار در زدن تست‌ها، توجه به روندی است که تا الان طبق آن مطالعه کرده‌اید شما برای تست زدن باید ابتدا تست‌های واژگان جواب داده شود،

پس ‌از آن قواعد و بعد از آن تست‌های ترجمه و البته درک مطلب هم می تواند پس از واژگان باشد یا در پایان درس زده شود. تست زدن درس عربی هم شیوه های مختلفی دارد که با کمک استاد احمدی می توانید در پکیج نمونه تدریس عربی استاد احمدی به خوبی تست زنی را بیاموزید.

ایشان یکی از بهترین اساتید ما در کنکور آسان است می باشد که بهترین روش ها را برای تدریس عربی به شما ارائه می دهند. تست زنی حرفه ایی را میتوانید با روش استاد احمدی یاد بگیرید چه در روز کنکور چه در خانه البته تمرینات لازم را باید در خانه برای تست انجام دهید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

تدریس درس عربی نهم

یکی از راهکار ها میتواند این باشد که در کنار سوالاتی که به هیچ وجه جوابشان را نمی دانید، علامت منها قرار دهید یا سوالاتی که به نظر وقت گیر و دشوار بوده و یا بین دو گزینه شک دارید را با علامت به علاوه  یا ضربدر مشخص نمایید.استاد احمدی روش های مناسب با شرایط کنکور را به شما آموزش میدهد تا بتوانید به آرزو های خوبتان برسید و موفق شوید.

تست زدن مولفه ی اصلی کنکور است بنابراین استاد احمدی توصیه میکند که قبل از شروع به تست زنی، ابتدا مفاهیم را به خوبی درک کنید. فهم مفاهیم ذهن را باز میکند و باعث می شود شما بهتر مسائل و گزینه های تستی را درک کنید برای این کار شما نیاز دارید یاد بگیرید چگونه تمرکز کنید.

اوج یادگیری ریاضی با پکیج انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

جمع بندی

تمرکز کردن مهم است. در خانه به حل تست های متنوع بپردازید و از سوالاتی که ظاهر سختی دارند نترسید. تمرکز کنید و خوب و فکر کنید و کم کم مدیریت زمان را بیاموزید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

مدیریت زمان به شما سرعت عمل میدهد سرعت عمل، بسیار در روز کنکور اهمیت دارد. بنابراین برای عربی باید تست زنی را بیاموزید زیرا اگر در این درس حتی دانش آموز زرنگی هم بوده اید تست زدن با امتحانات مدرسه فرق دارد بنابراین با تهیه ی پکیج نمونه تدریس عربی استاد احمدی می توانید شیوه های تست زنی را بیاموزید.

استاد احمدی یکی از اساتید بسیار خوب ما هستند که روش های نوینی که برای اصول تست زنی به دانش آموزان یاد می دهند می تواند بسیار قابل توجه و کاربردی باشد. بنابراین توصیه ی ما به شما تهیه ی پکیج نمونه تدریس عربی استاد احمدی می باشد.

قبل از تهیه ی پیکج می توانید نمونه تدریس استاد خوب ما را در سایت ببینید، و تکنیک هایشان را به خوبی می توانید در حین تدریس ببینید.

استاد احمدی اهداف بالایی را دنبال می کند زیرا می داند دانش آموزان ایرانی، ایران ساز هستند و باید به آن ها کمک کرد برای فردایی بهتر. ایشان کمک میکنند تا از فلاکت کنکور رهایی پیدا کنیم و در صورت قبول نشدن به جای اینکه دروس را به صورت تکراری بخوانیم؛

همان بار اول همه چیز را به خوبی فرا بگیریم و در کنکور موفق شویم. پکیح درس عمومی عربی و پکیج درس اختصاصی عربی برای رشته ی علوم انسانی موجود خواهد بود.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

استاد احمدی یکی از اساتید خوب کنکور آسان است در کنار شما می ماند تا به بهترین شکل ممکن درس بخوانید. برای خوب درس خواندن نیازمند یک پکیج آموزشی هستیم تا کمی راهکار های تست زنی و آموزشی را به ما بیاموزد.

در شرایط سخت کنونی از نظر هزینه؛ نمیتوان هزینه ایی برای کلاس های کنکوری داد باید به فکر این بود تا بتوانیم در خانه به درس خواندن بپردازیم. ما هرگز برای کنکور اماده نشدیم و هیچ چیزی درباره ی کنکور نمیدانیم.

بنابراین لازمه ی کنکور دادن قطعا تست زدن است که بتوانید تست های سخت عربی را بزنید. عربی یکی از دروس مهم عمومی و یکی از دروس مهم اختصاصی در رشته ی انسانی می باشد.

بنابراین برای کنکور بسیار میتواند اهمیت داشته باشد. استاد احمدی با تدریس خوب خود می تواند به ما ثابت کند که درس خواندن کار سختی ندارد بلکه کمی ذوق و خلاقیت می خواهد. با کمک ایشان هم ذوق داریم و هم خلاقیت. روش های درسی ایشان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *