نکات مشاوره ای

نحوه ی شروع کنکور 1401

نحوه ی شروع کنکور 1401

نحوه ی شروع کنکور 1401 … بسیاری از دانش آموزان پایه ی یازدهم از همین حالا شاید دغدغه ی کنکور را داشته باشند، اینکه چگونه درس بخوانند؟

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای در کنکور 1401 چگونه موفق شویم؟ادامه مطلب
برای قبولی کنکور 1401 به چه نکاتی توجه کنیم
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برنامه ریزی برای ماه های اخر کنکور با اوج یادگیریادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای سوالات کنکور سال گذشته را از کجا تهیه کنیم؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تاثیر قطعی معدل در کنکورادامه مطلب

 

چگونه برنامه ریزی داشته باشند؟ اگر قبول نشومچه میشود؟ اگر خسته شوم چه میشود؟

برای کنکور همانطور که گفتیم باید بسیار تلاش کنیم و درس بخوانیم؛ یک نکته ایی وجود دارد آن هم این است بسیار ی از دانش آموزان انقدر خودشان را تحت فشار میگذارند و آنقدر خودشان را اذیت میکنند در اواسط سال درجا میزنند و دیگر درس نمیخوانند.

دونکته وجود دارد1_ یا برنامه ریزیشان سخت و اشتباه بود 2_ یا اشتباه درس میخوانند و اشتباه تست میزدند و نتایج خوبی به بار نمی آورده است.

1_برنامه ریزی غلط:

ببینید دوستان کنکور سخت است؟ درست کنکور پیچید است؟ درست اما دلیل نمیشود شما از تیر ماه شروع کنید به درس خواندن برای سال بعد.

شما اگر خودتان بخواهید برنامه ریزی کنید باید بگوییم اشتباه بزرگ است، چون چیزی درباره ی کنکور نمیدانید که برنامه ریزی میکنید.

همین اشتباهات کوچک کلی به شما صدمه وارد میکند. شما تابستان شروع به درس خواندن به روش غلط میکنید و نتایج اشتباه هم میگیرید.

سوالات کنکور سال گذشته را از کجا تهیه کنیم؟
ادامه مطلب

شما در کنار کنکور باید یک مشاور یا یک معلم خوب برای حمایت داشته باشید. در دوران کنکور از نظر ذهنی باید آماده باشید اگر مشکلی دارید حتما با مشاور صحبت کنید.

سفارش های زیادی در دوران کنکور به ما میشود که ورزش کنیم، غذای خوب و مقوی بخوریم، خواب کافی داشته باشید، حتما تفریح کنید.

این نکات ذهن ما را آماده میکند، اگر مشکلی در خود یا درخانواده داشتید حتما باید با مشاور در میان بگذارید. اینکه میگوییم حتما مشاور داشته باشید؛

الزاما مشاوره ی درسی منظورمان نیست. تا روحمان آزاد نشود درس اهمیتی ندارد. اول به خودمان برسیم و از خودمان شروع کنیم تا از نظر روحی کاملا خوب شویم و بعد حتما چاره ایی برای درس خواندن هم هست.

2_ اشتباه درس خواندن:

بار ها گفتیم روش درس خواندن برای کنکور با روش درس خواندن برای امتحانات دی و خرداد بسیار فرق دارد. شما برای کنکور باید مطالب را تستی و مفهومی بخوانید اما برای مدرسه قطعا برای پاس کردن و معدل میخواندید.

روش های زیادی برای مطالعه وجود دارد. شما در مطالعه ی دروس برای کنکور باید خودتان را به چالش بکشید. نحوه ی شروع کنکور 1401

و یکسال فرصت دارید برای بهتر شدن و پیشرفت. فکر کنید دارید خانه میسازید برای ساخت خانه علاوه بر نیاز به مصالح باید نقشه ی خوبی برای چیدمان هم بکشید اگر از همین اول پایه را اشتباه بزنید تا اخر این دیوار کج میشود و آجر ها روی سر خودتان میریزد، و حالا در این نقطه است که درجا میزنید و دیگر تلاش نمیکنید.

بنابراین حواستان باشد چگونه قدم برمیدارید و چگونه مسیر را میبینید. برای درس خواندن اگر خیلی زود اقدام کنید و اشتباه درس بخوانید خیلی زود هم درس را میبوسید و میگذارید کنار. برای درس نیازی نیست از تیرماه شروع کنید و یه ریز تا سال بعد بخوانید.

بلکه تابستان را به خوبی پشت سر بگذارید و تفریحات لازم را داشته باشید اما همیشه برای خواندن زبان دیر است.

زبان را به خوبی بخوانید که نه فقط برای کنکور بلکه زبان برای همیشه کاربردی است. زبان دوران دبیرستان را اگر به خوبی بلد باشید یعنی زبانتان در حد متوسط است و قابل قبول است.

مشاوره آنلاین و برنامه ریزی کنکور 1401
ادامه مطلب

از خواندن زبان هرگز غافل نشوید. اعتماد به نفس داشته باشید روش های درس خواندن را تغییر دهید، خودتان را محدود یا زندانی نکنید.

همه چیز را در کنار هم با برنامه ریزی پیش ببرید. اگر میخواهید تفریح کنید خب تفریح خوب است اما نه اینکه 8 ساعت در روز را به تفریح بگذرانید،

شرایط شما با دانش آموزان سال پایینی یا دانشجویان فرق دارد شما برای هدفی تلاش میکنید که سال هاست آن را در ذهن خود حک کرده اید. پس برای همه چیز به خوبی برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی کنکور باید دارای چه ویژگی هایی باشد

1_ پیوند مباحث و دروس به یکدیگر:

ربط مباحث به یکدیگر را باید بدانید. به عنوان مثال کدام مبحث در کنکور پرتکرار است باید آن درس ها و آن مباحث مرتبط را بدانید و در برنامه ریزی درسی خود بگذارید. نحوه ی شروع کنکور 1401

2_چیدمان دروس برای مطالعه:

در یک روز 4 تا درس اختصاصی سخت را برای خود نگذارید بلکه در بین این دروس سخت، حتما دروس عمومی را هم بگنجانید.

یا مثلا در یک روز 4 تا درس عمومی را نخوانید اینجوری برای شما خسته کننده میشود و درس خواندن کسل کنند میشود و چیزی برای یادگیری دستگیرتان نمیشود.

مثلا اگر در رشته ی تجربی هستید اگر فیزیک را ساعت 8 صبح تا 10 صبح خوانید بعد از کمی استراحت یک درس عمومی مثل ادبیات انتخاب کنید تا باعث تلطیف روحیه ی شما بشود بعد از ظهر یک چرت 45 دقیقه ایی بعد از ناهار میچسبد بعدکه بیدار شدید دوباره یک درس اختصاصی دیگر انتخاب کنید.

3_ مرور از نان شب هم واجب تر است!

بعد از درس خواندن مرور یادتان نرود. مرور دروس برای شما از نان شب هم واجب تر است. نحوه ی شروع کنکور 1401

باید زمانی را برای مرور دروس انتخاب کنید، این نکته مهم است که مرور درستان چه زمانی باشد. بنابراین این بهخودتان بستگی دارد که چه تایمی را برای آن مشخص کنید.

کنکور 1401 را به کنکور آسان است بسپارید

کنکور آسان است همیشه در هر زمان پشت شما می ایستد و به شما کمک میکند تا بهترین روش های اصول تست زنی را برای سال 1401 پیاده کنید و کنکور را به خوبی پشت سر بگذارید.

راه حلی گذاشته شده پیش پای شما برای بهتر کردن نتایج کنکور میتواند موسسه ی کنکور آسان است باشد.

در کنکور آسان است شما از مشاورین و معلمین بسیار خوبی برخوردار میشوید که به خوبی میتوانند هم شما را با تیپ سوالات کنکور آشنا کنند و هم درباره ی دروس مشاوره به شما بدهند. بنابراین کنکور 1401 را به کنکور آسان است بسپارید تا کنکور برای شما آسان شود.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *