نکات مشاوره ای

مطالعه حرفه ای برای کنکور با پکیج آموزشی انتشارات گیلنا

پاسخ دادن به کنکور با مشاوران برتر

مطالعه حرفه ای برای کنکور با پکیج آموزشی انتشارات گیلنا  …دانش آموزان عزیز و گرامی، میدانیم دوران سختی را پشت سر میگذارید، بنا به وجود کمی اضطراب و دغدغه ی کنکور، کمی نسبت به آینده ی خود سردرگم هستید.

نمیتوان جواب این سردرگمی را نداد، بالاخره راه حلی برای پیشرفتمان وجود خواهد داشت، بسیاری از دانش آموزان در آزمون های تستی شرکت میکنند اما با هربار شرکتکردن به جای پیشرفت، عقب می افتند،

در این جا سوال پیش می آید کجای کار میلنگد؟ کجا ایراد دارم؟ اگر بخواهید به همان صورت به راه ادامه دهید موفقیت شما کم است اما اگر از اشتباهاتتان کمک بگیرید و شیوه ی درس خواندنتان را تغییر دهید؛ پیشرفت شما بهتر و بیشتر خواهد شد.

مطالعه ی حرفه ایی برای کنکور

قطعا روش خواندن تستی با تشریحی بسیار فرق دارد. باید کسی باشد به شما آموزش دهد، به طور مثال شاید ندانید که چگونه باید برنامه ریزی کنید یا چگونه باید درس بخوانید،

و نیاز به یک ناجی یا معلم دارید تا به شما کمک کنند یا مشاور خوبی برای دغدغه مندی شما باشند، تغییرات لازم در شما علاوه بر شیوه ی اشتباه درس خواندن، قطعا شیوه ی یادگیری اشتباه هم میتواند تاثیر بگذارد، قطعا نمیشود برای مقابله با کنکور به تنهایی درس خواند،

کنکور سال به سال پیجیده تر و سخت تر میشود درواقع فیلتر کاملا بزرگی است. بنابراین شما را پکیج آموزشی انتشارات گیلنا آشنا میکنیم در ادامه با ما همراه باشید تا کمی بیشتر با درباره این پکیج آموزشی خوب بدانیم.

غول مرحله ی آخر!

دبیرستان که تمام شود یه مرحله ی کمی پیچیده وجود دارد به اسم کنکور، چگونه باید به جنگ کنکور رفت؟

این غول خیلی بزرگه و من هنوز کمی ناتوانم، برای رفتن به جنگ کنکور چه سلاحی لازم است؟ خب جواب را به شما خواهم گفت جنگجوی عزیز، شما تنها با هدف گذاری و برنامه ریزی و تلاش برای قوی شدن در عملکرد و سرعت تست زنی میتوانید خودتان را قوی کنید،

اما هنوز سلاح اصلی را به شما معرفی نکردم، داشتن دی وی دی های آموزشی کنکور آسان است شمشیر مناسبی میتواند باشد، با دیدن این دی وی دی ها و کمک معلمان عزیز که علاوه بر آموزش مشاور خوبی هم هستند به شما یادمیدهند که نقطه ضعف های غول بزرگ را پیدا کنید و راحت تر بکشیدش، همچنین با دادن راهکار شما را برای روز امتحان آماده میکنند.

فقط کافی است کمی اعتماد به نفس داشته باشید و در مقابل استرستان بیاستید. تمامی این پکیج اگر رعایت شود شما یک قهرمان خواهید بود!

پیچیده بودن کنکور!

از پیچیدگی کنکور هرچه بگوییم کم است اما میتوان در آن پیروز هم شد، پیچیدگی وجود دارد، سختی وجود دارد، شکست وجود دارد، اما ناامید نباید شد، چرا که شکست افراد و ناتوانی افراد از ناامیدی آنان است.

دریافت و ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور
ادامه مطلب

ما درباره کنکور گفتیم، گفتیم سوالاتش با سوالاتی که در امتحانات مدرسه می آمد حسابی فرق دارد، در هر صورت شما نیازمند یک ناجی هستید.

البته داشتن یک معلم یا داشتن کتاب های کمک آموزشی به تنهایی قابل حل نخواهد بود، شما و توانایی شما، ممارست و پیگیری شما در کنار آن داشتن کتب آموزشی و مشاور و یک معلم خوب میتواند پکیج خوبی برای شکست کنکور باشد.

برای نبرد آماده باشید! کنکور آن قدر ها هم قوی نیست. ما به شما پکیج آموزشی انتشارات گیلنا رو پیشنهاد میکنیم که زیرمجموعه کنکور آسان است میباشد.

انتشارات گیلنا در سال 1373 توسط جناب آقای دکتر حسین احمدی تاسیس گردید، که به صورت دی وی دی های آموزشی برای حل نمودن و شکستن شاخ غول بزرگی که در پیش است یعنی کنکور ساخته شده بود، یکی از اهداف ساخت این پکیج برقراری عدالت اجتماعی بین دانش آموزان است.

کنکور سخت است و همه میدانیم، اما شعار کنکور آسان است به چه معناست؟ یعنی ما با داشتن معلمان خوب و کارکشته توانستیم راهکار هایی پیدا کنیم که با کمی تلاش بتوانیم کنکور سخت را به آسان تبدیل کنیم.

مطالعه ی حرفه ایی

معلمانی که بسیار در ساخت این پکیج همیاری کرده اند، تست ها و تیپ سوالات کنکور را میشناسند، و حین درس دادن برای شما مثال های میزنند که کنکوری باشد یا به سوالات کنکور شبیه باشد. همچنین به شما یادمیدهند

چگونه زیر 1 دقیقه به سوال پاسخ دهید و بسیار نکات آموزنده و مهم که در آینده ی شما بسیار اثرگذار و مهم است. در کنار آن داشتن هدف و یا هدفگذاری بین دانش آموزان نیازمند یک برنامه ریزی است،

شما با داشتن یک مشاور و یا معلم خوب میتوانید به اهدافتان دستیابی پیدا کنید، تلاش شما شرط اول و آخر است.

استاد احمدی موسس انتشارات گیلنا، با دادن راهکار هایی برای کنکور، به خیلی از دانش آموزان کمک های زیادی را عرضه داشته است.

مزایای خریدن دی وی دی

موسسه گیلنا برای هر درس بهترین اساتید را در نظرگرفته است. مهندس امیر مسعودی و مهندس سامان مطلبی مدرس دروس ریاضی و فیزیک می باشند. و امیر مسعودی ابداع کننده تکنیک های تست زنی می باشد.

مهندس عارف ربیعیان مدرس شیمی هستند.مدرس زیست شناسی دکتر مهدی شیخی،دکتر محمد حسینی، دکتر عرفان پازوکی  می باشند مدرس دروس ادبیات، عربی و دین و زندگی دکتر حسین احمدی است.

و  مدرس زبان انگلیسی دکتر امیر دانش زاده هستند.معلمان عزیزی که در بالا نام هایشان را آوردیم با زحمات فراوان و نگاه عمیق به آینده ی دانش آموزان و دلسوزی وقت میگذارند برای بهترکردن کیفیت پکیج های آموزشی برای دانش آموزان.

این کار بزرگ نشان دهنده ی این است که هنوز هم مهربانی جاری است، افرادی که دانش و خلاقیتشان را برای فرزندان این مرز و بوم میگذارند و یاد میدهند چگونه درس بخوانیم و چگونه برنامه ریزی کنیم. بنابراین با تمام نکات گفته شده این شما هستید که انتخاب میکنید:

بودجه بندی زمین شناسی ۱۴۰۳
ادامه مطلب

انتخاب میکنید که از امروز تا روز کنکور بسیار پیشرفت میکنم یا انتخاب میکنید که با همین فرمون درس خواندن هرچند که اشتباه باشد در جلسه ی کنکور خواهم رفت.

مزایای خریدن دی وی دی های آموزشی انتشارات گیلنا

زمان، یکی از با ارزش ترین چیزی است که در اختیار ما قرار گرفته است، دانش آموزان کنکوری خیلی برایشان زمان مهم است زیرا باید طبق برنامه ریزی و آینده نگری درس بخوانند، اگر زمانشان را با هرچیزی بگیرند .

نمیتوانند طبق برنامه ریزی درسی پیش بروند، شما برای رفتن به کلاس های آموزش تست زنی علاوه بر وقت گذاشتن برای آن باید وقتی جدا هم برای رفت و آمدتان درنظر بگیرید این باعث میشود که از وقتتان کاسته شود،

تصور کنید در شهر تهران یا اصفهان یا مشهد زندگی میکنید، شهر هایی که تقریبا بزرگ هستند و بسیار ترافیک هم دارند،

شما برای رفتن به کلاس آموزشی تستی، باید زمان زیادی را صرف رفت و آمدن و ماندن در ترافیک کنید تا به کلاس برسید و بعد 2 ساعت هم در کلاس بنشینید و برگردید به خانه و باز حین برگرشتن به خانه ترافیک، شلوغی، تجمع و … وقتی به خانه میرسید دلتان میخواهد استراحت کنید،

خریدن دی وی دی های آموزشی

ذهتان خسته است و نمیتوانید درس بخوانید، و این موضوع به کلی وقت شما را میگیرد و شما را عقب می اندازد،

اما وقتی دی وی دی های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا را سفارش دهید، در خانه بعد از کمی درس خواندن و تست زدن، فقط کافی است لپ تاپ را روشن کنید و دی وی دی ها را تماشا کنید،

یک ساعت یا دوساعت بعد از دیدن دی وی دی ها میتوانید در حد نیم ساعت استراحت کنید و دوباره درس بخوانید.

بایک مقایسه این چنینی برای دانش آموزانی که هدف های بزرگی دارند و میخواهند صندلی دانشگاه تهران را بگیرند، زمان بسیار مهم است میتوانند در زمانشان صرفه جویی کنند، هم به درس خواندن هم به تست زدن و هم به تفریحشان برسند.

تلاش شما شرط اول و آخر است

شما با تلاش و ممارست سعی میکنید کیفیت درس خواندتان نسبت به قبل رشد پیدا کرده باشد، یبار کافی است جلوی آیینه بیاستید و باخود مقابله شوید و ایراداتتان را بلند بلند به خود بگویید؛

تو کمی تنبلی صبح ها دیر از خواب بیدار میشوی، تو درس نمیخوانی و… و سعی کنید ایراداتتان را جبران کنید تا کنکور وقتی نمانده است! شما باید کیفیت درس خواندن ماه اسفندتان با ماه مهرتان فرق کرده باشد،

شما سعی در جبران کردن و بهتر کردن خود دارید، اگر فکر میکنید هیچ تغییری نکرده اید کافی است وارد سایت انتشارات گیلنا شوید و دروس موردنظرتان را پیدا کنید و دی وی دی ها را سفارش دهید.

میتوانید با داشتن این غنیمت ارزنده به جنگ غول کنکور بروید! تنها با داشتن تست و کتاب که نمیشود یک مشاور کنار باشد راهکار های جنگی، دفاعی را بگوید! صلاح ما دی وی دی هاست، و تلاش ما برای پرورش ذهن میتواند موفقیتمان را نشان دهد.

نتیجه گیری

پکیج آموزشی انتشارات گیلنا (یادگیری آسان) با داشتن راهکار هایی برای مقابله با سختی های کنکور و آشنایی باتیپ سوالات کنکوری میتواند معلم خوبی برای شما باشد، انگار برای خودتان معلم گرفته باشید و از آن مشاوره و راهکار میگیرید،

درست است که شما نیازمند یک برنامه ریزی صحیح درس خوانی، و یادگیری در تست و آموزش هایی از این قبیل هستید،

اما یادتان باشد که قطعا تلاش شما هم بسیار مهم است، تلاش شما برای بهتر کردن کیفیت درس خواندن و تست زدن و آشنایی با شرایط کنکور بسیار کلیدی و مهم است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *