نکات مشاوره ای

مطالعه در تابستان برای قبولی در کنکور 1401

مطالعه در تابستان برای قبولی در کنکور 1401

مطالعه در تابستان برای قبولی در کنکور 1401 : برای قبولی در کنکور 1401 بهتر است روش های درستی را برای مطالعه پیش بگیرید که نه سیخ بسوزد نه کباب، یکی از مهم ترین روش ها برای مطالعه در کنکور برنامه ریزی درست می باشد شما باید سعی داشته باشید یکی از مهم ترین روش های مطالعه یعنی برنامه ریزی را به صحیح ترین شکل ممکن انجام دهید.

 

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین مطالعه در تابستان برای قبولی در کنکور 1401

در کنکور 1401 باید سعی کنید به روش های صحیح درس بخوانید، روش کنکوری و تستی که یکی از مهم ترین های کنکور می باشد، و باید با یک مشاور بسیار مناسب که می تواند بهترین گزینه و روش کنکور را به شما آموزش دهد را در اختیار داشته باشید و چه فردی بهتر از مشاوران یادگیری آسان که بهترین برنامه ریزی را به شما می دهد.

درس خواندن در تایستان مهم است و باید برنامه ریزی درستی داشته باشد زیرا اولین قدم درس خوانی شماست که باید درست برداشته شود و چه مشاوری بهتر از یادگیری آسان که می تواند به شما کمک های بسیاری کند تا بتوانید موفق باشید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

قبولی در کنکور 1401

دانش آموزان کنکوری دسته های مختلفی دارند برخی خیلی عجول هستند و می خواهند یک شبه درس بخوانند و موفق باشند. برخی دیگر از دانش آمزان خیلی تنبل و بیخیال هستند و اصلا برایشان مهم نیست چه می شود.

روش تست زنی کنکور دروس تخصصی
ادامه مطلب

دسته ی وال از دانش آموزان که خیلی عجولانه پیش می روند، در حین شروع با استرس زیاد درس می خوانند و خواب و خوراک را از خود می گیرند،

که در ماه های اول سال با خسته کردن خود در حین مطالعه و داشتن ذهن منفی باعث میشوند از شدت خستگی درس را ول کنند این اتفاق بیشتر در ماه های بهمن و اسفند که مطالعه دروس پیش دانشگاهی 2 شروع می شود و با توجه به نزدیک بودن به تعطیلات عید و خانه تکانی منازل و آماده شدن خانواده ها برای سال نو باعث عقب افتادن دانش آموز میشود.

دانش آموزان گزینه ی اول که بیخیال و تنبل هستند از همان ابتدا تلاشی نمی کنند و علاقه ایی ندارند، البته حد وسط این دانش آموزان دانش آموزان شجاج و جسوری هستند که می دانند چگونه شروع کنند و درس بخوانند و تست بزند. مطالعه در تابستان برای قبولی در کنکور 1401

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

مطالعه ی تابستان

این دانش آموزان خوب می خوابند غذای مناسب می خورند، تفریح می کنند و به موقع کتاب می خوانند، بهتر است برای شروع دانش آموزی باشید که با برنامه ریزی به صورت منظم پیش می رود،

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

نه از اینور بوم بیوفتید نه از آنور بوم. درست است که این کنکور مثل یک جور مسابقه می ماند ولی قرار نیست خودتان را اذیت کنید و شب ها رانخوابید و خوب غذا نخورید که درس دارید بلکه باید به خوبی با برنامه جلو بروید. برای قبولی در کنکور باید به سلامت جسم و روح خود اهمیت بدهید،

با کمک یادگیری آسان می توانید کمی مسیر را برای خود هموار کنید. در کنکور که شرکت می کنید باید درس بخوانید زیرا در کنکور نمیتوانید با دانش خودتان تست بزنید کنکور نیاز به برنامه ریزی تمرین و ممارست دارد سعی کنید جنبه هایتان را بالا ببرید و کنکور را شکست دهید.

همچنین داشتن برنامه مطالعاتی مناسب به داوطلب کمک می کند که به درستی و با دید باز به جلو حرکت کند. برنامه مطالعاتی مناسب باید برنامه فردی باشد و با توجه به نقاط قوت و ضعف دانش آموز در دروس مختلف باشد.

برنامه مطالعاتی باید بین برنامه کلاسی دانش آموز و برنامه آزمون آزمایشی ان تناسب و هماهنگی داشته باشد. مطالعه در تابستان برای قبولی در کنکور 1401

آشنایی با منابع سوالات کنکور
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نقش مشاوره در کنکور 1401

باید هدف مند باشید و با هدف مندی به جلو بروید مشاور سعی می کند این چند جمله را به خوبی به شما بفهماند. نقش مشاور در کنار شما این است که روش های صحیح تست زنی و کنکوری شدن را به شما بیاموزد،

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

به هدف های شما جهت بدهد در صورت موفقیت شما را تشویق کند و در صورت ضعف به شما راهکار هایی آموزش بدهد تا بتوانید نقاط ضعفتان را قوت بخشید. شاید بسیاری از دانش آموزان تصمامتی داشته باشند مثلا؛ تصمیم بگیرند نمرات عالی کسب کنیم، تست بزنیم، موفق باشیم.

درنتیجه، هدف‌های ما متوجه امور ملموس مانند موفق شدن هستند. این کار مانند تهیه‌ی فهرستی از چیزهای دوست‌داشتنی است. اگر چیزی را می‌خواهی، کافی است برای خودت هدف تعیین کنی و برای رسیدن به آن تلاش کنی.

میدانید که کنکور را برای اولین بار می خواهید شرکت کنید و هیچ چیزی ازش نمیدانید یا هیچ رشته و دانشگاهی را نمیشناسید یا خیلی موضوعات دیگر که برای بار اول قرار است با آن آشنایی داشته باشید. مطالعه در تابستان برای قبولی در کنکور 1401

و هیچ از آن نمیدانید بنابراین داشتن یک مشاور در کنار شما میتوانید به شما راه کار های مناسبی ارائه کند و با میزان کشش شما برای هر درس میتواند برنامه ریزی کند یا ساعت استراحت برای شما بگذارد شیوه های خوب درس خواندن و تست زدن را به شما بیاموزد یا به شما یاد بدهد چگونه برخود غلبه کنید یا چگونه هدف گذاری کنید.

مطالعه ی تابستان

چگونه تلاش کنید و راه هایی نشان شما بدهد که با تلاش و ممارست بتوانید در آن راه پیروز باشید پس به این نکته توجه داشته باشید با یک مشاور خوب در ارتباط باشید تا بتوانید به خوبی در رشته ی مورد نظرتان قبول شوید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

مطالعه در تابستان برای قبولی در کنکور 1401 در واقع نقطه ی شروع شماست. در نقطه ی شروع هم باید قدم هایتان درست و استوار باشد. و چه چیزی بهتر از این که در همین ابتدا سعی کنید با یک مشاور حرف بزنید و راه هایی را بیاموزید.

درس خواندن در تابستان بسیار مهم است زیرا می توانید در تابستان در همین قدم های اول کلی تجربیات خوب کنکوری کسب کنید سعی کنید آن را از دست ندهید.

نتیجه گیری

برای قبولی در کنکور 1401 علاوه بر تلاش و پشتکار باید سعی کنید از تجربیات یک مشاوره ی بسیار درست کار کمک بگیرید و روش های خوب درس خواندن را از آن بیاموزید.

برای تلاش کردن هیچوقت دیر نیست می توانید از هر وقت که بخواهید شروع کنید، اراده کردن خیلی می تواند برای شما کمک کنند باشد اراده کنید و در تابستان درس بخوانید.مطالعه در تابستان برای قبولی در کنکور 1401

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *