نکات مشاوره ای

قبولی کنکور 1401 با پکیج آموزشی یادگیری آسان

راه های موفقیت در کنکور 1401

قبولی کنکور 1401 با پکیج آموزشی یادگیری آسان : شاید با این همه تلاش کردن در زمینه ی یافتن یک مشاور و معلم خوب به صحبت های ما رسیده باشید و بخواهید یکی از بهترین معلمان و مشاوران خود را در یادگیری آسان برای قبولی در کنکور 1401 داشته باشید.

 

اما چگونه؟ برای قبولی برای کنکور 1401 بهتر است که پکیج آموزشی یادگیری آسان را تهیه نمایید تا با علم اساتید یادگیری آسان بهترین چیز را از آن خود سازید.

پکیج درس ریاضی و فیزیک

استاد  امیر مسعودی یکی از بهترین اساتید یادگیری آسان در کنار شما دانش آموزان عزیز خواهد بود تا در رشته ی تجربی و ریاضی که در حال تحصیل هستید بتوانید در رشته ی مورد نظرتان قبول شوید.

استاد امیر مسعودی جز آن اساتیدی است که بسیار به دانش آموزان کمک ها می کند. استاد امیر مسعودی دانش آموزان را علاقه مند به درس ریاضی و فیزیک می کند زیرا این دروس را به صورت های نوینی و با بیان و فهم ساده به دانش آموزان توضیح می دهند.

پکیچ کنکوری استاد امیر مسعودی یکی از بهترین پکیج  کنکوری برای دانش آموزان می باشد که با داشتن یک استاد پر انرژی می توانند به خوبی دروس را متوجه شوند.

برنامه ریزی چیست؟ - معرفی انواع روش های برنامه ریزی برای کنکور
ادامه مطلب

پکیج  درس زیست

یکی از دروس اختصاصی بسیار مهم برای دانش آموزان رشته ی تجربی درس زیست می باشد، این درس سرشار از نکات مهم می باشد که بسیاری از دانش آموزان تجربی باید این درس را به خوبی بخوانند و اگر کوتاهی کنند در روز کنکور شاید نتوانند موفق شوند.

زیرا درس زیست سرشار از نکات مهم کنکوری می باشد که بسیاری از دانش آموزان شاید اول به خوبی پیش بروند اما در اواسط سال به مشکل برمی خورد علتش هم حجم سخت این درس است،

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

بنابراین با تهیه ی پکیج آموزشی یادگیری آسان می توانید بیشترین پیشرفت را در این درس سخت داشت بنابراین به شما توصیه می کنیم پکیج کنکوری استاد عرفان پازوکی، مهدی شیخی، استاد حسینی نیا را تهیه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید بهترین پکیج کنکوری درس زیست با این اساتید بسیار می تواند برای دانش آموزان مهم باشد.

پکیج دروس عمومی

دروس عمومی از جمله دروسی است که بسیاری از دانش آموزان آن را حذف میکنند یا نمی خوانند زیرا احساس می کنند شاید کمی وقتشان را بگیرید اما این فکر بسیار اشتباه است شما حداقل باید هر درس عمومی را بالای 50 درصد بزنید،

بنابراین برای کمک گرفتن از اساتید ما استاد احمدی شما را در این درس همراهی می کند تا بهترین پکیج کنکوری را در دست داشته باشید.

دروس عمومی از قبیل ادبیات و دینی و عربی را استاد احمدی زحمتش را می کشند و در قالب دی وی دی های آموزشی به شما عزیزان عرضه می سازند.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

پکیج آموزشی شیمی:

یکی از استادان خوب شیمی که یمتواند مشاور خوبی هم برای شما دانش آموزان باشد آقای استاد عارف ربیعیان است که با تکنیک های خوب و عالی توانسته اند نظر دانش آموزان به خود جلب کنند.

برای آینکه بتوانید این درس را به خوبی متوجه شوید و در کنکور 1401 بهترین عملکرد را داشته باشید توصیه می شود پکیج آموزشی یادگیری آسان را تهیه کنید.

این بسته ها در قالب بسته های آموزشی، روش های تست زنی و همچنین همایش و جمع بندی تهیه و تدوین شده اند. همانطور که می دانید از شیمی در روز کنکور به تعداد 35 سوال می باشد پس باید خیلی خودتان را در این زمینه قوی کنید.

قبولی در کنکور 1401 با راهکار های اصولی مشاوران برتر
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

پکیج آموزشی ادبیات:

ادبیات از بخش های مختلفی تشکیل شده است که استاد احمدی بسیار عالی این بخش ها را به شما توصیح می دهد.

1_ بخش املا: بعضی لغات هستند که در تلفظ مانند یک دیگر هستند اما در معنی فرق دارند. شما باید به نوشتار این کلمات توجه داشته باشید

2_لغات: یکی از بخش های مهمی که باید آن توجه داشته باشید معنی لغات است، شما اگر معانی را ندانید هرگز نمیتوانید قرابت معنایی یا املا و… را به خوبی متوجه شوید.

بهتر است برای فراگیری بهتر لغات را مرور کنید بین ساعات استراحتتان داخل یک کاغذ لغاتی را که بلد نیستید را بنویسید. البته توصیه می کنیم این روند هرروز قبل از خواب میتواند برای شما مفید واقع گردد به عنوان مثال در حد نیم ساعت مرور قبل از خواب خیلی خوب میتوانید آن را متوجه شوید.

3_قرابت معنایی:. فهمیدن خوب لغات به شما کمک میکند تا در قرابت معنایی به جلو پرتاب شوید. در بخش قرابت معنایی به خوبی عمل کنید. و ارتباط آن را بادیگر ابیات بدانید.

برای این بخش شما می توانید از کتاب های کمک آموزشی استفاده کنید. البته این کتاب ها سطح دانشگاهی دارند اما با مرور کردن کمی میتوانید متوجه شوید.

4_تاریخ ادبیات:

قبل از خواندن درس شما با بخشی روبه رو میشوید که با شما درباره ی شاعر یا نویسنده ی آن درس صحبت میکند. درباره ی سال تولد و سال وفات یا آثار به جامانده از آن.

بنابراین شما باید این بخش را نکته وار بری تاریخ ادبیات بخوانیدو به خوبی یادبگیرید. البته هایلایت یادتان نرود.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

5_آرایه ها: شما باید درباره ی آرایه ها بدانید، و توضیحاتش را برای مرور داخل کاغذ بنویسید و گهگاهی آن را بخوانید.خواندن آرایه ها به شما کمک میکند تا بخش قرابت معنایی را به خوبی متوجه شوید و به راحتی به تست پاسخ دهید. بنابراین یادتان نرود که این بخش اندازه ی دیگر بخش ها مهم می باشد.

6_زبان فارسی: 25 درصد از ادبیات کنکور از زبان فارسی است. باید مفاهیم را به خوبی بخوانید و برای تمرین بیشتر تست بزنید. کل ادبیات همین است.

ادبیات را با روش های درس خواندن خودتان شیرین کنید. سعی کنید با بهترین کیفیت درس بخوانید. تمامی این نکات را که گفتیم می توانید به راحتی با تهیه ی پکیج آموزشی یادگیری آسان فرا گیرید. با یادگیری آسان برای داشتن کنکوری آسان همراه باشید.

نتیجه گیری

برای اینکه بتوانید به خوبی کنکوری شوید بهتر است پکیج آموزشی یادگیری آسان را تهیه کنید تا بتوانید با عملکرد بالایی در کنکور کار خویش را بالا ببرید. کنکور نیاز به برنامه ریزی و مشاور دارد.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *