نکات مشاوره ای

ارتباط با استاد احمدی

ارتباط با استاد احمدی

ارتباط با استاد احمدی : استاد احمدی یکی از اساتید کنکور آسان است می باشد که با ارائه ی بهترین خدمان در زمینه ی آموزشی و با ارائه ی  دی وی دی ها آموزشی به منظور برقراری  عدالت بین دانش آموزان برای درس خواندن توانسته اند یکی از بهترین موسسات کنکوری باشند.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

موسسه کنکور آسان است در سال ۱۳۷۳ و توسط استاد حسین احمدی تاسیس شد. این موسسه از ابتدا تا امروز در جهت ارتقای سطح علمی و تحصیلی شما دانش آموزان و داوطلبان کنکوری گام برداشته است.

استاد حسین احمدی با همکاری برترین اساتید کنکوری کشور در تلاش هستند تا بهترین خدمات تحصیلی و آموزشی را به شما ارائه بدهند. برنامه تلویزیونی اوج یادگیری یکی از برنامه های آموزشی صدا و سیماست که زیر نظر موسسه کنکور آسان است برگزار می شود.استاد حسین احمدی به عنوان اولین دارنده مجوز نشر لوح های فشرده آموزشی در سراسر کشور معرفی شده است.

حسین احمدی به عنوان مدرس دروس عمومی و مشاور رتبه های برتر کنکور در کشور شناخته شده است. رتبه برتر های زیادی از طریق آشناییت با ایشان به هدف و مقصود خود رسیده اند. به همین دلیل شناخته شده ترین فرد در بین مدرسین و مدیران کنکوری می باشد.

خرید حضوری و غیر حضوری پکیج دروس تخصصی یادگیری آسان
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

استاد حسین احمدی

حسین احمدی موسس و بنیانگذار اصلی موسسه ی کنکور آسان است می باشد . همانطور که گفته شد ، ایشان در موسسه کنکور آسان است به تدریس دروس دینی ، عربی ، ادبیات فارسی مشغول هستند . استاد حسین احمدی جز نخستین کسانی بود که اقدام به تولید محتوای تصویری در زمینه کنکور سراسری کرد .

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

ایشان از این طریق توانست هدف خود ، که برقراری رعایت عدالت آموزشی است ، محقق سازد . وی اولین دارنده مجوز پخش لوح های فشرده و دارای مجوز یادیارسازی می باشد.

مهندس حسین احمدی در سال ۱۳۷۳ موسسه  کنکور آسان است ( انتشارات گیلنا ) را تاسیس کردند. یکی از اهداف اصلی تاسیس این موسسه ی کنکوری، فراهم نمودن امکانات آموزشی یکسان برای همه دانش آموزان بود.

استاد حسین احمدی در راستای این هدف تلاش های بسیاری نمود که این تلاش ها تا به امروز هم ادامه دارد. از سال 1377، انتشار محتوای تولید شده توسط استاد احمدی، با استقبال بسیاری از دانش آموزان و والدین آن ها همراه بود.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

مطالعه ادبیات فارسی

چرا که دانش آموزان کنکوری می توانستند با استفاده از این منابع آموزشی با کیفیت و بهره بردن از شرایط آموزشی یکسان ، قدم به قدم به اهداف خود نزدیک شوند در واقع تمامی دانش آموزان، چه دانش آموزان قشر مرفه، و چه دانش آموزان مناطق محروم که دسترسی کافی به منابع و محتوای آموزشی مناسب نداشتند، می توانستند به طور یکسان از بهترین و با کیفیت ترین منابع کنکوری استفاده کنند.

امید و خود باوری ایجاد شده در دانش آموزان به ویژه دانش آموزان با بضاعت مالی کم و دانش آموزان مناطق محروم ، استاد احمدی را مصمم تر ساخت تا روز به روز، این موسسه ی کنکوری را گشترس دهد و بر کیفیت محتوای تولید شده بیافزاید.

استاد حسین احمدی که موسس کنکور آسان است هستند از برترین اساتید دروس عمومی کنکور در کشور می باشند. حسین احمدی فارغ التحصیل رتبه برتر مهندسی از دانشگاه سراسری تهران، رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد مترجمی عربی دانشگاه تهران و اولین و تنها مشاور و برنامه ریز کنکوری از ایران دارای مقالات برگزیده در کنفرانس های بین المللی آموزشی جهان، والنسیا اسپانیا، رم ایتالیا، بانکوک تایلند، مادرید اسپانیا و تقدیر شده در بیش از ۲۰ منطقه آموزش و پرورش سراسر ایران هستند.

شرایط استاندارد محیط مطالعه در دوران کنکور
ادامه مطلب

برای برقراری ارتباط و دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان و تهیه دی وی دی ها با شماره های 09121967648 و 02122130931 تماس بگیرید. و یا به شماره 09121968536 پیامک ارسال نمایید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

ادبیات فارسی با استاد حسین احمدی

ادبیات یکی از دروس عمومی است که دانش آموزان باید این درس را به خوبی بخوانند تا رتبه ی خوبی را به دست بیاورند،

این درس درس شیرینی است که احتمالا همه ی دانش آموزان از خواندن شعر و داستان هایش لذت می برند. استاد حسین احمدی با ارائه ی روش های نوین برای تدریس این دانش آموزان بسیار تلاش میکنند.ادبیات در سه پایه تحصیلی دهم – یازدهم و دوازدهم تدریس شده است.

عربی با استاد حسین احمدی

درس عربی از جمله دروس سخت در کنکور سراسری می باشد. و به دلیل سختی این درس اکثر دانش آموزان در کنکور سراسری آن را حذف می کنند. یکی از دلایل سختی درس عربی نداشتن منابع مناسب و صحیح می باشد. درس عربی شامل لغات و متن و قواعد عربی می باشد. عربی برای سه پایه دهم و یازدهم و دوازدهم موجود می باشد.

دینی با استاد حسین احمدی

یکی دیگر از دروس عمومی درس دینی است که استاد احمدی با روش های خلاقانه به تدریس این درس برای دانش آموزان میپردازد. تدریس ها به صورت آموزشی – تست زنی – خلاقیت – همایش – جمع بندی در قالب دی وی دی ها می باشد. و دانش آموزان با تهیه دی وی دی ها از موسسه کنکور آسان است از بهترین منابع کنکوری بهره مند می شوند.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

درس دین و زندگی از جمله دروس عمومی کنکور سراسری می باشد که دانش آموزان به راحتی می توانند درصد خوبی در آن بدست آورند. درس دین و زندگی تشکیل شده از حفظیات و آیات .

درمهم بودن دروس عمومی شکی نیست عده ای از دانش آموزان اینگونه فکر نمیکنند، شما با پاسخگویی درست و خواندن مفید این دروس می توانید نتیجه کنکور خود را ببینید.

برخی از دانش آموزان در ایام کنکور دروس عمومی را کنار می گذارند و تمام وقتشان را به مطالعه دروس تخصصی میپردازند و در ماه های پایانی ایام کنکور شروع به مطالعه دروس عمومی می کنند. دروس عمومی از نظر خواندن بسیار شیرین و قابل فهم هستند اما در کنکور سوالات عمومی کمی پیچیده تر و سخت تر می باشند.

نتیجه گیری

برای ارتباط با استاد احمدی بهتر است از طریق سایت اصلی درواقع همان کنکور آسان است به دنبال شماره تماس بزای ارتباط با ایشان بگردید زیرا بسیاری از افراد سودجو به نام استاد احمدی کلاهبرداری میکنند و این اصلا جالب نیست.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره های تماس :

09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *