نکات مشاوره ای

قبولی کنکور 1401 با مطالعه تابستانی اساتید برتر

قبولی کنکور 1401 با مطالعه تابستانی

قبولی کنکور 1401 با مطالعه تابستانی اساتید برتر :برای مطالعه کنکور 1401 باید وقت بگذارید تا بتوانید بهترین نتیجه را داشته باشید. برای مطالعه ی دروس بهتر است برنامه ریزی کنید.

 

روش های برنامه ریزی به این صورت است که باید همه ی درس هایتان را در یک هفته بگنجانید و تست بزنید و تا موعد مقرر باید درس هایتان را به پایان برسانید.

گاهی اوقات باید مرور داشته باشید و باز تست بزنید. اگر شرایط برامه ریزی دوران تابستان برای شما سخت است می تونید با کمک اساتید برتر بهترین برنامه ریزی درسی را برای خود داشته باشید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

قبولی در دوران کنکور بستگی به میزان علاقه شما به درس و پشتکار شما دارد. از افرادی که ذهن منفی دارند دوری کنید، سعی کنید در این دوران با کسانی باشید که به شما انرژی می دهند و تاثیرات مثبت در ذهن شما ایجاد کنند.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

درس خواندن در تابستان

برای درس خواندن در تابستان باز هم نیاز به برنامه ریزی درست دارید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید البته برنامه ریزی به این معنا نیست که آن را به دیوار بچسبانید و به آن عمل نکنید بلکه باید سعی کنید به آن عمل کنید. شاید بپرسید چرا باید در تابستان درس بخوانیم؟

قبولی در کنکور در کمترین زمان با مشاوران برتر
ادامه مطلب

خب در این دوران دیگر مدرسه ایی نیست تا روزی 6 الی 7 ساعت در با آن درگیر باشیم و بعد از این که به خانه آمدیم و استراحت کردیم  تایم زیادی را صرف خواندن درس های کلاسی فردا کنیم.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

تابستان کل روز برای خودمان است بدون اینکه مدرسه برویم یا بخواهیم کار های مدرسه را انجام دهیم. در دوران تابستان می توان روزی 6 ساعت مفید درس خواند و بقیه ی تایم را با دوستان گذراند یا کلاس های ورزشی یا هنری شرکت کرد.

بنابراین این 3 ماه می توانید بهترین تایم برای هر دانش آموز باشد تا برای کنکور خود برنامه ریزی کند. این کنکور لعنتی شما را از نفس می اندازد اما راهکار هایی وجود دارد تا بتوان قوی تر پیش رفت.

مثلا بهتر است در این دوران اطلاعات خود را از کنکور بالاتر ببرید. شما اگر از ماه مهر شروع به درس خواندن کنید تا بخواهید بفهمید کنکور چیست؟ تست چیست؟ برنامه ریزی چیست؟ سرعت عمل چیست؟

چندین ماه از وقتتان میگذرد، میخورید به امتحانات دی ماه، و بعدش ماه بهمن و اسفند که هیچ دانش آموزی درس نمی خواهد بسیاری از دانش آموزان در این دوران دچار افت تحصیلی می شود به علت فشار بالای درس مدرسه و کنکور.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

قبولی کنکور 1401

بنابراین تابستان به شما این امکان را می دهد وقت بیشتری داشته باشید، هم درس بخوانید و هم تفریح کنید هم تجربه کسب کنید هم از توامندی خویش اطلاعات کسب کنید.

و کم کم پیش بروید بدون اینکه فشار زیادی را تحمل کنید وقتی 3 ماه یاد بگیرید از برنامه درسی پیروی کنید کم کم در ماه مهر این برای شما جا می افتد وبا سنگین شدن دروس هضم آن برای شما راحت تر می شود در نتیجه این می تواند بهترین راهکار برای شما باشد تا خودتان را کم کم برای کنکور آماده کنید.

این گونه نباشد یک دفعه با حجم بالای کتاب ها مقابله کنید. پس تابستان را از دست ندهید و اساتید برتر در کنار شما خواهند ماند تا بهترین امتحان خود را داشته باشید و مانند آب خوردن آن را به اتمام برسانید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

باور به توانایی!

هر شخصی که باشد دارای توانمندی هایی در هر زمینه ایی است. هر کس استعداد مختص به خودش را دارد. همچنین نمی توان همه ی دانش آموزان را با یکدیگر مقایسه کرد زیرا این کار بسیار غلط است و در آینده ی دانش آموز تاثیر نامطلوب می گذارد.

مهندس ربیعیان اوج یادگیری
ادامه مطلب

در ابتدا اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را تعیین کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید. از افکار منفی در مورد خود بپرهیزید و به توانایی های خود اعتقاد داشته باشید. افکار مثبت را در خود تقویت کنید و به  تمام اهداف خود جامع عمل بپوشانید.

هر دانش آموزی میزان علایق و استعداد خاص خودش را در هر درس دارد.خودتان را با کسی مقایسه نکنید زیرا توانایی های شما در شماست که استعداد و خلاقیت مختص خودتان را می سازد. پس از همین حالا با تکیه برتوانایی های خود شروع کنید.

از استرس، اضطراب و هر آنچه مانع شروع کار شما می شود خودداری کنید و یاد بگیرید چگونه با آن کنار بیایید. برای قبولی در کنکور 1401 با مطالعه ی تابستانی اساتید برتر برای شما کافی است زیرا تمامی نکات در رابطه با ویژگی های شخصی شما در یادگیری آسان رعایت می شود.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی توسط اساتید برتر

نگران نباشید که این برنامه ریزی چگونه خواهد بود زیرا برنامه ریزی برای دانش آموز، باید با توجه به میزان توانایی  و عملکرد و جنبه های مهم در ذهن و روح دانش آموز باشد. مثلا دانش آموزی که ظرفیت کافی ندارد چرا باید روزی 12 ساعت درس بخواند؟

یک مشاور آگاه این را می داند بنابراین بایدی در کار نیست که شما را مجبور کند روزی 12 ساعت درس بخوانید. اساتید برتر در کنار شما هستند برای اینکه مشکلاتی برای شما بروز پیدا نکند، بدون اینکه شروع کرده باشید در واقع عقب نکشید.

اگر خودتان می خواهید برای خود برنامه ریزی کنید بهتر است باز هم توانایی خود را بدانید شما همیشه نباید در طول روز دروس  تخصصی را اضافه کنید یا برعکس؛ باید تعادل را بین این دو حفظ کنید. اگر تنوع در برنامه ریزی در نظر گرفته شود،

هر از درس خواندن خسته نمی شوید. در هر صورت توصیه این است که تاجایی که امکان دارد برای خود برنامه ریزی نکنید زیرا برنامه ریزی امری است که باید فردی آن را انجام دهد که همه ی نکات روانشناسی و آموزشی در آن گنجانیده شده باشد بنابراین می توانید برای قبولی در کنکور 1401 با مطالعه ی تابستانی اساتید برتر همراه باشید.

نتیجه گیری

برای کنکورنیاز دارید سفت و سخت پیش بروید در بسیاری از مواقع بسیاری از دانش آموزان به تنهایی نمی تاونند پیش بروند در نتیحه نیاز به یک مشاور دارند تا راه را برای آن ها همراه کند و چه کسی بهتر از اساتید برتر یادگیری آسان.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *