نکات مشاوره ای

عارف ربیعیان بهتر است یا شیروانی

عارف ربیعیان بهتر است یا شیروانی

عارف ربیعیان بهتر است یا شیروانی ؟ هر استادی که باشد زحمت کش است تمامی اساتید زحمات خود را برای بال بردن سطح آموزش کشور می کشند، پس نمی توان منکر زحمات شد اما شیوه ی تدریس هر معلم با دیگری فرق دارد،

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین. عارف ربیعیان بهتر است یا شیروانی

بین این دو استاد هم معمولا دانش آموزان باید نتیجه گیری کنند تا بهترین انتخاب را برای درس خود داشته باشند. در اینجا می بینیم که دانش آموزان می خواهند برای کنکور تلاش کنند پس طبیعی است که باید نکات تستی را بیاموزند تا دانش آموزان با سوالات کنکور آشنا شوند، و با تیپ سوالات درجه سوالات آشنا شوند،

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین. عارف ربیعیان بهتر است یا شیروانی

استاد عارف ربیعیان یکی از اساتید خوب کنکور آسان است بنا به نیاز دانش آموزان در دی وی دی های آموزشی خود به تدریس پرداخته است.در واقع نیاز یک دانش آموز برای کنکور این است که حتما باید مدیریت زمان فهم سوال و تحلیل تست و سرعت عمل را بیاموزند.

که استاد عارف ربیعیان در کنکور آسان است تمامی نکات مهم کنکوری را برای دانش آموزان بیان می کنند تا پکیج آموزشی خود را کامل کنند، و با اراده ی بهترین روش های تدریس در درس شیمی توانسته اند بین دانش آموزان بسیار معروف شوند و دانش آموزان زیادی علاقه به ایشان دارند. اما استاد شیروانی بیشتر به تدریس دروس پرداخته است تا نکات مهم تستی. با یادگیری آسان همراه باشید.

رشته های بورسیه علوم تجربی
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین. عارف ربیعیان بهتر است یا شیروانی

استاد عارف ربیعیان

مهندس عارف ربیعیان، مدرس شیمی برنامه تلویزیونی اوج یادگیری، موسسه کنکور آسان است و یادگیری آسان می باشد. که با نکات خوب و آموزنده ی خود دانش آموزان را مجذوب تدریس خود میکند.

ایشان سعی دارند تمامی نکات شیمی را خیلی ساده و آسان در قالب دی وی دی های آموزشی اوج یادگیری برای شما ارائه کنند. درباره ی بیوگرافی این استاد عزیز باید بگوییم که ایشان، متولد سال ۱۳۷۱ در شهر گلپایگان بوده ایشان، در شهرستان گلپايگان كودكي خود را گذراند و علاقه بسیاری به مطالعه کتاب و ورزش داشت،

علاقه زياد او به ورزش باعث شد در چندين رشته ورزشي از جمله شنا و اسكيت مقام هاي كشوري كسب كند.
عارف ربیعیان، در يك مدرسه معمولي تحصیل کرد و به دلیل توانمندی های بسیاری که در درس شیمی داشت، توانست رتبه دوم المپیاد شیمی را از آن خود کند.

همچنین  تحصیلاتشان را در سال 1390 در تهران ادامه دادند و در همان ابتدا به دلیل رزومه قوی در زمینه درس شیمی، توانست پس از اخذ مدرک کارشناسی، وارد دنیای صدا و سیما شده و کار خود را با اجرای زنده در برنامه تلویزیونی در سال ۱۳۹۴ آغاز کند.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین. عارف ربیعیان بهتر است یا شیروانی

تدریس استاد ربیعیان

مهندس عارف ربیعیان، نخستین بار تدریس درس شیمی را در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری به صورت زنده تدریس نمود و با هوش و ذکاوتی که دارند بسیار زیبا تدریسشان را آغاز کردند و بسیاری از دانش آموزان شیفته ی تدریس ایشان گشتند.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

همچنین راهکار های اصول تست زنی و محاسبات و… از جانب ایشان برای دانش آموزان بسیار جذاب بود. استاد عارف ربيعيان با تدريس هايشان و فن بيان بالا توانست نظر همگان را جلب كند و با توانمندی بالا و مهربانی و روی خوشی که داشتند توانستند یکی از بهترین معلم شیمی باشند که دانش آموزان زیادی از ایشان کلی چیز های خوب آموخته اند.

موانع موفقیت و مشکلات در سال کنکور
ادامه مطلب

همچنین لازم به ذکر است برنامه تلویزیونی اوج یادگیری، مخاطبین بسیاری داشته و عموم دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری، از اين برنامه استقبال کرده و تدریس های استاد عارف ربيعيان را با هدف یادگیری تکنیک های تست زنی و موفقیت در کنکور دنبال می کنند.

برنامه تلویزیونی یادگیری آسان، هر روز از شبکه چهار صدا و سیما، ساعت ۱۸ پخش می شود و استاد عارف ربیعیان در این برنامه به صورت زنده، درس شیمی را تدریس میکنند.

مهندس عارف ربیعیان با در نظر داشتن اهمیت درس شیمی در کنکور، و ضعف دانش آموزان در این درس و همچنین مفهومی شدن تست های کنکور سراسری در چند سال اخیر، اقدام به تدریس درس شیمی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم دو گروه آزمایشی ریاضی و تجربی در موسسه کنکور آسان است نموده است

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین. عارف ربیعیان بهتر است یا شیروانی

ویژگی های تدریس شیمی مهندس ربیعیان در یادگیری آسان

روش تدریس ایشان برپایه ی استانداری برای دانش آموزان قرار گرفته است چه دانش آموزان خیلی زرنگ چه دانش آموزان ضعیف و متوسط، تمامی نکات آموزشی گفته شده از طرف ایشان برای همه قابل فهم است.

میتوانید از دی وی دی های آموزشی ایشان برای امتحانات ترم هم استفاده کرد. زیرا ایشان به خوبی تدریس کرده اند و اگر ضعف دارید باید این ضعف را برطرف کنید و تنها را برطرف کردن هم با کمک دی وی دی های آموزشی امکان پذیر است .

همچنین میتوانید از این دی وی دی ها در تست های کنکور هم استفاده کنید و با تیپ سوالات آشنا شوید. عارف ربیعیان با انرژی و سبک خاص تدریس خود، طرفداران و علاقمندان بسیاری پیدا کرده است. از جمله نمونه تدریس های ایشان را میتوانید در سایت ببینید.

غلامحسین شیروانی

 

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ایشان بیشتر به جای پرداختن به نکات تستی درس را آموزش داده اند و شیوه ی تدریس دارد در صورتی که دانش آموزان در مدرسه این نکات را آموخته اند و اکنون نیاز به یادگیری نکات تستی دارند.

و باید به نکات تستی و ویژگی های کنکور و… پرداخت. غلامحسین شیروانی در موسسه ی حرف آخر فعالیت دارند، همانطور که از اسم موسسه پیداست نمی توان اعتمادی به این موسسه داشت حتی اگر استادش هم بسیار خوب و روش های مناسبی برای تدریسش داشته باشند، نمی توان اعتمادی داشت. بنابراین باید به موسسه ایی رفت تا به توان به آن اعتماد کامل داشت.

نتیجه گیری

برای آموزش دانش آموزان با کمی تحقیق متوجه ی تدریس هر دو استاد می شوند و به خوبی می توانند انتخاب کنند، و معلوم است کدام یک را بر می گزینند استادی که بتواند روش های آموزشی خوبی را ارائه کند، تا در روز کنکور دانش آموزان بتوانند به خوبی تست بزنند. عارف ربیعیان بهتر است یا شیروانی

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *