نکات مشاوره ای

از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟ شاید برای دانش آموزان عزیز پشت کنکوری سوال باشد که چگونه باید درس بخوانند و از کجا باید شروع کنند؟ و از چه تایمی به بعد برای کنکور 1401 برنامه ریزی کنند؟از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برنامه ریزی تابستان کنکور 1400 با مشاوران برترادامه مطلب
پکیج کامل آموزش تست زنی دروس عمومی و تخصصی با اوج یادگیری
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تقویت حافظه با یادگیری آسانادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای عربی اختصاصی کنکورادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای عربی اختصاصی کنکورادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

دانش آموزان عزیز یک  نکته همیشه در یاد داشته باشید و آن هم این است که هرگز نباید برای کنکور خودتان را خسته کنید در واقع تایمی که انتخاب می کنید  مهم است. شاید شخص دانش آموزی از سال دهم کنکوری می خواند و کنکور را شروع کرده باشد و یک شخص دانش آموز دیگر از تابستان همان سال برای کنکور شروع میکند اواسط سال درجا بزند.

بنابراین بنیه ی خود را برای شروع کردن کنکور در نظر داشته باشید اگر نمی توانید خیلی زود شروع نکنید. ایده آل ترین حالت ممکن آن است حتما یک مشاور برای خود داشته باشید.از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

و همچنین اگر از تابستان سال دوازدهم شروع کنید این 3 ماه میتوان آزمون خطای خوبی برای شما باشد. با روزی 6 الی 7 ساعت درس خواندن می توانید به خوبی بفهمید که چگونه تستی بخوانید و چه کاری برای بهتر شدن باید انجام دهید.

مطالعه کنکور 1401

اما اگر از مهر شروع به درس خواندن کنید تا بفهمید کنکور چیست و قرار است چه کنید چشم بر هم میزنید و می بینید دی ماه شده است و باید برای امتحان دی هم آماده باشید.

پکیج نمونه تدریس دینی استاد احمدی با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

درنتیجه بهمن و اسفند و اوایل فروردین دانش آموزان  کمی تنبل می شود و اردیبهشت باید تقریبا جمع بندی کنند و خرداد هم امتحان های کشوری را بدهند و بعدش هم کنکور.از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

میبینید ماه هایی که برایتان نام بردم همین قدر زود تمام می شوند! و مهم اند. برای درس خواندن هم باید در نظر داشته باشید که بهتر است حتما در اوایل تایم خوانش کتاب هایتان را مدیریت کنید.

مثلا اگر تازه برای کنکور میخواهید آماده شوید اوایل از روزی 5 الی 6 ساعت مفید شروع کنید. دو یا سه هفته بعد از 6 الی 7 ساعت مفید شروع کنید و الی آخر…

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

یعنی تایم درس خواندنتان را باید بر اساسی بالا ببرید و بر توانایی های خود واقف باشید. عجول نباشید. به نظرما بهتر است از همان اول از یک مشاور تحصیلی بسیار خوبی که بسیار کار کشته است استفاده کنید.

برای کنکور 1401 نه خیلی فشار استرس را به خود وارد کنید و نه خیلی برای کنکور 1401 بی خیال باشید. در حد متعادل خوب است که توجه کنید. شاید کنکور از نظر خیلی از افراد آزمون مناسبی نباشد و کمی وحشناک به نظر برسد، اما واقعا چه میشود کرد؟

هدفی که در سر داریم قطعا خیلی مهم تر از کنکور است. وقتی هدف داشته باشید کوه قاف را هم از سر جایش برمیدارید، کنکور که چیزی نیست. کنکور به شما یاد می دهد که برای به دست آوردن هر چیزی در زندگی نیاز به تلاش دارید،

پی هر شکست تجربه کسب کنید و با موفقیت جلو بروید. چیزی که می شود از کنکور آموخت درس خوبی برای زندگی ماست.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین.از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

رقابت در کنکور 1401

یکی از مهم ترین اتفاق های که در کنکور 1401 می افتد رقابت بین شما و هم کلاسی ها و یا دیگر دانش آموزان در استان های دیگر است. بنابراین نکته ایی که بسیار مهم است و باید به آن توجه کنید، رقابت است.

باید خوب با برنامه ریزی و هدف گذاری کامل به پیش بروید. مسئله ایی که مهم است این است که حتما در آزمون های شبیه ساز کنکور شرکت کنید و بتوانید بیشتر با نحوه ی سوالات و کنکور آشنا شوید.

کلاس آنلاین عارف ربیعیان
ادامه مطلب

تا این رقابت کمی در شما بهتر جواب دهد. همچین تست زدن و برنامه ریزی و مدیرت زمان بیشتر به شما برای موفقیت در کنکور کمک می کند.

با توجه به رقابت شدیدی که هر ساله برای پذیرش در دانشگاه ها و دوره ها وجود دارد ، به ویژه در دوره های تجربی که رقابت بیشتری وجود دارد ، بسیاری از دانش آموزان پس از انتخاب دوره نهم و ورود به پایه دهم تصمیم می گیرند برای کنکور 1401 آماده سازند.

بهترین زمان برای شروع مطالعه و برنامه ریزی از پایه دهم و یازدهم می باشد. در تابستان هر دو پایه را همزمان می خوانید. زمان خواندن دروس دهم و یازدهم است و زمان زیادی برای اتمام دوره های دوازدهم در ابتدای مدرسه خواهید داشت.در اولین گام، دروس های خاص و مهم را در رشته خود را شناسایی کنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

جمع بندی

به عنوان مثال در علوم انسانی ادبیات و عربی در سطح اول قرار دارند و ریاضیات، روانشناسی و اقتصاد به دنبال آن قرار دارند. با توجه به اهمیت و ضریب بالای دروس اختصاصی در برنامه ریزی، 3 تا 4 درس خاص و 2 درس عمومی تنظیم کنید.

بهترین راه برای دانستن اینکه کدام دوره را برای کنکور 1401 شروع کنید، شرکت در آزمون های کنکوری و ارزیابی تسلط خود بر دروس خاص و عمومی رشته خود است.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین.از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

قبل از برنامه ریزی، ضریب دروس هر زیر گروه را پیدا کرده و بر اساس آنها برنامه ریزی و تست زنی خود را شروع کنید. در برنامه ریزی روزانه، 3 تا 4 ساعت به مطالعه دروس خاص و یک و نیم ساعت به مطالعه دروس عمومی خواهید پرداخت. مطالعه یک دوره عمومی پس از مطالعه یک دوره خاص توصیه می شود. از یادگیری درس های دشوار دریغ نکنید.

نتیجه گیری

بهترین طرح ها را برای کنکوری بهتر با کمک مشاورین و معلمین برتر یادگیری آسان می توانید داشته باشید و بهترین روش های تست زنی و آموزشی را بیاموزید، کنکور 1401 هم مانند دیگر کنکور هایی که در سال های گذشته برگزار شدند نیاز به ممارست بالا در یادگیری و شیوه های مناسب در تست زنی دارد که باید وقتتان را به خوبی مدیریت کنید و مدیریت زمان در تست زنی را بیاموزید تا زمان کم نیاورید می توانید از همین حالا این تمرین را داشته باشید فکر کنید که می خواهید در مسابقه ایی شرکت کنید، آیا خودتان را برای برنده شدن آماده نمیکنید؟

یا تمرین های خاص آن را انجام نمیدهید؟ در کنکور باید تست زنی و مدیریت زمان را در خود تقویت کنید و با تمرین فراوان بتوانید در زمان مناسب تست ها را درست حل کنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *