نکات مشاوره ای

نکات انگیزشی استاد مسعودی در ارتباط با درس فیزیک

نکات انگیزشی استاد مسعودی در ارتباط با درس فیزیک

نکات انگیزشی استاد مسعودی در ارتباط با درس فیزیک : گفتیم یکی از دروس پیچیده و سخت رشته ی تجربی و ریاضی درس فیزیک است و جز دروس اختصاصی آن ها محسوب می شود.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای روش های موفقیت در کنکورادامه مطلب
روش مطالعه ی درس عربی برای کنکور
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای روش های موفقیت در کنکورادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای چرا با اینکه زیاد درس میخوانم درآزمون هایم پیشرفت نمیکنم؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای قبولی و برنامه ریزی کنکور 1401 با مشاورین یادگیری آسانادامه مطلب

 

که باید به خوبی از پس آن بربیاییند یعنی باید خوب در بخوانند و خوب تست بزنند تا خدای نکرده دچار مشکل نشوند اما در رابطه با درس فیزیک باید خیالشان راحت باشد زیرا استاد امیر مسعودی در کنارشان تا روز کنکور خواهد ماند.

درواقع استاد امیر مسعودی شرایط دانش آموزان را می داند و ایشان سعی دارند نکاتی را جهت کمک به دانش آموزان کنکوری ارائه دهند. جناب آقای مهندس امیر مسعودی یکی از بهترین اساتیدی است که توانسته شیوه های نوینی برای درس دادن به دانش آموزان فرا دهد.

ایشان یکی از جوان ترین عضو معلمان در کنکور آسان است می باشند. می توانید با کمک ایشان روش های درس خواندن و تست زنی بیاموزید. ایشان علاوه بر معلم بودن میتواند برای شما یک مشاور خیلی خوبی هم باشند.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

1_خودتان را باور کنید:

یکی از مهم ترین جملاتی که هر دانش آموز باید هرروز به خود یادآوری کند، من می توانم است. باید با باور قلبی و اعتماد به نفس بالا شروع به درس خواندن کند. با هدف گذاری و برنامه ریزی باید بتوانید شرایطی را مهیا کنید که مسیر رسیدن به موفقیت برای شما هموار باشد.

انتخاب رشته ی صحیح با مشاوران برتر
ادامه مطلب

2_ از هوش خود استفاده کنید

یکی از موضوعات مهم این است بسیاری از دانش آموزان به خود باور ندارند؛ و فکر میکنند بی استعداد هستند اما باید بدانید که در دینا بیش از 35 نوع هوش وجود دارد که هر انسان دارای 4 الی 5 هوش است. بنابراین همه ی افراد دارای هوش و ذکاوت هستند. باید به توانایی ها و استعداد های خود باور داشته باشید.

3_گاهی اوقات دور بزنید چون مسیر اشتباه است!

گاهی اوقات دور بزنید چون مسیر اشتباه است! این جمله را در ذهن بسپارید زیرا باید در نظر داشته باشید گاهی اوقات اشتباهاتی پیش می آید اما می توانید آن اشتباه را جبران کنید.

غرق شدن در اشتباه غلط است اما سعی کردن و جبران آن که اشتباه نیست. پس باید به این درجه از درک برسید و بتوانید خودتان را بشناسید و با اشتباهات خود کنار بیاید تنها چاره ی پیشرفت پذیرفتن اشتباه و کوشش در جهت تغییر آن است.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

4_ به دنبال بهترین ها باشید

برای درس فیزیک باید توجه داشته باشید وقتی در خانه تست میزنید باید حداقل 50 درصد به بالا هر مبحث را تست بزنید البته به نظر ما هر مبحث را باید 100 درصد بزنید اما اگر زیر 50 درصد زدید بدانید که یک جای کار میلنگند به این مقدار قانع نباشید باید بهترین ها را برای خود بخواهید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

وقتی ذهن خودتان را به سمت بهترین ها ببرید قطعا بهترین ها برایتان پیش می آید. باید در ذهن خود، خودتان را در جایگاهی ببینید که مستحق آن هستید. ذهن خود را خالی از نکات منفی کنید همیشه بهترین ها را در ذهن خود مجسم کنید تا بهترین ها را در زندگی حس کنید.

اگر به بهترین ها فکر کنید بهترین ها برایتان اتفاق می افتد پس ذهنتان را باز کنید و با نگاهی تازه و مثبت بر زندگی بنگرید قطعا موفق می شوید زیرا آن را از ته دل خواسته اید.

5_ تست فیزیک بزنید

یکی از مهم ترین مسائل برای یادگیری این درس تست زنی و آموزش درست است شما این درس را باید مبحث به مبحث بیاموزید و تست بزنید و توجه کنید که استاد مسعودی چه نکاتی را در پکیج خود میگوید و به حرف های استاد خود گوش فرا دهید.

نکات طلائی و تست زنی کنکور فیزیک با استاد مسعودی
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

6_نقشه ی موفقیت

یکی از کار های دیگری که میتوانید انجام دهید کشیدن نقشه ی موفقیت است. یک دفتر بردارید نقشه ی تمام چیز هایی که میخواهید را بر روی آن بنویسید، مثلا من در روز کنکور بهترین تست ها را میزنم وموفق می شوم.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

7_آینده را غول نکنید برای خودتان

درست است که آینده به زودی فرا می رسد، اما با کرفات کاسه ی چه کنم چه کنم نمی توانید موفق شوید، بلکه باید همین حالا برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید و ممارست به خرج بدهید، به فکر هیچ چیزی نباشید همه چیز در دستان شماست.

8_هرگز تسلیم نشوید

تسلیم شدن هرگز نشان خوبی نبوده و نیست، برای کنکور شما نباید آنقدر خودتان را درگیر کنید که روزی به آن نقطه برسید که تسلیم شدن را بپذیرید شما باید به بهترین وجه ممکن تا آخر با اعتماد به نفس و باور قلبی به پیش بروید. به طور مثال فکر میکنم این مثال را همه شنیده باشند که سرباز شطرنج به انتها که برسد وزیر می شود. باید طوری برنامه ریزی کنید و طوری ذهنتان را آماده کنید که به همه چیز برسید.

9_ با روش های درستی که مشاور پیشنهاد می دهد پیش بروید!

خیلی وقتا از حرف های منفی دیگران ناراحت می شوید و این بسیار طبیعی است. شاید بسیاری از حرف هایشان فشارمستقیمی بر روی ذهتان بگذارد، اما یادتان باشد که باید برنامه ی خودتان را داشته باشید و از حرف های دیگران ناراحت نشوید، نگذارید بقیه بر آینده ی شما تاثیر بگذارند.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

10_ ورزش کنید، موزیک خوب گوش دهید

وقتی ورزش می کنید و بدنتان در حال حرکت است، مغزتان فعال می شود بهترین کار این است که موسیقی خوب گوش دهید تا ورزش کردن و به جانتان بنشیند. بنابراین برای داشتن انگیزه باید نیرویی را که دارید، در ذهتان چندین برابر بیشتر سازید. باید روش های خوبی را برای بهتر بودن فرا بگیرید

11_ غذای مناسب بخورید

در کنار تمام تغییرات و هدف های گفته شده باید سعی کنید به سلامت جسم خود اهمیت دهید و شما باید غذاهای پخته و آجیل ها و انواع امگا 3 و میوه و سبزیجات بخورید تا جسمتان و ذهنتان تقویت شود و بهتر بتواند بر سیستم احساساتتان تاثیر بگذارد.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

یادگیری آسان با ارائه ی پیکج های خود توانسته بهترین ها را به دانش آموزان یادآوری کند چاره این است تنها با سفارش دادن پکیج های آموزشی بهترین روش های تست زنی و روش های آموزشی برای کنکور را بیاموزید. شماره تماس:09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *