نکات مشاوره ای

روش درس خواندن برای کنکور فیزیک استاد مسعودی

درس خواندن برای کنکور فیزیک استاد مسعودی

روش درس خواندن برای کنکور فیزیک استاد مسعودی : برای درس خواندن فیزیک می دانید که این کتاب را نمی توان خواند بلکه باید بسیار تمرین کرد،

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟ادامه مطلب
نمونه سوالات کلیه دروس کنکور با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای بهترین مشاور کنکور تهرانادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تقویت حافظه با روش های صحیح یادگیری آسانادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای بودجه بندی کنکورادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین.

برای تمرین باید مبحث به مبحث جلو بروید زیرا تمامی بخش های این کتاب به یک دیگر متصل است و ربط دارد پس نمی توان جایی از کتاب را جا انداخت و به مبحثی دیگر رفت، باید بتوانید همه ی مباحث را با برنامه ریزی درست و به خوبی آن را بخوانید. در ادامه با ما همراه باشید.

سرعت عمل در فیزیک

باید در درس فیزیک بسیار تمرین کنید تا سرعت عمل خوبی داشته باشید و به خوبی بتوانید در زمانی مناسب سوالات تستی را حل کنید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین.

هر سوالی که مطرح می شود در کنکور باید در زمان خاصی به آن پاسخ دهید. بنابراین علاوه بر درس خواندن درس و خوب تمرین کردن باید تست زدن و اصول تست زدن را بیاموزید تا سرعت عمل خوبی بدهید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین.

درس خواندن و مطالعه کردن فیزیک

فیزیک کنکور تجربی و ریاضی، در چند سال اخیر به صورت ترکیبی از مفاهیم و محاسبات ارائه می شود. استاد امیر مسعودی به این امر واقف می باشد و می دانندکه دانش آموزان با تلاش و کوشش اگر سعی در یادگیری مفاهیم و محاسبات دارند،

برنامه ریزی تابستان 1400 برای کنکور
ادامه مطلب

اما این انرژی باید به خوبی صرف شود؛ بنابراین استاد امیر مسعودی می تواند به بهترین شکل ممکن به ما مسائل مورد نیاز را آموزش دهد.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین.

البته که تعداد زیادی از دانش آموزان برای حل کردن درس فیزیک ضعف دارند و تکنیک های آموزشی و تست زنی را نمی دانند و این باعث می شود که نتوانند رتبه ی بالایی به دست بیاورند،

نکات درس فیزک بسیار زیاد است و دانش آموزان برای اولین بار میخواهند کنکور بدهند بسیار کم تجربه هستند بنابراین یادگیری آسان است که به آن ها کمک می کند تا بتوانند موفق شوند.

مطالعه کردن فیزیک

1- متن کتاب، درس‌نامه یا جزوه را ابتدا روزنامه‌وار بخوانید تا با موضوع و مفهوم کلی بحث آشنا شوید. مهم ترین چیز فهم مطلب است. باید بسیار شکیبا باشید و سعی در یادگیری داشته باشید.

2- برای کنکور وقتی یک درس‌نامه را روزنامه‌وار خواندید، سپس برگردید و مطالب را عمیق‌تر بخوانید، این نکته را اکثر مشاوران به دانش آموزان تذکر میدهند.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین.

فرمول‌ها را روی کاغذ بنویسید و واحد‌های هر کمیتی را به طور دقیق بررسی کنید. سعی کنید برای هر فرمول بدانید که کمیتی که محاسبه می‌کنید با کدام کمیت‌ها رابطه‌ی مستقیم و با کدام‌یک رابطه‌ی عکس دارد.

3- تا جایی که امکان دارد به جای حفظ کردن فرمول‌ها و نکات تستی، محاسبات خود را سریع کنید. تمام فرمول‌های تستی از یک فرمول مادر (اصلی) به دست می‌آیند.

اگر به دنبال اثبات فرمول‌های تستی فیزیک بروید می‌دانید که فرمول‌های تستی از اعمال شرایط خاص که مسئله بر اساس آن طراحی می‌شود در فرمول اصلی و انجام محاسبات بر اساس پارامترها به دست می‌آیند.

اگر محاسبات شما سریع باشد می‌توانید با استفاده از فرمول اصلی و داده‌های مسئله به راحتی به جواب برسید.

4- پس از این‌که مبحثی را خواندید، بلافاصله به سراغ حل تمرین و تست بروید. نباید این تست‌ها و تمرین‌ها را برای سنجش یادگیری خود حل کنید، بلکه باید آن‌ها را برای تثبیت فرمول‌ها و موضوعات مطالعه‌شده در ذهنتان و آشنایی با نحوه‌ی استفاده از آن‌ها در طراحی مسائل استفاده کنید.

5- تعداد تست‌ها و تمرین‌هایی که بلافاصله بعد از خواندن درس‌نامه حل می‌کنید نباید خیلی زیاد باشد. وقتی احساس کردید این فرمول برای‌تان شفاف شده به سراغ مبحث بعد بروید.

نمونه تدریس فیزیک با اوج یادگیری
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین.

فیزیک استاد امیر مسعودی

فیزیک کنکور تجربی و ریاضی، در چند سال اخیر به صورت ترکیبی از مفاهیم و محاسبات ارائه می شود. استاد امیر مسعودی به این امر واقف می باشد و می دانندکه دانش آموزان با تلاش و کوشش اگر سعی در یادگیری مفاهیم و محاسبات دارند، اما این انرژی باید به خوبی صرف شود؛

بنابراین استاد امیر مسعودی می تواند به بهترین شکل ممکن به ما مسائل مورد نیاز را آموزش دهد. البته که تعداد زیادی از دانش آموزان برای حل کردن درس فیزیک ضعف دارند و تکنیک های آموزشی و تست زنی را نمی دانند و این باعث می شود که نتوانند رتبه ی بالایی به دست بیاورند،

نکات درس فیزک بسیار زیاد است و دانش آموزان برای اولین بار میخواهند کنکور بدهند بسیار کم تجربه هستند بنابراین کنکور آسان است به آن ها کمک می کند تا بتوانند موفق شوند، درس خواندن برای کنکور فیزیک استاد مسعودی

موفقیت دانش آموزان ایرانی به معنای سربلندی مجموعه ی کنکور آسان است می باشد. هر یک از دانش آموزهای ما باید بتوانند موفق شوند زیرا ما بر روی هر یک از آن ها سرمایه گذاری کرده ایم و آینده ایی درخشان برای آن ها در نظر گرفته ایم.

مطالعه فیزیک استاد امیر مسعودی

بنابراین برای یادیگیری نکات تست زنی فیزیک از پکیج های آموزشی جناب اقای امیر مسعودی استفاده کنید، معلمی عزیز و زحمتکش که هدفش تنها کمک کردن به دانش آموزان است.

و با خلاقیت و جدیت تمام سعی دارد تمامی نکات را در قالب دی وی دی به شما ارائه دهد. نمونه تدریس های ایشان را می توانید در سایت مشاهده کنید.

با کمک کنکور آسان است واقعا کنکور آسان است. از برنامه ریزی درست و مشاوره هم با کمک کنکور آسان است برخوردار می شوید. همین حالا کافی است ثبت نام کنید. درس خواندن برای کنکور فیزیک استاد مسعودی

یادگیری آسان

با کمک یادگیری آسان می توانید به بهترین نتیجه برسید تا در کنکور به آن رتبه ی دلخواه دست پیدا کنید.

در ایران بسیاری از دانش آموزان توانایی رفتن به کلاس های کنکور را ندارند بنابراین یادگیری آسان برآن شد تا با کمک پکیج های آموزشی درس فیزیک را توسط استاد امیر مسعودی به دانش آموزان ارائه دهد. تا شاهد تحولات عظیم در رتبه و تغییرات دانش آموزان در کنکورشویم.

هر دانش آموز برای ما مانند نهالی است که روزی رشد می کند درختی پربار می شود تا به این مملکت خدمت کند، بسیار خوشحالیم که گوشه ایی از این کار را بر عهده داریم.

نتیجه گیری

با کمک یادگیری آسان می توانید نتیجه ی خوبی بدست بیاورید، فیزیک درسی تمرینی است که فقط باید تمرین کنید تا مباحث را خوب یادبگیرید، البته بعضی بخش های خواندنی هم دارد، اما مباحثش بسیار در کنکور مهم است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *