نکات مشاوره ای

راه های موفقیت در کنکور

راه های موفقیت در کنکور

راه های موفقیت در کنکور : میدانیم برای موفقیت در کنکور نیاز داریم دیگران توصیه یا کمکی به ما بکنند اما یکی از نکته های مهمی که شما باید به آن توجه کنید این است که چقدر شما پایبند به این اصول و این روش های درس خواندن هستید؟

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای راه های قبولی در کنکور را ذکر کنیمادامه مطلب
قبولی در کنکور در کمترین زمان با مشاوران برتر
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نمونه تدریس درس شیمی دهم استاد ربیعیانادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نمونه تدریس فیزیک دوازدهم با امیر مسعودیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای راه های قبولی در کنکور را ذکر کنیمادامه مطلب

 

چند درصد شما سعی دارید روی خود کار کنید و تغییرات را بپذیرید؟ بنابراین باید اول کاری روی خود همه جوره کار کنید اگر موفق نشدید ایرادی ندارد شما می توانید یک مشاور نزد خود داشته باشید.

بنابراین برای اینکه کنکور بدهید باید همه جوره آماده باشید هم جسمی هم روحی هم ذهنی.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

1_اعتماد به نفس

برای شروع هرکاری باید اعتماد به نفس لازم را داشته باشید تا توانید قدرتمند باشید.باید اعتماد به نفس کافی داشته باشید. در واقع یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشت اعتماد به نفس است.

باید کمی اعتماد به نفس داشته باشید تا بتوانید بر نکات منفی ذهنتان یا اطرافیانتان غلبه کنید و همین قضیه، باور به خود را ایجاد میکند یعنی من میتوانم بر نکات منفی و کلمات نامناسبی که اطرافیانم برای من به کار میبرند غلبه کنم.

استاد ربیعیان توصیه دارند که در ابتدا به این نکته فکر کنید و با تمرین روزانه اعتماد به نفس خودتان را بالا ببرید فقط کافی است کمی مطالعه در این زمینه داشته باشید تا بتوانید اعتماد به نفستان را در خود تقویت کنید.

در جامعه ایی که ما زندگی میکنیم متاسفانه اکثر مردم سرزمینمان از جوان تا پیر اعتماد به نفس پایینی دارند مخصوصا جوانان که آینده ی مملکت را میسازند و این نوعی مخرب است و بسیار دردآور می باشد.

زمان صحیح مطالعه از نظر مشاوران برتر کنکور آسان است
ادامه مطلب

پس سعی کنید در اولین فرصت این مشکل را در خود حل کنید. می توانید با کمی تمرین کردن و توجه به یسری نکات درونی این مسئله را در خود پاک کنید. فقط کافی است اراده داشته باشید و با تلاش بتوانید این مسئله را در خود تقویت کنید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

2_ خود باوری

یکی از توصیه های ما به شما این است که به خود اهمیت دهید. که این امر باعث می شود از نظر روحی تامین شوید. اگر به خود احترام بگذارید بقیه هم به شما احترام میگذارند،

بنابراین یکی از مهم ترین رکن ها در این زمینه این است که خودتان را دوست داشته باشید؛ زیرا این قضیه بر روحیه ی شما و ذهن شما تاثیر گذار خواهد بود.اگر خودتان را دوست داشته باشید با اعتماد به نفس بالا می توانید در برنامه ریزی ها و در روش های درس خواندن و تست زنی موفق شوید.

بنابراین یکی از مهم ترین نکات برای کنکوری ها رسیدن به درجه ی خود باوری است.

3_ اهدافتان را مشخص کنید

درباره ی اولویت بندی ها و اهداف با ما صحبت کردند. همه ی انسان ها با خواسه ها و هدف هایشان زندگی می کنند. که شما باید اولیت هدف هایتان را بدایند. یعنی وقتی شما اولویت های خود را بدانید،

بهتر می توانید برای رسیدن به اهدافان برنامه ریزی کنید. افراد با انگیزه برای خودشان هدف هایی مشخص می کنند. که شاید شما تا سال ها صبر کنید اما روزی بعد از سال ها تلاش به اهدافتان می رسید.

قطعا تلاش و ممارست شما برای رسیدن به این هدفی که در ذهن شما نقش بسته است، بسیار مهم و حیاتی است. بنابراین این شما هستید که می توانید با قدرت ذهنتان خودتان را از منجلاب زندگی بالا بکشید. راه های موفقیت در کنکور

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

4_ اولویت بندی داشته باشید

شما برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید که اولویت بندی کنید این برای شما بسیار مهم است زیرا راحت تر بهتر میتوانید اهدافتان را پیدا کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید .

بنابراین اگر بخواهید بدون برنامه ریزی و اولویت بندی به جلو بروی تمامی هزینه و وقتی که برای آن گذاشته اید به هدر خواهد رفت البته که می دانیم در زندگی افراد با انگیزه اهداف زیادی دارند و خواسته هایشان پایان ناپذیر است، اما خب میدانیم که در چنین مواقعی همه چیز به راحتی در دسترس ما قرار نمی گیرد.

معرفی رشته پرستاری
ادامه مطلب

قطعا مهم ترین چیز برنامه ریزی است یعنی برنامه ریزی که بتوانیم به آن عمل کنیم و بهتر برای رسیدن به خواسته هایمان تلاش کنیم. برای موفقیت در کنکور  یکی از نکاتی که نیاز دارید برای موفقیت به آن توجه کنید قطعا اولویت بندی اهدافتان می باشد.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

5_خوب بخوابید

8 ساعت خواب مفید در شبانه روز به مکانیزم مغز شما کمک میکند. کمبود خواب برسلامت جسم تاثیر میگذارد، و همچنین کمبود خواب  در بعضی مواقع به اختلال مواجهه میشود.

در زمانی که استرس دارید بهتر است 7 تا 9 ساعت بخوابید. این روش برکاهش میزان استرس در شما تاثیر میگذارد. وقتی میخواهید بخوابید قبل خواب یادتان باشد به نکات خوب فکر کنید و ذهنتان را به ارامش برسانید و چیزی را تصور کنید که برای شما خوش آیند است.

گاهی توصیه میشود از رو بالشی یا ملحفه ایی شاد استفاده کنید و گاهی روی بالش خود چند قطره گلاب بریزید تا وقتی میخوابید با ذهنی خوب و به آرامش رسیده در محیطی آرام با عطری خوش بخوابید. راه های موفقیت در کنکور

این روش بر نوع رویایی که میبینید هم تاثیرگذار است. افرادی که اضطراب دارند بهتر خوب هایی ببنید که ترسناک نباشد و رویایی خوب ببینند.

کابوس دیدن را گاهی خودمان برای خودمان ایجاد میکنیم وقتی ذهن به آرامش نرسد و همیشه به نکات منفی قبل از خواب فکر کنیم باعث میشود خواب بد ببنیم.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

6_ مثبت اندیش باشید

ذهن بسیار پیچیده است و عجیب عمل میکند باید جلوی ترشحات منفی ذهن را بگیرید، هنگامی که از افکار غیرمنطقی یا منفی آگاه شدید، می توانید به طور مثبت در مورد آنچه از قبل در ذهن خود برنامه ریزی کرده اید فکر کنید یعنی تفکری که می دانید باعث خوشحالی شما می شود،

نه افکار منفی در ذهن شما. این تغییر در ذهنیت زمان بیشتری را به فکر مثبت و زمان کمتری را به تفکر منفی می گذراند. هرچه زمان ذهنی بیشتری را به افکار مثبت اختصاص دهید، ارتعاش شما افزایش می یابد.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری:

یکی از مهم ترین روش هایی که باید برای تغییر در خود ایجاد کنید روحیه ی شکست پذیری و پرورش اعتماد به نفس است. شما باید با خود روراست باشید و هرآنچه را که نیاز به تغییر دارید را روی خودتان برای بهبودی پیاده سازی کنید. راه های موفقیت در کنکور

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

برای تماس با یادگیری آسان از شماره ی زیر استفاده کنید:09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *