نکات مشاوره ای

قیمت محصولات پکیج آموزشی استاد احمدی

قیمت محصولات پکیج آموزشی استاد احمدی

قیمت محصولات پکیج آموزشی استاد احمدی چقدر است؟  دروس عمومی یکی از مهم ترین دروسی هستند که باید دانش آموزان برای آن فکر اساسی داشته باشند.

برای همین کنکور آسان است در کنار نوجوانان عزیز ما قرار می گیرد تا بتوانند با تهیه ی بهترین پکیج آموزشی استاد احمدی می توانید بهترین تدریس ها را داشته باشید. از جمله دروس ادبیات و عربی دینی را با تهیه ی پکیج ایشان می توانید دریافت کنید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین.

درس عربی با اوج یادگیری

ابتدا به سراغ درس عربی می رویم. درسی شیرین و بسیار نمره آور در کنکور. شما با خواندن حتی لغات و ترجمه در کنکور میتوانید رتبه ی خوبی را کسب نمایید.

عربی در کنکور ضریب 2 را دارد و 17 درس هست که از آن ها در عربی سوال می آید. 80درصد سوالات کنکور عربی از بخش قواعد است و 20 درصد دیگر از بخش های لغات و ترجمه است. در کنکور سوالات عربی 25 سوال است.

لازم به ذکر است ابتدا لغات عربی را با دقت بخوانید و به زمان آن ها مانند مضارع، ماضی، مستقبل، ماضی بعید و … بودنشان توجه کافی داشته باشید. نکته ی بعدی قواعد است،

برنامه ریزی مطالعه ی کنکور چگونه باشد؟
ادامه مطلب

برای قواعدی که می خوانید مثال بزنید و تمرینات زیادی به شکل های مختلف انجام دهید تا کامل آن ها را کامل درک کنید.همچنین یک روز بعد از خواندن درس عربی باید تست آن را هم کار کنید نکته ی سوم ترجمه است.

بخش ترجمه مهم ترین بخش در عربی است. بخش ترجمعه در کنکور دارای 8 سوال است. یعنی اگر به آن ها به درستی پاسخ دهید میتوانید به خوبی در کنکور موفق شوید یا درصد مناسبی را به دست آورید.

قیمت محصولات پکیج آموزشی استاد احمدی را می توانید در سایت ببنید که برای شما با تخفیف قرار داده شده می توانید به راحتی در سایت ثبت نام کنید و سفارش دهید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

درس دینی با اوج یادگیری

درس دینی هم مانند دروسی که نام بردیم بسیار مهم و نمره آور در کنکور است شما میتوانید با خواندن دینی در کنکور درصد خوبی را به خود اختصاص دهید.

در آزمون سراسری کنکور 25 سوال به درس دین و زندگی اختصاص یافته است و مدت زمان پاسخگویی شما به این درس 25 دقیقه می باشد.

و به هیچ وجه مطالعه این درس را به ماه های پایانی واگذار نکنید زیرا در این صورت نتیجه ای از مطالعه خود نمی گیرید و همچنین انبار کردن دروس عمومی به ضرر خود شما خواهد بود بیشتر سردرگم میشوید و نمیدانید کدام یک کتاب را بخوانید ماه های اخر وقت درس خواندن نیست وقت مرور و دوره کردن و تست زدن است پس چنین دروس مهمی را به ماه های آخر واگذار نکنید چرا که تمامی زحماتی که کشیدید متاسفانه به باد میرود. ابتدا یک بار درس مورد نظر خود را رو خوانی کنید.

بعد از رو خوانی آیات و روایات را با دقت بیشتری بخوانید و خوب است که ابتدا خودتان آن را معنی کنید و سپس معنی آن را از روی کتاب بخوانید. هنگام مطالعه اگر به نکات مهمی بر خوردید آن را در گوشه کتاب خود بنویسید و یا آن را هایلایت کنید تا توجه شما را جلب کنند.

همچنین با نوشتن مطالب بهتر در ذهنتان می مانند. قیمت محصولات پکیج آموزشی استاد احمدی را می توانید در سایت ببنید که برای شما با تخفیف قرار داده شده می توانید به راحتی در سایت ثبت نام کنید و سفارش دهید.

زمان استراحت کنکوری
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

درس ادبیات فارسی با اوج یادگیری

درس ادبیات فارسی بسیار شیرین و خواندن آن لذت بخش است همچنین این دروس گاهی حواندنش بین دروس خسته کننده ی اختصاصی میتواند بسیار لذت بخش باشد همچنین درس ادبیات از بخش زیادی برخوردار است تمامی کتاب پر از نکته است و باید همه ی موضوعات را بخوانید.

و توجه کنید درس ادبیات بسیار در کنکور مهم است و همچنین در روز کنکور باید بتوانید زمان خود را کنترل کنید تا به بقیه ی سوالات هم بتوانید جواب بدهید خوب است همیشه بعد از خواندن دروس عمومی 24 ساعت بعد تست آن درس را هم کار کنید و یادبگیرید چگونه زمان خود را مدیریت کنید.

درس ادبیات فارسی در کنکور به 6 بخش تاریخ ادبیات، املا، آرایه های ادبی، قرابت معنایی، زبان فارسی و معنی تقسیم می شود. بخش تاریخ ادبیات 3 سوال،

بخش املا 2 سوال، بخش آرایه های ادبی 3 سوال، بخش قرابت معنایی 9 سوال، بخش زبان فارسی 5 سوال و در آخر بخش معنی 3 سوال دارد.
یکی از راه های مهم یاد گیری درس ادبیات این است که مطالب را به صورت جدا گانه بخوانید و دو یا چند بخش را همراه با هم نخوانید زیرا ذهتان تان درگیر یک موضوع می شود. و باعث خستگی ذهنتان میشود اما می توانید مباحثی مانند املا و یا معنی را با هم مطالعه کنید.

قیمت محصولات پکیج آموزشی استاد احمدی را می توانید در سایت ببنید که برای شما با تخفیف قرار داده شده می توانید به راحتی در سایت ثبت نام کنید و سفارش دهید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین.

تدریس استاد احمدی

استاد احمدی شخصی است که سال 1373 موسسه ی کنکور آسان است را با هدف برخورداری دانش آموزان از یک روش تدریس تاسیس کرد و جالب ابنجاست که توانست از وزارت ارشاد مجوز رسمی داشته باشد.

شما با یک موسسه ی معمولی طرف نیستید بعد از این همه سال تجربه در کنار دانش آموزان این مرز و بوم بودیم و خرسندیم بابت این که توانستیم دانش آموزانی را ببینیم که با کمک ما توانسته اند به کشور همیشه پاینده ی ما یعنی ایران خدمت کنند.

سراسر شعور و شعف می شویم از شنیدن این که دانش آموزان ما الان بهترین اساتید دانشگاه یا بهترین مهندسان و بهترین حقوق دانان و بهترین پزشکان هستند.

استاد احمدی با تدریس خوب خود می تواند به ما ثابت کند که درس خواندن کار سختی ندارد بلکه کمی ذوق و خلاقیت می خواهد. با کمک ایشان هم ذوق داریم و هم خلاقیت. روش های درسی ایشان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. قیمت محصولات پکیج آموزشی استاد احمدی را می توانید در سایت ببینید.

نتیجه گیری

یکی از اساتید خوب ما برای دروس عمومی استاد احمدی می باشد که روش های نوینی در تدریس برای ما در نظر گرفته اند.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *