نکات مشاوره ای

قیمت محصولات کنکور آسان است چقدر است؟

قیمت محصولات کنکور آسان است چقدر است؟

قیمت محصولات کنکور آسان است چقدر است؟ قیمت محصولات کنکور آسان است به قدری است که توانایی خرید آن را بسیاری از دانش آموزان در اقشار مختلف جامعه که زندگی می کنند داشته باشند.

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

انواع دی وی دی های آموزشی تست زنی را در هر رشته در هر پایه و هر درسی را می توانید در کنکور آسان است بیابید. تا کنکور برای شما آسان شود! با یادگیری آسان همراه باشید

استاد مسعودی :

درس های ریاضی و فیزیک : استاد مسعودی بسیار مهربانانه تدریس می کنند و مباحث درسی ریاضی و فیزیک را به شما آموزش می دهد و نکات دشوار تستی را به شما می آموزند تا بتوانید بهتر آن را درک کنید.

بسته ی معلم خصوصی دهم ریاضی 3245000 تومان

بسته ی معلم خصوصی یازدهم ریاضی 3145000 تومان

بسته ی معلم خصوصی دوازدهم ریاضی 3215000 تومان

بسته ی معلم خصوصی کنکور ریاضی سه پایه 8790000 تومان

استاد عارف ربیعیان :

 شیمی:

درس شیمی یکی از دروس مشترک بین دانش آموزان رشته ی تجربی و ریاضی است که سوالاتش در کنکور به صورت مفهومی و محاسباتی می آید .

یعنی شما باید متن را به درستی بخونید تا بعد بتوانید محاسبات را به خوبی حل کنید در کنار آن هم باید سرعت عمل و مدیریت زمان را بلد باشید برای مطالعه ی شیمی برای کنکور ابتدا متن کتاب شیمی را بک بار به طور دقیق بخوانید ،

برنامه ریزی تابستانی کنکور 1401 چگونه باشد؟
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

متن کتاب شیمی اغلب توسط شما داوطلبان زیاد مهم تلقی نمیشود،اما باید توجه داشته باشید که از متن کتاب هرسال تعدادی سوال به صورت مفهومی در کنکور طرح میشود که تسلط شما به متن کتاب در اینجا بسیار مهم است.

قیمت نهایی محصولات شیمی کنکور آسان است را می توانید در سایت ببینید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

استاد حسین احمدی:

دروس عربی دینی و ادبیات را می توانید با این استاد عزیز پیش ببرید زیرا ایشان روش های خوبی برای آموزش تست زنی و اصول یادگیری دروس به دانش آموزان می آموزد. با کمک ایشان می توان روش های نوین تست زنی را برای این دروس به ظاهر سخت ارائه دهند.

چرا که ایشان روش های نوین و بسیار کارسازی را به دانش آموز یاد می دهند. برای حل کردن سوالات تستی باید در ابتدا به درجه سختی و آسانی آن توجه داشته باشید،

باید به قدری از فصول مختلف تست کار کرده باشید که با برخورد به هر تستی به درجه سختی آن پی ببرید و الکی وقت خود را صرف سوالات سخت و وقت گیر نکنید و ابتدا سریع تست هایی را که بلد هستید را حل کنید.

زیرا وقتتان به خوبی ذخیره می شودو این تمرینی برای شما می شود برای اینکه بتوانید در کنکور حاضر شوید و نکته ی دوم این است که، به طور دقیق و کامل تست را بخوانید.

و نصفه کاره به سراغ حل تست نروید چرا که تست ها پر از دام های آموزشی هستند. تمامی این نکات را می توانید توسط استاد احمدی فرا بگیرید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

قیمت نهایی محصولات عمومی کنکور آسان است را می توانید در سایت ببینید.

شهراد محجوبی:

 زبان انگلیسی :

برخی دانش آموزان درس زبان انگلیسیش شان بسیار خوب و به خود غره می شوند که چشم بسته بدون تمرین تست می توانند این درس را 100 بزنند؛

اما از اینخبر ها نیست چه دانش آموز ضعیفی باشید در این درس چه دانش آموز زرنگی باشید باید تست زنی این درس را یاد بگیرید که استاد شهرام محجوبی در کنارتان می ماند.

قیمت نهایی محصولات زبان انگلیسی کنکور آسان است را می توانید در سایت ببینید.

شروع کردن از صفر برای کنکور
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

استاد مهدی شیخی

 زیست

یکی از دروس اختصاصی رشته ی تجربی درس زیست است که بسیار برای دانش آموزان مهم است و باید این درس را بخوانند تابتوانند بهترین رتبه را بدست بیاورد. در نتیجه یکی از مهم ترین کار ها تهیه ی آموزش تست زنی این درس است که توسط استاد مهدی شیخی گردآوری شده است.

قیمت نهایی محصولات زیست کنکور آسان است را می توانید در سایت ببینید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

خرید دی وی دی های کنکور آسان است

برای خردی دی وی دی های کنکور آسان است می توانید وارد سایت کنکور آسان است شوید و پس از انتخاب محصول مورد نظر خود، پول را به شماره حساب یا شماره کارت فردی که اسم آن اعلام شده است واریز می کنید.

تا محصول برایتان ارسال شود. از طریق تماس هم می توانید کالای مورد نطرتان را ثبت کنید.

برای خرید کردن دی وی دی ها می توانید وارد سایت کنکور آسان است شوید و با ارائه ی انواع محصولاتی که در آنجا نمایش داده شده می توانید توضیحاتی درباره ی آنان ببینید و خریداری کنید.

قیمت هر کدام از این محصولات  در سایت قرار داده شده است. محصولات کنکور آسان است از قیمت های بسیار خوبی برخوردار هستند.

شما در واقع با خرید دی وی دی کنکور آسان است و خرید محصولات موسسه کنکور آسان است برای شما بسیار می تواند موثر باشد تا در کنکور بهترین نمرات را کسب کنید.

پس از آن که محصول مورد نظر خود را از طریق روش خرید دی وی دی کنکور آسان است،

سفارش دادید محصول برای شما ارسال می شود و پس از چند روز به دست شما خواهد رسید. حالا دیگر شما می توانید کار آموزش و یادگیری خود را شروع کنید و شروع به تقویت خود در زمینه ای که می خواهید نمایید.

نتیجه گیری

خرید دی وی دی های کنکور آسان است باعث می شود تا شما به خوبی در درس های مختلف تقویت شوید و به راحتی از پس تست های کنکوری بر بیایید.

این محصولات کمک می کنند تا شما هم از لحاظ درسی خود را قوی کنید و هم از لحاظ تست زنی مهارت بالایی کسب کنید.

برای افرادی که توانایی مالی چندانی ندارند تخفیف های ویژه و خوبی در نظر گرفته شده است و می توانید به خوبی خرید موردنظرتان را انجام دهید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

کنکور آسان است موسسه است که توانسته در این سال ها به دانش آموزان بسیاری خدمات کنکوری ارائه دهد و با فروش دی وی دی های آموزشی خود توانسته است به بسیاری از دانش آموزان کمک های فراوانی را در زمنیه ی تست ارائه دهد.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *