نکات مشاوره ای

انواع پکیج انتشارات گیلنا

انواع پکیج انتشارات گیلنا1

انواع پکیج انتشارات گیلنا

انتشارات گیلنا که اغلب شما آن را با نام کنکور آسان است می‌شناسید، یکی از بهترین انتشارات موجود درزمینهٔ تألیف کتب درسی و ویدیوهای آموزشی کنکور بوده که فعالیت خود را از سال 1373 آغاز کرده‌است. این مؤسسهٔ آموزشی به‌دست استاد حسین احمدی تأسیس شده‌است و نام آن را هم از گروه یادیارسازی لوح‌‌های فشرده نشر استاد احمدی الهام گرفته‌اند. انتشارات گیلنا یکی از مؤسسات پیشرو درزمینهٔ نشر محتوای آموزشی به‌صورت دیجیتال و در قالب دی‌وی‌دی است که توانسته با ارائه انواع پکیج‌های آموزشی کنکور، نگاه‌های زیادی را به خود جذب کند. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این انتشارات، در این مطلب تصمیم داریم درمورد انواع پکیج انتشارات گیلنا با شما عزیزان صحبت کنیم. پس همراه ما باشید!

اهداف تشکیل انتشارات گیلنا

قبل از هر چیز بهتر است درمورد اهدافی که استاد حسین احمدی، گیلنا را به دلیل آن به وجود آورد، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. به‌طور کلی اهداف تشکیل گیلنا را می‌توان را در موارد زیر خلاصه کرد:

تحقق عدالت درزمینهٔ آموزش؛

بهره‌مندی تمامی دانش‌آموزان محروم از بهترین مطالب آموزشی در سراسر کشور درزمینهٔ کنکور؛

بهره‌مندی تمامی دانش‌آموزان محروم از هدایت و راهنمایی تحصیلی؛

شکوفایی دانش‌آموزان حتی در نقاط محروم ایران؛

استعدادیابی ذهن‌های برجسته و کمک به‌ آنان برای رسیدن به موفقیت؛

ارائه کامل‌ترین مطالب دروس تخصصی و عمومی؛

حل سوالات کنکوری و ارائه نکات تست‌زنی در کنکور؛

کاهش هزینه‌های مربوط به تحصیل برای تمامی دانش‌آموزان علی‌الخصوص دانش‌آموزان مناطق محروم؛

مهندس ربیعیان در یادگیری آسان
ادامه مطلب

افزایش امید و خودباوری در دانش‌آموزان شایسته برای موفقیت در کنکور.

آشنایی با بهترین دبیر های سطح کشور (استاد سامان مطلبی ، استاد عارف ربیعیان ، استاد امیر مسعودی و…

معرفی انواع پکیج‌ انتشارات گیلنا

مؤسسه کنکور آسان است با هدف اوج یادگیری در دانش‌آموزان، سعی داشته است که پکیج‌های درسی مناسبی برای آنان تدارک ببیند. دانش‌آموزان با استفاده از پکیج‌های آموزشی موجود در گیلنا، به‌راحتی می‌توانند در کنکور موفق شوند. انواع پکیج‌های انتشارات گیلنا را می‌توان به سه دسته پکیج دروس تخصصی دهم، پکیج دروس تخصصی یازدهم و پکیج دروس تخصصی دوازدهم دسته‌بندی کرد. پکیج‌های مختلف این مؤسسه، در دروس تخصصی در پایه‌های مختلف رشته‌های تجربی، ریاضی و انسانی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود. ازجمله پکیج‌های آموزشی در پایه‌های مختلف تحصیلی که با استقبال بی‌نظیری از سوی دانش‌آموزان روبه‌رو شده‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بستهٔ معلم خصوصی یازدهم ریاضی؛

بستهٔ معلم خصوصی دهم تجربی؛

پکیج جامع حسابان یازدهم ریاضی مسعودی؛

پکیج تست‌زنی فیزیک دهم ریاضی مسعودی؛

پیکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشتهٔ ریاضی.

برای اوج یادگیری دانش‌آموزان، پکیج‌های بیشتری در گیلنا وجود دارد که می‌توانید باتوجه به نیاز خود، مناسب‌ترین آن را تهیه کنید.

انواع پکیج انتشارات گیلنا

ویژگی‌ها و مزایای انواع پکیج انتشارات گیلنا

از دلایل محبوبیت بسیار زیاد انتشارات گیلنا یا درواقع کنکور آسان است، می‌توان به ویژگی‌ها و مزایای استفاده از پکیج‌های آن اشاره کرد. برخی از مزایای و ویژگی‌های پکیج‌های آموزشی این مؤسسه موارد زیر هستند:

آموزش ریشه‌ای و پایه

اگر درسی را به‌خوبی نیاموزید، بدون شک امکان موفقیت در آن درس برای شما وجود ندارد. اولین گام هم برای آموختن یک درس، آشنایی با نکات ابتدایی و سادهٔ آن است. مؤسسهٔ گیلنا هم با اشراف کامل روی این موضوع، ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین نکات را در رابطه با موضوعات مختلف را در پکیج‌های خود می‌گنجاند.

قبولی و برنامه ریزی کنکور 1401 با مشاورین یادگیری آسان
ادامه مطلب

بهبود مهارت‌های تست‌زنی

بسیاری از دانش‌آموزان به تمامی مطالب درسی اشراف کامل دارند؛ اما متاسفانه در کنکور موفق نمی‌شوند و دلیل آن تنها مهارت‌های تست‌زنی بسیار ضعیف آن‌هاست. تا زمانی که دانش‌آموز نتواند مهارت‌های تست زنی خود را بهبود ببخشد، بدون شک قادر به موفقیت در کنکور نخواهد بود. از همین رو مؤسسهٔ گیلنا با ارائه انواع مختلفی از پکیج‌های تست‌زنی به دانش‌آموزان، در این زمینه کمک کرده تا بتوانند مهارت‌های تست‌زنی خود را ارتقا دهند.

قیمت مقرون‌به‌صرفه

از دیگر مزایای استفاده از پکیج‌های آموزشی گیلنا می‌توان به قیمت مناسب آن‌ها اشاره کرد. نسبت به نحوه آموزش و مطالب آموزشی که در پکیج‌های آموزشی گیلنا وجود دارد، شما هزینه چندانی پرداخت نمی‌کنید. به‌خصوص اینکه پکیج‌های آموزشی گیلنا شما را برای دستیابی به موفقیت و قبولی در یک دانشگاه‌ خوب هم هدایت می‌کنند.

جامع بودن

مهم نیست در چه پایه‌ای مشغول به تدریس هستید، به هرحال می‌توانید روی گیلنا حساب کنید. انتشارات گیلنا مباحثی جامع و کامل از تمامی پایه‌های تحصیلی در هر رشته‌ای را برای دانش‌آموزان طبقه‌بندی کرده‌اند. برای مثال، اگر شما در ریاضی یازدهم مشکل دارید، به‌راحتی می‌توانید ویدیوهای جامع مربوط به ریاضی یازدهم در رشتهٔ ریاضی یا تجربی یا انسانی را خریداری و ضعف خود در این زمینه را برطرف سازید.

مرور دروس

برای آن‌که مطالب آموزشی را فراموش نکنید، مرور آن‌ها اهمیت زیادی دارد. از همین رو مؤسسهٔ گیلنا در ویدیوهای آموزشی خود، نکات کنکوری موردنیاز و مباحث درسی را به‌خوبی مرور می‌کند. مرور مطالب درسی تأثیر زیادی روی آمادگی شما برای کنکور دارد. از همین رو بهتر است که حتماً دی‌وی‌دی‌های مربوط به جمع‌بندی دروس گیلنا را خریداری کرده و نکات مهم را بار دیگر به خاطر بسپارید.

قبولی کنکور 1401 با پکیج آموزشی یادگیری آسان
ادامه مطلب

ارائه دروس به شکلی روان و سلیس

یکی از ویژگی‌های برتر مؤسسهٔ گیلنا، برخورداری از اساتیدی حرفه‌ای است. تمامی استاتیدی که در مؤسسهٔ گیلنا مشغول به‌کار در سطح بالای علمی قرار داشته و مطالب مربوطه را به شکلی روان و سلیس به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

نتیجه‌گیری

در این مطلب ما سعی داشتیم شما را با مؤسسهٔ گیلنا و انواع پکیج انتشارات گیلنا آشنا سازیم. همان‌طور که دریافتید، گیلنا با ارائه جامع‌ترین مطالب و مباحث کنکوری، نقش به‌سزایی در قبولی دانش‌آموزان در سراسر کشور ایفا کرده‌است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *