نکات مشاوره ای

میزان درصد قبولی کنکور پزشکی 1401

درصد قبولی کنکور پزشکی 1401

میزان درصد قبولی کنکور پزشکی 1401 : برای اینکه بتوانید در رشته ی تجربی قسر در بروید باید بسیار درس بخوانید و سعی خود را برای موفقیت در کنکور داشته باشید زیرا رشته ی تجربی بسیار شرکت کننده دارد. درصد قبولی کنکور پزشکی 1401

 

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

و شما قبل از کنکور باید روحیات خود را بسنجزید که آیا می توانید با این گروه رقابت کنید؟ در صورت قبولی در این رشته می توانید در یمارستان کار کنید و یا انقدر توانایی خواندن در رشته های سخت پزشکی را دارید؟

در صورت اینکه واقعا می بنید توانایی آن را ندارید بهتر است اغییر رشته دهید و منتظر یک اتفاق مثل معچزه برای قبولی در این رشته نباشید.

اگر توانایی اش را دارید پس سعی و تلاش خود را داشته باشید اگر هدف دارید و واقعا رشته های پزشکی را می خواهید شروع کنید و باید با توانایی بسیار بالا این کار را انجام دهید.

پزشکی یکی از محبوب ترین رشته در کنکور تجربی است و هر ساله داوطلبان زیادی برای پذیرش در این رشته در آزمون سراسری شرکت می کنند.

پزشکی قبول شدن سخت است بخاطر اینکه حجم دانش آموزان شرکت کننده در این رشته بسیار زیاد است و شما باید این را در نظر بگیرید که دارید با بسیاری از دانش آموزان به رقابت می پردازید.

تهیه پکیج های تخصصی دروس چه تاثیری در قبولی کنکور دارد؟
ادامه مطلب

برای موفق شدن هرگز دیر است اگر از توامندی های خود راضی هستید و اطمینان دارید پس شروع کنید.

درس زیست

زیست شناسی در کنکور روش مطالعه خاصی دارد. در این مقاله روش مطالعه زیست شناسی در کنکور را به شما می گوییم که از قضا بالاترین ضریب را در زمینه تجربی دارد.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

از آنجا که این درس در زمینه تجربی بسیار مهم است، باید بتوانید این درس مهم را در برنامه ریزی کنکور تجربی خود لحاظ کنید.

درس زیست شناسی دارای ضریب 12 است که بیانگر اهمیت زیاد این درس در کنکور تجربی است و بنابراین ، علاوه بر انتخاب روش صحیح در روش مطالعه زیست شناسی خود برای کنکور، باید به اندازه کافی در مورد آن فکر کنید.

مطالعه و بکارگیری نکات طلایی زیر هنگام برنامه ریزی کنکور، به ویژه روش یادگیری زیست شناسی در کنکور، می تواند به شما در مطالعه کامل، دقیق و اصول صحیح درس زیست شناسی کمک کند.

بر اساس روش اصلی خود درس بخوانید. نه تنها در امتحانات ساختگی و حتی کنکور صرفه جویی می کنید، بلکه نتایج شگفت انگیزی نیز خواهید داشت.

به طور کلی باید به شما بگویم که خواندن کتاب مهمترین روش مطالعه زیست شناسی در کنکور است.

شما باید این کتاب درسی را به گونه ای بخوانید که با خواندن هر سطر، بتوانید تمام نکات این پاراگراف را بیاموزید و حتی خودتان را توضیح دهید!

یکی دیگر از مهمترین کارهایی که باید در خواندن زیست شناسی انجام دهید این است که موضوعی را پس از مطالعه و آموزش یک ترم برای دیگران توضیح دهید. اگر کسی در اطراف شما نیست، می توانید پاراگراف پاراگراف به صورت شفاهی برای خود توضیح دهید.

درس فیزیک

فیزیک نیز مانند ریاضیات یک درس دشوار است. این درس یکی از فلسفی ترین علوم پایه است و مانند شیمی با مفاهیم کاربردی سروکار دارد.

مفاهیم فیزیکی بسیار مهم هستند.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

زیرا تست، تمرین و حل مشکلات فیزیکی قبل از یادگیری مفاهیم فیزیکی ارزش و کاربردی ندارد. زیرا اگر اصل مشکلات جسمانی را به صورت تئوری ندانید، مطمئناً نمی توانید مشکلات فیزیکی کنکور را به درستی حل یا آزمایش کنید.

ساده ترین تست های فیزیکی آنهایی هستند که فرمول و سایر اجزای آزمون را مشخص می کنند و با قرار دادن اعداد در فرمول می توانیم به جواب برسیم. تیپ بعدی سوالات، فیزیک را باید آشنایی داشته باشید و به آن توجه کنید.

کنکور سراسری ریاضی
ادامه مطلب

در برخی سوالات فیزیک شامل تست هایی می باشد  که فرمول آن مشخص است، همچنین مجهولات سوال هم مشخص هستند، ولی شما با یه مجهول طرف نیستید و با چند مجهول مواجهید. درصد قبولی کنکور پزشکی 1401

در این صورت برای حل مسئله باید اول مجهول اصلی رو پیدا کنید و بعد از آن مجهولات فرعی را پیدا کنید و با جاگذاری در فرمول به جواب برسید.

نوع دیگری از آزمون فیزیک این است که شما حتی ممکن است در تعیین فرمول فیزیک صحیح مشکل داشته باشید.

این نوع آزمون یکی از سخت ترین سوالات فیزیک است. یعنی اگر مفهوم درس را ندانید، نمی توانید فرمول صحیح را بفهمید.

و حل کردن آزمون برای شما مشکل خواهد بود.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

در واقع فلسفه این نوع آزمون فیزیک این است که می توانید معنی سوال، فرمول و سپس پاسخ را درک کنید.

درس شیمی

ضریب درس شیمی در زیرگروه تجربی 12 است. پزشکی ، دندانپزشکی ، فیزیوتراپی و اکثر رشته های پیراپزشکی، معادل 9 است،

اما ضریب همان درس در زیرگروه تجربی 2  برای رشته ای مانند داروسازی12 است و پذیرش داروسازی به اندازه زیست شناسی اهمیت دارد.

مدرک شیمی در کنکور برای همه دروس شیمی یکسان نیست. از درس شیمی در کنکور تجربی و ریاضی، 35  آزمون طراحی شده است که می توانیم آنها را به سه دسته تقسیم کنیم 1 حفظ ، 2 مفهومی، 3 مسئله.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین درصد قبولی کنکور پزشکی 1401

در سالهای اخیر، شیمی و مسائل مفهومی و مسائل محاسباتی اهمیت بیشتری یافته است. نظریه ها دارای رنگ برخی از مواد، ویژگی های برخی عناصر و مواد خاص و جنبه های حفظی دارند.

هیچ راه دیگری برای پاسخ به سوالات حفظی وجود ندارد به جز اینکه در فواصل معقول دروس را مرور کنیم. شما باید به زمان تست صحیح پایبند باشید و بلافاصله پس از مطالعه موضوع، همه تست ها را انجام ندهید.

یک نکته بسیار مهم در یادگیری شیمی کنکور و ترتیب پاسخ سوالات شیمی آزمایشی این است که ابتدا باید به سوالات حفظی که راه حلی ندارند و نیازی به محاسبات ندارند پاسخ دهید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ازروش ضرب در و منها استفاده کنید. به طور متوسط ​​برای هر سوال شیمی در کنکور یک دقیقه وقت دارید.

شما باید اولین دور سوالات را که می توانید سریع ترین پاسخ را دهید شناسایی کنید و سعی کنید آن سوالات را در کمتر از یک دقیقه بپرسید و در وقت خود صرفه جویی کنید. کاستی ها را به سوالات محاسباتی و مسائل شیمیایی اختصاص دهید.

نتیجه گیری

درس خواندن سخت نیست فقط کمی خلاقیت در خواندن و تست کار کردن می خواهد.درصد قبولی کنکور پزشکی 1401

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *