نکات مشاوره ای

قبولی کنکور با خرید انواع پکیج درسی

قبولی کنکور با خرید انواع پکیج درسی

قبولی کنکور با خرید انواع پکیج درسی : گفتیم برای قبولی در کنکور نیاز به یک منابع بسیار خوب و مهم دارید تا بتوانید بر اساس همان پیشروی کنید. دی وی دی های یادگیری آسان .

 

برای دانش آموزان متوسط یا زرنگ حتی ضعیف تا کنون بسیار مورد استفاده و استقبال بسیاری از دانش آموزان قرار گرفته است که دانش آموزان می توانند بر اساس همان با کنکور آشنا شوند و چیز های زیادی برای حل تست ها بیاموزند.

بنابراین یادگیری آسان برنامه ی بسیار خوبی را برای دانش آموزان در نظر گرفته است که با کمک مشاوران بسیار زبده و اساتید بسیار محترم یادگیری آسان میسر می شود.

دانش آموزانی که برای قبولی در کنکور سردرگم هستند می توانند تنها با کمک موسسه یادگیری آسان از سردرگمی دربیایند و نسبت به کنکور خود واقع بین باشند.

دروس عمومی

یکی از مهم ترین مشکلات دانش آموزان دروس عمومی است که در خواندن آن بسیار تنبلی می کنند یا حس می کنند به قدری دروس عمومی مهم نیستند و نباید زیاد وقت خود را برای آن صرف کنند.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

دروس عمومی در کنار دروس اختصاصی بسیار مهم هستند شما که نمی توانید به امید 100 درصد زدن دروس اختصاصی دروس عمومی را ول کنید.

دروس عمومی را باید بخوانید تا دروس اختصاصی خود را جبران کنید. برای کنکور باید 20 درصد دروس عمومی را بخوانید و 80 درصد دروس اختصاصی را یعنی در برنامه ریزی شما باید این گونه باشد.

پکیج کامل آموزش تست زنی دروس عمومی و تخصصی با اوج یادگیری
ادامه مطلب

این دروس برای شما نمره آور است پس یادتان نرود که اگر دو تا از دروس عمومی را 50 درصد بزنید به خوبی رتبه ی مناسب خود را کسب می کنید.

1_ ادبیات و دینی و عربی

درس ادبیات درس شیرینی است و می توانید بین دروس سخت اختصاصی در برنامه خود قرار دهید. این درس را به صورت تیکه تیکه بخوانیدتا در ذهنتان تثبیت شود.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

در برنامه ریزی درسی خود این درس را پخش کنید مثلا یک روز املا بخوانید یک روز لغات یک روز تاریخ ادبیات. این باعث می شود بهتر در ذهنتان جای بگیرد. البته هر دانش آموز شیوه ی درس خواندن خودش را دارد.

برای درس عربی هم که می دانیم بسیاری از دانش آموزان حوصله ی درسی مثل عربی را ندارند و نمی خوانند می توانید با برنامه ریزی در یادگیری آسان کم کم با روس خواندن درست آن مواجه شوید.

درس دینی یکی دیگر از دروسی که بسیار نکات مهم دارد دانش آموزان ملزم هستند هم آیات و هم روایات را بخوانند باید این درس را به خوبی با برنامه ریزی بخوانند.

برای کسب دی وی دی های آموزشی درس ادبیات و عربی و دینی می توانید از استاد احمدی کمک بگیرید که به شما کمک های بسیاری را در دی وی دی های آموزشی خود ارزانی می دارد شما می توانید با کمک ایشان به خوبی از تست ها سر درآورید و با سوالات کنکور هم آشنا شوید.

استاد احمدی روش های بسیار خوبی را در پکیج آموزشی خود ارائه می دهد که شما بتوانید با مدیریت زمان به خوبی به تست ها پاسخ دهید و رتبه ی خوبی را کسب کنید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

دروس اختصاصی رشته ی ریاضی و تجربی

1_ شیمی

درس شیمی پر از نکات بسیار ریز و حساس و فرمول های بسیاری است که به دو بخش محاسباتی و خواندی تقسیم می شود.

اگر پایه ی درستان ضعیف است می توانید از ابتدا با استاد عارف ربیعیان همراه باشید و می توانید کم کم با کمک استاد عارف ربیعیان تست های کنکور را یاد بگیرید و سپس خودتان هم در خانه تست بزنید و محاسبات را برای خود حل کنید.

بهترین موسسه ی کنکوری
ادامه مطلب

استاد عارف ربیعیان در دی وی دی های آموزشی خود بسیار خوب به تدریس دروس شیمی میپردازد. و شما را با سوالات تستی آشنا می سازد. روش های مناسبی را برای تست زدن می توانید از ایشان فرا بگیرید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین قبولی کنکور با خرید انواع پکیج درسی

2_ فیزیک

درس فیزیک درس محاسباتی است که برای آن باید حتما پایه ی درسی تان بسیار خوب باشد تا بتوانید از پس آن بربیایید. درس فیزیک سرشار از سوالات مهم است که باید همیشه تستش را کار کنید.

البته قبل از حل تست باید فرمول ها را بیاموزید و روش های حل کردن مسائل را بلد باشید تا بتوانید بعد در تست هم موفق عمل کنید.

در کنکور وقت محدود است و شما نمی توانید کل زمان را به حل مسائل بپردازید پس باید روش های انتخاب گزینه را یاد بگیرید، که استاد امیر مسعودی در کنار شما با دی وی دی های آموزشی حل تست به شما کمک می کند تا در کمترین زمان تست صحیح را انتخاب کنید.

برای خرید پکیج درسی استاد امیر مسعودی باید به سایت یادگیری آسان مراجعه کنید و بعد از ثبت نام، ثبت سفارش را انجام دهید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین قبولی کنکور با خرید انواع پکیج درسی

درس فیزیک برای شما مهم است اگر می خواهید در رشته های مهندسی درس بخوانید اگر فیزیکتان خوب نباشد نمی توانید در دانشگاه از پس پیشنیاز های خود بربیایید در نتیجه بهتر است از همین حالا با دی وی دی های استاد امیر مسعودی خودتان را در این دروس قوی سازید.

دروس اختصاصی رشته ی انسانی

دروس اختصاصی رشته ی انسانی بسیار زیاد است و باید یک مقاله ی جدا به دروس اختصاصی انسانی اختصاص داد. درس ادبیات و عربی اختصاصی، درس اقتصاد درس ریاضی و درس فلسفه و منطق واقعا اشک دانش آموزان خوب انسانی را در آورده است.

اما اصلا جای نگرانی نیست برای این دروس پکیج مورد نظر وجود دارد و شما تنها با ثبت نام و ثبت سفارش دی وی دی های آموزشی و تستی می توانید برای کسب رتبه ی بهتر موفق شوید.

رشته ی انسانی واقعا رشته ی سختی است بر اساس باور عموم که می گویند بسیار آسان است اصلا اینگونه نیست و دانش آموزان رشته ی علوم انسانی به نسبت دیگر رشته ها باید بیشتر وقت بگذارند و درس بخوانند.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

برای اینکه از پس کنکور بربیایید باید بتوانید به خوبی درس بخوانید و تست بزنید برای اینکار موسسه ی کنکور یادگیری آسان با کمک اساتید بسیار نخبه ی کشور توانسته اند دی وی دی های آموزشی و تستی را برای دانش آموزان بسازند و به دانش آموزان سراسر ایران ارسال کنند.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *