نکات مشاوره ای

عارف ربیعیان و نکات طلایی اوج یادگیری

عارف ربیعیان و نکات طلایی اوج یادگیری

عارف ربیعیان و نکات طلایی اوج یادگیری … عارف ربیعیان یکی از اساتید خوب یادگیری آسان است که توانست با شیوه های خلاقانه ی خود به تدریس دروس شیمی بپردازد،

همچنین دانش آموزان ایشان از تدریسشان بسیار راضی بودند و توانستند در کنکور رتبه ی بسیار خوبی را بدست بیاورند. عارف ربیعیان و نکات طلایی اوج یادگیری

استاد ربیعیان به خوبی از پس سوالات تستی برمی آید و درس را به خوبی برای شما توضیح میدهند. لازم به ذکر است که عارف ربیعیان در سال 1394 به عنوان برترین و بهترین مدرس در تی وی حضور پیدا کردند و اصول تست زنی را به دانش آموزان می آموزند وهمچنین به آموزش دروس هم میپردازند.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نظر استاد ربیعیان درباره ی خواندن درس شیمی چیست؟

درس شیمی یکی از دروس مشترک بین دانش آموزان رشته ی تجربی و ریاضی است، درس شیمی میتواند برای دانش آموزان سخت و پیچیده باشد اما این پیچیدگی با کمی درس خواندن و مدیریت به آسانی تبدیل میشود.

درس شیمی را باید به صورت مبحثی خواند. در کنکور هم به صورت مفهومی و محاسباتی از آن سوال می آید. عارف ربیعیان و نکات طلایی اوج یادگیری

یعنی شما باید متن را به درستی بخونید تا بعد بتوانید محاسبات را به خوبی حل کنید در کنار آن هم باید سرعت عمل و مدیریت زمان را بلد باشید.

صفر تا صد کنکور 1401 از دید یادگیری آسان
ادامه مطلب

شاید سوال باشد که برای مطالعه ی شیمی چه نکاتی را باید توجه کنیم؟ برای کنکور ابتدا متن کتاب شیمی را بک بار به طور دقیق بخوانید ،

متن کتاب شیمی اغلب توسط شما داوطلبان زیاد مهم تلقی نمیشود،اما باید توجه داشته باشید که از متن کتاب هرسال تعدادی سوال به صورت مفهومی در کنکور طرح میشود که تسلط شما به متن کتاب در اینجا بسیار مهم است.

خواندن درس شیمی

بهترین و مهم ترین منبع درسی شما همان کتاب شما برای کنکور است. شما باید ابتدا بر متن تسلط داشته باشید تا بعد بتوانید مسائل را حل کنید.

فهم صحیح از متن بسیار برای کنکور شما مهم است، زیرا فقط تسلط داشتن و حفظ کردن نمیتواند برای شما کارساز باشد، شما باید همه ی موضوعات را بتوانید خوب متوجه شوید،

غیر از آن باید تمامی تیتر ها و پاورقی ها و عکس ها را بخوانید، این ها بهتر میتوانند بر شما تاثیر بگذارند تا بهتر مسائل را درک کنید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

استرس نداشته باشید و خودتان را دست کم نگیرید با برنامه ریزی و تلاش میتوانید موفق شوید همچنین بعد از عمیق خواندن به تست زدن بپردازید و نکات مهم را خلاصه برداری کنید و دقت داشته باشید و آن ها را بخوبی مرور کنید.

بسیاری از دانش آموزان درس شیمی را خوب نمیخوانند و این کتاب را حذف میکنند درصورتی که خواندن آن باعث پیشرفت شما در کنکور میشود.

عارف ربیعیان از اساتید درس شیمی یادگیری آسان و کنکور آسان است با توجه به تجربیات خود این روش های مطالعه درس شیمی را توضیح می دهند.

بخش تمرینی درس شیمی

برای بخش تمرینی درس شیمی باید مبحث استوکیومتری خوب کار کنید. برای حل تمرین های درس شیمی می توانید از منابع تکنیکی استفاده نماید عارف ربیعیان مدرس درس شیمی برنامه اوج یادگیری وکنکور آسان است بخش تمرینی و استوکیومتری درس شیمی را کاملا تکنیکی تدریس کرده و به راحتی می توانید این تمرین ها و این مبحث را مسلط شوید.

تکنیکی حل کردن خودش پوئن محسوب میشود، شما در کنکور تایم کمی دارید اگر بخواهید تکنیکی حل کنید قطعا موفق میشوید.

ایشان توصیه میکنند که دانش آموزان برای تمرین ها نباید از روش حفظ کردن آنها استفاده نمایند این روش صحیحی نیست.همچنین نکته ی بعدی برای حل تمرین های درس شیمی باید ریاضیتان هم خوب باشد.

خرید پکیج برنامه ریزی مطالعه کنکوری
ادامه مطلب

شما میتوانید به همراه استاد عارف ربیعیان هم درس بخوانید. وقتی پکیج آموزشی اوج یادگیری را تهیه میکنید و به صحبت های استاد عارف ربیعیان گوش میدهید؛

حتما باید تمامی نکات گفته شده را به صورت یادداشت در دفتر بنویسید. همچنین بعد از دیدن تدریس ایشان تمام آنچه را که گفته بودند به خوبی بخوانید. وتست زنید تا مسائل برای شما تفهیم شود. و باز مفاهیم را بخوانید.

درس شیمی با اوج یادگیری

اگر روش های تست زدن درس شیمی را بلد نیستید اشکالی ندارد تنها با تهیه ی پکیج آموزشی اوج یادگیری میتوانید روش ها و تکنیک های تست زنی و اصولش را یاد بگیرید.

همچنین میتوانید سرعت عمل خود را در تست زنی با نکات خوب و مهمی که استاد میگویند و یا روش های تست زنی که ایشان معرفی میکنند؛

کلی چیز هایی یاد بگیرید که در هیچ مدرسه ایی تاحالا درباره ی آن نگفته اند. تست هایی که حل میکنید را باید به صورت نکته وار مرور کنید.

استاد ربیعیان توصیه دارند که مهم ترین کار بعداز درس خواندن یا یادگرفتن آن تست زدن است. شیمی درس اختصاصی است که باید بلافاصله بعد از خواندن تست بزنید. سعی کنید از کتاب تست های جامع استفاده کنید. عارف ربیعیان و نکات طلایی اوج یادگیری

یا کتاب هایی تهیه کنید که سوالاتش شبیه سوالات کنکور باشد. برای دروس مفهومی و محاسباتی باید وقت هایی درس بخوانید که انرژی دارید استاد ربیعیان توصیه دارند که یسری نکات را برای انرژی بیشتر داشتن رعایت کنیم:

از جمله آن ها غذای مناسب خوردن و خواب کافی داشتن است. ایشان توصیه دارند که استرس را از خود دور کنیم و بین ساعات درس خواندن به ذهنمان استراحت بدهیم. تنها با استاد ربیعیان است که شیمی خواندنی و آسان می شود! پس همراه شوید تا بهتر شیمی را دریابید.

اوج یادگیری:

اوج یادگیری که زیر مجموعه ی کنکور آسان است سعی دارد، با بهترین نکات تستی و آموزشی که توسط اساتید منتخب و مطرح کشور عزیزمان؛ تدریس میشود،

دانش آموزان را راهنمایی کند تا بتواند بار سنگینی از دوش دانش آموزان بردارند. و این استرس خسته کننده ایی که کنکور بر دوش دانش آموزان انداخته است را بردازند.

بنابراین برای اینکه برای کنکور آماده باشید و در رشته ی مورد نظرتان درس بخوانید میتوانید با موسسه ی کنکور آسان است همکاری داشته باشید تا از مشاوره ی رایگان و تدریس ویژه ی معلمان برخوردار شوید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری:

استاد عارف ربیعیان یکی از استاد خوب شیمی است، بسیار جوان و خلاق که با طرح های خوب درباره شیوه ی تدریس نوین میتوانند به دانش آموزان کمک کنند تا نتایج درخشانی از خود به یادگار بگذارند. ایشان دانش آموزان زیادی را به موفقیت رسانده اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *