نکات مشاوره ای

برای قبولی در کنکور 1401 چند ساعت درس بخوانیم؟

برای قبولی در کنکور 1401 چند ساعت درس بخوانیم؟

برای قبولی در کنکور 1401 چند ساعت درس بخوانیم؟ می دانیم که کنکور 1401 مانند درس مدرسه یا امتحانات نهایی نیست. باید کمی بیشتر درباره ی کنکور 1401 بدانیم.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای زمان صحیح مطالعه از دید اساتید برتر کنکور آسان استادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نکات مهم در جلسه ی  اول کلاس های تخصصی با امیر
مباحث مهم و تست خیز شیمی کنکور تجربی و ریاضی
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نکات مهم در جلسه ی  اول کلاس های تخصصی با امیر

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مباحث مهم و تست خیز شیمی کنکور تجربی و ریاضیادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

یادگیری آسان به شما توضیح می دهد که ویژگی های کنکور چیست؟ برای اینکه بدانید چقدر باید درس بخوانید ابتدا باید درباره ی میزان آسانی یا سختی کنکور اطلاعات به دست بیاورید.

اینکه کنکور چیست؟ و من به عنوان دانش آموز چه وظایفی بر عهده دارم؟ برای اینکه بتوانم کنکور را به خوبی پشت سر بگذارم چه نکاتی لازم و ضروری است.برای قبولی در کنکور 1401 چند ساعت درس بخوانیم؟

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

قبولی در کنکور 1401

اولین قدم این است که من از کنکور چه میخواهم؟ و هدفم چیست؟ دومین قدم برنامه ریزی درست است. و سومین قدم عملی کردن آن است. برای قبولی در کنکور 1401 باید تمامی موارد بالا را برای خود روشن کنید و سپس درس بخوانید بی هدف درس خواندن شما را گمراه می کند.

یکی از توصیه هایی که یادگیری آسان به شما دارد این است که حتما در نظر داشته باشید برای کنکور خودتان را خسته نکنید، در ابتدای شروع برای درس خواندن خیلی از دانش آموزان شاید روزی 10 ساعت درس بخوانند و از استرس زیاد وسواس به خرج بدهند و کتاب را نگاه کنند.

آسان یادگیری این روش درس خواندن را توصیه نمیکند زیرا همه ی درس خواندتان توام با استرس و خستگی است و به اواسط سال نمی کشید که درس را ول می کنید.

پکیج آموزشی تست زنی دروس تخصصی با اوج یادگیری
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

بنابراین ما توصیه کردیم که تیر ماه یا اوایل تابستان فرصت خوبی برای درس خواندن است. زیرا شما تا یکی دو ماه اول در میابید که درس خواندن چیست و اگر در آزمون های کنکوری شرکت کنید بیشتر با تست آشنا می شوید و نقاط قوت و ضعفتان را هم پیدا می کنید.

در نتیجه برای اوایل درس خواندتان توصیه داریم از روزی 5 الی 6 ساعت درس خوانی مفید شروع کنید، سپس بعد از گذشت یک یا دو هفته این تایم را افزایش دهید و به 6 الی7 ساعت درس خوانی مفید برسانید و الی آخر…

باید درس خواندن را کم کم در خود تقویت کنید و تست بزنید و مرور کنید. درواقع پایه ترین اساس برای قبولی در کنکور خوب درس خواندن است. شما باید بتوانید خوب درس بخوانید تا تست ها را حل کنید.

روش درس خواندن آسان یادگیری

برخی از دانش آموزان فکر میکنند چون سوالات تستی هست، مشکلی برای قبولی یا 100 درصد زدن ندارند، اما اشتباه است. شما باید بدانید که قبل از هرچیزی باید با تیپ سوالات کنکور آشنا شوید و کتاب های جامع تست زنی را تهیه کنید.

و در تایم های مشخص تست بزنید. برای برنامه ریزی درسی هم باید جوری برنامه ریزی کنید که از پس خواندن آن بر بیاید زیرا هر دانش آموز توانایی خاص خود را برای درس خواندن و برنامه ریزی کردن دارد.

مثلا باید در نظر داشته باشید در یک روز اگر دو درس اختصاصی میگذارید بین این درس یک درس عمومی هم بگذارید تا خسته نشوید. برای اطلاعات بیشتر با یادگیری آسان همراه باشید.برای قبولی در کنکور 1401 چند ساعت درس بخوانیم؟

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

درس خواندن

برای درس خواندن به شیوه ی درست که بتوانید به برنامه ی روزانتون برسید بهتر است که حتما میانگین روزی 6 ساعت مفید درس بخوانید. البته واقعا 6 ساعت تایم زیادی نیست تا کتاب را باز کنید و کم کم بخواهید شروع به خواندن کنید و خوب مسائل تفهیم شود و مرور کنید شاید 1ساعت یا 1.5 ساعت طول داشته باشد و بعد از درس خواندن هم باید نیم ساعت استراحت کنید چیزی بخورید یا کمی ریلکس کنید.

اما در کل درس خواندن به شیوه ی درست محدود به صفحات و ساعت ها نیست. خواندن کاملاً به درک شما بستگی دارد. این بدان معناست که دانستن چگونگی مطالعه یک مفهوم از چند ساعت در روز مهمتر است.

یادگیری درس شیمی با مشاوران برتر کنکور آسان است
ادامه مطلب

بهتر است یک دوره مشخص تحصیلی را برای خود تعیین کنید. این به شما کمک می کند تا به مرور به مطالعه عادت کنید. در نتیجه، شما هر روز و به طور مداوم به عنوان بخشی از برنامه روزانه خود یاد می گیرید.

بهتر است وقتی مغزتان اطلاعات اضافی ندارد، مطالعه کنید. به همین دلیل توصیه می کنیم صبح زود مطالعه کنید. به یاد داشته باشید، استراحت مهمترین چیز در دوران مطالعه است.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

بنابراین بهتر است از همه چیزهایی که برای شما هیجان انگیز است خودداری کنید به یاد داشته باشید که نگرانی و هیجان در ذهن شما باعث می شود تایم زیادی را هدر بدهید یا سردرگم شوید. و منجر به عدم تمرکز می شود و این کارایی شما را کاهش می دهد.برای قبولی در کنکور 1401 چند ساعت درس بخوانیم؟

تایم خواب دردوران کنکور

داوطلبان پشت کنکوری باید حدود 7 الی6 ساعت در روز بخوابند. بی خوابی باعث کاهش کارآیی  مغز در زمینه ی مطالعه و یادگیری می شود و داوطلب نتیجه مطلوبی را در کنکور کسب نمی کند. ضمن کاهش خستگی در یادگیری، کارایی و اثربخشی در میزان کیفیت مطالعه را می توانید ببینید.

تفریح دوران کنکوری

همانطور که می دانید ، مغز شما به تدریج خسته می شود و حتی نشستن طولانی مدت باعث اختلال در عملکرد خون رسانی به مغز می شود، بنابراین بهتر است هنگام مطالعه دوره های استراحت را در نظر بگیرید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

تحقیقات در مورد زمان خواندن و استراحت به طور گسترده گزارش شده است، که بدن نیاز به استراحت در بین کار یا درس خواندن دارد.

موبایل: شاید شما می خواهید با تلفن همراه خود آرام باشید و به خصوص در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام گشت و گذار کنید.برای قبولی در کنکور 1401 چند ساعت درس بخوانیم؟

دلیل آن واضح است. استراحت با موبایل در زمان کنکور خوب نیست زیرا مغز شما را خسته می کند و آسیب های دیگری به شما وارد می کند.برای قبولی در کنکور 1401 چند ساعت درس بخوانیم؟

ورزش:

یکی از بهترین نکاتی که هر کنکوری اگر آن را رعایت کند از نظر روحی و جسمی بهتر می تواند به درس خولندن ادامه دهد. روزانه 30 دقیقه ورزش کردن برای شما ضروری است.

تفریح با دوستان:

یک الی دو دوست خوب صمیمی که انرژی مثبت هستند می توانید در کنار آن ها به تفریح بروید، مثلا رستوران، کافه، سینما.

موسیقی:

برخی داوطلبان موسیقی می نوزاند یا موسیقی گوش میدهند هر دو می تواند بسیار بر روح شما تاثیر گذار باشند.

نتیجه گیری:

برای قبولی در کنکور 1401 باید خودتان را به خوبی آماده کنید و هدفتان را مشخص کنید، تا بتوانید نتیجه ی مطلوبی را رقم بزنید.برای قبولی در کنکور 1401 چند ساعت درس بخوانیم؟

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *