نکات مشاوره ای

بهترین کتاب های تستی زنی دروس کدام اند؟

بهترین کتاب های تستی زنی دروس کدام اند؟

بهترین کتاب های تستی زنی دروس کدام اند؟ بهترین منبع برای درس خواندن شما کتاب شماست و بهترین منبع برای تست زنی شما تست های 10 سال اخیر کنکور است، بنابراین باید بتوانید منابعی دست اول برای تست خود بیابید،

 

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

تست های زمان دار، تست های کنکوری، تست های تالیفی و… معمولا هر درس ویژگی های خاص خودش را دارد در نتیجه بهترین حالت ممکن آن است که از معلمان خود درباره ی کتاب تستی پرس و جو کنید.

یکی دیگر از منابعی که می تواند منبع تستی شما باشد دی وی دی های آموزشی یادگیری آسان است که اساتید آن تست های زیادی را برای حل می کنند و روش های خوبی را به شما توصیه می کنند.

1_کتاب ریاضیات تجربی جامع کنکور خیلی سبز

کتاب تست ریاضیات جامع تجربی خیلی سبز می تواند یکی از  منابع خوب و جامع شما باشد. این کتاب مجموع دو کتاب ریاضیات پایه و دوازدهم خیلی سبز هست و در دو جلد به چاب رسیده است هم جهت با کتاب درسی است و می توان با کمک آن در کنکور موفق شد.

در این کتاب مطالب درسی کتاب های دهم و یازدهم و دوازدهم که به شکل پراکنده وجود داشتند، جلد اول شامل درسنامه و 3406 عدد تست هست و در جلد دوم، به تست ها به صورت تشریحی پاسخ داده شده است.

رشته های انسانی پر درآمد ترین ها
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

در جلد اول، هر فصل به چند درس تقسیم شده است که درسنامه آنها حجم کمی دارند و اکثرا حاوی چند مثال تشریحی برای درک بیشتر موضوع هستند. در ادامه تست های مرتبط با آن مطلب با ترتیب ساده به سخت برای شما تعبیه شده است تا بتوانید بهتر به درس تسلط پیدا کنید.

کتاب ریاضیات تجربی

لازم به ذکر است که درسنامه این کتاب، غالبا به شکل نکته و تست می باشد و همین امر بسیار می تواند برای شما دانش آموزانی که تازه می خواهند درس راش روع کنند بسیار موثر باشد.

در جلد دوم هم که شامل پاسخ های تشریحی است، حل تمامی سوالات و مراحل آنها به صورت کامل نوشته شده است.

در هر صورت برای داشتن یک منبع خوب برای کنکور نیاز دارید که پله پله با شما راه بیاید و این کتاب دقیقا آن چیزی است که شما می خواهید در نتیجه می توانید این کتاب را به عنوان منبه تست درس ریاضی خود در نظر بگیرید.بهترین کتاب های تستی زنی دروس کدام اند؟

و کم کم با روش های آن آشنا شوید و روش های موثری را در تست زنی و سرعت عمل و… تجربه کنید.

2_ کتاب عربی کامل جامع کنکور سری میکرو طلایی

در ابتدای کتاب به عنوان درس نامه توضیحات و نکات مهمی را به دانش آموزان توصیه کرده اند تا دانش آموزان با درس یک آشنایی کامل پیدا کنند و سپس به تست زدن بپردازند،

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

در واقع مرحله ی بعد از توضیحان و نکات درس نامه تست زنی است و بعد از آن پاسخ های تشریحی را ارائه کرده اند.

درسنامه هر مبحث به صورت کامل ارائه شده است و دانش آموزان به راحتی می توانند از طریق آن عربی را یاد بگیرند در واقع یک جور آموزش است که به صورت روان و ساده ارائه شده است.

همچنین لازم به ذکر است که در این کتاب درسنامه‌های کاربردی برای آموزش مهارت‌های ترجمه در کتاب برای دانش آموز ارائه شده است. قواعد پایه ای (متوسطه اول) در فصل پنجم به همراه پرسش‌های چهار گزینه‌ای مرور شده است.

کتاب عربی

از لحاظ تست بسیار غنی می باشد و تمام پرسش‌های چهارگزینه‌ای کنکورهای سراسری و آزمایشی سنجش با پاسخ‌های کاملاً تشریحی درآن گنجانده شده است.

همچنین قسمتی که بسیاری از دانش آموزان دوست دارند قسمت پاسخ نامه می باشد که بسیار توضیحات خوبی دارد و همه چیز را نکته وار برای دانش آموزان توضیح داده است.بهترین کتاب های تستی زنی دروس کدام اند؟

گام اول تدریس استاد مسعودی
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

خود ما هم زمانی که دانش آموز بودیم دوست داشتیم همچین کتابی داشته باشیم تا توضیحات بیشتر مفصل تری ارائه شود و بهتر بتوان یاد گرفت. همچنین مواردی مانند تله‌های کنکوری، تکنیک‌ها و مهارت‌های تست ‌زنی در بخش‌هایی از درس‌نامه و پاسخ‌نامه قرار داده شده است تا بهتر بتوانید متوجه تست ها و سختی و آسانی آن شوید.

این کتاب خوبی برای شما می باشد زیرا که درس عربی درس سختی است و دانش آموزان سعی می کنند این درس را نخوانند. اما این کتاب واقعا باعث می شود شما مجذوب درس عربی و تست شوید.

3_ بهترین منابع فیزیک و فیزیک میکرو گاج:

یکی از معروف ترین انتشاراتی های کشور انتشارات گاج در زمینه کتب درسی می باشد که کتاب های میکرو فیزیک را هر کدام در دو جلد فیزیک پایه و فیزیک پیش دانشگاهی منتشر کرده است.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

یعنی برای میکرو فیزیک دو جلد ارائه شده است که یکی از آن  درسنامه و یکی دیگر از آن تست  می باشد. برای فیزیک پیش دانشگاهی نیز به همین صورت ارائه شده است.

که این منبع جزو پرطرفدارترین کتاب فیزیک در بین اکثر داوطلبان کنکور است به این دلیل که هم سطح با کنکور و نکات را تدریس کرده است و درس فیزیک را برای دانش آموزان به قدری آسان کرده است که با مشکل رو به رو نشوند.بهترین کتاب های تستی زنی دروس کدام اند؟

تست های هر کتاب شامل تست های تالیفی و تست های سراسری داخل و خارج از کشور هستند که همگی براساس یک طبقه بندی استاندارد در کنار هم چیده شده اند.
این منبع مناسب تمام دانش آموزان می باشد که با برنامه ریزی قصد دارند این درس سخت تخصصی را به خوبی تست بزنند. درس فیزیک باید کلی وقت بگذارید تا آن را بفهمید و به درجه از فهم برسید و سپس تست بزنید.

نتیجه گیری

90 درصد تست های فیزیک مفهومی است و سخت است. نمی توان سختی این درس را انکار کرد در نتیجه باید کتاب های تست برای کنکور داشت تا بتوان کنکور را شکست داد.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

یادگیری آسان و دی و دی های اساتید از دیگر منابعی است که دروس را به خوبی برای دانش آموزان توضیح می دهند و تست ها را برای آنان آماده می کنند. برای اینکه بهتر بتوانید در کنکور موفق شوید از دیگر منابع شما می تواند تدریس اساتید باشد.

یکی از مهم ترین کار هایی که اساتید می کنند باز کردن تست ها برای دانش آموزان است تا دانش آموزان با ساختار تست ها آشنا شوند.بهترین کتاب های تستی زنی دروس کدام اند؟

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *