نمونه تدریس ها

نمونه تدریس فیزیک دوازدهم با امیر مسعودی

تدریس فیزیک دوازدهم با امیر مسعودی

نمونه تدریس فیزیک دوازدهم با امیر مسعودی …درس فیزیک یکی از دروس سخت و مهم رشته ی ریاضی و تجربی میباشد.

بسیاری از دانش آموزان در حل کردن مسائل فیزیک کند هستند و نمیتوانند در زمانی مشخص به آن پاسخ بدهند.

درس فیزیک سال به سال برای دانش آموزان سخت تر میشود از پایه ی دهم تا دوازدهم به این صورت است که به یک دیگر به صورت پیوسته ربط دارند شما باید فیزیک دهم را خوب بلد باشید و بعد سراغ یازدهم بروید.

فیزیک یازدهم را خیلی جدی و خوب بلد باشید بعد سراغ فیزیک دوازدهم بروید. اگر در درس فیزیک مشکلی دارید میتوانید با نمونه تدریس های آقای امیر مسعودی آشنا شوید و دی وی دی های آموزشی را از طریق اینترنت سفارش دهید.

در این دی وی دی ها هم دروس تدریس میشود و هم نکات کنکوری را به شما یادآور میشوند. بنابراین اگر ضعف دارید میتوانید این دی وی دی ها را تهیه کنید هرچند اگر دانش آموز زرنگی هم باشید.

تدریس فیزیک دوازدهم

باز هم نیاز به این دی وی دی ها دارید زیرا که کنکور بسیار سخت تر از امتحانات کلاسی است و شما باید سرعت عمل و نکات تست زنی را به خوبی بیاموزید.

بخاطر وجود شرایط درسی در مناطق محروم ایران خیلی از دانش آموزان نمیتوانند خوب درس بخوانند. البته که بسیاری از معلمان برای دانش آموزان زحمت میکشند.

اما در برخی مناطق به علت نبود امکانات آموزشی معلمان نمیتوانند کیفیت درس دادنشان را بالا ببرند، و همین امر باعث میشود دانش آموزان پیشرفتی نداشته باشند و علاقه مندی شان را از دست بدهند.

اما با وجود دی وی دی های آموزشی آقای امیر مسعودی، درس فیزیک دوازدهم را میتوانید سفارش دهید، در واقع هر پایه ایی که باشید میتوانید این دی وی دی ها را به نیاز خودتون سفارش دهید.

روند تدریس استاد امیر مسعودی برای دانش آموزان میتواند جذاب باشد تا به این درس علاقه مند شوند. ایشان راهکار های جذابی را برای شما در نظر میگیرند و دیگر از تدریس بی روح و خشک و خسته کنند خبری نیست.

میتوانید به خوبی با کمک این دی وی دی ها پیشرفت را احساس کنید و از آن لذت ببرید. شاید حتی در آینده هم در دانشگاه رشته ی فیزیک را انتخاب کردید. بالاخره معلم خوب اینگونه تاثیر گذار است!

کلاس های کنکور

دانش آموزانی که در شهر های مختلف زندگی میکنند برای رفتن به کلاس های کنکوری باید وقت زیادی را صرف کنند،

نمونه تدریس روش تخصصی اساتید برتر کنکور آسان است
ادامه مطلب

در شهر هایی مانند تهران یا اصفهان و یا مشهد، دانش آموزان برای رفتن به کلاس که اگر به عنوان مثال کلاس 1 ساعت و نیم باشد، 1 ساعت به رفتن به کلاس وقت خود را صرف کنند و 1 ساعت هم به برگشتن به خانه. در اینجا دانش آموز دچار خستگی میشود و شب نمیتواند درس بخواند.

اما اگر دی وی دی های آموزشی را تهیه کند در خانه با کمک یک لپ تاپ میتواند کلاس ها را بنشیند و نکات و موضوعات را بیاموزد و یا دانش آموزشی در روستای دور در نقطه ایی از ایران، میخواهد کلاس کنکور ثبتنام کند اما چون از شهر دور است نمیتواند به کلاس برود.

چاره این است که دی وی دی های آموزشی را تهیه کند و همراه آن درس بخواند و نکات را بیاموزد. همچنین در روز های سخت کرونایی این بیماری منحوس که میخواهد جلوی پیشرفتمان را بگیرد،

اوج یادگیری به کمک ما میشتابد، و ما با کمک یک دیگر جلوی خواست این ویروس را میگیریم و به جای رفتن به کلاس های آموزشی، دی وی دی های آموزشی اوج یادگیری را تهیه میکنیم.

یادگیری درس فیزیک برای دانش آموزان

همانطور که میدانید این درس حفظی نیست و شما برای یادگیری آن نیاز دارید به خوبی به درس های معلم گوش فرا دهید و تمرینات لازم را حل کنید.

در ابتدا فیزیک پیچیده و سخت به نظر میرسد اما وقتی سعی در حل کردن تمارین داشته باشید و یا بعد از هر درس گرفتن از معلم آن بخش را به خوبی بخوانید پیچیدگی ها حل میشود.

همچنین از معلم سوال بپرسید. معلمان دانش آموزانی که سوال میپرسند را دوست دارند. نکته سنج باشید هنگام تدریس معلم زیر نکات مهمی که او بر روی آن ها تاکید دارد خط بکشید و هایلایت کنید دقت کافی داشته باشید.

همیشه جزوه هایتان را مرور کنید این تیپ درس ها نیازمند مرور هستند اگر بخواهید از این ترم تا ترم بعد کتاب را بخوانید فایده ایی ندارد زیرا تمامی مطالب از ذهنتان میپرد.

بنابراین باید تلاش و ممارست کنید. روزی که معلم درس میدهد به خانه که رفتید جزوه را نگاه کنید، این کار نیم ساعت هم زمان میبرد چون در کلاس به درس گوش دادید و متن برای شما آشنا است.

فیزیک کنکور

فیزیک کنکور تجربی و ریاضی، در چند سال اخیر به صورت ترکیبی از مفاهیم و محاسبات ارائه می شود. دانش آموزان با تلاش و کوشش  اگر سعی در یادگیری مفاهیم و محاسبات داشته باشند میتوانند موفق شوند.

هرچند که تعداد زیادی از دانش آموزان برای حل کردن درس فیزیک ضعف دارند و تکنیک های آموزشی و تست زنی را نمیدانند و این باعث میشود که نتوانند رتبه ی بالایی به دست بیاورند.

با تمامی صحبت هایی که کردیم متوجه میشوید نکات درس فیزک بسیار زیاد است و دانش آموزان برای اولین بار میخواهند کنکور بدهند بسیار کم تجربه هستند.

بنابراین اوج یادگیری به کمک آنان می آید تا بتواند یکی از سنگ های جلوی پای دانش آموزان را بردارد.

نمونه تدریس دینی دوازدهم استاد احمدی
ادامه مطلب

شما برای یادیگیری نکات تست زنی فیزیک از دی وی دی های آموزشی جناب اقای امیر مسعودی استفاده کنید، معلمی عزیز و زحمتکش که هدفش تنها کمک کردن به دانش آموزان است.

و با خلاقیت و جدیت تمام سعی دارد تمامی نکات را در قالب دی وی دی به شما ارائه دهد.

چند درصد از فیزیک دوازدهم موقع کنکور می آید؟

دانش‌آموزان و داوطلبان در کنکور سراسری باید ۴ فصل پایه دوازدهم را مطالعه کنند. پایه دوازدهم در کنکور سراسری رشته تجربی شامل ۱۳ سوال است.

دانش‌آموزان در کنکور با مطالعه این فصل به ۴۳ درصد از سوالات پاسخ می‌دهند. بودجه بندی فیزیک کنکور برای پایه دوازدهم به صورت زیر است:

  1. فصل اول (حرکت بر خط راست): فصل اول پایه دوازدهم شامل۳ سوال است.
  2. فصل دوم (دینامیک)‌: فصل دوم پایه دوازدهم یعنی فصل دینامیک در کنکور سراسری۳ سوال دارد.
  3. فصل سوم (نوسان و امواج): این فصل در کنکور سراسری۴ سوال دارد.
  4. فصل چهارم (فیزیک اتمی و هسته‌ای): فصل چهارم پایه دوازدهم شامل۳ سوال است.

سرعت عمل:

فیزیک دوازدهم کمی سنگین است و از آن جایی که باید سرعت عمل داشته باشید باید بسیار تمرین کنید.

فیزیک دوازدهم را با کمک استاد خوب و ارجمد آقای امیر مسعودی میتوانید یادبگیرید و نمونه هایی از تدریسشان را ببنید که چگونه با سرعت عمل بالا کار میکنند و تکنیک هایی را به شما یادآور میشوند.

با زدن تست های آموزشی و آزمونی زیاد می توانید ضریب خطا خود را به شدت پایین بیاورید و از طرفی سرعت العمل شما به طور چشم گیری افزایش خواهد یافت .

در کنکور سراسری برای پاسخ گویی به هر یک از مسائل فیزیک زمان بسیار کمی خواهید داشت برای عادت کردن به این امر بهتر است در منزل و در آزمون های آزمایشی نیز در زمان کمی به سوالات پاسخ دهید تا در روز کنکور آمادگی کافی داشته باشید و سردرگم نشوید.

امیر مسعودی

شیوه تدریس استاد مسعودی کاملا مفهومی و پر انرژی بوده و حین تدریس به دانش آموزان زمانی برای استراحت و تثبیت مطالب آموزش داده شده می دهند.

بسیاری از دانش آموزان با شیوه ی درس دادن ایشان آشنایی دارند و میدانند ایشان بسیار استاد خلاق و خوبی است،

امروزه بسیاری از دانش آموزان را میبینیم که سعی میکنند تا به هدف خود نزدیک شوند حتی هزینه های بسیاری برای کلاس های کنکور هم میکنند اما شاید نتیجه ی پیشرفت را نبینند،

دانش آموزان عزیز شما میتوانید به ما اعتماد کنید و نمونه تدریس استاد امیر مسعودی عزیز را ببینید و مطمئن شوید که ایشان یک استاد معمولی نیست،

ایشان سال ها سعی کردند و تلاش کردند تا روش های نوینی را برای تدریس درنظربگیرند، ایشان یکی از بهترین اساتید درس فیزیک هستند. ایشان با دلسوزی کامل و محبت به دانش آموزان نکات را یاد آور میشوند.

دی وی دی های آموزشی

چندین موسسه کنکوری، آموزش های کنکور را به صورت لوح های فشرده ارائه می دهند. قدیمی ترین و با تجربه ترین موسسه کنکوری، کنکور آسان است در سال ۱۳۷۳ تاسیس و اولین مجوز نشر را دریافت نمود.

استاد حسین احمدی، بنیان گذار موسسه کنکور آسان است با هدف موفقیت دانش آموزان در کنکور و نتیجه گیری بهتر، از بهترین و با تجربه ترین اساتید برای تدریس دروس عمومی و اختصاصی دعوت به همکاری نمود. تدریس فیزیک اوج یادگیری، کنکور آسان است توسط مهندس امیر مسعودی نازنین ارائه می شود.

نتیجه گیری

میدانیم نیازمند یک معلم و مشاور خوب هستید، با کمک اساتید خوب ما میتوانید از بهترین مشاوره بهره مند شوید همچنین با دیدن نمونه تدریس فیزیک دوازدهم امیر مسعودی حتما شیفته ی تدریس ایشان خواهید شد، ایشان با خلاقیت و تکنیک های تست زنی به شما کمک های بسیاری خواهند کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *