نکات مشاوره ای

برنامه ریزی مطالعه و تست زنی دروس تخصصی

برنامه ریزی مطالعه و تست زنی دروس تخصصی

برنامه ریزی مطالعه و تست زنی دروس تخصصی : در کنکور دروس تخصصی بسیار مهم هستند زیرا باید بتوانید به خوبی از پس آن بربیایید و از مهم ترین بخش کنکور شما می باشند.

 

با یک برنامه ریزی دقیق و تست زنی خوب سعی کنید به خوبی مطالعه داشته باشید. با کمک اساتید برتر و مشاورین یادگیری آسان است می توانید به خوبی برنامه ایی برای تحصیل خود بگیرید و به خوبی با همان پیش بروید و درس بخوانید و موفق باشید.

تست زنی باعث می شود که شما بهتر تجربه در کنکور کسب کنید و با سرعت بالای زیادی تست بزنید.

تمرین تست دروس اختصاصی

تا آن جایی که می توانید سؤالات دفترچه را بايد بترتيب پاسخ بدهید. شما نيز سعي کنيد که اين موضوع را در تمرين‌هاي تست انجام دهيد تا بعداً به صورت راحت ‌تر بتوانيد به تست‌ زني در کنکور بپردازید.

وقتی به تمام سوالات ساده همه درس ها پاسخ دادید و مطمئن شدید که دیگر سوالات ساده ای برای پاسخگویی وجود ندارد، بسته به باقی مانده، زمان مشخصی را برای درس ها با ضریب بالاتر را در نظر بگیید.

و سعی کنید به سوالات پاسخ دهید. تا جایی که می توانید به درس ها توجه لازم را داشته باشید.

در روش تست زنی کنکور دروس تخصصی درس هایی بیشتر داوطلب ها تست نمی زنند برای شما میتواند بهترین موقعیت باشد آن را بخوانید و خوب تست بزنید،

چطور زیست را 100 درصد بزنیم
ادامه مطلب

مثلاً در رشته ی علوم انسانی، داوطلبان از تست‌هاي رياضي متتفر هستند. در رشته ی تجربي، درس‌شیمی و عربی کمتر طرفدار داردو حتی در رشته ی رياضي و فني هم، درس شیمی زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد.

هنگام تمرين تست‌زني سعی داشته باشید که  سرعت العمل خود را بالا ببرید. سعي کنيد به دروس تخصصی توجه کنید و خوب آن را بخوانید.

تست دروس اختصاصی

و به هر چند تست که مي‌توانيد از اين دروس جواب دهيد. پرداختن به این موضوع باعث ارتقاء جایگاه شما در میان سایر داوطلبان می شود. البته اگر هنوز این درس ها را مطالعه نکرده اید،

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

نگران نباشید و روی درس های دیگر تمرکز کنید و وقت خود را صرف این درس ها کنید. نحوه شرکت در تست زنی دروس تخصصی کنکور به طور کلی دروس فیزیک،

شیمی و ریاضی که در آن سوالات کنکور مشکل ساز است، پاسخ ها نیازی به پاسخ های طولانی دارد و بیشتر یک یا دو مورد خاص هستند که طراح می خواهد.

اگر این درس را خوب بخوانید، این نکات را درک کنید، بنابراین باید توجه داشته باشید و همه نکات را به خوبی بخوانید. بنابراین اگر در حین حل این آزمایش ها متوجه شدید که محاسبات طولانی و استفاده از فرمول های زیاد نیاز دارد، باید بلافاصله متوجه شوید که از دیدگاه طراح منحرف شده اید یا جایی اشتباه کرده اید.

بسیاری از دانش آموزان تست ها را با بی دقتی حل می کنند که باعث اشتباه آن می شود.

و بی دقتی را برای همیشه کنار بگذارید. با کمی تمرین می توانید از شر آن خلاص شوید. بهتر است موارد مربوط به سهل انگاری خود را در مرحله آزمون تمرین یادداشت کرده و سعی کنید با تمرین کردن خود را تقویت کنید و موفق شوید. تست زنی راه حل هایی دارد و روش هایی درد که باید با دقیت فراوان آن را فرا بگیرید.

اگر بخواهید با بی دقتی تست بزنید انتخاب گزینه اشتباه به جای پاسخ (به عنوان مثال اگر پاسخ به شماره سوال 3 باشد، به جای انتخاب گزینه 2 ، عدم تطابق تعداد درست سوالات با پرسشنامه می باشد. که بسیار به ضرر شما خواهد بود.

بنابراین یکی از مهم ترین موضوعات توجه به سوال است باید حواستان را جمع کنید.

تست های درس فیزیک به واسطه داشتن فرمول های زیاد و مسائل سختی از آنها در کنکور طرح میشود جزء تست های زمان بر است .شما داوطلبان باید سعی کنید با استفاه از تکنیک های تست زنی زمان دار؛

از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

حل تست های فرمول دار و سخت فیزیک کنکور را به حداقل برسانید، با کنکور آسان است نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنید.

زیست

زیست یکی از دروس مهم اختصاصی رشته ی تجربی است. و از کتاب هایی است با سوالات بسیار ریز و تحلیلی که باید به خوبی آن را بخوانید تا موفق شوید.

درس زیست درسی شیرین است که بسیار در کنکور نمره آور هم می باشد. همچنین لازم به ذکر است؛

درس زیست برای داوطلبان رشته تجربی دارای بالا ترین ضریب در میان دروس تخصصی است  پس درصد بالا در این درس برای افرادی که قصد قبولی در رشته های پزشکی و دندان پزشکی را دارند بسیار حائز اهمیت است .هفته ایی 6 ساعت به خواندن زیست بپردازید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

فیزیک

یکی دیگر از دروس رشته ی ریاضی و تجربی درس فیزیک است که دانش آموزان عزیز و گرامی باید برای خواندن آن بسیار وقت بگذارند تا بتوانند موفق شوند فیزیک درسی است که بسیار نیاز به تکرار تمرین دارد و مسائل آن فرار هستند.

قطعا اولین قدم یادگیری درس فیزیک است و دومین قدم تست زنی و قدم بعد مرور وتوجه به نکات مهم است و همچنین آشنایی با تیپ سوالات کنکور. برای یادگیری این درس هفته ایی 8 الی 10 ساعت برنامه ریزی کنید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

ریاضی

یکی دیگر از دروس مهم بین رشته ی انسانی و ریاضی و تجربی درس ریاضی است که شاید خیلی از دانش آموزان رشته ی انسانی به علت وقت گیر بودن درس نخواهند این درس بخوانند و آن را کنار بگذارند.

اما توصیه ی ما این است که این درس را بسیار زیاد بخوانید و تست بزنید تا به رتبه ی دلخواه برسید. برای یادگیری این درس هفته ایی 8 ساعت برنامه ریزی کنید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

شیمی

یکی دیگر از دروس رشته ی تجربی و ریاضی درس شیمی است، درس شیمی از دروس مهم و حیاتی رشته تجربی و ریاضی است.

بهتر است برای یادگیری درس شیمی این درس را به اساتید محترم یادگیری آسان بسپارید در واقع استاد عارف ربیعیان یکی از بهترین اساتید شما خواهند بود که با دلسوزی کنار شما می مانند و با روش های تستی شما را آشنا می کنند. برای یادگیری این درس باید هفته ایی 6 ساعت برایش وقت بگذارید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

درس خواندن برای کنکور نیاز به برنامه ریزی درست و حسابی دارد که باید برای آن وقت بگذارید و برنامه ایی بچینید طبق توانایی خودتان.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *