نکات مشاوره ای

کنکور آسان است یا حرف آخر

بهترین زمان مطالعه ی کنکور با اوج یادگیری

کنکور آسان است یا حرف آخر ؟ یکی از دغدغه های دانش آموزان عزیز کنکور می باشد که برای رسیدن به رشته و دانشگاه مورد نیاز باید بسیار تلاش کنند،

در این راه نیازبه کمک اساتید و مشاورانی دارند تا بتواند به آن ها راه ها و روش های مهمی را آموزش دهد. کنکور آسان است از سال 1373 تا کنکور همراه دانش آموزان بوده و تنها موسسه ایی بوده که توانسته مجوز رسمی سازمان ارشاد را دریافت کند،

ایده و فکر تاسیس این آموزشگاه توسط استاد احمدی ایجاد شده، به دلیل اینکه در آن زمان هرگز کلاس کنکور وجود نداشت و تنها کلاس های کنکوری قدمت دار، کنکور آسان است می باشد،

کنکور آسان است با کوله باری از تجربه در کنار دانش آموزان فعالیت می کند. با ما همراه باشید تا بهتر درباره ی کنکور آسان است صحبت کنیم.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین.

سرقت ادبی!

شاید شنیده باشید که سرقت ادبی یعنی ایده ی کسی را دزدین! ما در این راه تلاش کردیم تا از معلمین و مشاوران بسیار کوشایی در کنار خود داشته باشیم؛

تا بتوانیم قدمی برای دانش آموزان برداریم، اما عده افرادی برای بدست آوردن مقدار بیشتری پول حاضر هستند تمام یک نوجوان را خراب کنند،

و تا قرون آخر پولش را بگیرند، پول زور و اجباری که به حق نیست… حرف آخر تنها با کپی کردن کنکور آسان است در حال پول پارو کردن است، آموزشگاهی بی کیفیت، از نظر معلم و مشاور که چشم طمع بر یک نوجوان بی دفاع افروخته اند،

نمی توانند دلسوزانه و مهربانانه در کنار یک دانش آموز بمانند، سال دوازدهم بسیار سال مهمی است خیلی از دانش آموزان بیش از 1 بار نمی توانند خودشان را برای کنکور آماده کنند،

بنابراین وقت محدود است نمی توان بر روی آموزشگاهی بی کیفیت و بی تجربه که بسیار ضعیف و نوپا می باشد توجه داشت،

دانش آموزان عزیز شما باید فکر کنید و در انتخاب بسیار منطقی عمل کنید، دانش آموزانی که از نظر روحی بسیار ضعیف هستند و با شکست دچار ناامیدی می شوند،

مشاوره آنلاین و برنامه ریزی کنکور 1401
ادامه مطلب

چنین آموزشگاه هایی که بی تجربه اند و نمی توانند از پس دانش آموز بر بیایند در نتیجه میزان افسردگی دانش آموزان را بالا می برند، حرف آخر؟

کنکور آسان است یا حرف آخر

کدام حرف آخر از نام مسخره ایی که حتی آدمی خنده اش میگیرد این موسسه را به زبان بیاورد می توان دریافت که منظور از حرف آخر همان پول آخر است!

شما که وارد این موسسه شوید باید پول به پایشان بریزید تا در نهایت که از این آموزشگاه بیرون می روید، اگر پول ریختن نهایت کیفیت بود آدمی دلش خوش بود،

اما کدام کیفیت؟ کدام نظارت؟ حرف آخر با بی تجربگی تمام تنها با کپی کردن از کنکور آسان است می خواهد برند شود؟ یا می خواهد یک بانک شود؟ شاید هم اختلاس کند و برود،

با این میزان دریافت هزینه از دانش آموزان بی دفاع که تنها می خواهند به موفقیت برسند اگر اسمش سواستفاده نیست پس چیست؟ با این مشکلات مملکت و وضع اقتصادی بسیار بد چگونه می توان از دانش آموزان مبالغ هنگفتی را ربود… از این تریبون بسیار کوچک خواهشمندم که مسئولین پیگیری کنند و جلوی چنین افتضاحی را بگیرند، زیرا این نوعی کلاه برداری و سواستفاده است.

حرف آخر یا پول آخر

بله حرف آخر یا پول آخر مسئله این است. چطور چنین موسسه ی نوپای بی تجربه ایی می خواهد، جا پای بزرگان بگذارد؟

موسسه ی حرف آخر تنها با چشم دوختن به مال شما، شما را در کلاس های آموزشی گروگان می گیرد و می خواهد به جای درس دادن، درس را در حلق شما فرو کند تا شاید در روز کنکور بتواند هرآنچه را که خورده بوده اید را بالا بیاورید.

کدام نکات تستی؟ کدام اصول یادگیری؟ کدام معلم خلاق؟ کدام مشاور برنامه ریز؟آیا اطمینان کردن به چنین موسسه ایی درست است؟ البته منحصر به فرد است

جایی با دزدین کار های ما که شروع به فعالیت کند معلوم است رسوای عالم می شود، حرف آخر فکر میکند با کمک انیمیشن و… می تواند بر اثر دزدیده شده ی سرپوش بگذارد،

دانش آموزان دوازدهمی فکر کنید به مهد کودک می روید و مثل دوران 6 سالگیتان که حروف انگلیسی را با شما به صورت انیمیشن آموزش دادند،

در حرف آخر است به جای پرداختن به مشاوره و برنامه ریزی و درس می توانید کارتون باب اسفنجی را تماشا کنید که به زبان معلم به شما فیزیک و ریاضی آموزش میدهد،

بهترین ویژگی این موسسه استفاده از انیمیشن برای انقلابی نوین است… البته شاید منظورشون انقلاب کبیر فرانسه است! انقلاب آموزشی؟

خودتان تنهایی مهندسی کرده اید؟ ما در سال 1373 به این نتیجه رسیده بودیم که دانش آموزان از سیستم آموزشی یکسانی برخوردار نیستند.

تمامی این حرف های ثابت میکند حرف آخر همان پول آخر است.

وجود کنکور را می دانیم تلخ است اما گفتیم که دانش آموزان کنار ما بتوانند به یادگیری برسند، کنکور تلخی که حرف آخر تلخ ترش می کند، و با رفتار نامناسب؛

همچنان در حال دزدی است. با سواستفاده از دانش آموزان عزیز می خواهند یک شبه ره صد ساله را بروند… اما این راهش نیست زیرا حق الناس کمر شکن است موسسه ی حرف آخر شایدم پول آخر…

کنکور آسان است

کنکور آسان است ، طیف گسترده ای و تخصصی ازموسسات آموزشی عالی برای آماده سازی جوانان برای ورود به رشته های مهم کنکور است.

درهر مقطعی از زندگی دانش آموزان می توان مسیر حرفه ای را با پیروزی طی کنند و در کنکورموفق شوند.

موفقیت در کنکور سراسری به نوعی برای اکثر جوانان شرکت کننده یک راه تعیین کننده و سرنوشت ساز محسوب می شود زیرا با کمک آن می توانند به موفقیت برسند که آگاهی و دانش کافی، دانستن تکنیک ها و روش های کارآمد در بالا بردن کیفیت تست زنی و درصد بالای پاسخگویی درست به این امتحان، زمینه را برای پیروزی و موفقیت در این عرصه مهیا می سازد.

کنکور آسان است با گردآوری بهترین متخصصین کنکور و بهترین مشاوره ها، سعی در بالا بردن کیفیت آموزشی برای دانش آموزان دارد.

که یک دپارتمان تخصصی مشاوره کنکور در ایران که به راحتی می توانید به آن اطمینان کنید و امکان آشنا شدن با نحوه سوالات کنکوری و یادگیری روش تست زنی موثر در زمان کوتاه را آموزش ببینید.

اهداف برتر کنکور آسان است

در واقع یکی از اهداف برتر کنکور آسان است این است که با شعار رعایت عدالت آموزشی بوده که با قرار گرفتن امکان دانلود رایگان برخی محصولات ، این امر تحقق یافته است .

کنکور آسان است با بهره گیری از دانش روز و تکنولوژی امکان ارتباط و پرسش و پاسخ را برای داوطلب مهیا کرده است. رتبه گردون زیر مجموعه کنکور آسان است،

می باشد و با شعار” هدفت را به ما بسپار تا به موفقیت برسی ” شما را در مسیر رسیدن به هدفتان که همان موفقیت با رتبه دلخواه تان است می رساند.

همان طور که روشن است موفقیت در هر رشته ای که مطلوب شماست با هر نمره ای و هر درجه از دانشی امکان پذیر نیست و نمره خاص خودش و تکنیک های ویژه ای را می طلبد. اما چرا رتبه گردون را انتخاب کنیم؟

رتبه گردون به طور کاملا تخصصی بر پایه دانش روز و اساتید مجرب را ه کارهای رسیدن شما به رتبه مورد نظرتان را ارایه می دهد.همچنین با مشخص کردن برنامه ریزی دقیق و عملی حجم مطالعه را برای شما آسان تر می کند. به علاوه با بهره گیری از مشاوره های  مثمرثمر و بی نظیر رایگان شما را در انتخاب بهتر رشته مورد دلخواه تان یاری می سازد.

برنامه ریزی کنکور با اوج یادگیری
ادامه مطلب

نظریه کنکور آسان است

خبر خوب دیگر، امکان استفاده از سی دی یا دی وی دی های آموزشی درسی برای هر رشته و به تفکیک هر درس با بهره گیری از روش های تست زنی موثر و تدریس اساتید مجرب می باشد. این محصولات فرهنگی با ارزش با قیمتی نازل به صورت اینترنتی و آنلاین در دسترس داوطلبین قرار دارند و به راحتی قابل دریافت و استفاده می باشند.

به کارگیری پکیج های آموزشی، کسب علم و تحصیل در محضر متخصصین کنکور به هر تعداد دفعه که نیازتان باشد را مهیا می سازد.

تا جایی که هیچ گونه ایراد و اشکالی در فهم مطلب نداشته باشید. در هر زمان از شب و روز بدون نگرانی از دیر رسیدن و نرسیدن سر کلاس، شما می توانید آماده و مهیای آموزش برتر شوید.

1_ کنکور آسان است یا حرف آخر

 

دلیل آنکه شرکت در طرح های رتبه گردون محدودیت خودش را دارد این است که این طرح ها برای رشته های خاص و پرطرفدار طراحی شده اند و تعداد کمی از داوطلبین می توانند در آن ثبت نام کنند. والا ما هم می توانیم مثل حرف آخر بخاطر پول خیلی کار ها کنیم.

توضیح آن که بهترین موسسه کنکور زمانی شناخته و انتخاب می شود که همیشه همگام و همراه دانش آموز قدم بردارد و او را تا رسیدن به قله موفقیت یاری دهد رتبه گردون با یک تیم کارآمد این وظیفه خطیر را بر عهده می گیرد.

تیمی با همکاری پشتیبانان و مشاورین برجسته و نیز رتبه های برتر کنکور دوره های قبل، که همگی در کار خود خبره هستند و بر طبق زمان های مشخص شده برای هر کس بسته به نیاز و شرایط تحصیلی او وقت می گذارند.

ویژگی های کنکور آسان است؟

و مطالب را دسته بندی می کنند. ممکن است برخی افراد در بعضی زمینه ها بیشتر نیاز به تقویت برخی دروس داشته باشند و در دیگر افراد شاید چنین نباشد همه این پارامترها توسط تیم رتبه گردون مشخص می گردد و به طور هدفمند وارد مسیر هدایت تحصیلی شخص داوطلب می شوند.

در این اثنا،رتبه گردون به پیگیری مداوم شهرت خاص دارد تا از روند بهبودی آموزشی دانش آموز اطمینان حاصل کند.

پیکره بندی طرح ها مربوط به افرادی است که در حال آماده شدن برای امتحان بزرگ کنکور هستند و در پایه های پایین تر چنین طرح هایی تعریف نشده اند.

شبیه سازی فضای امتحان و انجام دوره ای آزمون ها در این مرکز به طور منظم انجام می گیرد و شانس خوبی برای تست و خودآزمایی دانش آموز مهیا می کند .

امکان برررسی نتیجه و نقطه ضعف های داوطلب به نحو احسنت مهیاست و در یک کلام همه جوانب برای رسیدن به خواست شما فراهم آمده تا شما گوی هدف را به دروازه مقصود برسانید.

مشاوره تحصیلی رایگان با رتبه گردون

مشاوره تحصیلی رایگان با رتبه گردون در کلمه پر رمز و راز -برنامه ریزی- محصور می شود یک برنامه ریزی کامل و پر محتوا که از سیر تا پیاز مطالب را بدون کم و کاستی با نظارت دقیق پوشش دهد و همه جوانب را از درجه سختی مطالب تا انبوه و حجم اطلاعاتی که باید دانسته یا خوانده شود، در بر بگیرد.

مضاف بر این، با سطح توانایی دانش آموز تطبیق داده شود و نیازهایی همچون داشتن وقتی برای استراحت یا نشاط را هم به او بدهد.

نکته طلایی در پیگیری یک برنامه منسجم از سوی رتبه گردون هدف گذاری کوتاه و بلند مدت موثر و دست یافتنی است. ترغیب و ایجاد انگیزه، تشویق و مصمم نمودن دانش آموز برای کسب اعتماد به نفس و حس غلبه بر ترس جز دیگری از برنامه ریزی های رتبه گردون است.

انتشارات گیلنا

یکی دیگر از موضوعات مهمی که میتواند برای شما جالب باشد این است که موسسه انتشارات گیلنا اولین موسسه کنکوری می باشد که توانسته مجوز پخش دیجیتال را وزارت ارشاد اسلامی دریافت کند. همه چیز درمورد این مجموعه ی به نام و مهم قانونی است و تایید شده می باشد.

پس برای انتخاب کلاس کنکوری، لزوما کلاسی که پول هنگفت برای تدریس میگیرد نمیتواند بهترین باشد،

شما باید به نحوه ی تدریس و از تاییدیه آن محصولات کنکوری از وزارت ارشاد اطلاع داشته باشید. استاد حسین احمدی دارای مدرک فوق لیسانس عربی از دانشگاه تهران می باشد .ایشان با تکنیک های زیادی که در درس عربی ارائه کردند توانسته اند دانش آموزان زیادی را به درصد ۱۰۰ در این درس برسانند.

اوج یادگیری

بسیاری از دانش آموزان توان مالی برای خرید پکیج های آموزشی را ندارند و اوج یادگیری به صورت رایگان این نکات کلیدی و مهم را در اختیار دانش آموزان عزیز کشورمان میگذارد تا آنان هم به خوبی بتوانند از تدریسات خوب کنکوری برخوردار شوند.

بنابراین میتوانید این برنامه را از شبکه ی 2 سیما تماشا کنید. در آن زمان میتوانید به داوری بنشینید بین موسسه ی کنکور آسان است یا حرف آخر؟

اوج یادگیری بهترین نکات کنکوری و تستی را در اختیار شما میگذارد تا با تیپ سوالات کنکوری آشنا شوید.

در 12 سال تحصیلی که به مدرسه رفتید چیزی درباره ی کنکور به شما نیاموخته اند بنابراین باید تلاش کنید تا اطلاعات لازم را برای کنکوری شدن به دست بیاورید. برنامه اوج یادگیری از شبکه ۲ سیما ساعت ۳۰ : ۱۷ پخش می شود.

تایم استاندارد تست زنی دروس باید چگونه باشد؟
ادامه مطلب

یادگیری آسان

یادگیری آسان برای دانش آموزان کنکوری و همچنین برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم و دوازدهم بسته های ویژه ایی تهیه کرده است.

بسته های معلم خصوصی یادگیری آسان مناسب برای دانش آموزان رشته تجربی، ریاضی و انسانی می باشد این بسته ها شامل دروس تخصصی و عمومی رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی می باشد.

این اساتید در حوزه فعالیت خود تمام تکنیک های آموزشی و تست زنی را به دانش آموزان توضیح می دهند.

استاد احمدی

در ابتدا کمی از رزومه و بیوگرافی استاد احمدی مدرس و موسس کنکور آسان است برای شما ارائه می کنیم :
فارغ التحصیل کارشناسی با رتبه عالی از دانشگاه تهران همچینین دارای مدرک فوق لیسانس مترجمی عربی از دانشگاه تهران و دکتری آموزش از راه دور از امارات متحده عربی می باشند.

با ۳۹ سال و کوله باری از تجربه ، استاد احمدی مدرس دروس ادبیات فارسی ،دین و زندگی و عربی کنکور آسان است یا همان  انتشارات گیلنا با بیش از ۱۷ سال سابقه مشاوره و برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور.مهندس حسین احمدی در سال ۱۳۷۳ موسسه  کنکور آسان است را تاسیس کردند.وی اولین دارنده مجوز پخش لوح های فشرده و دارای مجوز یادیارسازی می باشد.

2_ کنکور آسان است یا حرف آخر

حرف آخر (پول آخر)

تا این جای قضیه قضاوت با شما… حرف آخر موسسه ایی است که با تلاش ها و تجربه های کنکور آسان است از جیب دانش آموزان نون می خورد،

حتی برای بهتر شدن در زمینه به افرادی پول می دهند تا اغراق کنند که حرف آخر بهترین است با کامنت های قلابی!

یا دزدین ایده از کنکور آسان است اما این نشان می دهد چقدر راه کنکور آسان است درست است که یک موسسه ی قلابی میخواهد جای بر پای او بگذارد اما ما با تلاش راه خودمان را می رویم فقط نگران دانش آموزانی هستیم که در منجلاب مشاوره و معلمین شما گیر کرده اند و چقدر از نظر ذهنی آشفته خواهند شد.

برای موسسه ی کنکور آسان است پول ارزشی ندارد زیرا در تمام این مدت پول های دریافتی صرف بهتر شدن موسسه شده است نه صرف بهتر شدن رفاه مشاوران و معلمان، کنکور آسان است هدف دارد برای دانش آموزانی که ایران ساز هستند،

امید است که روزی بهترین ها برای ایرانمان باشد. دانش آموزان عزیز حال خودتان قضاوت کنید، کدام موسسه؟ کدام یک مستحق ادامه در مسیر کار کردن است؟

کنکور آسان است نزدیک 30 سال سابقه دارد بهتر است یا موسسه ی تازه به دوران رسیده ایی چون حرف آخر؟ که با کپی کردن از ایده های ما برای خودشان کسب درآمد میکنند، با برنامه کودک می خواهند کنکور یاد شما بدهند. نه کیفیتی نه درسی نه هیچی فقط پول می شناسند.

قویا این موسسه از نظر ما رد شده است

موسسه ایی که بر پایه دروغ و ریا شکل گرفته باشد و بخاطر کنکوری که بسیار برای دانش آموز ناشناخته است با سواستفاده در حال پر کردن جیب خود هستند،

کنکور بسیار سخت است هر کسی نمی تواند ادعای آموزش دادن آن را داده باشد، زیرا باید با تیپ سوالات آشنا باشند و درباره ی کنکور بدانند هر کسی که مدرک داشته باشد دلیل نمی شود که بتواند کنکور را آموزش بدهد،

آموزش دادن کنکور نیازمند آشنایی با سوالات آشنایی با

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین.

کنکور آشنایی با تست است، همین طور خلق آموزش نوین برای دانش آموزان که با بیان درست امکان پذیر است.

ما موسسه ی حرف آخر را کاملا رد میکنیم زیرا تمامی مسائل موجود علمی نیست و بیشتر دانش آموز در راه مسیر گم می شوند، برای کنکوری شدن دانش آموزان نیاز دارند که با مشاوری صحبت کنند که کنکور را بفهمد نه باهرکسی، هرکسی نمی تواند ادعای چنین کاری را داشته باشد.

کنکور آسان است یا حرف آخر

تا این جا بسیار سخن گفتیم میتوانید فایل های تدریس های ما را مشاهده کنید و ببنید چگونه اساتید ما با خلاقیت های نوین به درس دادن ما می پردازند،

در کنکور آسان است از مشاوره ی رایگان برخوردار خواهید شد، اما در حرف آخر( پول آخر) نهایت بتوانید با دیدن کارتون کنکور را متوجه شوید! کارتون گوفی یا باب اسفنجی مثلا به شما کمک های بسیاری می کند تا با اصول تست زنی آشنا شوید.

سرقت از کنکور آسان است برای پوشش باید بگویند یادگیری با انیمیشن تجربه ی شما را در کنکور بهتر می کند! حرف آخر یا پول آخر با چیدن چنین برنامه های بی اساسی انگار چیزی از کنکور متوجه نشده است!

اما ما به حرف آخر آموزش می دهیم ،کنکور یعنی مدیریت زمان کنکور یعنی اصول یادگیری کنکور یعنی تست زنی درست؛ حداقل پول می گیرید کمی دانش کنکوری به دانش آموزان اضافه سازید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین.

نتیجه گیری

کنکور آسان است از سال 1373 مشغول به کار است یعنی نزدیک به 30 سال تجربه توانسته موفقیت کسب کند این موسسه تنها موسسه ایی است که توانسته مجوز سازمان ارشاد را کسب کند و این باعث فخر و مباهات است،

موسسه ی کنکور آسان است بسیاری از وقت خودش را صرف آموزش رایگان برای دانش آموزان از شبکه ی 2 کرده است.

البته خدا را شکر میکنیم که توانسته باشیم حتی یک نکته ی کنکوری به دانش آموزان بیاموزیم زیرا در یادگیری آن سهیم بوده ایم و این باعث خوشحالی ماست،

ما تعداد کلاس هایمان محدود است اگر می خواستیم برای پول کاری انجام دهیم مانند موسسه ی حرف آخر(پول آخر) قطعا تا الان کلی دانش آموز داشتیم و با بی کیفیت ترین حالت ممکن به درس دادن مشغول می شدیم.

ما هیچ ترسی نداریم زیرا تمامی تدریس های اساتید ما در سایت گذاشته شده است با نگاه کردن به آن ها به داوری بنشینید و خودتان بگویید که کدام موسسه برای دانش آموزان آینده ی درخشانی را می خواهد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

1 دیدگاه در “کنکور آسان است یا حرف آخر

  1. محسن گفت:

    کنکور آسان تنها موسسه نامبر وان و عالی ایراانه.شما برو تو سایتها یه چرخی بزن نظرات دانشآموزان رو در باره کنکور آسان است با حرف آخر مقایسه کن متوجه میشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *